Umut bey merhaba,
sakıncası yok ise tüketim değerlerinizi paylaşabilir misiniz? bende aracıma lpg taktırmayı düşünüyorum, malum bu benzin fiyatları ile aracı kullanmak tat vermiyor aksine cebi yakıyor...
Sönmez ustam merhaba,
Prinsin hangi kitinin montajı yapıldı. aracın otomatik olması çekişte ve vites geçişlerinde sorun teşkil eder mi?
cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
merhaba seçkin bey :
umut bey hakim olduğu için çok fazla forumlarda bulunamıyor galiba ama mesajınızı görürse mutlaka paylaşımda bulunacağına eminim .
umut bey' in aracına PRİNS VSI 2 versiyonunun montajı yapıldı .boludan geldiği için özel bir fiyatla yardımcı olduk toyotacluptr indirimi

. fakat prins silverline modeli de toyota grubunda sorunsuz kullanabiliyoruz .ağırlıklı olarak silverline modelini uyguluyoruz toyotaladra motor ve hp değerleri bunda rol oynayan en önemli etken tabi .
aracın otomatik yada manuel olması kesinlikle performans sorunu yapmaz efendim . vites geçişlerindeki ergonomiye gelince arcın daha önceki vites geçiş stratejileri ve kullanımı yine aynı kalmakta bir değişim söz konusu olmamaktadır .
aracınızın marka ve modelini yazarsanız yardımcı olmaya çalışalım
Umut bey merhaba,
sakıncası yok ise tüketim değerlerinizi paylaşabilir misiniz? bende aracıma lpg taktırmayı düşünüyorum, malum bu benzin fiyatları ile aracı kullanmak tat vermiyor aksine cebi yakıyor...
Sönmez ustam merhaba,
Prinsin hangi kitinin montajı yapıldı. aracın otomatik olması çekişte ve vites geçişlerinde sorun teşkil eder mi?
cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
seçkim bey mesajı gönderdikten sonra gördüm ki sizde aurıs sahibisiniz

aracınıza vsı 2 yada silverline modeli uygulanabilir bu iki versiyonda sizin aracınızna üstün performans ,ergomi, sürüş keyfi ve sorunsuzluk sağlayacaktır .
geç kalmadam bir an önce dönüşüm yapıp tasarrufa başlamanızı tavsiye ederim prins le performans ve kullanımla ilgili bir taviz vermeniz söz konusu bile değil .
güvenli ve keyifli sürüşler .
Ya ben hesap kitap yaptım ama... Sonuç biraz olumsuz benim için :S Normal de 50 lira yakarken şehir içi 38'e düşecek buda %25 tasarruf demek ama o da yetmiyor maalesef benim için değerler yine fazla...
%100 Lpg yakan sistem yok mu ! Şu sıvı lpg falan deniliyor ama onların da fiyatı çok uçuk herhalde....
Ya ben hesap kitap yaptım ama... Sonuç biraz olumsuz benim için :S Normal de 50 lira yakarken şehir içi 38'e düşecek buda %25 tasarruf demek ama o da yetmiyor maalesef benim için değerler yine fazla...
%100 Lpg yakan sistem yok mu ! Şu sıvı lpg falan deniliyor ama onların da fiyatı çok uçuk herhalde....
evet dediğiniz rakamlara yakın,ortalama 30-35 krş aralığında yakar aracınız oğuz bey .sıvı sistemin tüm araçlar için satışa sunulacağı kesin bir tarih malesef yok efendim .ama tabi sıvı sistem tüm testler tamamlandıktan sonra ciddi bir yakıt tasarrufu sağlayacak kullanıcıya bu kesin .
prins direct liqui max dönüşümü yapılmış beş farklı araç türkiye genelinde farklı illerde farklı iklim şartlarında test ediliyor .bu araçlar argesi bitmiş olan araçlar yani tüm araçlara %100 uygulanılabilirliği malesef yok .
aracımı çok seviyorum satmam diyorsanız şuan %90 lpg %10 a yakın benzin kullanan prins dı sitemi kullanıp tasarrufa başlayınız fakat daha yksek tasarruf ve performans için
prins direct liqui max ı beklemelisiniz .
selamlar efendim
evet dediğiniz rakamlara yakın,ortalama 30-35 krş aralığında yakar aracınız oğuz bey .sıvı sistemin tüm araçlar için satışa sunulacağı kesin bir tarih malesef yok efendim .ama tabi sıvı sistem tüm testler tamamlandıktan sonra ciddi bir yakıt tasarrufu sağlayacak kullanıcıya bu kesin . prins direct liqui max dönüşümü yapılmış beş farklı araç türkiye genelinde farklı illerde farklı iklim şartlarında test ediliyor .bu araçlar argesi bitmiş olan araçlar yani tüm araçlara %100 uygulanılabilirliği malesef yok .
aracımı çok seviyorum satmam diyorsanız şuan %90 lpg %10 a yakın benzin kullanan prins dı sitemi kullanıp tasarrufa başlayınız fakat daha yksek tasarruf ve performans için prins direct liqui max ı beklemelisiniz .
selamlar efendim
Sönmez usta hesap kitap yaptım ama maalesef Prins beni aşıyor tasarruf istediğim kadar değil maalesef ve buna da ek olarak kitin fiyatı da pahalı brc'nin fiyatı daha uygun ve tasarruf oranı prinsten daha yüksek o yüzden brc taktıracam ki keşke prinste ki enjektör brc'de de olsa süper olurdu...
Sönmez usta hesap kitap yaptım ama maalesef Prins beni aşıyor tasarruf istediğim kadar değil maalesef ve buna da ek olarak kitin fiyatı da pahalı brc'nin fiyatı daha uygun ve tasarruf oranı prinsten daha yüksek o yüzden brc taktıracam ki keşke prinste ki enjektör brc'de de olsa süper olurdu...
hayırlısı olsun efendim ama yanıldığınız bi konu var tasarruf oranı prins kadar yüksek olan başka bir kit malesef yok .yanılmıyorsam brc fiyatından dolayı tercih sebebiniz oldu.
hayırlısı olsun efendim ama yanıldığınız bir konu var tasarruf oranı prins kadar yüksek olan başka bir kit malesef yok .yanılmıyorsam brc fiyatından dolayı tercih sebebiniz oldu.
Yok Sönmez ustam prins %10 benzin %90 lpg ile çalışırken brc ise sadece araç rolantiye düştüğü zaman 2 saniyeliğine benzinde çalışıyor ve geri gaza geçiyor hemde %100 gazla çalışıyor ondan dolayı tercih sebebim oldu yoksa fiyatın da değilim. Tasarruf oranı gerçekten daha fazla fsi motorlar için brc taktırıp kullanan arkadaşla da görüştüm yakıt verileri gerçekten harika...
Yok Sönmez ustam prins %10 benzin %90 lpg ile çalışırken brc ise sadece araç rolantiye düştüğü zaman 2 saniyeliğine benzinde çalışıyor ve geri gaza geçiyor hemde %100 gazla çalışıyor ondan dolayı tercih sebebim oldu yoksa fiyatın da değilim. Tasarruf oranı gerçekten daha fazla fsi motorlar için brc taktırıp kullanan arkadaşla da görüştüm yakıt verileri gerçekten harika...
müşteri her zaman haklıdır .ama keşke karşılaştırmalı olarak son kullanıcılardan bilgi alıp son kararı öyle verseydiniz.
hayırlısı olsun efendim
müşteri her zaman haklıdır .ama keşke karşılaştırmalı olarak son kullanıcılardan bilgi alıp son kararı öyle verseydiniz.
hayırlısı olsun efendim
Ustam 2.0 FSİ passatına prins takmış bi müşteriniz var ise eğer görüşelim yakıt verilerini öğrenelim ona göre karar vereyim ama mantık çerçevesin de prins'in brc'den daha az yakacağına inanmıyorum tabi ki mantık içerisinde, şunu da atlamamk lazım prins tabi ki her halükar da brc'den kaliteli ama brc'de yabana atılacak bi sistem değil ki şu an için önemli olan tasarrufu... Brc takılan 2.0 fsi passat şehir içi 32 lira yakıt harcıyormuş ben şu an şehir dışı 34 lira yakıt harcıyorum arada büyük fark var ki sizin sistemle arada 1000 lira gibi büyük bi fark var...
Sönmez ustam dediğim gibi siz de 2.0 fsi motora sahip bi passat'ın yakıtla ilgili verilerini bana sunabilirseniz biraz daha düşünecem...
Merhabalar.. 1 ay önce aldığım 2012 Toyota Avensis Elegent Extra 1,6 valvematic motorlu aracıma LPG dönüşümü yaptırmak istiyorum.. Tercihlerim arasında ilk sırayı Prins alıyor.. Ancak kararsız kaldığım nokta, takılacak kitin modeli.. Sizin de tavsiye ettiğiniz silverline modeli veya PRİNS VSI 2 arasındaki kalıyorum.. Bu konudaki seçimim ve nedeni hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim.. Ayrıca bir diğer sıkıntım ise aracın garanti durumu.. Malum, sıfır araca LPG sistemi taktırınca ilgili kısım yetkili servis tarafından garanti dışı kabul ediliyor.. Ben de bu garanti dışı kalan kısmı, kendi verdiği garanti ile destekleyen firmalar var mı diye de araştırıyorum açıkçası.. Bu konu ile vereceğiniz net bilgileriniz çok yardımcı olacak.. Saygılar..
Merhabalar.. 1 ay önce aldığım 2012 Toyota Avensis Elegent Extra 1,6 valvematic motorlu aracıma LPG dönüşümü yaptırmak istiyorum.. Tercihlerim arasında ilk sırayı Prins alıyor.. Ancak kararsız kaldığım nokta, takılacak kitin modeli.. Sizin de tavsiye ettiğiniz silverline modeli veya PRİNS VSI 2 arasındaki kalıyorum.. Bu konudaki seçimim ve nedeni hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim.. Ayrıca bir diğer sıkıntım ise aracın garanti durumu.. Malum, sıfır araca LPG sistemi taktırınca ilgili kısım yetkili servis tarafından garanti dışı kabul ediliyor.. Ben de bu garanti dışı kalan kısmı, kendi verdiği garanti ile destekleyen firmalar var mı diye de araştırıyorum açıkçası.. Bu konu ile vereceğiniz net bilgileriniz çok yardımcı olacak.. Saygılar..
merhabalar murat bey
öncelikle şunu belirtmek isterimki aracınız 0-1000 km aralığında ise prins vsı 2 ve valve care takıp ipragaz güvencesinde motor garantisi almak gibi bir şansınız var

bu tercih 3.000 tl 10 taksit
diğer bir alternatif prins silverline modelini taktırıp ergo isviçreden 250 tl karşılığında motor sigortası yaptırabilirsiniz . bu tercihse 2.150 tl 10 taksit .
sizin aracınız lpg için biçilmiş bir kaftan olduğu için iki ürünüde ve tercihide içiniz rahat seçebilirsiniz . samimi olarak söylüyorum henüz toyota ile ilgili bir sorun görmedim ve yaşamadım . yaşanmış olaylarda yanlış montaj ve yanlış ürün seçiminin sonucu diye düşünüyorum .
işini layıkıyla yapan tecrübeli bir serviste iki ürün montajınıda yaptırabilirirsiniz .eğer maddi anlamda çok büyük sorun olmayacaksa PRİNS ten başka bir ürünü tercihleriniz arasında bulundurmayınız .prins silverline modelini iyi bir servis bulup montajını yaptırın prins farkını yaşayın derim ben .
silverline dönüşümü yapılmış 2012 model avensis için görsel paylaşıcam efenndim .
tüm forum sakinlerine iyi akşamlar
İyi Akşamlar Sönmez Bey;
Resimlerde Avensisin motor kapağının altındaki görüntüyü beğenmedim açıkcası....Hem beyaz bir şey var sırıtıyor hem de LPG montajı çok belli olmuş.
İyi Akşamlar Sönmez Bey;
Resimlerde Avensisin motor kapağının altındaki görüntüyü beğenmedim açıkcası....Hem beyaz bir şey var sırıtıyor hem de LPG montajı çok belli olmuş.
efendim o beyaz dediğiniz şey 2 cm daha içeri kaydırabilir .görünen beyaz malzeme enjektörlerin kapağa değip ses yapmaması için konmuş izolasyon malzemesi

lpg montajı çok belli olmuş diyorsunuzda lpg sistemine ait sadece regülatörün bir kısmı görünüyor .bundanda iyisini bulup benimle paylaşırsanız sevinirim .ayrıca prinsin regülatörü x firmaların regülatörünün en az iki katı büyük ,tek regülatörle 400hp ye kadar yeteri kadar lpg yi yoğınlaştırıp gerektiğinde 4 bar ' kadar çıkabilen bir regülatörün yumruk kadar bişey olmasını ve saklanmasını beklemnize anlam veremedim

bizler montajı yaparken sadece görsel değil bazı standartlara uyarak montaj yapmak zorundayız .görsellikten kadar sorunsuz ve güvenli bir montaj üzerine yoğunlaşırız .
fikirlerinize saygı duyuyorum efendim .ama dediğim gibi daha iyisi varsa lütfen paylaşın bizimle .her türlü paylaşıma açığım .müşteri her zaman haklıdır .
fikrinizi benimle paylaştığınız için teşekkür ederim .
bu konu ile ilgili diğer forum üyelerinin görüşlerinide bekliyorum .eleştirileri dikkate alıp iyiyi değil mükemmeli amaç edinmekteyiz .
saygılarım .
edit: yazım hatası
Sayın Sönmez Bey Ben sadece fikrimi belirttim.Marka telafuz bile etmedim.Tabi ki görsellik her şey değil.Ama o hortumun duruşu biraz sırıtmış.Başka bir yerden alınamaz mıydı?Diğer üyelerin yorumlarını ben de merak ettim şimdi.
Sayın Sönmez Bey Ben sadece fikrimi belirttim.Marka telafuz bile etmedim.Tabi ki görsellik her şey değil.Ama o hortumun duruşu biraz sırıtmış.Başka bir yerden alınamaz mıydı?Diğer üyelerin yorumlarını ben de merak ettim şimdi.
bende fikrinizi benimle paylaştığınız için size ''TEŞEKKKÜR ''ettim

alınabilirdi tabi ama şu montajda o hortumu başka bi yerden almak tamamıyle acemilik ,sağ kulağımızı sol elimizle tutup göstermek olur efendim .dikkat ediniz onun dışında araca lpg takılıp takılmadığını anlamk imkansız



ama dediğim gibi olmazsa olmaz durumlar var efendim .
Ben de size açıklamalarınızdan dolayı teşekkür ederim.Evet onun dışında lpg montajı olduğunu anlamak imkansız:)
Ben de size açıklamalarınızdan dolayı teşekkür ederim.Evet onun dışında lpg montajı olduğunu anlamak imkansız:)
ismailbey tüm samimiyetimle söylüyorum lütfen her türlü fikrinizi benimle paylaşın .bu fikirlerin bizi daha iyiye ve ileriye taşıyacağı inancındayım.
sohbet ve görüşleriniz için tekrar teşekkür ederim .ali bey online görünüyor görüş bekliyorum ali bey' den .
iyi akşamlar efendim
saygı ve sevgilerimle
Ben ses takıntısı olan bir adamım bu nedenle çok dikkat etmemiştim

kaputun içi beni ilgilendirmez, orası ustanın mekanıdır