Gönderen Konu: Shell Musteri Hizmetleri  (Okunma sayısı 3871 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Bir memleket gibidir gemi...
    • 9GAG - Just For Fun
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 140
  • Model Yılı: '06
  • 1 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Shell Musteri Hizmetleri
« : Mayıs 29, 2012, 14:56:17 »
Shell Turkiye'ye derdimi mail yoluyla iletmeye karar verdim. Yolladigim mail'i aynen veriyorum;

Merhaba,

Uzun bir süredir Shell akaryakıt kullanmaktayım aracımda, babam da benim gibi Shell akaryakıt tercih etmekte. Sürekli olarak E-5 Yanyol Bostancı'daki istasyonu kullanıyoruz, akaryakıttan da oldukça memnunuz.

Sorunum istasyonda çalışanlar ile alakalı. Benim aracım benzinli motora sahip, babamın aracı ise dizel. Her gidişimde dalgınlık ile söylemezsem benim aracıma 97 oktan benzin, babamın aracına ise GTL motorin koyuyorlar. Bir kez bile bana hangisini tercih ettiğim sorulmuyor, bazen 95 oktan benzin talep ettiğim halde 97 oktan benzin konulduğu oluyor. Problemimi her seferinde çalışanlara iletiyorum ve her seferinde "97 daha iyi." cevabı alıyorum pişkinlikle, kusura bakmayın bile denmiyor, ve eğer çalışanlarınız müsade ederse kendi aracım için daha iyi olana ben karar vermek istiyorum. Çalışanlar için, araç pompaya yanaştığında "95 mi 97 mi?" veya "Normal mi GTL mi?" şeklinde soru yöneltmek zor olmasa gerek. Çok şey talep ettiğimi düşünmüyorum.

Sorunu yaşadığım süre de gayet uzun, kendi aracımla 1.5 yıldır yaşıyorum aynı sorunu. Bu şikayeti yapmama sebep olan ise bugün annemin benim aracımla benzin almaya gitmiş olması, 95 oktan istemeyi unutmuş ve her zamanki gibi 97 oktanı hemen doldurmuşlar ve her zamanki gibi anneme de "97 daha iyi." demişler ve artık çileden çıkmamı sağladılar.

Shell Türkiye'ye bir soru; ben mi 95 oktan veya Normal motorin şeklinde özellikle bir talepte bulunmalıyım yoksa çalışanlar mı bunu bana sormak zorunda? Örneğin, bir lokantaya girip bir yemek söylediğinizde acılı mı acısız mı diye sorulmadan keyfi şekilde bir yemek konulsa önünüze memnun olur musunuz o lokantadan?

Ürünlerine güvendiğim bir markadan pazarlama stratejileri sebebiyle vazgeçmek istemem, ama bahsettiğim istasyonun gidişatı beni vazgeçmeye zorluyor. Gereğinin yapılmasını talep ediyorum. Gereği yapılmayacaksa da sebepleriyle beraber öğrenmek isterim.

Gökhan Toy
Beşiktaş JK Kongre Üyesi - TMMOB JMO Üyesi - Beşiktaş'ın Şövalye Ruhlu Semt Çocuğu - Bahriyeli

'06 Corolla HB 1.6 16V VVT-I Sol Spec. (SR + CC)  A/T - /////ALPINE PMX-F640 SBE-1243BR SPG-17CS SXE-1325S

Toyota Club Türkiye

Shell Musteri Hizmetleri
« : Mayıs 29, 2012, 14:56:17 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Bir memleket gibidir gemi...
    • 9GAG - Just For Fun
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 140
  • Model Yılı: '06
  • 1 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell Musteri Hizmetleri
« Yanıtla #1 : Mayıs 29, 2012, 14:57:08 »
Aldigim cevap ise su sekilde;

Gökhan Bey merhaba,
 
Telefon numaranız olmadığı için mail ile bilgi dönüşü sağlamak durumunda kaldım,
Bostancı yan yol Shell istasyon müdürü olarak mailinize geri dönüş yapıyorum,
Belirtmiş olduğunuz şikayet konusu ile ilgili olarak,
İstasyonumuzda personel eğitimlerimizi verirken en dikkat ettiğimiz konular,
Akaryakıt ürün seçimini müşterilerimize sormamız ve müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmaktır,
Belirtmiş olduğunuz konu ile ilgili olarak tüm personellerimiz uyarılarak gerekli eğitimleri tekrar almaları sağlanacak,
Aynı sıkıntının yaşanması engellenecektir,
İstasyonumuz ile ilgili her türlü sıkıntı ve problemde tarafıma aşağıdaki telefon numaralarından ulaşabilirsiniz,
Müsait bir zamanınız olması durumunda sizi istasyonumuzda ağırlamaktan onur duyarım,
 
Saygılarımla
İyi günler dilerim
 
Bostancı Yan Yol (S/S) Shell İstasyonu
İstasyon Müdürü
Servet KÖROĞLU
 
Tel:        0 507 449 41 39
                0 216 372 65 00 


Umarim sorunum hallolur. Hevesli gozukuyorlar sorunu halletme konusunda.
Beşiktaş JK Kongre Üyesi - TMMOB JMO Üyesi - Beşiktaş'ın Şövalye Ruhlu Semt Çocuğu - Bahriyeli

'06 Corolla HB 1.6 16V VVT-I Sol Spec. (SR + CC)  A/T - /////ALPINE PMX-F640 SBE-1243BR SPG-17CS SXE-1325S

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A+
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell Musteri Hizmetleri
« Yanıtla #2 : Mayıs 29, 2012, 15:03:20 »
Satış elemanlarının size sorması gerekir. istasyon yetkilisi gerekli açıklamayı yapmış. ama malesef aynı sektörde olduğum için söylüyorum, bazı çalışanlara ne kadar eğitim veririlirse verilsin kendi bildiklerini okumaya devam ediyorlar... sonrasında gelen şikayetler üzerine gelen hazin son bellidir. 

sorununuzda ortadan kalkar umarım
Topraktan geldik toprağa gideceğiz.. Mühim olan çamurlaşmamak..!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • www.formediet.com
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '12
Ynt: Shell Musteri Hizmetleri
« Yanıtla #3 : Mayıs 29, 2012, 15:04:09 »
En sevdiğim sorun halletme türü.... Elinize sağlık...
Online Zayıflama ve Sağlıklı Beslenme
http://www.formediet.com
Çünkü En Lezzetlisi Sağlığınız !

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • No Stock+
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell Musteri Hizmetleri
« Yanıtla #4 : Mayıs 29, 2012, 15:04:51 »
Hiç olmadı olumlu bir cevap vererek geri dönüş yapılmış. :)
2005 Corolla 1.6 (2005 - 2018)
2013 Avensis 1.6 (2018 -         )

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 54 ES ?
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 19 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell Musteri Hizmetleri
« Yanıtla #5 : Mayıs 29, 2012, 15:26:00 »
Sakarya'da Serdivan Shell'de yasadım aynı sorunu..adamlar 75pslik şirket aracımıza Gtl koymuştu mazot..

Ama sonradan koyduğuna koyacağına pişman oldu koyan arkadas..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 52000
  • Model Yılı: '16
  • 36 kere teşekkür etti
  • 181 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell Musteri Hizmetleri
« Yanıtla #6 : Mayıs 29, 2012, 15:33:34 »
tekrar benzin aldığınızda belli olacak artık gelişmelerden haberden ediniz gerekirse toplu olarak mail atabiliriz :)
İlla gitmek istiyorsan, hoşuma git mesela :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Bir memleket gibidir gemi...
    • 9GAG - Just For Fun
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 140
  • Model Yılı: '06
  • 1 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell Musteri Hizmetleri
« Yanıtla #7 : Mayıs 29, 2012, 16:10:30 »
1 ay sonra İstanbul'da oldugumda belli olacak bir degisiklik olup olmadigi.

Hani acaba ben mi yanlis biliyorum diye Shell Resmi İnternet Sitesi'nden yakitlara baktim, ayni bildigim gibi 97 oktan performansli kullanim icin daha uygun, litre bazinda da daha cok tuketiliyor. 1.6 otomatik aracla İstanbul'da ralli yapacak halim de yok, ki sakin surerim aracimi. 95 oktanin da benim bildigimle ayni sekilde ekonomi odakli oldugu yaziyor. "Daha iyi" lafi tamamen goreceli yani bu konuda.

Umarim sorun hallolur, acikcasi aldigim cevap ve cevaplama suresi de tatmin etti beni. 1 gun icinde cevap geldi.
Beşiktaş JK Kongre Üyesi - TMMOB JMO Üyesi - Beşiktaş'ın Şövalye Ruhlu Semt Çocuğu - Bahriyeli

'06 Corolla HB 1.6 16V VVT-I Sol Spec. (SR + CC)  A/T - /////ALPINE PMX-F640 SBE-1243BR SPG-17CS SXE-1325S

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • atiker grand 2018
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 110524
  • Model Yılı: '06
  • 136 kere teşekkür etti
  • 128 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell Musteri Hizmetleri
« Yanıtla #8 : Mayıs 29, 2012, 16:34:31 »
ben ümraniye sondurak daki shell den alıyorum şirket araçlarına her seferinde abi hoş geldin abi iyi günler :) abi istersen aracı yıkatalım gibi muameleler :) tabi istasyon dan istasyona fark var, bulgurlu shell e gidiyorum bekliyorum ki biri gelsinde arabaya yakıt doldursun :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell Musteri Hizmetleri
« Yanıtla #9 : Mayıs 29, 2012, 16:42:41 »
Bir ara benim de başıma gelirdi sıkça. İstasyon çalışanlarına ekstra prim mi veriyorlar acaba 95 yerine 97 satınca :) İstasyon yöneticisinin bilgisi haricinde bu işin yapılması bana pek mantıklı gelmiyor. Tavşana kaç, tazıya tut taktiği değildir umarım.
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell Musteri Hizmetleri
« Yanıtla #10 : Mayıs 29, 2012, 16:58:28 »
Shell Turkiye'ye derdimi mail yoluyla iletmeye karar verdim. Yolladigim mail'i aynen veriyorum;

Merhaba,

Uzun bir süredir Shell akaryakıt kullanmaktayım aracımda, babam da benim gibi Shell akaryakıt tercih etmekte. Sürekli olarak E-5 Yanyol Bostancı'daki istasyonu kullanıyoruz, akaryakıttan da oldukça memnunuz.

Sorunum istasyonda çalışanlar ile alakalı. Benim aracım benzinli motora sahip, babamın aracı ise dizel. Her gidişimde dalgınlık ile söylemezsem benim aracıma 97 oktan benzin, babamın aracına ise GTL motorin koyuyorlar. Bir kez bile bana hangisini tercih ettiğim sorulmuyor, bazen 95 oktan benzin talep ettiğim halde 97 oktan benzin konulduğu oluyor. Problemimi her seferinde çalışanlara iletiyorum ve her seferinde "97 daha iyi." cevabı alıyorum pişkinlikle, kusura bakmayın bile denmiyor, ve eğer çalışanlarınız müsade ederse kendi aracım için daha iyi olana ben karar vermek istiyorum. Çalışanlar için, araç pompaya yanaştığında "95 mi 97 mi?" veya "Normal mi GTL mi?" şeklinde soru yöneltmek zor olmasa gerek. Çok şey talep ettiğimi düşünmüyorum.

Sorunu yaşadığım süre de gayet uzun, kendi aracımla 1.5 yıldır yaşıyorum aynı sorunu. Bu şikayeti yapmama sebep olan ise bugün annemin benim aracımla benzin almaya gitmiş olması, 95 oktan istemeyi unutmuş ve her zamanki gibi 97 oktanı hemen doldurmuşlar ve her zamanki gibi anneme de "97 daha iyi." demişler ve artık çileden çıkmamı sağladılar.

Shell Türkiye'ye bir soru; ben mi 95 oktan veya Normal motorin şeklinde özellikle bir talepte bulunmalıyım yoksa çalışanlar mı bunu bana sormak zorunda? Örneğin, bir lokantaya girip bir yemek söylediğinizde acılı mı acısız mı diye sorulmadan keyfi şekilde bir yemek konulsa önünüze memnun olur musunuz o lokantadan?

Ürünlerine güvendiğim bir markadan pazarlama stratejileri sebebiyle vazgeçmek istemem, ama bahsettiğim istasyonun gidişatı beni vazgeçmeye zorluyor. Gereğinin yapılmasını talep ediyorum. Gereği yapılmayacaksa da sebepleriyle beraber öğrenmek isterim.

Gökhan Toy


bende shel kullanıyordum, buna benzer pek çok zırvalık yaşadım
ister istemez BP ye döndüm, yakıtı aynı kaitede ama istasyonları her bakımdan çok daha iyi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • DeVLeRiN AşKı BüYüK OluR..!
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '95
  • 167 kere teşekkür etti
  • 290 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell Musteri Hizmetleri
« Yanıtla #11 : Mayıs 29, 2012, 18:55:16 »
Satış elemanlarının size sorması gerekir. istasyon yetkilisi gerekli açıklamayı yapmış. ama malesef aynı sektörde olduğum için söylüyorum, bazı çalışanlara ne kadar eğitim veririlirse verilsin kendi bildiklerini okumaya devam ediyorlar... sonrasında gelen şikayetler üzerine gelen hazin son bellidir. 

sorununuzda ortadan kalkar umarım

İnsanlarla birebir dialog yapılan yerlerdeki elemanlara gerekirse 3 kuruş fazla verilmesi bu gibi durumları engeller kanatindeyim..

Madem elemana az maaş vermek istiyorsunuz koysanıza kasaya da bi tane cahil adam.. 300 tl yerine bi kere 30 tl geçsin de yada para üstünü yanlış versinde göreyim.. Hemen çıkarırlar işten yada maaşından kesilir..

Keser misali hep kendinize hep kendinize yontuyorsunuz..

Gülsüm lafım sana değil karşımda bi shell yetkilisi olmadığı için ortya fikrimi söyledim..
2.0 Avensis Exe.E. Emekliye ayırdık ..
Şimdi LR Defender 110 2500cc lpg zamanı :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • No Stock+
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell Musteri Hizmetleri
« Yanıtla #12 : Mayıs 30, 2012, 06:23:29 »
Birde ellerinde ki 97 oktan benzini bitirmek içinde yapılır. :)
97 oktan fazla alan olmadığı için iteleme yöntemi diyebiliriz. : ))

Ben benzinlikte çalışırken soruyordum ister misiniz diye, arasında ne fark var diye sorunca anlatırdım. Tercihi onlara bırakıyorduk. Gerçi ben hem markette hem muhasebe deydim :D pompalara da karışıyordum. :D
2005 Corolla 1.6 (2005 - 2018)
2013 Avensis 1.6 (2018 -         )

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell Musteri Hizmetleri
« Yanıtla #13 : Mayıs 30, 2012, 12:56:34 »
İnsanlarla birebir dialog yapılan yerlerdeki elemanlara gerekirse 3 kuruş fazla verilmesi bu gibi durumları engeller kanatindeyim..

Madem elemana az maaş vermek istiyorsunuz koysanıza kasaya da bir tane cahil adam.. 300 tl yerine bir kere 30 tl geçsin de yada para üstünü yanlış versinde göreyim.. Hemen çıkarırlar işten yada maaşından kesilir..

Keser misali hep kendinize hep kendinize yontuyorsunuz..

Gülsüm lafım sana değil karşımda bir shell yetkilisi olmadığı için ortya fikrimi söyledim..

düşüncelerimi yazmışsın tekrar etmeye gerek yok, aynen katılıyorum.
şark kurnazları siziiii

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell Musteri Hizmetleri
« Yanıtla #14 : Mayıs 30, 2012, 12:57:54 »
Gökhan kardeşim, bir daha başına geldiğinde ödemeyi yaparken 95 oktan üzerinden yap, sorun çözülecektir. :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • İsyankar Toyotacı :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Shell Musteri Hizmetleri
« Yanıtla #15 : Mayıs 30, 2012, 13:07:36 »
Kale gaz candır =) gidiyorum sorgu sual yok dayılarımın hepsi allaha emanet zaten; benzindede opet candır "ne koyuyim abi la şşt abi" sorusunu sormadan arabaya bakmıyolar bile... Geçen gün İstanbulda bi shell'e girdik adamlarda ne sorgu var ne sual dizel arabaya benzin pompasını uzatmaya çalışıyo... kalabalıktan yılmışlar heralde adamlar...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell Musteri Hizmetleri
« Yanıtla #16 : Mayıs 30, 2012, 13:40:00 »
Kale gaz candır =) gidiyorum sorgu sual yok dayılarımın hepsi allaha emanet zaten; benzindede opet candır "ne koyuyim abi la şşt abi" sorusunu sormadan arabaya bakmıyolar bile... Geçen gün İstanbulda bir shell'e girdik adamlarda ne sorgu var ne sual dizel arabaya benzin pompasını uzatmaya çalışıyo... kalabalıktan yılmışlar heralde adamlar...

Aslında arabaların depo kapaklarının üstüne sticker koymalı "sadece mazot" "sadece 95oktan benzin"  ozaman düzelir . :islik: 8-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell Musteri Hizmetleri
« Yanıtla #17 : Mayıs 30, 2012, 14:12:59 »
bence bu hareket tamamen pazarlama taktiği bende iflit oluyorum bu duruma madenler shell de aynı
2009 Corolla D4D/MMT Elegant Metalik gri

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 52000
  • Model Yılı: '16
  • 36 kere teşekkür etti
  • 181 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell Musteri Hizmetleri
« Yanıtla #18 : Mayıs 30, 2012, 17:39:01 »
birde aklıma geldi bir kaç defa başıma geldi yanaşıyorum misal 2 nolu pompaya eleman abi 5 numaraya alalım falan bir oldu iki oldu  3. de sinirlendim başka istasyon mu yok diye çektim gittim dertleri ne anlamıyorum hepsinde benzin mazot ayrı ayrı satılıyor ...
İlla gitmek istiyorsan, hoşuma git mesela :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell Musteri Hizmetleri
« Yanıtla #19 : Mayıs 30, 2012, 18:18:18 »
benim tercihim her zaman opetten yana corollayı alalı 4bin km oluyor her zaman opetten ve aynı benzinlikten alırım. Opette hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım hem performansından hemde müşteriye olan yaklaşımlarından çok memnunum.
2000 şahin 1.4 i.e > 2011 honda civic i-Vtec > 2012 toyota corolla D-4D Comfort > ...