Gönderen Konu: Sarıyerde bir T-Sport  (Okunma sayısı 3704 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Sarıyerde bir T-Sport
« : Mart 17, 2012, 00:57:41 »
Merhaba arkadaşlar,
Sarıyer bölgesinde 3 4 seferdir karşılaştığım bir araç bu kırmızı T-sport bir keresinde trafikde karşılaştık Rumelihisarında çok temiz ve diriydi araç geçen gün Ofisten dışarı bakarken yine karşılaştım bu sefer boşa geçmeden 2 fotosunu aldım.Peşini bırakmayacağım bu aracın. :)



arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Toyota Club Türkiye

Sarıyerde bir T-Sport
« : Mart 17, 2012, 00:57:41 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Bir memleket gibidir gemi...
    • 9GAG - Just For Fun
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 140
  • Model Yılı: '06
  • 1 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: Sarıyerde bir T-Sport
« Yanıtla #1 : Mart 17, 2012, 01:09:51 »
Yoksa ikinci fotografta sol seritte gordugum arac bir TT mi?  :hurra:

Saka bir yana, T-Sport ile ilgili konu acilmisken bir soru sormak istiyorum; Corolla T-Sport'un makyajli kasasi Turkiye'ye getirildi mi?

İleride yapmayi dusundugum Civic EG Sedan projem var kafamda fakat T-Sport Facelift Turkiye'ye geldiyse EG Sedan projesi rafa kalkar :)

Bu arada Audi TT cok dar ve sizi cukurdaymis gibi hissettiren bir arac (onceki kasasindan bahsediyorum, yeni kasasini kullanmadim), 1.8T TT yerine kesinlikle Corolla T-Sport Compressor tercih ederim ben olsam, arkasina da "VTEC Killer Lift just kicked in yo!" yazardim  :D :D :D
Beşiktaş JK Kongre Üyesi - TMMOB JMO Üyesi - Beşiktaş'ın Şövalye Ruhlu Semt Çocuğu - Bahriyeli

'06 Corolla HB 1.6 16V VVT-I Sol Spec. (SR + CC)  A/T - /////ALPINE PMX-F640 SBE-1243BR SPG-17CS SXE-1325S

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Sarıyerde bir T-Sport
« Yanıtla #2 : Mart 17, 2012, 01:18:17 »
Yoksa ikinci fotografta sol seritte gordugum arac bir TT mi?  :hurra:

Saka bir yana, T-Sport ile ilgili konu acilmisken bir soru sormak istiyorum; Corolla T-Sport'un makyajli kasasi Turkiye'ye getirildi mi?

İleride yapmayi dusundugum Civic EG Sedan projem var kafamda fakat T-Sport Facelift Turkiye'ye geldiyse EG Sedan projesi rafa kalkar :)

Bu arada Audi TT cok dar ve sizi cukurdaymis gibi hissettiren bir arac (onceki kasasindan bahsediyorum, yeni kasasini kullanmadim), 1.8T TT yerine kesinlikle Corolla T-Sport Compressor tercih ederim ben olsam, arkasina da "VTEC Killer Lift just kicked in yo!" yazardim  :D :D :D

Gökhancım, malesef facelift gelmedi ülkemize hatta bu kasa T-sport bile yanılmıyorsam 22 tane gibi düşük sayıda geldi. Çok haklısın compressor modeli olsa ne tt ne cıvıc nede s2000 yanına yaklaşabilr bu aracın ama gel gör ki ondanda mahrumuz.
Yanlız şunu belirtmek isterim compressor bir tane var izmirde bir arkadaşımızda foruma üyedir kendisi,son durum nedir bilmiyorum tabi ama compressoru özel istekle getirtmişti.

Arkasına yazacağın yazıda bitirdi beni :rofl:
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Bir memleket gibidir gemi...
    • 9GAG - Just For Fun
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 140
  • Model Yılı: '06
  • 1 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: Sarıyerde bir T-Sport
« Yanıtla #3 : Mart 17, 2012, 01:26:10 »
Gökhancım, malesef facelift gelmedi ülkemize hatta bu kasa T-sport bile yanılmıyorsam 22 tane gibi düşük sayıda geldi. Çok haklısın compressor modeli olsa ne tt ne cıvıc nede s2000 yanına yaklaşabilr bu aracın ama gel gör ki ondanda mahrumuz.
Yanlız şunu belirtmek isterim compressor bir tane var izmirde bir arkadaşımızda foruma üyedir kendisi,son durum nedir bilmiyorum tabi ama compressoru özel istekle getirtmişti.

Arkasına yazacağın yazıda bitirdi beni :rofl:

Makyajsiz kasanin ic mekani cok hosuma gitmiyor benim malesef, verecegim video'daki huzuru seninde hissedecegini umuyorum;
Corolla T-Sport Compressor SOUND CHECK! HD

Hazir bu videoyu paylasmisken merak ettigim bir soru daha geliyor;  :)

Direksiyondaki kaplamalarin rengi hosuma gitti, benim aracta sol donanim oldugundan yakisacagini dusunuyorum. Bu kapaklari bulma sansimiz olur mu acaba, veya sol donanimdaki kaplamadan bulup kaplama yapabilir miyiz o plastik kisima?
Beşiktaş JK Kongre Üyesi - TMMOB JMO Üyesi - Beşiktaş'ın Şövalye Ruhlu Semt Çocuğu - Bahriyeli

'06 Corolla HB 1.6 16V VVT-I Sol Spec. (SR + CC)  A/T - /////ALPINE PMX-F640 SBE-1243BR SPG-17CS SXE-1325S

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Sarıyerde bir T-Sport
« Yanıtla #4 : Mart 17, 2012, 01:47:46 »
supercharge in önünün çok açık olduğunu düşünmüyorum proje için, türkiyede bir çok örneği ve parça desteği bulunduğu sürece, maalesef t-sport kompresörde olsa vtec motorların gerisinde kalacaktır, turbocharge kullanılsa tabiki durum çok farklı olurdu ama, bu durumda, corollanın işi zor.
Günümüzde vtec motor projelerinin ne kadar geliştiğine bir örnek, ek kasa vtec, k20ye swaplanınca, e36 m3 ü dahi ciddi şekilde geçiyor. Bu piyasada t-sport un işi çok zor. herkes için hayırlısı olsun
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Bir memleket gibidir gemi...
    • 9GAG - Just For Fun
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 140
  • Model Yılı: '06
  • 1 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: Sarıyerde bir T-Sport
« Yanıtla #5 : Mart 17, 2012, 02:16:55 »
supercharge in önünün çok açık olduğunu düşünmüyorum proje için, türkiyede bir çok örneği ve parça desteği bulunduğu sürece, maalesef t-sport kompresörde olsa vtec motorların gerisinde kalacaktır, turbocharge kullanılsa tabiki durum çok farklı olurdu ama, bu durumda, corollanın işi zor.
Günümüzde vtec motor projelerinin ne kadar geliştiğine bir örnek, ek kasa vtec, k20ye swaplanınca, e36 m3 ü dahi ciddi şekilde geçiyor. Bu piyasada t-sport un işi çok zor. herkes için hayırlısı olsun

Benim icin onemli olan arabadan zevk alabilmek, zaten bu nedenle kafamdaki proje EG Hatch degil bir EG Sedan B16 (A2 veya B) swap'lamak ve tamamen yapilan islemleri ruhsata isletmek. Yoksa EG Hatch'e veya EK Hatch'e K20A2 swap'layip turbo, K-Pro gibi ilavelerle rollingde Supra gecmek mumkun olabiliyor. Benim yapacagim aractan istegim bu degil fakat kendini CTR sanan 1.6 VTi'lara da kok sokturmeli tabi ki. Neyse konunun bu yonunu biraz uzatacak olursak forum kurallari disina cikilir :)

Paylastigim videoyu kac kez izlemisimdir bilmiyorum fakat her izleyisimde daha buyuk haz duyuyorum, guc elinizin altinda ve ona hukmedebiliyorsunuz, aracin buyusune kapilip VTEC (Toyota icin konustugumuza gore Lift diyebiliriz) ustu kullanim da soz konusu degil videoda ve tam da benim aradigim ozellik bir spor aracta. Yoksa S2K alip 100 km boyunca tin tin giden yoktur sonucta :) Videodaki arac CTS Compressor, stock hali 225 HP, turbo beslemeler devreye girmedigi takdirde CTR ile cok rahat yuruyebilen bir arac. Bu da 1.6 VTi veya 1.6 Si kullanicilari icin sadece CTR aldiklarinda gorebilecekleri esneklik degerleri anlami tasiyor. Ve Turkiye kosullarina bakacak olursak 1.6 VTi ve CTS yaklasik ayni degerlerde satilan araclar, turbo disinda yapilan "normal duzeydeki" yuklemeyle bir VTi 190-195 HP gorebiliyor. Fakat hicbir ilave yapmadan 192 HP'ye sahip ve yuksek devir cevirme kabiliyeti sayesinde vites degisimlerinde ufak hatalar yapsaniz dahi VTEC altina dusmeyen bir aracin stock halini ayni fiyatlara alabilirsiniz. Ve videoda goreceginiz uzere konforlu da bir arac.

Anlatmak istedigim, benim projesini yapacagim arac gezerken bana keyif vermeli ve gerektiginde sahip oldugu yeterli bir guc oldugunu bana hissettirmeli. Aksi takdirde Minik Kardesler'in Hulk'u (EK Hatch) gibi 600+HP bir arac yapilabilir fakat benim isimi gormez oyle bir arac, ben drag'ci roll'cu vs. degilim malesef :)
Beşiktaş JK Kongre Üyesi - TMMOB JMO Üyesi - Beşiktaş'ın Şövalye Ruhlu Semt Çocuğu - Bahriyeli

'06 Corolla HB 1.6 16V VVT-I Sol Spec. (SR + CC)  A/T - /////ALPINE PMX-F640 SBE-1243BR SPG-17CS SXE-1325S

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Sarıyerde bir T-Sport
« Yanıtla #6 : Mart 17, 2012, 02:36:47 »
söylediklerinde haklısın, olay sonuçta tamamen zevk. Eğer performans konusunda başka araçlar karşısında iddaalı olmadan doyum noktasına ulaşırım diyorsan, bu kişisel tercihtir saygı duyarım.
vti, si türü araçlar bence oldukça çağdışı , onları çok fazla kategoriye katmıyorum, benim bahsettiğim araçta k20 atmosferik haliyle m3 ü geçiyor , bu yüzden ben başarı olarak gördüm. Yoksa işin içine turbo boyutu girdiğinde, olaylar ve sınıf tamamen değişiklik gösteriyor. Senin önem verdiğin kompressorun alt devirleri güzel beslemesiyle , sürekli gücü elde etmek sanırım. 
Corollanın fiyat avantajı gerçekten olağanüstü, ben şu an t-sport lfn değil, normal 1.6 vvti kullanıyorum, arabamı asla vtec le değişmem, benim için 98 model bir hurdadır ancak vtec, ötesi yoktur. Efsane tabir edilen 92-97 model corollalar bile bence vtece göre oldukça modern araçlardır. Ki type-r bile bence corollanın yanına yaklaşamaz, aksesuar, tasarım vs. gibi konularda. ama terbiyesiz arabalar, başka gidiyor. Malum atmosferik type-r lar şu an 275ps duvarına kadar gelmiş durumdalar ve ağırlıklarına göre yürürleri olağanüstü.
Bu arada hulk 600hp üstüne hiç çıktımı ?, benim en son hatırladığım 0.6barda 394ps aldılar son yapılı halinde
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Bir memleket gibidir gemi...
    • 9GAG - Just For Fun
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 140
  • Model Yılı: '06
  • 1 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: Sarıyerde bir T-Sport
« Yanıtla #7 : Mart 17, 2012, 03:00:56 »
söylediklerinde haklısın, olay sonuçta tamamen zevk. Eğer performans konusunda başka araçlar karşısında iddaalı olmadan doyum noktasına ulaşırım diyorsan, bu kişisel tercihtir saygı duyarım.
vti, si türü araçlar bence oldukça çağdışı , onları çok fazla kategoriye katmıyorum, benim bahsettiğim araçta k20 atmosferik haliyle m3 ü geçiyor , bu yüzden ben başarı olarak gördüm. Yoksa işin içine turbo boyutu girdiğinde, olaylar ve sınıf tamamen değişiklik gösteriyor. Senin önem verdiğin kompressorun alt devirleri güzel beslemesiyle , sürekli gücü elde etmek sanırım. 
Corollanın fiyat avantajı gerçekten olağanüstü, ben şu an t-sport lfn değil, normal 1.6 vvti kullanıyorum, arabamı asla vtec le değişmem, benim için 98 model bir hurdadır ancak vtec, ötesi yoktur. Efsane tabir edilen 92-97 model corollalar bile bence vtece göre oldukça modern araçlardır. Ki type-r bile bence corollanın yanına yaklaşamaz, aksesuar, tasarım vs. gibi konularda. ama terbiyesiz arabalar, başka gidiyor. Malum atmosferik type-r lar şu an 275ps duvarına kadar gelmiş durumdalar ve ağırlıklarına göre yürürleri olağanüstü.
Bu arada hulk 600hp üstüne hiç çıktımı ?, benim en son hatırladığım 0.6barda 394ps aldılar son yapılı halinde

Benim hissetmek istedigim dedigin gibi, hangi devirde yol aliyorsam alayim aracin atikligini bana yansitabilmesi.

Zaten benim Corolla Sol tercihimde yazdiginiz sebepler isiginda gerceklesti kismen. Bir Honda'da bulamayacagim donanimlari Honda kadar cevik olabilen (VTi'lar degil normal VTEC'ler kastettigim) bir aracta kullaniyorum.

Type-R EP3 kasa ile muthis bir motor-karoser uyumlulugu yakaladi, araclar efsane olma konumuna geldi artik.

Hulk'un 1.3 barda gordugu deger 570 HP civari fakat caddelerde boyle yurutulmuyor tabiki arac. Tamamen ruhsata islenmis bir modifiye projesini surekli 1.3 barda yuruterek kisa surede cope atmanin bi anlami yok :)
Beşiktaş JK Kongre Üyesi - TMMOB JMO Üyesi - Beşiktaş'ın Şövalye Ruhlu Semt Çocuğu - Bahriyeli

'06 Corolla HB 1.6 16V VVT-I Sol Spec. (SR + CC)  A/T - /////ALPINE PMX-F640 SBE-1243BR SPG-17CS SXE-1325S

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Sarıyerde bir T-Sport
« Yanıtla #8 : Mart 17, 2012, 03:17:27 »
bende 400-450ps ler arasında tutunabildiğini biliyorum çünkü, ki zaten o güçlerde tutunabilen 2 tane civic var bildiğim, diğeride bilal aktepe nin aracıydı, birbirlerine oldukça yakınlar derecelerindede.
Corolla nın vtec2 kadar çevik olduğuna bende katılıyorum, ağırlık olarak biraz dezavantajı var vtec2 ye göre , onu da şanzımanın kısa olmasıyla kapatıyor, ben henüz tatbik etmedim tabi ama, tahminlerimiz genelde yakın çıkıyor, velhasıl kelam:) kanımca bizim bu corollalar hiç yürümüyor, bugün volvoyla gittim geldim ist.a , hayat atmosferikte diyen halt etmiş:)
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Bir memleket gibidir gemi...
    • 9GAG - Just For Fun
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 140
  • Model Yılı: '06
  • 1 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: Sarıyerde bir T-Sport
« Yanıtla #9 : Mart 17, 2012, 03:54:57 »
bende 400-450ps ler arasında tutunabildiğini biliyorum çünkü, ki zaten o güçlerde tutunabilen 2 tane civic var bildiğim, diğeride bilal aktepe nin aracıydı, birbirlerine oldukça yakınlar derecelerindede.
Corolla nın vtec2 kadar çevik olduğuna bende katılıyorum, ağırlık olarak biraz dezavantajı var vtec2 ye göre , onu da şanzımanın kısa olmasıyla kapatıyor, ben henüz tatbik etmedim tabi ama, tahminlerimiz genelde yakın çıkıyor, velhasıl kelam:) kanımca bizim bu corollalar hiç yürümüyor, bugün volvoyla gittim geldim ist.a , hayat atmosferikte diyen halt etmiş:)

miniks:
biliyorsunuz ki asıl mesleğim otomobilleri güçlendirmek. geçen sene çok talihsizlikler yaşadığım aracımı bu sene daha hızlı bir şekilde yollara çıkardım şükürler olsun. şuan yolun daha başındayız. 20psi basıyorum. Allah kısmet ederse 40psi basmayı hedefliyorum. şuan için aracım 100-200km/h hızlanma suresı 5.42 sn. dunyanın 1. sırasındayım FWD olarak. amacım daha da hızlanıp dünyanın en hızlıları listesinde ilk 10 a taşımak.


20 PSi = 1.36 Bar bu arada bilgi vermek gerekirse.

Dunyanin 1. Sirasi degilde Turkiye'nin 1. Sirasi olarak biliyorum ben 5.42 sn degerini bu arada FWD icin.

110 PS'lik motorla tabi ki Volva'nun turbo beslemeli motorunu karsilastirmak abest olur :) Biz elimizdeki motorun rakipleriyle olan durumunu bilelim yeter :)

Not : Toyota motor gucunu PS olarak vermekte genelde, HP ile cok fark olmamasina ragmen PS degeri HP olarak algilaniyor genelde. Bizim 1.6 VVT-i araclarimiz 110 PS yani 108.5 HP. Siz bu farktan haberdarsinizdir eminim fakat forumda genel itibariyle bu hata yapilmakta ve konu motor guclerinden acilmisken belirtmek istedim.
Beşiktaş JK Kongre Üyesi - TMMOB JMO Üyesi - Beşiktaş'ın Şövalye Ruhlu Semt Çocuğu - Bahriyeli

'06 Corolla HB 1.6 16V VVT-I Sol Spec. (SR + CC)  A/T - /////ALPINE PMX-F640 SBE-1243BR SPG-17CS SXE-1325S

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Sarıyerde bir T-Sport
« Yanıtla #10 : Mart 17, 2012, 04:06:44 »
miniks:
biliyorsunuz ki asıl mesleğim otomobilleri güçlendirmek. geçen sene çok talihsizlikler yaşadığım aracımı bu sene daha hızlı bir şekilde yollara çıkardım şükürler olsun. şuan yolun daha başındayız. 20psi basıyorum. Allah kısmet ederse 40psi basmayı hedefliyorum. şuan için aracım 100-200km/h hızlanma suresı 5.42 sn. dunyanın 1. sırasındayım FWD olarak. amacım daha da hızlanıp dünyanın en hızlıları listesinde ilk 10 a taşımak.


20 PSi = 1.36 Bar bu arada bilgi vermek gerekirse.

Dunyanin 1. Sirasi degilde Turkiye'nin 1. Sirasi olarak biliyorum ben 5.42 sn degerini bu arada FWD icin.

110 PS'lik motorla tabi ki Volva'nun turbo beslemeli motorunu karsilastirmak abest olur :) Biz elimizdeki motorun rakipleriyle olan durumunu bilelim yeter :)

Not : Toyota motor gucunu PS olarak vermekte genelde, HP ile cok fark olmamasina ragmen PS degeri HP olarak algilaniyor genelde. Bizim 1.6 VVT-i araclarimiz 110 PS yani 108.5 HP. Siz bu farktan haberdarsinizdir eminim fakat forumda genel itibariyle bu hata yapilmakta ve konu motor guclerinden acilmisken belirtmek istedim.
ps hp arasında çok ufak bir fark olduğu için, pek önemsemiyorum açıkcası, kw , veya bhp olarak alınmadıkça , çok büyük farklılık oluşturmuyor, 108.5hp de yeter corollamıza, o bir aile hatchbacki zaten.
en son benim bildiğimde 1.8barda kırmışlar, ben gemideydim o vakit, sonradan yeni bir topladılar, şimdi deneme sürecinde sanırım, en son yürürünü görmedim, sadece 0.6barda 394hp almışlar, tabi kullandıkları turboda değişim göstermiş olabilir, turbonun boyutu büyüdüyse, çıkabilecekleri basınç limitleride düşecektir.
şimdi techten kontrol ettim bende 100-200 süreleri 5.44 gözüküyor, ki gerçekten çok başarılı bir değer, fakat fwd için bence dünya rekoru değildir, gerçi kendisi söylediyse bu lafı, elbet bir bildiği vardır. Olayın içinde olan o sonuçta. O yazıyı ne zaman yazdı bilmiyorum ama, benim gördüğüm denemeleri hep maksimum 12-15psi lardaydı, yanlış hatırlıyor da olabilirim. Neyse TEG  bu arada fwd değilmiydi ya, o hızlıydı benim bildiğim hulktan
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Bir memleket gibidir gemi...
    • 9GAG - Just For Fun
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 140
  • Model Yılı: '06
  • 1 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: Sarıyerde bir T-Sport
« Yanıtla #11 : Mart 17, 2012, 04:23:29 »
ps hp arasında çok ufak bir fark olduğu için, pek önemsemiyorum açıkcası, kw , veya bhp olarak alınmadıkça , çok büyük farklılık oluşturmuyor, 108.5hp de yeter corollamıza, o bir aile hatchbacki zaten.
en son benim bildiğimde 1.8barda kırmışlar, ben gemideydim o vakit, sonradan yeni bir topladılar, şimdi deneme sürecinde sanırım, en son yürürünü görmedim, sadece 0.6barda 394hp almışlar, tabi kullandıkları turboda değişim göstermiş olabilir, turbonun boyutu büyüdüyse, çıkabilecekleri basınç limitleride düşecektir.
şimdi techten kontrol ettim bende 100-200 süreleri 5.44 gözüküyor, ki gerçekten çok başarılı bir değer, fakat fwd için bence dünya rekoru değildir, gerçi kendisi söylediyse bu lafı, elbet bir bildiği vardır. Olayın içinde olan o sonuçta. O yazıyı ne zaman yazdı bilmiyorum ama, benim gördüğüm denemeleri hep maksimum 12-15psi lardaydı, yanlış hatırlıyor da olabilirim. Neyse TEG  bu arada fwd değilmiydi ya, o hızlıydı benim bildiğim hulktan

Uzun zamandir bende takip etmiyorum Hulk'u ve diger Hard-Tune araclari, alinti yaptigim yazida da gecen sene Akhisar'da 12 psi ile ciktigini yazmis zaten. TEG'i detayli bilmiyorum acikcasi, Hulk'tan hizli bir arac fakat RWD sanirim (emin degilim).

Neyse, anlatmak istedigim benim ilgimi cekenin bu tarz araclar degil paylastigim videodaki hissi verebilen araclar oldugu :) bu acidan makyajli CTS Compressor ulasamayacagim bir hayal olarak kaliyor.
Beşiktaş JK Kongre Üyesi - TMMOB JMO Üyesi - Beşiktaş'ın Şövalye Ruhlu Semt Çocuğu - Bahriyeli

'06 Corolla HB 1.6 16V VVT-I Sol Spec. (SR + CC)  A/T - /////ALPINE PMX-F640 SBE-1243BR SPG-17CS SXE-1325S

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Sarıyerde bir T-Sport
« Yanıtla #12 : Mart 17, 2012, 04:35:18 »
kardeşim, fikirlerimiz yakın, bende uzun süre volvo üzerinde modifiye işlemleriyle uğraştım, çok yüksek speclere çıkamadım ama istediklerimi yaptım, tamamen volvo fanatizmi olduğundan dolayı emek sarfettim, çok gece sanayide sabahladım, bence seni şu an için en mutlu edecek araç, r56 veya jcw bir cooper s , arabanın yapısı, şanzımanı yürüyeni sayesinde, supercharge dan olağanüstü bir verim alıyorsun. Tabi onunda top speed faktörü yok, sercanında bahsettiği gibi t-sport türkiyede çok az, ve biraz ütopik bir proje, ama bu yönünü cooper ile bastırabileceğini düşünüyorum, ben birkaç defa kullandım, kullanım karakteristiği çok değişik, altımdakinin bir araba olduğu kanısına varamadım, go karttan biraz daha gerçekçi bir sürüş tarzı oluşuyor. şiddetle tavsiye ederim. Turbo boost olayını sevmesem, bende kesinlikle supercharge arabalar kullanırım
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Bir memleket gibidir gemi...
    • 9GAG - Just For Fun
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 140
  • Model Yılı: '06
  • 1 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: Sarıyerde bir T-Sport
« Yanıtla #13 : Mart 17, 2012, 04:53:28 »
kardeşim, fikirlerimiz yakın, bende uzun süre volvo üzerinde modifiye işlemleriyle uğraştım, çok yüksek speclere çıkamadım ama istediklerimi yaptım, tamamen volvo fanatizmi olduğundan dolayı emek sarfettim, çok gece sanayide sabahladım, bence seni şu an için en mutlu edecek araç, r56 veya jcw bir cooper s , arabanın yapısı, şanzımanı yürüyeni sayesinde, supercharge dan olağanüstü bir verim alıyorsun. Tabi onunda top speed faktörü yok, sercanında bahsettiği gibi t-sport türkiyede çok az, ve biraz ütopik bir proje, ama bu yönünü cooper ile bastırabileceğini düşünüyorum, ben birkaç defa kullandım, kullanım karakteristiği çok değişik, altımdakinin bir araba olduğu kanısına varamadım, go karttan biraz daha gerçekçi bir sürüş tarzı oluşuyor. şiddetle tavsiye ederim. Turbo boost olayını sevmesem, bende kesinlikle supercharge arabalar kullanırım

Suan ogrenci oldugum icin proje olaylarina pek giremiyorum ben malesef. İnsallah mezuniyet, askerlik, is ve evlilikten sonra (boyle sayinca anladim ki onumde uzun bir zaman var :)) Mini guzel araclar uretiyor fakat ic dizaynlarina nedense alisamadim hic, cok kisa mesafelerde stock Mini kullandim birkac kez, dedigim gibi ic dizayni cok itici geliyor bana. Fakat elime firsat gectigi takdirde bahsettigin modelleri deneyecegim, sonucta aracin surus zevki beni ic dizayna alistirabilir belkide :) Zaten EK Coupe'de Turkiye'ye gelmeyen bir arac, cok bahtsizim begendigim araclar konusunda :(
Beşiktaş JK Kongre Üyesi - TMMOB JMO Üyesi - Beşiktaş'ın Şövalye Ruhlu Semt Çocuğu - Bahriyeli

'06 Corolla HB 1.6 16V VVT-I Sol Spec. (SR + CC)  A/T - /////ALPINE PMX-F640 SBE-1243BR SPG-17CS SXE-1325S

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Sarıyerde bir T-Sport
« Yanıtla #14 : Mart 17, 2012, 05:10:59 »
Suan ogrenci oldugum icin proje olaylarina pek giremiyorum ben malesef. İnsallah mezuniyet, askerlik, is ve evlilikten sonra (boyle sayinca anladim ki onumde uzun bir zaman var :)) Mini guzel araclar uretiyor fakat ic dizaynlarina nedense alisamadim hic, cok kisa mesafelerde stock Mini kullandim birkac kez, dedigim gibi ic dizayni cok itici geliyor bana. Fakat elime firsat gectigi takdirde bahsettigin modelleri deneyecegim, sonucta aracin surus zevki beni ic dizayna alistirabilir belkide :) Zaten EK Coupe'de Turkiye'ye gelmeyen bir arac, cok bahtsizim begendigim araclar konusunda :(
yol uzun olsada, ümit gönlün ekmeği, bende aynı dönemlerden geçtim kardeşim, 3yıldır da çalışıyorum, anca bi corolla aldık işte, bazı şeylerinde kısmet olması lazım. Mininin içi garip dediğin gibi , ama sana hitap edeceği için, bence bazı şeyleri göz ardı edebilirsin, denemek lazım.
ek coupe dediğin, bizim bildiğimiz ek9 type-r mı ?
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Bir memleket gibidir gemi...
    • 9GAG - Just For Fun
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 140
  • Model Yılı: '06
  • 1 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: Sarıyerde bir T-Sport
« Yanıtla #15 : Mart 17, 2012, 05:17:15 »
yol uzun olsada, ümit gönlün ekmeği, bende aynı dönemlerden geçtim kardeşim, 3yıldır da çalışıyorum, anca bir corolla aldık işte, bazı şeylerinde kısmet olması lazım. Mininin içi garip dediğin gibi , ama sana hitap edeceği için, bence bazı şeyleri göz ardı edebilirsin, denemek lazım.
ek coupe dediğin, bizim bildiğimiz ek9 type-r mı ?

Surus zevkini istedigim duzeyde olduktan sonra klimasiz arabaya da binerim gibi geliyor bana :)

EK Coupe icin link veriyorum;

http://www.b20vtec.com/forums/appearance-cosmetics/372708-official-ek-coupe-picture-thread-4.html
Beşiktaş JK Kongre Üyesi - TMMOB JMO Üyesi - Beşiktaş'ın Şövalye Ruhlu Semt Çocuğu - Bahriyeli

'06 Corolla HB 1.6 16V VVT-I Sol Spec. (SR + CC)  A/T - /////ALPINE PMX-F640 SBE-1243BR SPG-17CS SXE-1325S

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Sarıyerde bir T-Sport
« Yanıtla #16 : Mart 17, 2012, 05:21:06 »
ben ilk defa görüyorum bu aracı, ek kasa sedanın coupesi, gerçekten çok aykırı bir araç seçmişsin, türkiyede ek type-r bile bulmak çok zorken(kıbrıs saolsun yine sağdan direksiyonlusu fln var) , böyle bir araç gerçekten, aykırı bir proje. İnşallah herşey istediğin gibi olur.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Bir memleket gibidir gemi...
    • 9GAG - Just For Fun
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 140
  • Model Yılı: '06
  • 1 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: Sarıyerde bir T-Sport
« Yanıtla #17 : Mart 17, 2012, 05:25:32 »
ben ilk defa görüyorum bu aracı, ek kasa sedanın coupesi, gerçekten çok aykırı bir araç seçmişsin, türkiyede ek type-r bile bulmak çok zorken(kıbrıs saolsun yine sağdan direksiyonlusu fln var) , böyle bir araç gerçekten, aykırı bir proje. İnşallah herşey istediğin gibi olur.

Amin, tesekkurler. Umarim gonlumu calacak araclar ithal edilmeye baslanir da beni bu CTS Facelift Compressor, EK Coupe gibi hayallerden kurtarirlar :)
Beşiktaş JK Kongre Üyesi - TMMOB JMO Üyesi - Beşiktaş'ın Şövalye Ruhlu Semt Çocuğu - Bahriyeli

'06 Corolla HB 1.6 16V VVT-I Sol Spec. (SR + CC)  A/T - /////ALPINE PMX-F640 SBE-1243BR SPG-17CS SXE-1325S

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Sarıyerde bir T-Sport
« Yanıtla #18 : Mart 17, 2012, 05:29:46 »
Amin, tesekkurler. Umarim gonlumu calacak araclar ithal edilmeye baslanir da beni bu CTS Facelift Compressor, EK Coupe gibi hayallerden kurtarirlar :)
bu egzost emüsyon normlarından sonra benim hiçbir şeye inancım kalmadı ama, biz yinede amin deyelim, ve ummaya devam edelim.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Sarıyerde bir T-Sport
« Yanıtla #19 : Mart 17, 2012, 10:10:57 »
Esasında işlem sadece bg'lerle bitmiyor örneğin Tper ile T-sport u karşılaştırdığımızda T-sportun ezici bir üstünlüğü ortaya çıkıyor.
İkiside kalkış yapıyor ve T-sport rahatça arayı açabiliyor.
T-sport 1.8 vvtl-i 192bg
Typer 2.0 vtec 200bg
İşte burada mekanik devreye giriyor kiminki daha iyiyse ,şanzımanı kısaysa o galip geliyor.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey