Evet diğer adıyla sibob kapağı contası,amasötörler sadece takozlardan dolayı sert tepki vermez belkide yapısal bozukluklar oluşmuştur önce iyi bir ön düzen ustası ile görüş kontrol ettir alt takımda ne gibi bozukluklar var tespit ettir ona göre parça alırsın hidrolik sıvısı senin araçta 3 yerde kullanılıyor direksiyon için atf 2 fren ve debriyaj için dot 3 veya 4 ufuk beyler en doğrusu hangisiyse onu tavsiye ederler hidrolik sıvısı basınç altında çalıştığı için ısınır ve sızdırmazlık için kullanılan oring'leri yıpratır belirli zaman sonra hem özelliği gider hemde oringlerden parça kopmaları olur kopan parçalar merkez kanallarını tıkama yapar sağlıklı bir sistem için 40 bin km'de bir değiştirilmesi tavsiye edilir özellikle direksiyon hidroliği siyahlaşır ve keçeleri yıpratır kaçaklar oluşturur.
Conta çok pahalı değilmiş araştırdımda kapak açılmışken değişmesi iyi olur sanırım. Triger değiştireceğim ustanın bildiği alt düzenci varsa danışırım. Ama asıl beni rahatsız eden sağ arkadan gelen ses. Bagajda birşey ses yapıyor gibi geliyor. Tek sürdüğüm için anlayamadım bir türlü. Direksiyon hidrolik sıvısına ilk aldığımda usta ekleme yapmıştı ama tekrar baktırırım. Debriyaj geçenlerde alt merkez de sorun olduğu için yağı değişti. Artık iyi bir yağ mı bilmiyorum memleketteki ustanın elinde vardı koydu.
Gerçekten ilgisiyle ve bilgisiyle beni tatmin eden bir japon ustası olsa inanın aracı önüne koyup ne eksik varsa söyle alayım sende yap derim ama iş yapmaktan bezmiş, soru sormaya çekineceğimiz insanlar var.
Geçen bahsettiğiniz gibi Ümit abi eskilerde daha iyiydi bu sanayi kültürü. Burada ki kardeşlerim ve değerli büyüklerim sağolsun. Ne zaman yanlışa yönelecek olsam tavsiye ve bilgilerle doğru yolu buluyorum sonunda.