0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Değerli kullanıcılar merhaba. Uzun zamandır Auris araç bakıyorum. Bütçem doğrultusunda 2008-2009 mmt Auris almayı planlıyordum. Ancak bu şanzımanla ilgili kötü şeyler duydum. Şimdi de rotamı-bütçeyi biraz daha zorlayıp- 2010 tam otomatik 1.6 Auris Elegant'a çevirdim. Bu aracın kullanıcıları varsa veya bu araç hakkında detaylı bilgiye sahip olanlar varsa, aracın kronik sorunları hakkında beni bilgilendirirse çok sevinirim. En büyük korkum şanzımandan yana. Mmt den vaz geçip tam otomatik tercihi sizce isabetli midir? Aşağıda bir araç buldum bile.http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-doktordan-satilik-153875129/detay
Arkadaşım şanzumanla ilgili bir şey söyleyemeyeceğim ancak, paylaştığın ilandaki aracın fiyatı biraz yüksek değil mi? Bu araç elegant ancak ben o fiyatin daha altına 2011 dizel comfort extra aldım 35 binde. Yanlış mı düşünüyorum?
Haklısınız o fiyata hatta dediğiniz gibi daha altına comfort veya comfort extra almak mümkün. Şimdilik dizel almak gibi bir amacım yok bir de aldığım araçta donanım yüksek olsun istiyorum. O aracın sahibiyle konuştum 40 bine verecek gibi konuştu. Bilmiyorum bana makul geldi.Sizin aracınız otomatik mi?
Ben bir aydır kullanıyorum, kronik ön göğüs tıkırtı ve gıcırtıları mevcut diyorlardı benim araçta yoktu fakat geçen memlekete gittik yollar fenaydı dolayısıyla sağ taraftan gıcırtı sesi gelmeye başladı, bir de tavan lambasının olduğu yerden garip bir ses geliyor. Bubsesler yol bozuksa veya çukurlara giriş çıkışlarda geliyor haberini olsun. Bunun dışında arabamdan hem görüntü hem de yakıt olarak memnunum
Hocam ses sorununu ben pek önemsemiyorum açıkçası. Önemli olan şu şanzıman durumu. Tork konvertörlü 4 ileri vites ile mmt şanzımandan hangisi daha kullanışlıdır. Alacağım araçla dik yokuşlarda ve kasisli yollarda sıkıntı yaşamak istemiyorum.
kardeşim mmt'den uzak dur! M/m hakkında ise şikayet duymadım (illaki vardır ama mmt kadar çok değil) onun dışında auris içi ferah vites topuzunun yeri olsun, göğüs tasarımı olsun çok hoş bir otomobil bence. Dikkat etmen gereken iç kısımdaki kaplamalı yerler çabuk çiziliyor, biraz özenli kullansan o da sıkıntı olmaz. Ses sorun değil diyorsan taş gibi araba bence
Teknik olarak ne farkı var bilmiyorum ama m/m den kastım multimod vites
MM 6 ileri 132 beygir, mmt 5 ileri 124 beygir. Teknik farklarida var lakin ben anlatacak kadar bilmiyorum :-):-)
Bildiğim kadarıyla MM düz vites MMT denilen yarı otomatik vites oluyor. Aurise bakarsak ilk piyasaya çıktığında mmt 1.6 vvti 124bg. yarı otomatik ile satıldı makyajlı versiyonda ise mmt vites kalkti yerine tam otomatik 4 ileri A/T şanzıman geldi mmt vites dizel versiyonda satılmaya devam etti. Makyajla birlikde şu detayda var Otomatik 4 ileri a/t versiyon vvti 124bg motora sahipken düz vites makyajli aurislerde 132bg valvematik motor kullanildi.
Hocam çok teşekkür ederim. Ancak ben hala cevabımı bulamadım. Bu 4 ileri A/T viteste de mmt şanzımanlar gibi yokuşlarda kalma, baskı balata yanması, sık sık yollarda kalma gibi durumlar oluyor mu?
Ben olacağını sanmıyorum. tam otomatikten MMT'ye geçişte düşünülen yakıt tüketiminin azaltılması, tam otomatikler malum biraz fazla yakıyor. Yoksa bu sistem uzun yıllar kullanılıyordu.