Gönderen Konu: M/M'de kalibrasyon-paylaşım-yorumlar-tartışma.  (Okunma sayısı 22614 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Ne Mutlu Türküm Diyene
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: '13
  • Kan Grubu: 0-
  • 5 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: M/M'de kalibrasyon-paylaşım-yorumlar-tartışma.
« Yanıtla #20 : Ekim 26, 2013, 17:44:18 »
Bizde 1.33 yaris m/m var inanın insanı araba kullanmaktan soğutuyor.Berbat bir şanzıman.

Toyota Club Türkiye

Ynt: M/M'de kalibrasyon-paylaşım-yorumlar-tartışma.
« Yanıtla #20 : Ekim 26, 2013, 17:44:18 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '12
  • Kilometre: 45000
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: M/M'de kalibrasyon-paylaşım-yorumlar-tartışma.
« Yanıtla #21 : Ocak 06, 2014, 17:15:40 »
Aracım 2012 Elegant M/M dizel
rampada kalkarken , arabayı hoplatırcasına saçmalıklar meydana geliyordu , ayrıca E konumundayken frenden ayagımı çekiyordum kendisini atıyordu ancak , titreyerek  45bin km 'de iki kez kalibrasyon oldu , ancak her 10 binde yaparsa bunu moral bozar , çok farketti vites geçisleri frenden ayağımı çekerken hareket etmesi ve bu esnada titrememesi. sık sık yapılması araca zarar veriyor diyordu servis personeli arkadaş,

peki ne olacak gene yaptı mı kalibrasyon mu yapacak baskı balata mı değişecek ? 45 binde bask değişimi normal sayılır mı
gerçi , bulunduğum şehir'de rampa çook.
Corolla 1.4 d-4d Elegant M/M

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '20
  • Kilometre: 1000
  • Kan Grubu: 0+
  • 1008 kere teşekkür etti
  • 2161 kere teşekkür edildi
Ynt: M/M'de kalibrasyon-paylaşım-yorumlar-tartışma.
« Yanıtla #22 : Ocak 06, 2014, 17:59:52 »
merhaba
bende servise bu konuyu sordum,genelde 120.000 km de mmt setin değiştiğini ifade ediyorlar. aykırı kullanmadığınızda 150.000 km ye kadar çıktığını servis formeni söylemişti. yalnız değişimde ecu ya da bakıldığı, bazı yazılım ve ayarların ehil ellerde yapılması gerektiği için servis dışında değiştirmenizi önermem. bir ara sorduğumda dışarıda 600 tl ile 750 tl arasında değiştiğini söylediler. ama hangi ehil elde ne kadar doğru toplandığı tartışılır

Bu konuda katılıyorum İsmail bey'e, zira dışarıda mağra döneminden kalma yöntemler denenerek paranızı ve zamanınızı heba edebiliyorlar.

. tabiki Toyota yetkili servislerinden ayrılan cihaz ve ekipman açısından donanımlı ustalarımızı bu kategori dışında tutmak lazım. servis ise 1.200 tl civarında tutuyor ve garantili işlem.

Cümle bu şekilde devam etmeseydi, yanlış bilgi aktarmanız konusunda uyaracaktım sizi :) İntelligent Tester II veya son teknoloji ürünü Techstream dışında kalibrasyon yapılmasını ve yaptırılmasını tavsiye etmiyoruz, tabi bu cihazları kullancak kişide bu cihazlar kadar önemli.

tabiki dışarıdan aisin marka baskı balata setti alıp serviste değiştirebilme olanağını araştırırsanız süper olur. benimde şu an 61.000 km de 60.000 km bakımda her şey normal dediler. çok yokuş kullanmıyorsanız nazik kullanıyorsanız uzun süre dayanacaktır diye düşünüyorum.

5 ileri M-MT şanzımanlar için üretilen aftermarket AISIN (KT-320) kitlerde kalibrasyonu kısa vadede kaybetme gibi problemler ile karşılaşılabiliyor bu da debriyaj aktüatör motorunun (3136312040) erken bozulmasına sebep oluyor, kalibrasyonun erken kaybolma sebebi baskının şemsiye tansiyonu farklılığı ile alakalı olduğunu biliyoruz ve biz servisimiz de 5 ileri M-MT şanzımanlar için orijinal (dizel 3125019085 / benzinli 3125019095) dışında bir set kullanmıyoruz.

Orijinal set ile yapılan debriyaj değişiminden işçilik dahil 1200TL alıyoruz (yetkili serviste şu an sadece baskı+balata ve bilya 1240TL), dışarıda yapılacak kalibrasyon için 50TL işçilik alıyoruz.

6 ileri M-MT şanzımanlar için durum biraz daha aydınlık, zira debriyaj bilyasının hidrolik olması dolayısıyla yükün bir çoğunu aktüatör yerine bu bilya üstleniyor, aftermarket (KT356) set kullanımında da problem çıkarmıyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: M/M'de kalibrasyon-paylaşım-yorumlar-tartışma.
« Yanıtla #23 : Ocak 07, 2014, 00:02:55 »
Ufuk Bey' e;

Ben Erzurum' dayım. Aracım 2007 1.6 benzin+lpg mmt. Aracı 43.000 km de aldım ve aracı aldığımda servisten debriyaj baskı aküatör değişim kampanyasından yeni çıkmıştı. Araç şuan 68.000 km. Burada bir tane yetkili servis var. Bunun dışında özel servis vb. imkanlar mevcut değil. Bu açıklamadan sonra sorularıma gelince:

Yaklaşık 1 yıl ve 10.000 km önce kalkışlarda ve vites geçişlerindeki vuruntu sebebiyle servise gittim. Ücretsiz check up kampanyası vardı. Sorunları anlattıktan sonra servisteki ustalar kalibrasyon yaptı ve sorun düzeldi. 1 hafta kadar önce aynı problemler tekrar başladı ve servise tekrar gittim. problemi anlattım ve kalibrasyon yaptırmak istediğimi belirttim. Bana bu şekilde kalibrasyon yapamayacaklarını; kalibrasyon işleminin yalnızca 1 sefer yapılabileceğini, problemin debriyaj setinden kaynaklanabileceği ve değişim gerekebildiği söylendi. Araca 1 kez kalibrasyon yapılabileceği ne kadar doğru? Çünkü ben servisin debriyaj setini değiştirmek için bahane ürettiğini düşünüyorum. Çünkü söylediğim gibi burada bu işlemleri yaptırabileceğim alternatif bir servis mevcut değil.

Bu şehirdeki olanaksızlıklarımı düşünerek, yardımcı olacağınızı umuyorum.

İyi çalışmalar.. 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Model Yılı: '07
  • Kilometre: 135000
  • Kan Grubu: A+
  • 2226 kere teşekkür etti
  • 3306 kere teşekkür edildi
Ynt: M/M'de kalibrasyon-paylaşım-yorumlar-tartışma.
« Yanıtla #24 : Ocak 07, 2014, 00:33:10 »
Ufuk

Ekipman ile manuelden daha başarılımı kalibrasyon yapılıyor?
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: M/M'de kalibrasyon-paylaşım-yorumlar-tartışma.
« Yanıtla #25 : Ocak 07, 2014, 08:39:59 »
ben ilk baş M/M nin ne olduğunu anlamadan satın almıştım aracımı o kadar şeyler okuyup öğrendim ki araçdan soğumuş ve toyotaya küfretmiştim. Sonra bu sitenin dizel M/M ile ilgili tüm forumlarını hatmettim ve kullanımdaki alternatif en nice ayrıntıları öğrendim. Şuan o kadar çok memnunum ki izah edemem.

Şuanda hiç bir şikayetim yok ama bu hafta sonu aracı check-up götüreceğim M/M içinde kalibrasyon isteyeceğim bakalım ne çıkacak. Bende de aynı ayağı frenden kaldırınca ışıklarda titreyerek kalkış var ama dizellerin çoğunda bu var diye biliyorum yanlış mıyım?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '20
  • Kilometre: 1000
  • Kan Grubu: 0+
  • 1008 kere teşekkür etti
  • 2161 kere teşekkür edildi
Ynt: M/M'de kalibrasyon-paylaşım-yorumlar-tartışma.
« Yanıtla #26 : Ocak 07, 2014, 11:05:13 »
Ufuk Bey' e;

Ben Erzurum' dayım. Aracım 2007 1.6 benzin+lpg mmt. Aracı 43.000 km de aldım ve aracı aldığımda servisten debriyaj baskı aküatör değişim kampanyasından yeni çıkmıştı. Araç şuan 68.000 km. Burada bir tane yetkili servis var. Bunun dışında özel servis vb. imkanlar mevcut değil. Bu açıklamadan sonra sorularıma gelince:

Yaklaşık 1 yıl ve 10.000 km önce kalkışlarda ve vites geçişlerindeki vuruntu sebebiyle servise gittim. Ücretsiz check up kampanyası vardı. Sorunları anlattıktan sonra servisteki ustalar kalibrasyon yaptı ve sorun düzeldi. 1 hafta kadar önce aynı problemler tekrar başladı ve servise tekrar gittim. problemi anlattım ve kalibrasyon yaptırmak istediğimi belirttim. Bana bu şekilde kalibrasyon yapamayacaklarını; kalibrasyon işleminin yalnızca 1 sefer yapılabileceğini, problemin debriyaj setinden kaynaklanabileceği ve değişim gerekebildiği söylendi. Araca 1 kez kalibrasyon yapılabileceği ne kadar doğru? Çünkü ben servisin debriyaj setini değiştirmek için bahane ürettiğini düşünüyorum. Çünkü söylediğim gibi burada bu işlemleri yaptırabileceğim alternatif bir servis mevcut değil.

Bu şehirdeki olanaksızlıklarımı düşünerek, yardımcı olacağınızı umuyorum.

İyi çalışmalar.. 

Merhaba,

Kalibrasyon 1 sefer yapılır gibi bir durum söz konusu değil ancak sorunsuz çalışma esnasında tekrar kalibrasyon yapılırsa düzgün olan kalibrasyonun bozulma ve bir daha kalibrasyon ayarı yapılamama gibi sorunlarla karşılaşılabiliyor, servisin bundan çekindiğini düşünüyorum.

Ufuk

Ekipman ile manuelden daha başarılımı kalibrasyon yapılıyor?

Evet abi ekipman ile daha hassas oluyor, aktüatöre ayar için gönderilen voltaj cihaz ile ayarlanması işin püf noktası.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: -
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: M/M'de kalibrasyon-paylaşım-yorumlar-tartışma.
« Yanıtla #27 : Ocak 11, 2014, 23:06:49 »
merhaba arkadaşlar,
yağ yakıyor korkusuyla her haftasonun kaputu açıp yağı kontrol etmek dışında ben aracımdan ve vitesinden memnunum.
"Beni suçlayabilirsiniz, sorun değil: tarih beni aklayacaktır"  Fidel Castro

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 10 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: M/M'de kalibrasyon-paylaşım-yorumlar-tartışma.
« Yanıtla #28 : Ocak 15, 2014, 22:35:14 »
Merhabalar;
2009 elegant d4d M/M aracımı 63 binde aldım su an 77 binde
2-3 aydır arac kalkışlarda kalkamıyordu özellikle soğuk havalarda ilk kalkışlarda aşırı titriyordu
vites değişimleri 1den 2 ye ve 2den 1e geçişler aşırı vuruntuluydu Orduda yetkili servis olmadığından bir tanıdık vardı toyota özel servisi ona gittik. ve kalibrasyonu yaptılar. araç değişti sıfır araç gibi oldu. benim araç normalde ayağını frenden çekince hiç hareket etmiyordu şimdi ileri stıyor kendini değişimi baya farkettim. ne kalkışta sarsıntı nede vvites değişiminde vuruntu oluyor. eşim bile farketti bu durumu. bazen yaptırmak gerekiyor. adam toyotanın anne kızlık soyadına kadar biliyor abartısız. ama kötü haber 60 bin bakımında yetkili servis baskı balatanın bittiğin söylüyordu ustada artık miadının dolduğunu 80 bin bakımında baskı balata rulmanın değişmesi gerektiğini söyledi bende hemfikirim.

Yakın zamanda d4d mm için baskı balata fiyatı alan yaptıran varmı acaba.

Esenlikler....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '07
  • Kilometre: 140000
  • Kan Grubu: A+
Ynt: M/M'de kalibrasyon-paylaşım-yorumlar-tartışma.
« Yanıtla #29 : Ocak 23, 2014, 03:13:45 »
bende 2007 d4d mmt var. bostancı oto sanayide toyotacı ustaya götürdüm baktırdım. baskı balata değişecek dedi. işçilik dahil 1200 tl fiyat verdi tabi orjinal toyota parçaları ve elinde yetkili serviste olan cihazlar var sanıyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Auris
  • Model Yılı: '13
  • Kilometre: 55000
  • Kan Grubu: A+
  • 1211 kere teşekkür etti
  • 2224 kere teşekkür edildi
Ynt: M/M'de kalibrasyon-paylaşım-yorumlar-tartışma.
« Yanıtla #30 : Ocak 23, 2014, 09:26:49 »
bende 2007 d4d mmt var. bostancı oto sanayide toyotacı ustaya götürdüm baktırdım. baskı balata değişecek dedi. işçilik dahil 1200 tl fiyat verdi tabi orjinal toyota parçaları ve elinde yetkili serviste olan cihazlar var sanıyorum.

Birde yetkili servislerden fiyat alın. Arada çok fark yoksa yetkiliyi tercih edin.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: M/M'de kalibrasyon-paylaşım-yorumlar-tartışma.
« Yanıtla #31 : Şubat 10, 2014, 01:13:27 »
Merhabalar;
2009 elegant d4d M/M aracımı 63 binde aldım su an 77 binde
2-3 aydır arac kalkışlarda kalkamıyordu özellikle soğuk havalarda ilk kalkışlarda aşırı titriyordu
vites değişimleri 1den 2 ye ve 2den 1e geçişler aşırı vuruntuluydu Orduda yetkili servis olmadığından bir tanıdık vardı toyota özel servisi ona gittik. ve kalibrasyonu yaptılar. araç değişti sıfır araç gibi oldu. benim araç normalde ayağını frenden çekince hiç hareket etmiyordu şimdi ileri stıyor kendini değişimi baya farkettim. ne kalkışta sarsıntı nede vvites değişiminde vuruntu oluyor. eşim bile farketti bu durumu. bazen yaptırmak gerekiyor. adam toyotanın anne kızlık soyadına kadar biliyor abartısız. ama kötü haber 60 bin bakımında yetkili servis baskı balatanın bittiğin söylüyordu ustada artık miadının dolduğunu 80 bin bakımında baskı balata rulmanın değişmesi gerektiğini söyledi bende hemfikirim.

Yakın zamanda d4d mm için baskı balata fiyatı alan yaptıran varmı acaba.

Esenlikler....

Merhaba Harun Bey. Rica etsem Ordu'daki bahsettiğiniz ustanın isim, adres ve varsa telefon bilgilerini alabilir miyim lütfen? 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '09
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: M/M'de kalibrasyon-paylaşım-yorumlar-tartışma.
« Yanıtla #32 : Şubat 24, 2014, 18:28:05 »
merhabalar manuel vitesten otomatik vitese bu aracla gectim ve muthis bir hayal kırıklığı yaşadım. ta ki forumda benim sikayetlerimin gectigi konulari görene kadar. kalkista tekleme vites gecislerinde vuruntu dusuk vitesde gaz yememe yokuş cikamama gibi problemlerim vardi. arac 65000 kmde bugun kalibrasyon yaptirdim 100 tl karsiliginda ve iyi ki de yaptim. varsa boyle sikayetler kesinlikle yaptirin derim. usta baski balata gidebilir cunku kapali bir kutu gormeden durumu hakkinda bilgi veremem dedi. 1400 tl baski balata giderse masraf cikar. baska türlü sikayetlerime çözüm bulamayacini da soyleyince yap dedim. cok şükür bi sıkıntı yok.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Auris
  • Model Yılı: '08
  • Kilometre: 79000
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: M/M'de kalibrasyon-paylaşım-yorumlar-tartışma.
« Yanıtla #33 : Temmuz 19, 2017, 16:45:51 »
Merhaba Arkadaşlar,
Aracım 2008 Auris D4D MMT. Benzer sorun bende de var. Aracım kalkışlarda ve 1. viteste sarsarak hareket ediyor. Ayrıca gaza hafif dokunduğumda birden atıyor. Özellikle dar alana park ederken zor oluyor. Buradan okuduğum kadarıyla sebep kalibrasyon gibi. Servise Randevu aldım bakalım gidince ne diyecekler. Sonucu burdan paylaşırım sizinle.
2008 Toyota Auris 1.4d-4d MM

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Model Yılı: '08
  • Kilometre: 120000
  • Kan Grubu: 0+
  • 61 kere teşekkür etti
  • 296 kere teşekkür edildi
Ynt: M/M\'de kalibrasyon-paylaşım-yorumlar-tartışma.
« Yanıtla #34 : Temmuz 19, 2017, 17:01:29 »
kalibrasyon yapınca değişikliğe inanamıyacaksınız insallah baskı balata bitme zamanı gelmemiştir aksi taktirde kalibrasyon kutarmaya bilir

ücreti sorsaydınız normalde 100 tl gibi bir fiyat

Mesaj Birleştirildi: Temmuz 19, 2017, 17:04:27
Merhaba Arkadaşlar,
Aracım 2008 Auris D4D MMT. Benzer sorun bende de var. Aracım kalkışlarda ve 1. viteste sarsarak hareket ediyor. Ayrıca gaza hafif dokunduğumda birden atıyor. Özellikle dar alana park ederken zor oluyor. Buradan okuduğum kadarıyla sebep kalibrasyon gibi. Servise Randevu aldım bakalım gidince ne diyecekler. Sonucu burdan paylaşırım sizinle.

Mustafa bey araca alışınca cok begeniceksiniz tek sorun kalibrasyon olsun zaten 20000 km bir genelde yaptırmak gerekiyor buda 3 defa ile sınırli daha sonra gelsin yeni baskı balata baska masraftar cıkarmaz cok saglamdır bende aynı aracı kullanıyorum nezaman sıkıntı olursa yardımcı olmaya calısırız toyota ailesi olarak

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '11
  • Kilometre: 95000
  • Kan Grubu: 0+
  • 5 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: M/M'de kalibrasyon-paylaşım-yorumlar-tartışma.
« Yanıtla #35 : Temmuz 21, 2017, 19:33:12 »
Merhabalar
 Bende de aynı sorunlar mevcut gibi hissediyorum hafiften ilk kalkışta titreme oluyor birde 2 veya 3 defa oldu şimdilik 2 den 3 e  gecerken gecikme olmuştu. Okuduklarıma gore kalibrasyon vaktim gelmis sanırım. Aracim 98500 km de ilk kez bakim yaptıracağım. Bana biraz tavsiyede bulunabilirmisiniz neleri baktirip neleri sormam gerektigini yerim Ordu ama Samsunda daha iyi bakim yaptıracağım yerler vardır diye düşünüyorum. Servis tavsiyeleriniz varsa bu civarda memmun kalırım. Şimdiden teşekkürler...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 4 kere teşekkür etti
Ynt: M/M'de kalibrasyon-paylaşım-yorumlar-tartışma.
« Yanıtla #36 : Temmuz 31, 2017, 00:22:59 »
iyi günler;
55000 km civarı tam hatırlamıyorum balıkesir altanda kalibrasyon yaptırdım 50 tl ücret ödedim. usta bir daha olmaz dedi. inanın araç çok değişti. şimdi 80000 km deyim tekrar kalibrasyon yaptırayım diyorum usta pek istekli değil. keşke ikna olsa:))) :D :D :D :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Model Yılı: '08
  • Kilometre: 120000
  • Kan Grubu: 0+
  • 61 kere teşekkür etti
  • 296 kere teşekkür edildi
Ynt: M/M'de kalibrasyon-paylaşım-yorumlar-tartışma.
« Yanıtla #37 : Temmuz 31, 2017, 10:17:49 »
Merhabalar
 Bende de aynı sorunlar mevcut gibi hissediyorum hafiften ilk kalkışta titreme oluyor birde 2 veya 3 defa oldu şimdilik 2 den 3 e  gecerken gecikme olmuştu. Okuduklarıma gore kalibrasyon vaktim gelmis sanırım. Aracim 98500 km de ilk kez bakim yaptıracağım. Bana biraz tavsiyede bulunabilirmisiniz neleri baktirip neleri sormam gerektigini yerim Ordu ama Samsunda daha iyi bakim yaptıracağım yerler vardır diye düşünüyorum. Servis tavsiyeleriniz varsa bu civarda memmun kalırım. Şimdiden teşekkürler...

Kalibrasyon yapıldıktan sonra muhakkak sanzıman yağı kontrolü yaptırın daha önce değişmediyse şanzıman yağınızı değiştirmenizde çok büyük fayda var.Ayrıca baskı balata kontrolünüde yaptırın.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '14
  • Kilometre: 120000
  • Kan Grubu: A-
  • 29 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: M/M'de kalibrasyon-paylaşım-yorumlar-tartışma.
« Yanıtla #38 : Ağustos 11, 2018, 23:14:22 »
2014 dizel otomatik corolla aracım için İzmir/Bornova daki yetkili servis olan BOROVALI'ya 80.000 periyodik bakımı için gittim. Vites geçişlerinde vuruntu olduğunu kalkışlarda titreme olduğunu ve kalibrasyon yapılmasını talep ettim ancak kalibrasyon yapmadıklarını belirttiler. Hatta böyle bir işlemin olmadığını söylediler. Acaba ne kadar doğru. Ne yapmamı önerirsiniz?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corona
  • Model Yılı: '93
  • Kilometre: 350000
  • Kan Grubu: A+
  • 256 kere teşekkür etti
  • 1328 kere teşekkür edildi
Ynt: M/M'de kalibrasyon-paylaşım-yorumlar-tartışma.
« Yanıtla #39 : Ağustos 11, 2018, 23:19:22 »
2014 dizel otomatik corolla aracım için İzmir/Bornova daki yetkili servis olan BOROVALI'ya 80.000 periyodik bakımı için gittim. Vites geçişlerinde vuruntu olduğunu kalkışlarda titreme olduğunu ve kalibrasyon yapılmasını talep ettim ancak kalibrasyon yapmadıklarını belirttiler. Hatta böyle bir işlemin olmadığını söylediler. Acaba ne kadar doğru. Ne yapmamı önerirsiniz?
Hüseyin bey resmen baştan savma olayı olmuş kalibrasyon nasıl yokmuş bunca mmt şanzımanda yapılan neymiş acaba bide daha önce şanzıman yağı değişmemişse yağınıda değiştirmeniz gerekiyor 80000 de
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.