Gönderen Konu: eskişehir toyota yetkili servis ve başıma gelenler...  (Okunma sayısı 17565 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Eski avensisçi ;)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: eskişehir toyota yetkili servis ve başıma gelenler...
« Yanıtla #20 : Kasım 18, 2011, 19:06:02 »
bu arada bir şey daha ekliyecem silecek suyum gece bitmişti tamamladım ağzına kadar doldurdum bidahada hiç kullanmadım faturada birde ne görsem beğenirsiniz 1 litrede silecek suyu eklenmiş uzatmak ve tartışmak istemediğim için ses çıkarmadım ama birdahaki sefere filtreleri falan işaretliyecem gözükmiyecek şkilde bakalım durum ne olacak .
Pahalı zevklerim var, mesela , benzin gibi ;)

Toyota Club Türkiye

Ynt: eskişehir toyota yetkili servis ve başıma gelenler...
« Yanıtla #20 : Kasım 18, 2011, 19:06:02 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: eskişehir toyota yetkili servis ve başıma gelenler...
« Yanıtla #21 : Kasım 18, 2011, 19:41:48 »
hasar danışmanıda ne kadar sabırlısınız , ben sizin gibi sabırlı insan görmedim dedi...sonra patladım gitti  :D
arada patlamak iyidir, deşarj olur insan....;)) ama dozunda...
2009 HONDA ACCORD EXECUTİVE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: <'90
  • 9 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: eskişehir toyota yetkili servis ve başıma gelenler...
« Yanıtla #22 : Kasım 18, 2011, 19:50:56 »
Aracınızı bırakırken geçici olarak araç temin etmelerini isteyin bence
???

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: eskişehir toyota yetkili servis ve başıma gelenler...
« Yanıtla #23 : Kasım 18, 2011, 20:20:49 »
bu arada bir şey daha ekliyecem silecek suyum gece bitmişti tamamladım ağzına kadar doldurdum bidahada hiç kullanmadım faturada birde ne görsem beğenirsiniz 1 litrede silecek suyu eklenmiş uzatmak ve tartışmak istemediğim için ses çıkarmadım ama birdahaki sefere filtreleri falan işaretliyecem gözükmiyecek şkilde bakalım durum ne olacak .

şaka gibi ya gerçekten..benzinlikte bedavaya dolduruyorlar bizim burda..
tevazu erdemdir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • DeVLeRiN AşKı BüYüK OluR..!
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '95
  • 167 kere teşekkür etti
  • 290 kere teşekkür edildi
Ynt: eskişehir toyota yetkili servis ve başıma gelenler...
« Yanıtla #24 : Kasım 18, 2011, 21:51:36 »
bu arada bir şey daha ekliyecem silecek suyum gece bitmişti tamamladım ağzına kadar doldurdum bidahada hiç kullanmadım faturada birde ne görsem beğenirsiniz 1 litrede silecek suyu eklenmiş uzatmak ve tartışmak istemediğim için ses çıkarmadım ama birdahaki sefere filtreleri falan işaretliyecem gözükmiyecek şkilde bakalım durum ne olacak .

Ya Mehmet ne yaparsın gurbet ellerde gel memlekete bi sürü servis var burda kurda kuşa teslim etme canım arabayı.
2.0 Avensis Exe.E. Emekliye ayırdık ..
Şimdi LR Defender 110 2500cc lpg zamanı :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Eski avensisçi ;)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: eskişehir toyota yetkili servis ve başıma gelenler...
« Yanıtla #25 : Kasım 18, 2011, 21:55:58 »
Ya Mehmet ne yaparsın gurbet ellerde gel memlekete bi sürü servis var burda kurda kuşa teslim etme canım arabayı.
abi edirneliyim zaten bayram için edirnedeydim orda dayandı 10 .000 e mecburen edirnede soktum bakıma arabayı :) ama bidahada edirnede servise götürmem . izmir tokullardan çok memnun kalmıştım 1000 km bakımında .
Pahalı zevklerim var, mesela , benzin gibi ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Kişiselleştirmeyelim :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 150
  • Model Yılı: '21
  • 119 kere teşekkür etti
  • 206 kere teşekkür edildi
Ynt: eskişehir toyota yetkili servis ve başıma gelenler...
« Yanıtla #26 : Kasım 18, 2011, 22:33:51 »
Öncelikle kaza nedeni ile geçmiş olsun. Servis de yaşadığınız sıkıntı için bence durumu bize anlattığınızdan daha detaylı bir şekilde Toyota Türkiye'ye yazın. Buradan mutlaka bir cevap gelecektir, gelen cevap sizi tatmin etmez ise bu sefer aynı mesajı İngilizce olarak direk Toyota gönderin derim.

Sorun yaşanan konuda forumun en şanslı üyeleri biz Ankara'lılarız galiba. Öncelikle yetkili servis olarak Toyan'da yapılan işlemlerden hemen sonra Kalite Yöneticisi arkadaş arayıp memnuniyet sorgulaması yapıyor. Memnun değilim dersem hemen davet ediliyorum servise ve tüm şikayetlerim bir başka kişi tarafından tekrar dinleniyor ve soruna çözüm bulunuyor ya da bulunması için çaba sarf ediliyor. Ayrıca Toyan'daki servis danışmanı Bektaş Maraş (kendisini bıktırmama rağmen halen beni güler yüzle karşılıyor) arabamı teslim alıp kendi arabası gibi ilgileniyor. Aynı zamanda Toyan'ın Satış Danışmanı Adil'in de yardım ve ilgilisi nedeni ile kendimi rahat hissettiğim Toyan'a gitmekten dolayı çok mutluyum. Özel servis konusunda ise Yeni Dörtnal Toyota hertürlü sorununuza çözüm üretebiliyor. Sadık Ustaya gözüm kapalı aracımı teslim edebiliyorum.

Yolunuz düşerse her iki servise de gönül rahatlığı ile götürebilirsiniz araçlarınızı.
Bir gün dünyaya ait büyük bir derdin olursa Rabbine dönüp, "Benim büyük bir derdim var" deme, derdine dönüp "benim büyük bir Rabbim var" de.
"Ey Toprak ! Rabbim Ben'den Razı Olmadan Bana Sarılma.." "Sövene dilsiz, vurana elsiz olmak gerek"
“Bir kişi Allah'tan başka kimseye ihtiyacı olmadığına inanırsa, Allah'da O'nu, başkasına muhtaç etmez!"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 26 kere teşekkür etti
  • 35 kere teşekkür edildi
Ynt: eskişehir toyota yetkili servis ve başıma gelenler...
« Yanıtla #27 : Kasım 18, 2011, 23:16:09 »
Arkadaşlar sizleri herhangi bir servis,parça değişimi vs tarzı şeylerden sonra birkaç gün içinde müşteri temsilciliğinden aramıyorlar mı?Beni hep arıyorlar.Şikayetinizi onlarada bildirebilirsiniz, inanın dönüş yapıyorlar servislere.
VW Golf 7 1.4 TSI Highline

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Eğri cetvelden düzgün çizgi çıkmaz
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: eskişehir toyota yetkili servis ve başıma gelenler...
« Yanıtla #28 : Kasım 19, 2011, 00:06:19 »
     Servis denilince tüylerim horona kalkıyor.aracımın camı çatladı toyota kasko vardı serviste değiştirelim dedik bursa çavdarlıdan randevu aldım.sabah aracınızı getirin akşama teslim ederiz kuruması gerekiyor falan(ön cam) iyi tamam akşama kadar gezdik tozduk akşam üstü gittim 1 saatte geç gittim ki adamları gidip de bunaltmayayım. "Efendim eksper gelmedi birazdan gelecek sizin iş yarın sabaha kaldı."benim surat bi düştü tabi neyse hayırlısı olsun dedik bursadan inegöle doğru halkın içine karışarak yola çıktım(halkın durumu perişan bu arada) öğleye doğru gitmeden aradım aracım ne oldu 1 saate hazır ben gidesiye 2-3 saat geçmiştir bantlar,sökülüyor,araba yıkanıyor,yıkamadan şimdi çıktı,araç ön tarafa gelmedi mi gibi klasik ayak oyunlarıyla akşamı ettirdiler bana.gelmişken bakımı da yaptırayım demiştim.10.000 bakımında faturaya baktım gözle görülür bi yağ var o da nerdeyse %50 kazık.orasını sildik burasını kontrol ettik,hava filtresi değişimi bile yok.Garanti yüzünden gitmek zorunda kaldığımız bu servisler soygunculuk,bozgunculuk,beceriksizlik,iş bilmezlik üzerine yarışıyorlar.280 milyonluk bakımı ben dışarıda yaptırsam değişmedik sarf malzemesi kalmazdı.Bu ay kaskoyu yenilemek için ak sigortadan fiyat almaya gittim cam değişimini yapan çavdarlıdaki çok bilmiş esmerden çıkma sahte sarışın ak sigortaya gönderirken dosyayıda yanlış açmış %30 luk hasarsızlık indirimim de kaybolmuş 3-4 gündür onunla uğraşıyorum.güya acenteye arkadaşın selamı ile gittim kardeş ben geçen sene 1200 lira verdim bu sene şu kaskoya bi şeyler ayarla diye demesin mi hocam 1800 lira..elimde sigara yanmasına rağmen 2. sigarayı yakmak için bi an pakete gitti:) çavdarlı senin ben(!) niye böyle yaptığını anlamış değilim. açtım telefonu o dosyayı düzeltin,bi de beni o bayana bağlayın dedim izne ayrılmış şansı varmış.sadece toyota için değil diğer markaların hemen hepside böyle.
Adam olmak cinsiyet meselesi değil, şahsiyet meselesidir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: <'90
  • 9 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: eskişehir toyota yetkili servis ve başıma gelenler...
« Yanıtla #29 : Kasım 19, 2011, 08:51:06 »
Bu ay kaskoyu yenilemek için ak sigortadan fiyat almaya gittim cam değişimini yapan çavdarlıdaki çok bilmiş esmerden çıkma sahte sarışın ak sigortaya gönderirken dosyayıda yanlış açmış %30 luk hasarsızlık indirimim de kaybolmuş 3-4 gündür onunla uğraşıyorum.güya acenteye arkadaşın selamı ile gittim kardeş ben geçen sene 1200 lira verdim bu sene şu kaskoya bi şeyler ayarla diye demesin mi hocam 1800 lira..elimde sigara yanmasına rağmen 2. sigarayı yakmak için bi an pakete gitti:) çavdarlı senin ben(!) niye böyle yaptığını anlamış değilim. açtım telefonu o dosyayı düzeltin,bi de beni o bayana bağlayın dedim izne ayrılmış şansı varmış.sadece toyota için değil diğer markaların hemen hepside böyle.

benimde ön cam değişti nasıl bir işlem yaptılarsa kaskoyu yenileyecekken 1800-2500 lira arası fiyat aldım. hasarsızlık indirimini geçtim zar zor eski fiyatına kaskoyu yaptırdım.
???

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 76000
  • Model Yılı: '04
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: eskişehir toyota yetkili servis ve başıma gelenler...
« Yanıtla #30 : Kasım 20, 2011, 12:58:47 »
benim kaskoda  temmuzda bitecek bakalım nasıl fiyat vercekler:D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Edeb Yâ Hû!
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '96
  • 66 kere teşekkür etti
  • 12 kere teşekkür edildi
Ynt: eskişehir toyota yetkili servis ve başıma gelenler...
« Yanıtla #31 : Kasım 21, 2011, 12:34:15 »
Değerli arkadaşlar, bir anı da ben aktarayım; internetten form doldurup, arızaları ve yapılacak işleri belirtmek suretiyle randevu alarak, Kayseri Aksoylar Toyota Plaza'ya yağ değişimi için gittim. Yağ ile birlikte birkaç onarım gerktiren yer vardı araçta. Kapı ayarı, debriyaj pedalı sallanması v.s. Araca Mobil 0 - 40 veya mobil 5 - 40 yağ koyduracağımı söyledim. İtiraz edecek gibi oldular. Israr edince ''müşteri isteği üzerine filan marka yağ konulmuştur '' diyerek yağı değiştirdiler.  Ancak debriyaja bir müdahale yapılmadı. Fiyat sordum elimizde yok fiyat veremeyiz dediler. Uzatmayalım aracı teslim ettiklerinde sol ön direğin iç kısmında (kumaş döşeme) yağlı el izi gördüm. Yetkiliyi çağırdım, müdahale edildi, Allahtan silince çıktı.
İşin güzel tarafı şu: Aradan birkaç gün geçtikten sonra Toyota Genel Merkezden aradılar. Yapılan işe puan vermemi istediler. Ben de 5 üzerinden 3 gibi bir puan verdim (Toyota Plaza olması hasebi ile beklentilerim çok yüksekti çünkü) . Yine 2-3 gün sonra Aksoylardan aradılar. Neden düşük puan verdiğimi sordular. Ben de anlattım olanları. Özürün bini bir para, sonraki geldiğinizde daha dikkatli oluruz deyip ücretsiz döşeme temizliği teklif ettiler.
En azından şunu gördüm, plazalarda yapılan işler yukarıdan takip ediliyor. Müşteri memnuniyeti adına bunu bilmek güzel...
Her Yusufun bir Züleyhâsı vardır. Mühim olan, gömleğinizin nereden yırtıldığı...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
Ynt: eskişehir toyota yetkili servis ve başıma gelenler...
« Yanıtla #32 : Kasım 24, 2011, 00:24:13 »
Talihsiz bir vaka..
Şimdi her ne kadar durum üzerine ,size çarpan bayan açısından bir eleştiri getirme iç güdüsü bende doğsa da demiyeceğim..Yarın bir başkasını da vurmasın.
Sizde ,diğer arkadaşlarında gözlemlemek ve vurgulamak istediği bir ayrıntı olarak ,''herşeye evet '' der ,''hayır ,arkadaş bu olmaz '' karşıtlıkta bulunamıyorsunuz sanki..telefon geliyor,herşeye evet..bu durumda yolmayacaklar da kimi yolacaklar.Buna uygun bir deyim bulamadım ama arada herhalde bel altından az bi sopa göstermek gerekiyor..
Avensisler baba araba, seviyorum..trafikten sayılarının düşmesini istemiyorum..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 76000
  • Model Yılı: '04
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: eskişehir toyota yetkili servis ve başıma gelenler...
« Yanıtla #33 : Kasım 24, 2011, 18:08:29 »
cumartesi günü toyota genel merkeze şikayet bildirdim. pazartesi geri dönüş yaptılar. ben zaten pazartesi sabah aracı yine servise bıraktım eksik yerleri tekrar yapıldı ayrıca çizik olan yerlere pasta cila atmışlar bide arka stopta 2 adet ampül patlaktı onlarıda ücretsiz değiştirmişler... bu sefer daha ilgili davrandılar. yalnız arayan kadın sürekli ben aradım bildirdim ilgilencekler, şöyle yapıcaklar böyle yapıcaklar diyor... tamam yapıyorlarda elli sefer gidip geliyorum yaptırmak için diyorum...kadın anlamıyor:D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: <'90
  • 9 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: eskişehir toyota yetkili servis ve başıma gelenler...
« Yanıtla #34 : Kasım 24, 2011, 18:17:37 »
2 ampul onlardan demek. osram marka stop ampulu ne kadar ki :D çok büyük bir hediye gerçekten :D
???

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Arıyorum ama bulamıyorum.
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 24 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: eskişehir toyota yetkili servis ve başıma gelenler...
« Yanıtla #35 : Aralık 09, 2011, 00:12:23 »
Sorun yaşanan konuda forumun en şanslı üyeleri biz Ankara'lılarız galiba. Öncelikle yetkili servis olarak Toyan'da yapılan işlemlerden hemen sonra Kalite Yöneticisi arkadaş arayıp memnuniyet sorgulaması yapıyor. Memnun değilim dersem hemen davet ediliyorum servise ve tüm şikayetlerim bir başka kişi tarafından tekrar dinleniyor ve soruna çözüm bulunuyor ya da bulunması için çaba sarf ediliyor. Ayrıca Toyan'daki servis danışmanı Bektaş Maraş (kendisini bıktırmama rağmen halen beni güler yüzle karşılıyor) arabamı teslim alıp kendi arabası gibi ilgileniyor. Aynı zamanda Toyan'ın Satış Danışmanı Adil'in de yardım ve ilgilisi nedeni ile kendimi rahat hissettiğim Toyan'a gitmekten dolayı çok mutluyum. Özel servis konusunda ise Yeni Dörtnal Toyota hertürlü sorununuza çözüm üretebiliyor. Sadık Ustaya gözüm kapalı aracımı teslim edebiliyorum.

Yolunuz düşerse her iki servise de gönül rahatlığı ile götürebilirsiniz araçlarınızı.

cidden bektaş bey bu konuda bi harika, güleryüzlü insana güven veriyor. Artık toyana gözüm kapalı bırakırım aracımı.
Veni, Vidi, Vici.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: eskişehir toyota yetkili servis ve başıma gelenler...
« Yanıtla #36 : Aralık 11, 2011, 09:59:14 »
1.konu arabamı 60000 bakımı için eskişehir yetkili servisine 59500 de götürmüştüm standart değişimler yapıldıktan sonra telefonla aranarak fren balatalarımın değişmesi gerektiğini söylediler ben de hiç şikayetim olmamasına rağmen değiştirmeyi kabul ettim... sonra 635 liralık faturayıda ödedim (şanzıman yağı daha önceden değişmişti o hariç 225 tl). sonra ertesi gün aracım alışveriş merkezinin teras otoparkında kaldı.. servisi aradık geldiler akü bitmiş 35 liraya takviye yaptılar onuda verdim.. sonra faturaya baktım sileceklerin değişmesi gerekiyor diyor ondanda haberim yok... telefonda sorsalar zaten değiştirin diyecem.

2. konu bir bayan arkadaş 100/100 kusurla benim arabama çarptı.. sol ön çamurluk, sol far,tampon ,far yıkamalar sol davlumbaz,sağ davlumbaz sağ jant ve sağ lastik hasar gördü. buraya kadar herşey normal. aracımı servise çektirdim. 2 gün sonra arabamın yapımına başlandı.  ilk sıkıntı lastikte başladı tek lastik bulamadılar sonra gelen teklif 2. lastiğide siz alın önler aynı olsun dendi ben de kabul ettim sonra aynı lastiğin üretimi yokmuş bende aynı marka olsun yine alayım dedim sonra o markadanda yokmuş başka marka verelim dediler tamam dedim sonra 840 lira daha verip yeni lastikte aldım...sonra araca baktık ön panjur kırık bu kazadan olmamış diye değiştirmediler onada razı olduk (kazadan önceki resimleri elimde mevcut ama anadolu sigortanın işine gelmediği için değiştirmiyor) yine kabul ettim. sonra ön kaputta boya sıkıntısı var tekrar boyancak, sol ön kapıya boya damlatmışlar,sol ön çamurluk farı takarken birleşim yerinden boya atmış. sonra arabayı 16 günlük süreçten sonra zar zor aldım .tekrar boyanması için servise götürcem .arabayı servisten çıkarıp işyerime geldim bide ne göreyim sol xenon far yanmıyor,açıp kapıyorum yanıyor sonra sönüyor yansada aydınlatmıyor önümü göremiyorum çünkü abuk subuk bi ayar yapılmış..sonra bagajımı açtım, bagajın solunda düzenlice duran deri koltuk temizleyicimi servisteki bi arkadaş ne olduğunu anlayamamış herhalde almış kapağın için sıkmış bi güzelcede bagajın ortasına atmış bende arabadan çıkan lastikleri alırken üstüm başım ellerim kimyasal oldu.. ertesi gün gündüz gözüyle bide kaputu açıp bakayım dedim bide ne göreyim kaput çubuğunun takılı olduğu yer kırık onu bile değiştirmeye tenezzül etmemişler. pazartesi tekrar vericem arabayı sorunların giderilmesi için inşallah bu sefer giderilir çünkü gelip gitmekten işimden kalmaktan bıktım artık...  ayrıca hasar çok az olmasına rağmen tutan masraf 5178 tl. işçilik sıfır.  ALLAH kimseyi ellerine düşürmesin. arabamdan çok memnunum ama sırf bu servis olayından değiştirmeyi düşünüyorum. toyota alacaklara duyrulur.


 Selamlar,

 Yukarıdaki  konular gerçekten önemli. Ciddi olarak üzücü. Ki  bu forumu takip eden herkesin aracına değer verdiğimizi düşündüğümüzde gerçekten içleracısı...
 Öncelikle başınıza gelen tüm talihsizlikler için geçmiş olsun. Ancak unutulmamalıdır ki Toyota markasını kalitesinden dolayı seçiyoruz. Sadece araçlarının kalitesinden bahsetmiyorum; Servislerinin, hizmetlerinin, personelinin de kalitesi hemen hemen herkes için bir ürünü alırken dikkate alınan konuların başlarında gelir. Bu sebeple eğer sorununuzu ilgili bayi içinde çözemiyorsanız mutlaka bir üst merciye, Toyota Genel Merkezi'ne iletmeniz gerekir diye düşünüyorum. Haklıyken haksızlığı uğramanıza kimse izin vermez. Konunun devamında bir takım sıkıntıların çözüldüğünden bahsetmişsiniz. Umarım tekrar yaşamazsınız. Tekrar geçmiş olsun.

 
çok geçmiş olsun. Sadece Eskişehir değil İstanbuldaki servisler de aynı rahatlık ve vurdumduymazlıkla hareket ediyor. Ben de çok tartıştım çok kavgalar verdim. Genel Müdürlüğe durumu bildirin derim ben. Böyle olunca anında gerekli itinayı gösteriyorlar.

 Bu konuda genelleme çok doğru olmaz diye düşünüyorum. Konunun devamında Ali Yıldırım Bey'in yaşadığı memnuniyeti bu tezi çürütüyor. Hepimizin hemen her konuda/kurumda kötü tecrübeleri olabiliyor...

Neyse ki Çanakkale Toyota bu konularda daha özenli.

 Olumlu bir örnek daha...

bende geçen edirne kalede bakıma soktum 1 de bıraktım 3.30 da teslim edecem dedi neyse 3.45 civarı gittim arabayı almaya aracınız yıkamada hazırlanıyor dendi 10 dk bekle 20 dk bekle derken 30 dk sonra sordum hala aynı cvp kurulanıyor araba geldi neyse benzinlikte yıkat daha iyi üstü leke leke kalmış silinmemiş paspaslar bile yıkanmamış, silkilmemiş, ne ya bu dedim 45 dk dır ben bunun içinmi bekliyorum falan. birdahada bu servise getirmem dedim. bi daha yıkayalım diyolar daha sonrasında, ayıptır ya. ama 1000 km bakımına izmir tokullarda girmiştim çok ilgiliydiler ve arabayı şıkır şıkır teslim ettiler

 Bu konuda da birşeylerin ters gitmiş olma ihtimali olamaz mı? Herşey olabilir, söz verilen saate tabi ki sadık kalınması gerekli, fakat yetiştirilemediği için eksik bir iş yapılsa ve bu sizin hayatta farkına varamayacağınız bir şey olsa ancak aracınız şıkır şıkır yıkanmış olsa o zaman memnun olur muydunuz?
 Ayrıca hepimiz insanız, biraz empati yetiyor. Tokullar'daki memnuniyetinizin bence temel sebebi; aracınız daha çok yeni olması. Diğer önemli bir sebebi ise ücretsiz olması, bir üçüncüsü de sadece kontrollerden ibaret olması sebebi ile çok kısa zamanda yapılabilmesi...
 Diğer taraftan 10.000 km. bakımında aracınız bir miktar eskimiş, ayrıca gelecek bakım faturasını düşünüyorsunuz ve böyle bir gecikme olmuş...
 Bence önyargıları biraz kırmak lazım...

bu arada bir şey daha ekliyecem silecek suyum gece bitmişti tamamladım ağzına kadar doldurdum bidahada hiç kullanmadım faturada birde ne görsem beğenirsiniz 1 litrede silecek suyu eklenmiş uzatmak ve tartışmak istemediğim için ses çıkarmadım ama birdahaki sefere filtreleri falan işaretliyecem gözükmiyecek şkilde bakalım durum ne olacak .

 Bu noktada da cam su katkısı koyduklarını düşünüyorum. Deterjanlı ve antifrizli bir ürün olması gerek. Cam su kabından bir miktar su boşaltıp bu katkıyı koymuş olabilirler...

     Servis denilince tüylerim horona kalkıyor.aracımın camı çatladı toyota kasko vardı serviste değiştirelim dedik bursa çavdarlıdan randevu aldım.sabah aracınızı getirin akşama teslim ederiz kuruması gerekiyor falan(ön cam) iyi tamam akşama kadar gezdik tozduk akşam üstü gittim 1 saatte geç gittim ki adamları gidip de bunaltmayayım. "Efendim eksper gelmedi birazdan gelecek sizin iş yarın sabaha kaldı."benim surat bi düştü tabi neyse hayırlısı olsun dedik bursadan inegöle doğru halkın içine karışarak yola çıktım(halkın durumu perişan bu arada) öğleye doğru gitmeden aradım aracım ne oldu 1 saate hazır ben gidesiye 2-3 saat geçmiştir bantlar,sökülüyor,araba yıkanıyor,yıkamadan şimdi çıktı,araç ön tarafa gelmedi mi gibi klasik ayak oyunlarıyla akşamı ettirdiler bana.gelmişken bakımı da yaptırayım demiştim.10.000 bakımında faturaya baktım gözle görülür bi yağ var o da nerdeyse %50 kazık.orasını sildik burasını kontrol ettik,hava filtresi değişimi bile yok.Garanti yüzünden gitmek zorunda kaldığımız bu servisler soygunculuk,bozgunculuk,beceriksizlik,iş bilmezlik üzerine yarışıyorlar.280 milyonluk bakımı ben dışarıda yaptırsam değişmedik sarf malzemesi kalmazdı.Bu ay kaskoyu yenilemek için ak sigortadan fiyat almaya gittim cam değişimini yapan çavdarlıdaki çok bilmiş esmerden çıkma sahte sarışın ak sigortaya gönderirken dosyayıda yanlış açmış %30 luk hasarsızlık indirimim de kaybolmuş 3-4 gündür onunla uğraşıyorum.güya acenteye arkadaşın selamı ile gittim kardeş ben geçen sene 1200 lira verdim bu sene şu kaskoya bi şeyler ayarla diye demesin mi hocam 1800 lira..elimde sigara yanmasına rağmen 2. sigarayı yakmak için bi an pakete gitti:) çavdarlı senin ben(!) niye böyle yaptığını anlamış değilim. açtım telefonu o dosyayı düzeltin,bi de beni o bayana bağlayın dedim izne ayrılmış şansı varmış.sadece toyota için değil diğer markaların hemen hepside böyle.

 Bu konuda anlaşılan Sigorta Eksperi planlanan zamanda gelip aracı görmemiş. Serviste eksper görmeden onarıma başlamamış. Bu noktada servisin elinden bir şey gelmemiş olabilir. Eksper görmeden hasar onarımlarına başlanmadığını artık hepimiz biliyoruz. Kasko yeniletme zamanında da bir terslik başınıza gelmiş. Bu da hoş değil. Kimse hakettiği indirimden vazgeçmek istemez. Umarım sorun çözülmüştür.
Ama yukarıda alıntı yaptığım mesajınızda koyu renkle belirttiğim cümleniz bence yakışmamış. Esefle kınıyorum...

cidden bektaş bey bu konuda bi harika, güleryüzlü insana güven veriyor. Artık toyana gözüm kapalı bırakırım aracımı.

 Bir iyi referans daha...
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: eskişehir toyota yetkili servis ve başıma gelenler...
« Yanıtla #37 : Aralık 11, 2011, 13:25:48 »
aynı olay benimde çok çok önceden başıma geldi sigorta experleri artislik yaptı o değişmez bu değişmez koydum makinayı kaputa en adi o......yum ki size ekmek yedirmem bu alemde dedim lavukların eli ayağı birbirine karştı vay abim bebnim biz ettik sen etme dediler çaylar kahveler havada uçuştu sonrasında mutlu son

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: eskişehir toyota yetkili servis ve başıma gelenler...
« Yanıtla #38 : Aralık 13, 2011, 17:52:07 »
Honda al diyesim geldi Buğra
ama boş ver onların serviside aynı
al birini vur duvara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Bu dünya bana bilem kalmamış ki!
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: eskişehir toyota yetkili servis ve başıma gelenler...
« Yanıtla #39 : Aralık 31, 2011, 20:36:39 »
Honda çamkıran benim kaporta expertizini yanlış yaptı.Arabanın satışını aldım.Memleketime geldim.İş ortaya çıktı Sonra.......