Gönderen Konu: Eksantrik Mil SenSörü Arızası Çıktı ?  (Okunma sayısı 27666 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 66 kere teşekkür etti
  • 254 kere teşekkür edildi
Ynt: Eksantrik Mil SenSörü Arızası Çıktı ?
« Yanıtla #20 : Ağustos 11, 2013, 13:01:15 »
Siz bu konuda baya tecrübe sahibi olmuşsunuz yazdıklarınıza göre.Bir de aracın aküsünü söküp ECU nun soketine bakın bakalım oksit vs var mı.Zor olucak belki ama ECU dan ateşleme bobinlerine giden kabloyu   AVO metre ile bulup kontrol edebilirmisiniz.Eğer onu da yaparsanız ve problem çözülmez ise ECU veya sensör de sıkıntı olabileceği düşüncenize bende katılıcam sanırım...

Toyota Club Türkiye

Ynt: Eksantrik Mil SenSörü Arızası Çıktı ?
« Yanıtla #20 : Ağustos 11, 2013, 13:01:15 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 2900
  • Model Yılı: '13
  • 7 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Eksantrik Mil SenSörü Arızası Çıktı ?
« Yanıtla #21 : Ağustos 11, 2013, 14:44:27 »
Siz bu konuda baya tecrübe sahibi olmuşsunuz yazdıklarınıza göre.Bir de aracın aküsünü söküp ECU nun soketine bakın bakalım oksit vs var mı.Zor olucak belki ama ECU dan ateşleme bobinlerine giden kabloyu   AVO metre ile bulup kontrol edebilirmisiniz.Eğer onu da yaparsanız ve problem çözülmez ise ECU veya sensör de sıkıntı olabileceği düşüncenize bende katılıcam sanırım...
:) ecusunun kablolarını da teker teker buldum bobınden ecuya kadar sorun yok ecunun da ıcını actım elektronıkcı oldugumdan gozle ve ıcındeki ölçülen elemenları da ölçtüm ,gözlede birsey varmı dıye baktım sorun devam edıyor zaten yapılsın bır sekılde dırek ılanı verıyorum acayıp derecede soğudum bu arabadan , o kadar soğudumki artık gördükçe midem bulanıyor zaten birde kaportacıya da gitmek gerekecek sağ camurlukta yumruklamaktan ezildi artık :)
2000 toyo 1.3 efi 86 h.p BRC sıralı sistem satıldı

2013 seat ıbıza style yeni aracım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 66 kere teşekkür etti
  • 254 kere teşekkür edildi
Ynt: Eksantrik Mil SenSörü Arızası Çıktı ?
« Yanıtla #22 : Ağustos 11, 2013, 18:34:46 »
Voltajı düşük gelen bobinlere elektronik röleler var mekanik bir hareket olmadan transistörlü  bilirsiniz onları otomasyon sistemlerinde kullanıyorlar  akü üzerinden +12V verip deneyebilirmiyiz.ECU dan sadece tetik alıcak 12V akü üzerinden geçiricek şekilde bobilere kaç tane kablo geliyor referans voltajı ve tetikleme voltajı var mı yok mu tam olarak bilmiyorum ama böyle bir şey geldi aklıma...

http://www.markon.com.tr/markon/index.php?option=com_content&view=article&id=63&Itemid=41

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 2900
  • Model Yılı: '13
  • 7 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Eksantrik Mil SenSörü Arızası Çıktı ?
« Yanıtla #23 : Ağustos 11, 2013, 19:44:52 »
sanıyorum ki subaplardan gibi görünüyor bu durum çok uğraştım ama maaalesef artık bıktım bakayım yarın beyin deneyip beyincide sonra da kapağı sökeceğiz başka yolu yok geçende çok bastım uzun yolda zaten ondan sonra dengesizleşmeye başladı motorun çalışması ; birde forumda okudum benzine würth ün enjektör temizleme katkısını atmış birisi  aynı şekilde olmuş bende geçende atmıştım ondan sonra meydana geldi bu durumlar aklınızda bulunsun o katkı olayıda denerseniz birgün çok iyi araştırın , ayrıca ilginiz için çok teşekkür ederim
2000 toyo 1.3 efi 86 h.p BRC sıralı sistem satıldı

2013 seat ıbıza style yeni aracım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 66 kere teşekkür etti
  • 254 kere teşekkür edildi
Ynt: Eksantrik Mil SenSörü Arızası Çıktı ?
« Yanıtla #24 : Ağustos 11, 2013, 22:30:37 »
sanıyorum ki subaplardan gibi görünüyor bu durum çok uğraştım ama maaalesef artık bıktım bakayım yarın beyin deneyip beyincide sonra da kapağı sökeceğiz başka yolu yok geçende çok bastım uzun yolda zaten ondan sonra dengesizleşmeye başladı motorun çalışması ; birde forumda okudum benzine würth ün enjektör temizleme katkısını atmış birisi  aynı şekilde olmuş bende geçende atmıştım ondan sonra meydana geldi bu durumlar aklınızda bulunsun o katkı olayıda denerseniz birgün çok iyi araştırın , ayrıca ilginiz için çok teşekkür ederim
Subaplar ile ateşleme bobinine gelen düşük voltajın nasıl bir bağlantısı olabilir ki neyse deneyin bakalım sonucu merakla bekliyorum...Bu araçlar için önerilen benzin 95 oktan mı ? aracınızın km kaç ?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 2900
  • Model Yılı: '13
  • 7 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Eksantrik Mil SenSörü Arızası Çıktı ?
« Yanıtla #25 : Ağustos 11, 2013, 23:12:40 »
normalde 95 - 97 oktan alıyorum ama tam bılmıyorum mesela bazı shell lerde tek olarak 95 var , araç 210000 km de gazda var
2000 toyo 1.3 efi 86 h.p BRC sıralı sistem satıldı

2013 seat ıbıza style yeni aracım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2854 kere teşekkür etti
  • 3227 kere teşekkür edildi
Ynt: Eksantrik Mil SenSörü Arızası Çıktı ?
« Yanıtla #26 : Ağustos 12, 2013, 09:04:18 »
konu eski ama 3 gündür uğraşıyo ustalar ve ben arabayla ( ben artık ne nereye gidiyor nasıl  oluyor uzman oldum desem yeri var ) bobinler çalışan bir araçtan söküldü denendi  , bu sensör bozulsa ne olur lamba falan yakmıyor sadece fişini çıkarınca lamba yanıyor , arıza da 1ile 4 . buji dengesiz ateşleme yapıyor rolantide ateşleme yok gaz verince ateşleme zayıf ve tekleme var araçta bilgisi olan varsa acil yardımlarınızı beklliyorum ...
Öncelikle geçmiş olsun. Çözülmeyecek bir sorun olduğunu düşünmüyorum.
 Distribütör(kapak iç uçları dahil) ve buji kabloları kontrol edilmeli ilk başta bence. Distribütör kapağı, kontrol ve gerekli ise değişim sonrası doğru şekilde(balans yaptırmadan) monte edilmeli.
 Yakıt filtresini en son ne zaman ve nasıl bir filtre(kalite vs.) değiştirdiniz?
 Gelişmeleri paylaşırsanız, herkese faydalı olabilir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 66 kere teşekkür etti
  • 254 kere teşekkür edildi
Ynt: Eksantrik Mil SenSörü Arızası Çıktı ?
« Yanıtla #27 : Ağustos 12, 2013, 18:34:35 »
Bahsettiğimiz araçta distiribitör var mı ki Hakan abi her silindir için ayrı bir ateşleme bobini olması lazım değil mi ?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 2900
  • Model Yılı: '13
  • 7 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Eksantrik Mil SenSörü Arızası Çıktı ?
« Yanıtla #28 : Ağustos 13, 2013, 01:19:27 »
öncelikle ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim ,hayır  bu 1333 motor 16 valf enjeksiyonlu olan model sadece bobin var bunda distibütör yok bu gün bayağı bir baktırdım arabaya sabah ilk olarak bir tamirci arkadışımın selamıyla beyinciye gittim baktı beyinci bunun beyninde bir şey yk  dedi bu tip bir arızayı beyinden yaptığını daha görmedim dedi tamam dedim çıktım ,oradan güzel bir usta olan birkardeşime gittim çok işi vardı anlattım durumu baktıda biraz abi dedi ilk olarak kompresörünü ölçelim dedi bakalım (bencede çok mantıklı) daha ben sökeyim sen ölç dedim bujileri söktüm hemen 1-2-4 . bujiyi zaten sorunda 1 ve 4 te motor soğukken rolantide ateşleme yapmıyor ısınınca yapıyor yada çok az gaz verince yapıyor zaten burada herkes takılı kalıyor ,ölçtü 1. piston  10 ,2. piston 13.5   ,4. piston 11 çıktı bu anormal dedi ama ateşleme de anormal dedi elektrikçi ye gittik oda baktı motor sıcak diye ateşleme normal gibiydi oda bunda bir sey yok dedi ve bilgisayara bağladı bayağı bir hatalar çıktı büyük bir bölümü de hataların fişleri çıkarıp takmamdan dolayı uğraşırken ama net olarak birşey çıkmadı o arada tamirci arkadaş derindere den bir ustayı araradı arkadaşıymış ona durumu anlattı ateşeleme olayını oda krank sensörü bozuktur dedi :) sordum o arada servise merkezde varmış 246 tl miş ama % 100 ondan da diyemiyoruz tabiki ,sonra çıktım oradan atatürk sanayiye çıkmacının birine gittim varmı dedim sensör var dedi ,kaça dedim 200 dedi (burada bir işiniz olursa uyanık olun onlardan arkadaşlar ) ya dedim servisinde 172 tl  :) 90 a kadar indirdim neyse o zaman deneyim sağlamsa alım dedim ve yattım arabanın altına söktüm taktım denedim ama sonuç yine aynıydı :) napim diye düşünürken tekrar başka beyinciye gittim aman allah düşürmesin onların eline ...! bırak arabayı dedi yarın gel arıza tespiti yapayım 100 tl ee dedim ortalama ne olur maximum 800 dedi yani 100-800 arası ya dedim beyinden değilse o zaman 100 tl dedi ,tmam dedim çıktım sonra düşündüm çok iyi bir karbüratörcü var ona gittim al dedim şuna bir bak çocuk baktı anlattım durumu falan enjektör soktlerini söktü baktı aynen çalışıyor motor 1 ile 4 çıkarıyoruz ikisini yine aynı bujilerde ateşliyor rolantide motor sıcak diye soğukken ateşlemiyor dedim falan ,enjektörün fişinin tekini çıkardı ve gaz verdi teklemye başladı resmen hava filitresinin orayı söktü gaz verdi dinledi ve bunun beyininde hiçbirşey yok dedi direk olarak subaplar dedi rolantide öyle çalışıyor ama dedi yüke bindimi kaçırma yapıyor dedi ondan güç düşük dedi zaten testede düşük ve çok farklı olduğunu oradan çıkıp rektefciye gittim sordum hepsinin ufak farklı değil aynı olması gerektiğini söyledi , ben alalı 2 yıl oldu bu aracı alalı aldığımda da motorda çok titreme vardı araç 210 binde 6 yıldır gaz var zaten ben 40 bin yaptım ve bu triger değişim olayından öncede arada bir kasılma yapıyordu araba buda ona denk geldiğini sanıyorum çünkü geçenlerde temde çok uzun süreli yüksek hızda gittim ,ondan sonra oldu yada , çok ustaya sordum 2 diş kaçık olsa triger birşey olurmu diye diyelimki işi bilenlerin dediği motora göre değişir yakınlık derecesine göre dediler bazısı 5 dişte kayık olsa bir şey olmaz bazısı 2. dişi affetmez ,ya hafif yamuldu yada yandı ,sonuç itibari ile yamulsada zaten çok titreme ve son zamanlarda çekişte ve son hızda düşüş vardı ben bu arabayı ilk aldığımda ibrenin 10 km altına kadar  çıktığımı biliyorum ama son zamanlarda ibrenin 40- 50 km düşüş vardı ,ayrıca bu gün 80 km kadar yol yaptım bu gün baktım 5. vites 100 ü geçmiyor  :),geçen günlere göre motorun çalışmasında düzelme oldu çalıştıkça buda büyük ihtimal subapların o gün yamulduğunu çalıştıkça oturduğunu gösteriyor .
yarın bir takım subap ve contaları alıp motorcunun yolunu tutacağım ve kapağı sökeceğiz her halükarda kaçırma var sonuçta bakalım durum ne olacak zaten yazacağım durumu , kusura bakmayın arkadaşlar biraz uzun oldu ama tam olarak ne olup bittiğini sizinle paylaşmak istedim okduğunuz için ayrıca teşekkür ederim .. saygılar  :)
2000 toyo 1.3 efi 86 h.p BRC sıralı sistem satıldı

2013 seat ıbıza style yeni aracım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 756 kere teşekkür edildi
Ynt: Eksantrik Mil SenSörü Arızası Çıktı ?
« Yanıtla #29 : Ağustos 13, 2013, 07:25:19 »
Gazda  sürat yapmak bu sorunu yaratıyor. benimde başıma geldi. Önce rolantide titreme başlıyor, ardından rolantide stop ediyor. Bazen durum çok ilerlememiş ise , benzinde 200km civarı yol yapmak rolantiyi düzeltiyor.

Bu tarz konulardada şu forumda kayıtlı üye olan lpg ustalarıda nedense hiç yazı yazmıyor hayret

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 66 kere teşekkür etti
  • 254 kere teşekkür edildi
Ynt: Eksantrik Mil SenSörü Arızası Çıktı ?
« Yanıtla #30 : Ağustos 13, 2013, 07:27:30 »
öncelikle ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim ,hayır  bu 1333 motor 16 valf enjeksiyonlu olan model sadece bobin var bunda distibütör yok bu gün bayağı bir baktırdım arabaya sabah ilk olarak bir tamirci arkadışımın selamıyla beyinciye gittim baktı beyinci bunun beyninde bir şey yk  dedi bu tip bir arızayı beyinden yaptığını daha görmedim dedi tamam dedim çıktım ,oradan güzel bir usta olan birkardeşime gittim çok işi vardı anlattım durumu baktıda biraz abi dedi ilk olarak kompresörünü ölçelim dedi bakalım (bencede çok mantıklı) daha ben sökeyim sen ölç dedim bujileri söktüm hemen 1-2-4 . bujiyi zaten sorunda 1 ve 4 te motor soğukken rolantide ateşleme yapmıyor ısınınca yapıyor yada çok az gaz verince yapıyor zaten burada herkes takılı kalıyor ,ölçtü 1. piston  10 ,2. piston 13.5   ,4. piston 11 çıktı bu anormal dedi ama ateşleme de anormal dedi elektrikçi ye gittik oda baktı motor sıcak diye ateşleme normal gibiydi oda bunda bir sey yok dedi ve bilgisayara bağladı bayağı bir hatalar çıktı büyük bir bölümü de hataların fişleri çıkarıp takmamdan dolayı uğraşırken ama net olarak birşey çıkmadı o arada tamirci arkadaş derindere den bir ustayı araradı arkadaşıymış ona durumu anlattı ateşeleme olayını oda krank sensörü bozuktur dedi :) sordum o arada servise merkezde varmış 246 tl miş ama % 100 ondan da diyemiyoruz tabiki ,sonra çıktım oradan atatürk sanayiye çıkmacının birine gittim varmı dedim sensör var dedi ,kaça dedim 200 dedi (burada bir işiniz olursa uyanık olun onlardan arkadaşlar ) ya dedim servisinde 172 tl  :) 90 a kadar indirdim neyse o zaman deneyim sağlamsa alım dedim ve yattım arabanın altına söktüm taktım denedim ama sonuç yine aynıydı :) napim diye düşünürken tekrar başka beyinciye gittim aman allah düşürmesin onların eline ...! bırak arabayı dedi yarın gel arıza tespiti yapayım 100 tl ee dedim ortalama ne olur maximum 800 dedi yani 100-800 arası ya dedim beyinden değilse o zaman 100 tl dedi ,tmam dedim çıktım sonra düşündüm çok iyi bir karbüratörcü var ona gittim al dedim şuna bir bak çocuk baktı anlattım durumu falan enjektör soktlerini söktü baktı aynen çalışıyor motor 1 ile 4 çıkarıyoruz ikisini yine aynı bujilerde ateşliyor rolantide motor sıcak diye soğukken ateşlemiyor dedim falan ,enjektörün fişinin tekini çıkardı ve gaz verdi teklemye başladı resmen hava filitresinin orayı söktü gaz verdi dinledi ve bunun beyininde hiçbirşey yok dedi direk olarak subaplar dedi rolantide öyle çalışıyor ama dedi yüke bindimi kaçırma yapıyor dedi ondan güç düşük dedi zaten testede düşük ve çok farklı olduğunu oradan çıkıp rektefciye gittim sordum hepsinin ufak farklı değil aynı olması gerektiğini söyledi , ben alalı 2 yıl oldu bu aracı alalı aldığımda da motorda çok titreme vardı araç 210 binde 6 yıldır gaz var zaten ben 40 bin yaptım ve bu triger değişim olayından öncede arada bir kasılma yapıyordu araba buda ona denk geldiğini sanıyorum çünkü geçenlerde temde çok uzun süreli yüksek hızda gittim ,ondan sonra oldu yada , çok ustaya sordum 2 diş kaçık olsa triger birşey olurmu diye diyelimki işi bilenlerin dediği motora göre değişir yakınlık derecesine göre dediler bazısı 5 dişte kayık olsa bir şey olmaz bazısı 2. dişi affetmez ,ya hafif yamuldu yada yandı ,sonuç itibari ile yamulsada zaten çok titreme ve son zamanlarda çekişte ve son hızda düşüş vardı ben bu arabayı ilk aldığımda ibrenin 10 km altına kadar  çıktığımı biliyorum ama son zamanlarda ibrenin 40- 50 km düşüş vardı ,ayrıca bu gün 80 km kadar yol yaptım bu gün baktım 5. vites 100 ü geçmiyor  :),geçen günlere göre motorun çalışmasında düzelme oldu çalıştıkça buda büyük ihtimal subapların o gün yamulduğunu çalıştıkça oturduğunu gösteriyor .
yarın bir takım subap ve contaları alıp motorcunun yolunu tutacağım ve kapağı sökeceğiz her halükarda kaçırma var sonuçta bakalım durum ne olacak zaten yazacağım durumu , kusura bakmayın arkadaşlar biraz uzun oldu ama tam olarak ne olup bittiğini sizinle paylaşmak istedim okduğunuz için ayrıca teşekkür ederim .. saygılar  :)
Bu konu favorilerim arasında sonuna kadar okuyorum her zaman sonucu merakla bekliyorum...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • <<<Toyotasını Bırakan Genç>>>
    • Facebook
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 48048
  • Model Yılı: '06
  • 940 kere teşekkür etti
  • 930 kere teşekkür edildi
Ynt: Eksantrik Mil SenSörü Arızası Çıktı ?
« Yanıtla #31 : Ağustos 13, 2013, 09:04:57 »
Abi bu konularda bilgim olmasada hep konunuzu takip ediyorum umarim kisa zamanda ucuz maliyetle sorunu cozersin :)
Geç kaldı desinler, geçmiş olsun demesinler...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 2900
  • Model Yılı: '13
  • 7 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Eksantrik Mil SenSörü Arızası Çıktı ?
« Yanıtla #32 : Ağustos 13, 2013, 14:21:34 »
arıza bulundu %99 ama normale döndüğünü görmeden evet bulundu demiyorum çünkü artık bunun olacağına bile ihtimal vermediğim çok zaman olmuştu , kapak sökülmekten vazgeçildi son durum bu parça bekliyorum derindereden 5 gibi parça geliyor , %99 arıza bulunmuştur ,

ne olduğunu burada paylaşacağım sadece şu anda ilk olarak yazdımmı bilmiyorum trigeri değişimi yapılmıştı o arada usta olacak kişi diyorum ,,,, yerinde olduğunu söyledi ama bir diş kayıktı triger ve bana o kadar biliyorsan al kendin yap dedi bende aldım yerine getirdim doğruluk derecem % 100000 ; ama su varki bana çok bozuldu o anda ve anlamlı anlamlı bakarak dediki sen bu arabayla öyle bir uğraşacaksınki ben elimi sürmüyorum al ne yaparsan yap bakmıyorum da al tak dedi gözümle görmediğim için birşey demiyorum ama bu arıza normalde olacak bir arıza değil benimde o durumu yaratacak olayı yapmadığımdan adım kadar eminim ..

paylaşacağım bunu muhtemelen bu aşkam saat gibi çalışacak araba  ;)
2000 toyo 1.3 efi 86 h.p BRC sıralı sistem satıldı

2013 seat ıbıza style yeni aracım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 776 kere teşekkür etti
  • 154 kere teşekkür edildi
Ynt: Eksantrik Mil SenSörü Arızası Çıktı ?
« Yanıtla #33 : Ağustos 13, 2013, 16:57:09 »
geçmiş olsun abi ....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2854 kere teşekkür etti
  • 3227 kere teşekkür edildi
Ynt: Eksantrik Mil SenSörü Arızası Çıktı ?
« Yanıtla #34 : Ağustos 13, 2013, 17:04:18 »
Bahsettiğimiz araçta distiribitör var mı ki Hakan abi her silindir için ayrı bir ateşleme bobini olması lazım değil mi ?
Tam hatırlamıyorum ama, sanırım onlarda distribütör olan yerde bobin sistemi gibi bir şey vardı. Şu linkimizde daha açık görülüyor, distribütör yok bobin kullanılmış;
http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=32435.0

 + aynı aracın bazı versiyonlarında distribütör görünüyor. Ülkeden ülkeye fark olabilir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 2900
  • Model Yılı: '13
  • 7 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Eksantrik Mil SenSörü Arızası Çıktı ?
« Yanıtla #35 : Ağustos 13, 2013, 19:26:17 »
geçmiş olsun abi ....
teşekkürler Sedat kardeşim araba oldu bu arada  ::) akşama neden bu sorunu yaptığının resmini yükleyeceğim :)
2000 toyo 1.3 efi 86 h.p BRC sıralı sistem satıldı

2013 seat ıbıza style yeni aracım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 2900
  • Model Yılı: '13
  • 7 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Eksantrik Mil SenSörü Arızası Çıktı ?
« Yanıtla #36 : Ağustos 13, 2013, 19:34:49 »
Hakan Bey benim bildiğim distirbütör enjeksiyonlu araçlarda olmaz enjeksiyonlularda direk beyinden bobinlere sinyal gider bobinden de bujilere verir diye biliyorum ama yinede kesin bir şey konuşamıyorum tabiki % 100 emin olmadığımdan
2000 toyo 1.3 efi 86 h.p BRC sıralı sistem satıldı

2013 seat ıbıza style yeni aracım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 66 kere teşekkür etti
  • 254 kere teşekkür edildi
Ynt: Eksantrik Mil SenSörü Arızası Çıktı ?
« Yanıtla #37 : Ağustos 13, 2013, 20:57:25 »
Sabırsızlanıyorum Deniz abi neden bu sorun nedennnnnnnnnnn açıkla :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 2900
  • Model Yılı: '13
  • 7 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Eksantrik Mil SenSörü Arızası Çıktı ?
« Yanıtla #38 : Ağustos 13, 2013, 21:06:28 »
Sabırsızlanıyorum Deniz abi neden bu sorun nedennnnnnnnnnn açıkla :)
:D dur Tolga resim yüklüyorum kendin bak bakalım görebilecekmisin ;)
2000 toyo 1.3 efi 86 h.p BRC sıralı sistem satıldı

2013 seat ıbıza style yeni aracım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 2900
  • Model Yılı: '13
  • 7 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Eksantrik Mil SenSörü Arızası Çıktı ?
« Yanıtla #39 : Ağustos 13, 2013, 21:31:14 »
olay tamamen bu ...!

2000 toyo 1.3 efi 86 h.p BRC sıralı sistem satıldı

2013 seat ıbıza style yeni aracım