Gönderen Konu: Ford'un en yeni motoru 1.0 litrelik EcoBoost "2012 Yılın Motoru" ödülünün sahibi  (Okunma sayısı 10261 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 69000
  • Model Yılı: '11
  • 6 kere teşekkür edildi
şaka gibi bizim versonun motoru 1.6 lt 110 hp adamların yaptığı motor 1.0 lt den turbo ile 125 hp güç üretiyor  :wacko:  adamlar büyük iş başarmış gerçekten yılın motoru ödülünü kesinlikle haketmiş.

+1
mehmet hocam

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 185 kere teşekkür edildi
bas turboyu al gücü, çok da zor olmasa gerek...
önemli olan dayanıklılık bence burada, bakalım atmosferikler gibi 300-400 binleri görebilecekler mi, yoksa 200'e geldi mi iflas bayrağı mı çekicekler...
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
bas turboyu al gücü, çok da zor olmasa gerek...
önemli olan dayanıklılık bence burada, bakalım atmosferikler gibi 300-400 binleri görebilecekler mi, yoksa 200'e geldi mi iflas bayrağı mı çekicekler...

Evet katılıyorum malesef genelde küçük çaplı motorlarda km uzun olamıyor. Umarım hayal kırıklıığı yaşatmaz.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 4 kere teşekkür edildi
şaka gibi bizim versonun motoru 1.6 lt 110 hp adamların yaptığı motor 1.0 lt den turbo ile 125 hp güç üretiyor  :wacko:  adamlar büyük iş başarmış gerçekten yılın motoru ödülünü kesinlikle haketmiş.

senin versoya turbo ve superchanger eklersen 200 hp olur. atmosferik candır kandır.boşverin tsileri ecoboostları uzun vadede hepsinin sonu belli. 10 yıl sonra senin verson yollarda taş gibi aslan gibi gezerken bu oyuncaklar çoktan hurdalığa ayrılmış olacak

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Bir başkadır benim memleketim...
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '05
  • 533 kere teşekkür etti
  • 165 kere teşekkür edildi
Ufacık motorlara turbo artı kompresörle desteklemeleri bence uzun vadede motorların telef olması anlamına gelir. Ayrıca Türkiye şartlarında o motor rampalarda apışıp kalır : )
Şimdi Avensis 1.6 Elegant
97, 1.3 XE A/C, DÜPLÜ:) ( Eskiden )

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: B+
ford dan bu beklenirdi.iyi çıkışlar yapmaya başladı tekrar.motor teknolojisi,hava yastıklı yeni nesil emniyet kemerleri ve üzerinde çalıştığı diğer teknolojik yenilikler.başarılı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
   COROLLA otomatik yan ayna katlama sistemi, yakın ve otomatik yan ayna, competitve fiyat açın: gönderi maliyeti dahil 540USD.   
   Daha fazla bilgi bana mail gönderebilirsiniz: napa0001@hotmail.com

hey yanki go home  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Gönderdik zaten :)

ellerin dert gormesin
google amcada bunlara tercume yapiyor suc ortagi resmen

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • DeVLeRiN AşKı BüYüK OluR..!
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '95
  • 167 kere teşekkür etti
  • 290 kere teşekkür edildi
Wv nin 1,4 cc 140 hp lik motoru gibi turbo arızasına bi ton para vermek zorunda kalmaz umarım kullananlar..
2.0 Avensis Exe.E. Emekliye ayırdık ..
Şimdi LR Defender 110 2500cc lpg zamanı :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • İki çeşit araba vardır.TOYOTA ve diğerleri
    • Toyota club
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ford’un küçük hacimli ve 3 silindirli yeni 1-litrelik EcoBoost motoru Türkiye’de satışa sunuluyor. Bu yıl Avrupa'da ilk kez Focus'ta sunulmaya başlanan yeni motor yakıt ekonomisi, performans, yüksek çekiş gücü, sessizlik ve yumuşak çalışma karakteri ile 13 yıldır düzenlenen "Yılın Motoru - Engine of the Year" organizasyonu tarafından, gelmiş geçmiş en yüksek puanı alarak “2012 Yılın Motoru” ödülünü kazandı. 1.0 litrelik EcoBoost aynı zamanda "En İyi Yeni Motor" ve "1.0 Litrenin Altındaki En İyi Motor" kategorilerinde de ödüllerin sahibi oldu.

1.0 litrelik EcoBoost motorun Türkiye'deki satışına ilk olarak Focus ile başlanıyor. 100 ve 125 bg gücünde iki farklı versiyonu olan bu motorun ülkemize 125 bg'lik versiyonu ithal ediliyor. 175 Nm (overboost ile 200 Nm) tork değeri sunan 1-litre EcoBoost, 6-ileri manuel şanzımanla kombine edilmiş. Küçük ünitenin kesinlikle beklediğimizden daha iyi bir performans sunduğunu söyleyebiliriz. Hacminin ötesinde bir karaktere sahip olan ve gördüğümüz kadarıyla Focus'a akıcı bir sürüş sağlayan düşük hacimli EcoBoost motor ileride markanın B-Max, C-Mac ve yeni Fiesta modellerinde de kendine yer bulacak. Önümüzdeki yıl sunulacak olan yeni Fiesta'da ise ilk kez otomatik şanzımanla kombine edilmiş olacak.

Ortalama yakıt tüketimi 5 litre seviyelerinde olan Focus 1.0 EcoBoost ile öncelikle dizel otomobil müşterilerinin hedeflendiği açıklanıyor. Bunun yanında daha fazla sürüş zevki arayan benzinli otomobil alıcıları da bu motorun hitap ettiği bir başka kitle oluyor. Ford Focus 1.0 EcoBoost, otomobilin mevcut 1.6 Ti-VCT (125 bg) benzinli motora göre yaklaşık 1.500 TL fiyat farkıyla satışa sunuluyor. Böylece senelik 15 bin km yapan bir kullanıcının, araç fiyatı ve kullanım maliyetleri göz önüne alındığında, 3 yılda normal benzinli motora göre 1.000 TL, dizel motora göre ise yaklaşık 6.500 TL daha az ödemiş olacağı açıklanıyor.

FOCUS ARTIK YENİ TEKNOLOJİLERE DE SAHİP

Satışa sunulduğu ilk günden itibaren sürüş keyfini ve güvenliği artıran akıllı teknolojileri ile öne çıkan üçüncü nesil Focus, üstün teknolojilerine yenilerini eklemeye devam ediyor. Şimdiye kadar sadece premium markalara verilmiş olan “Euro NCAP İleri Güvenlik” ödüllerini Ford’a kazandıran “Aktif Şehir İçi Güvenlik Sistemi” ve “Şeritte Kalma Yardımcısı”, Focus’ta kaza önleme teknolojileri ve gelişmiş yolcu koruma sistemlerine verilen önemin en büyük göstergesi. Yeni Focus’un ürün gamında hali hazırda sunulan Aktif Şehir İçi Güvenlik Sistemi’ne diğer bir ödüllü teknoloji olan “Şerit Takip Sistemi ve Şeritte Kalma Yardımcısı” da ekleniyor.

Yeni Focus’ta ön kamera sistemiyle entegre çalışan ’Şerit Takip Sistemi ve Şeritte Kalma Yardımcısı’ ile birlikte Sürücü Dikkat Takip Sistemi, Otomatik Uzun Far teknolojisi ve Kör Nokta Uyarı Sistemi gibi ileri güvenlik teknolojileri de kullanıcılara sunuluyor. Tüm bu yenilikçi teknolojiler Yeni Focus’ta 4.500 TL'lik bir opsiyon olarak “Tekno Paket” donanım seviyesinde sunuluyor. Bu teknolojiler kısaca şu şekilde çalışıyorlar:

Şerit Takip Sistemi

Bu özellik, ön kameranın şeritten istemeden çıkıldığını belirlemesi durumunda direksiyon simidindeki bir titreşimle sürücüyü uyarıyor. Ön cama entegre kamera sayesinde 65 km/s üzerinde hızla seyrederken aracın şerit içerisindeki konumunu sürekli olarak gözlemleyerek istem dışı (sinyal verilmeden veya kesin bir şerit değiştirme manevrası yapılmadan) şerit değişimi yapılması durumunda, öncelikle gösterge panelinde beliren görsel bir uyarı yardımıyla; eğer sürücü tepki vermez ise direksiyonun titretilmesi yolu ile sürücüyü uyarıyor. Sürücü sistemin hassasiyetini ve uyarının şiddetini ayarlayabiliyor veya sistemi bütünüyle kapatabiliyor.

Şeritte Kalma Yardımcısı

Sistem, Elektrik Destekli Direksiyon Sistemi’ni (EPAS) kullanarak sadece bir uyarıyla yetinmeyip, aracı aktif bir şekilde şeridine döndürerek Şerit Takip Sistemi’nin fonksiyonunu genişletiyor. Şerit Takip Sistemi'nin yaptığı uyarılara sürücünün tepki vermemesi durumunda ‘Şeritte Kalma Yardımcısı’ otomatik olarak devreye girerek direksiyona hafif bir tork uygulamak suretiyle aracı yumuşak ve hassas bir şekilde şeridine döndürüyor. Eğer şerit değiştirme bilinçli bir şekilde yapılıyorsa, sistem sürücü tarafından kolayca devre dışı bırakılabiliyor. Sürücü iki hassasiyet düzeyinden birini seçebiliyor ve isterse sistemi bütünüyle kapatabiliyor.

Sürücü Dikkat Takip Sistemi

Bu özellik, kamera sistemini kullanarak sürücünün yorulduğunu ve hatta uyumak üzere olduğunu belirliyor. ‘Sürücü Dikkat Takip Sistemi’, sürüş esnasında aracın yol çizgilerine göre konumunu sürekli olarak gözlemleyerek yalpalama ve sapma algılaması durumunda sürücüyü uyarıyor. Sistem, sürücü performansının düştüğünü belirlerse, iki aşamalı bir uyarı süreci başlatıyor. Birincisi, gösterge panelinde bir uyarı mesajıyla birlikte sesli bir uyarı gönderiliyor. Sürücü yorgun davranışlar göstermeye devam ederse, eranda sürekli bir uyarı gösterilmeye başlanıyor ve sürücünün OK düğmesine basarak bunu fark ettiğini belirtmesi gerekiyor.

Otomatik uzun far

Otomatik uzun far teknolojisi, gece uzun far kullanımını daha fazla görüş alanı sağlamak için maksimum verimlilikte tutmayı amaçlıyor. Sistem, karşı yönden gelen ya da önünüzde seyahat eden bir araç tespit edilmesi durumunda otomatik olarak uzun far-kısa far geçişi yaparak, diğer sürücülerin uzun farlardan etkilenmesini engelliyor. Öndeki engel kalktıktan sonra sistem tekrar uzun fara geçiş yapıyor. Aynı şekilde ışık şiddetinin az olduğu bir ortamda ise sistem otomatik olarak kısa fardan uzun fara geçişi sağlıyor.
2oo8 toyota™ corolla 1.6 elegant (tüpsüz) 124bg düz vites
1  3  5
|--|--|
2  4 ®

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • İki çeşit araba vardır.TOYOTA ve diğerleri
    • Toyota club
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
1,3 olması 231 hp olması süper de jeni motor siparişi ile baya kasar adamı
bir de çok yakar.
2oo8 toyota™ corolla 1.6 elegant (tüpsüz) 124bg düz vites
1  3  5
|--|--|
2  4 ®