0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
araç esas darbeyi sağ tarafından almış, sağ tarafta da açılması gereken hava yastıkları açılmış zaten...videoyu çeken kişi ne bekliyordu merak ettim...
Videodaki şarkı ne alaka böyle bir durumda, ben ona taktım
Bende direk ordayım zaten! Başlığa bak videoya müziğe bak
sanki sola da devrilmiş sol perdelerin açılması lazım
sol tarafta herhangi bir devrilme izi yok...tekrar söylüyorum, bence bu durum gayet normal...
Şahsi görüşüm nolursa olsun açılmalıydı ..Emniyet kemerinin etkisi olabilr mi acaba takılı değilse ?
1dakika 20. saniyeden sonra aracın sol taraf gözüyor ve araç sanki ordanda darbe almış