Gönderen Konu: 2011 İstanbul Ralli Kupası'ndan kareler  (Okunma sayısı 5227 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
2011 İstanbul Ralli Kupası'ndan kareler
« : Ocak 11, 2012, 19:49:47 »
Katılmış olduğum 2011 İstantanbul Ralli Kupası'ndan bazı kareler

Arkadaşlar merhaba,

Katılmış olduğumuz 2011 İstanbul Ralli Şampiyonasından renkli birkaç kareyi sizlerle paylaşmak istedim.

1.YARIŞ:





2.YARIŞ











3.YARIŞ










Toyota Club Türkiye

2011 İstanbul Ralli Kupası'ndan kareler
« : Ocak 11, 2012, 19:49:47 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 İstanbul Ralli Kupası'ndan kareler
« Yanıtla #1 : Ocak 11, 2012, 20:01:43 »
Tebrikler Can bey
Teşekkürler Paylaşım süper başarılar dilerim. :alkis:
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 İstanbul Ralli Kupası'ndan kareler
« Yanıtla #2 : Ocak 12, 2012, 01:25:26 »
3 ayakta da stop noktasında etap sorumlusuydum,

Son yarıştaki kaza nasıl oldu acaba ? :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 2011 İstanbul Ralli Kupası'ndan kareler
« Yanıtla #3 : Ocak 12, 2012, 01:28:49 »
Teşekkürler :)

Bihter virajını dönerken devrildik. Oradaki seyircilerin yardımıyla düz çevirip devam ettik ama benzinimiz bitti bu seferde  :(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 İstanbul Ralli Kupası'ndan kareler
« Yanıtla #4 : Ocak 12, 2012, 01:34:32 »
Sabah sektörleri dağıtırken binekle bende düşüyordum o tarafa nerdeyse :D

İlk yarıştaki hali daha sakat gibi gözüküyordu, yokuş aşşağı vs. olaylar rampa yukarı oldu ilginç.

Stop'a geldiğinizde durum kötü gözüküyordu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 2011 İstanbul Ralli Kupası'ndan kareler
« Yanıtla #5 : Ocak 12, 2012, 01:39:57 »
Durum kötüydü cidden. Hararet problemi vardı. Sürücü kapısı bozulmuştu, ip sardık ve ipi ben tutuyordum. Camlar patlamıştı. Marş motoru bozulmuştu... Hatta bu etabın startında marş motoru bozuk olduğu için iterek start almıştık.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 İstanbul Ralli Kupası'ndan kareler
« Yanıtla #6 : Ocak 12, 2012, 01:49:33 »
Olaylı yarıştı 6 araç kaldı gün sonunda etapta, siz gene devam edebildiniz taklaya rağmen :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 2011 İstanbul Ralli Kupası'ndan kareler
« Yanıtla #7 : Ocak 12, 2012, 01:53:49 »
Tam servis alanına girecekken benzin bitmese iyi olacaktı :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 İstanbul Ralli Kupası'ndan kareler
« Yanıtla #8 : Ocak 12, 2012, 01:55:14 »
Demin klasmana baktım bizim son stoptan geçmişlerdi ne iş diyordum tam :D o yarışın sizin için olmayacağı varmış demek :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 2011 İstanbul Ralli Kupası'ndan kareler
« Yanıtla #9 : Ocak 12, 2012, 01:57:25 »
Aynen öyle...
İlk yarış Palio ile takla attım, son yarış R19 ile takla attım. Umarım son olur :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hergün biraz daha fazla Toyota sevgisi... <3
    • JDM TÜRK
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 İstanbul Ralli Kupası'ndan kareler
« Yanıtla #10 : Ocak 12, 2012, 16:30:25 »
Birçok kişinin hayalini yaşıyorsunuz, sizlere imrenmemek elde değil valla.. :)

Bundan sonraki yarışlarda daha şanslı olursunuz umarım. :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • serdar_tanitmis@hotmail.com
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 6 kere teşekkür etti
  • 20 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 İstanbul Ralli Kupası'ndan kareler
« Yanıtla #11 : Ocak 12, 2012, 16:33:15 »
paylaşımınız için çok teşekkürler :)
Her zaman doğruyu söyle hiçbir zaman ne dediğini hatırlamak zorunda kalmazsın...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 41000
  • Model Yılı: '11
  • 59 kere teşekkür etti
  • 21 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 İstanbul Ralli Kupası'ndan kareler
« Yanıtla #12 : Ocak 12, 2012, 16:47:59 »
paylaşımlar için teşekkürler.emeğinize sağlık taklasız bol dereceli yarışlar dilerim.içim gitti yine yaaa
İnsanlara verdiğimiz değerin karşılığını alamadığımız için,arabalarımıza insanlardan daha çok değer verdik..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 2011 İstanbul Ralli Kupası'ndan kareler
« Yanıtla #13 : Ocak 12, 2012, 17:38:30 »
Rica ederim arkadaşlar, paylaşımlarım devam edecek :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 İstanbul Ralli Kupası'ndan kareler
« Yanıtla #14 : Ocak 12, 2012, 20:29:58 »
Aah ah Eski hatıralar canlandı gözümde !!!
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Toyosundan uzakta, harap ve bitap...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 25 kere teşekkür etti
  • 54 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 İstanbul Ralli Kupası'ndan kareler
« Yanıtla #15 : Ocak 12, 2012, 20:35:28 »
bu araçların motorları hakkında teknik bilgi verebilir misiniz biraz :)
..modifiye, modifiye dediğin nedir ki gülüm, ben senin için stock gezmeyi göze almışım..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 2011 İstanbul Ralli Kupası'ndan kareler
« Yanıtla #16 : Ocak 12, 2012, 21:16:39 »
Tabiki :)

İlk fotoğraftaki Palio 120 hp gücünde. Proflex ralli süspansiyonu var, yazılım var. Geri kalan herşey standart. Değeri yaklaşık 12.000 TL :)

İkinci fotoğraftaki Fiat Punto S1600. Atmosferik, yaklaşık 220 hp gücünde. Sıralı şanzıman, ciddi modifiyeli bir motor, Ohlins süspansiyon sistemine sahip. Değeri yaklaşık 70.000 €.

Son araç ise Renault 19 16S. Dog box şanzıman var, 6 vites orjinal motoru 215 hp. Biz 160 hp lik küçük motorla yarıştık. Renault'un fabrikadan ralli otomobili olarak çıkarttığı sayılı otomobilden birisi. Kolleksiyon değerinde. Fİyatı belirsiz çünkü satılık değil :)


Aklınıza takılan başka bir soru varsa cevaplandırabilirim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Bir başkadır benim memleketim...
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '05
  • 533 kere teşekkür etti
  • 165 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 İstanbul Ralli Kupası'ndan kareler
« Yanıtla #17 : Ocak 12, 2012, 21:32:51 »
Tam servis alanına girecekken benzin bitmese iyi olacaktı :)

Hocam bir de tüp attırsaydınız yarı yolda kalmazdınız  :rofl: :parti: :dans3:
Şimdi Avensis 1.6 Elegant
97, 1.3 XE A/C, DÜPLÜ:) ( Eskiden )

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Toyosundan uzakta, harap ve bitap...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 25 kere teşekkür etti
  • 54 kere teşekkür edildi
Ynt: 2011 İstanbul Ralli Kupası'ndan kareler
« Yanıtla #18 : Ocak 12, 2012, 21:54:05 »
Tabiki :)

İlk fotoğraftaki Palio 120 hp gücünde. Proflex ralli süspansiyonu var, yazılım var. Geri kalan herşey standart. Değeri yaklaşık 12.000 TL :)

İkinci fotoğraftaki Fiat Punto S1600. Atmosferik, yaklaşık 220 hp gücünde. Sıralı şanzıman, ciddi modifiyeli bir motor, Ohlins süspansiyon sistemine sahip. Değeri yaklaşık 70.000 €.

Son araç ise Renault 19 16S. Dog box şanzıman var, 6 vites orjinal motoru 215 hp. Biz 160 hp lik küçük motorla yarıştık. Renault'un fabrikadan ralli otomobili olarak çıkarttığı sayılı otomobilden birisi. Kolleksiyon değerinde. Fİyatı belirsiz çünkü satılık değil :)


Aklınıza takılan başka bir soru varsa cevaplandırabilirim.
teşekkür ederim.. ralliler ile pek ilgili olmadım o yüzden öğrenilcek çok şey var,, peki yarışan araçların güçleri tamamen aynı mı olmalı yoksa başka bi şart falan var mı :)
..modifiye, modifiye dediğin nedir ki gülüm, ben senin için stock gezmeyi göze almışım..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 2011 İstanbul Ralli Kupası'ndan kareler
« Yanıtla #19 : Ocak 12, 2012, 23:57:40 »
Her araç kendi klasmanındaki araçla mücadele eder. Temel mantık araçların motor hacimlerinin eşit olmasıdır. Eşit hacimli araçlar modifiye sınıfına göre tekrar sınıflandırılır.

Örneğin 1600cc için;

Standart bir Fİat Palio Sınıf 9'da mücadele eder.
Modifiyeli Grup A bir Palio Sınıf 6'da mücadele eder.
Palio Super 1600 ise Sınıf 5'te mücadele eder.

Her aracın homologasyon fişi denilen, kimlik belgesi niteliğinde kafa kağıdı bulunur. Bu evraklarda yapılabilecek modifiyeler sınırlandırılmıştır. Örneğin sınıf 9'da mücadele eden Palio için neredeyse herşey standart iken aynı sınıfta mücadele eden Peugeot 106 için hidrolik el freni, diferansiyel kilidi gibi parçalar serbesttir.