Gönderen Konu: TCT Üyeleri AE101 93-98 Corolla Testi  (Okunma sayısı 89684 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: EFSANEVİ KASA 93-98 SERİSİ TOYOTA COROLLA
« Yanıtla #220 : Kasım 17, 2009, 20:47:09 »
Orhan abime katılıyorum kuru asfaltta eski corrollanın frenlerine kötü diyene ya başka araca hiç binmemiş derim yada acemi derim hakaret olmazsa.(aman acemi lafım lütfen yanlış anlaşılmasın saygıda kusur etmek istemem)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '02
Ynt: EFSANEVİ KASA 93-98 SERİSİ TOYOTA COROLLA
« Yanıtla #221 : Kasım 17, 2009, 20:58:05 »
Bende Corolla'nın frenine iyi diyenlere şaşırıyorum, hatta gerçekten çok şaşırıyorum :D Hele bazen öyle anlar oluyor ki, araba gitcek mi durcak mı anlayamıyosunuz.Frene birazcıcık fazla basınca araba kızaklamaya başlıyo, az basınca durmuyo.Frene fazla basmaya korkuyorum araba kızaklıcak diye. :D
SIU Corolla T-Sport

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: EFSANEVİ KASA 93-98 SERİSİ TOYOTA COROLLA
« Yanıtla #222 : Kasım 17, 2009, 23:18:32 »
Bende Corolla'nın frenine iyi diyenlere şaşırıyorum, hatta gerçekten çok şaşırıyorum :D Hele bazen öyle anlar oluyor ki, araba gitcek mi durcak mı anlayamıyosunuz.Frene birazcıcık fazla basınca araba kızaklamaya başlıyo, az basınca durmuyo.Frene fazla basmaya korkuyorum araba kızaklıcak diye. :D
+1..ama yay ve lastikten sonra çok çok iyileşti frenlerim (yay yığılmayı önledi, frene basınca öne doğru yığılma oluyordu, ve sağlam basmıyordu şimdi yapışıyor, lastik de taban 195 olunca kuru zeminde inanılmaz güzel)
2009un frenlerinden de memnun değilim ben şahsen..meganeII, bmwnin sayamayacağım kadar çok modeli, astra, mondeo gibi arabalar kullandım onlarla kıyaslıyorum..focus var bir de..focusun frenleri de muhteşem ama 2009un frenleri -ki bence sorun absnin erken devreye girmesinden kaynaklı- bayağı kötü
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: EFSANEVİ KASA 93-98 SERİSİ TOYOTA COROLLA
« Yanıtla #223 : Kasım 19, 2009, 10:47:31 »
kesinlikle katılıyorum türkay efsanelerin hakkı 175 taban değil onu anladım. Nerede o şimdi kızaklama, savrulma, kıç atma, 5 dakika patinaj çekipte 5 etre gidememe.... anladımki bu araçlara geniş taban ama iyi kanallı bir lastik lazım. Pazartesi sahbahı bursadan istanbula dönüyordum ve hayatımda görmediğim kadar sağnak bir yağmurda otobanda korkmadan ilerledim. Yağmurda da çok güzel bir yol tutuşu var...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: EFSANEVİ KASA 93-98 SERİSİ TOYOTA COROLLA
« Yanıtla #224 : Kasım 24, 2009, 03:30:20 »
arkadaşlar bende 96 xeı ac var aracı ilk aldığımda bu araç hakkında fazla bişley bilmiyordum doğrusu ancak almadan önce kullananlara sordum hepsi memnunuz dedi ve bende sorunsuz olduğunu duyduğum için aldım beni aracı ilk aldığımda 48.000 km de idi (km si kesinlikle orjinal servis onaylıdır) şuan 53.000 de aracı ilk aldığımda bende fren sorunu yaşıyordum sorun şuydu az sert fren yapsam lastikler kilitleniyor ve kayma oluyordu servise götürdüm frenlerde herhangi bi sorun olmadığı söyledi fren sorunu devam etti ve ben arabayı aldığıma piman oldum ama aracı kullandıkça sorunun ne olduğunu anladım araç 48.000 de olduğu için yatmış kullanılmamış bir araçtı ben kullandıkça fren balataları alışmaya başladı ve inanırmısınız fren performansı git gide arttı ve şuan frenler abs gibi tutuyor maşallah onun için fren sorunu yaşayan arkadaşlar veya balataları yeni değilmiş olan arakadaşlar ya balata yeni değişmesine rağmen fren sorunu yaşıyorum demesin aracını sık kullansın sert fren yapmasın balataları alıştırsın balata alışmadan fren performansı alamazsınız unutmayın.2 sorun yere yakın olması şimdi aracın altının yere yakın olması mı sorun yoksa belediyenin yaptığı dev gibi kasistlermi sorun metalik kasist varken asfalt kasist yapılırsa aracın altı sürter tabi bu metalik kasistlerin silindir şekilli olmayıp diktörtgen şekilli olanlarıda geçince aracın anasını ağlatıyor yavaşta geçsen oda ayrı bir konu.3 sorun yüksek hızda kesinlikle insana güven vermiyor onun 140-160-180 kesinlikle yapmayın çünkü bu hızda bi lastiğiniz patlasa öldünüz demektir onun için hiç tavsiye etmem.4 kim ne derse desin bu araçlar benzini içer kardeşim zira benim arabada içiyordu benzini LPG taktırdım kurtuldum herkesede tavsiye ederim inanılmaz bir rahatlık ve performans kaybıda olmuyor emin olun bol bol geziyorum şimdi lpg taktırmayıda düşünenlere kesinlikle ucuz kit taktırmayın ben BRC sequent my 07 kiti taktırdım araçta lpg varmı yokmu anlamıyosun bile tavsiye ederim inanın lpg takıldıktan sonra arabayı sattım sanki yeni araba aldım özgürce arabaya binip gezmek çok güzel.lastik konusuna gelince uygun fiyatlı kaliteli bir lastik arıyosanız roadstone 4 mevsim lastiklerini tavsiye ederim halının üzerinde gider gibi gidiyosunuz.araçlarımız çok değerli özellikle yumuşak amortisör sistemine bayılıyorum arabaya bindimmi indimmi araba kullandımmı kullanmadımmı anlamıyorum bile şimdilik bu kadar araçlarınızı güle güle kullanın.
1996 XEİ 1.6 105 bg 16 v / klimalı / km: 60.262 / sony usb mp3 teyp x-plod hoparlörler 190 w / anahtardan kumandalı inwells marka alarm / BRC MY 07 Sıralı LPG sistemi / değişen yok / servis bakımlı /

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: EFSANEVİ KASA 93-98 SERİSİ TOYOTA COROLLA
« Yanıtla #225 : Kasım 24, 2009, 10:01:35 »
.4 kim ne derse desin bu araçlar benzini içer kardeşim zira benim arabada içiyordu benzini
buna katılmıyorum, bu araçların katalog değerleri şehirler arası yolda 90km sabit hızda 5.7lt/100kmdir..aracınızda bir sorun vardır içiyorsa, ben istanbul-ankara arası(boş araba 2 yolcu) 20lt/100km gibi bir değer de elde ettiğim oldu, ankara-izmir arası (ayaklarımız altında bile yük, bagaj ağzına kadar dolu, 3 yolcu, başka tek torba giremeyecek kadar eşya ile) 6.8lt/100km elde ettiğim de oldu..üstelik 6.8 yaktığı zaman 60-70le değil, türk mantığı ile radar görene kadar 90-100, radar geçtikten sonra daha hızlı giderek elde ettim..araç fazla yakıyorsa (ki başka bir konuda 360kuruş yaktığını söylemişsiniz bu da 11 litre civarı yapar korkunç fazla yakıyor demektir) ya siz ayağınıza sahip çıkamıyorsunuz ya da aracınızda bir sorun var...toyotronic ithat ustayı öneririm istanbuldaysanız, ankaradaysanız da tartışmasınz yeni dörntnal kemal usta ;)
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Her zaman kalbimizde yaşayacaksın...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: EFSANEVİ KASA 93-98 SERİSİ TOYOTA COROLLA
« Yanıtla #226 : Kasım 24, 2009, 21:33:52 »
kesinlikle katılıyorum türkay efsanelerin hakkı 175 taban değil onu anladım. Nerede o şimdi kızaklama, savrulma, kıç atma, 5 dakika patinaj çekipte 5 etre gidememe.... anladımki bu araçlara geniş taban ama iyi kanallı bir lastik lazım. Pazartesi sahbahı bursadan istanbula dönüyordum ve hayatımda görmediğim kadar sağnak bir yağmurda otobanda korkmadan ilerledim. Yağmurda da çok güzel bir yol tutuşu var...

185/65 R14 en uygunu kanımca
Ince Bir Zevk ve Çevikliğin Zekice Birleşimi > Toyota

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: EFSANEVİ KASA 93-98 SERİSİ TOYOTA COROLLA
« Yanıtla #227 : Kasım 24, 2009, 21:53:29 »
185/65 R14 en uygunu kanımca
185 tabanı 14 inçte kullancaksan 60 yanak kullanman gerekir ;) yanağı arttırmış oluyorsun 185-65 takınca
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: EFSANEVİ KASA 93-98 SERİSİ TOYOTA COROLLA
« Yanıtla #228 : Kasım 24, 2009, 23:38:22 »
Bizimki 14 inc, tekerlek boyu ise 185/65R14. Yanak artinca ne sakincasi oluyor Turkay?
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: EFSANEVİ KASA 93-98 SERİSİ TOYOTA COROLLA
« Yanıtla #229 : Kasım 25, 2009, 00:39:42 »
Bizimki 14 inc, tekerlek boyu ise 185/65R14. Yanak artinca ne sakincasi oluyor Turkay?
,
ahmet abi sizinkinde ebat farklı olabilir ama, 1.8 motordu değil mi? yanak artınca lastik çapı büyüyor, motor aynı çalışıyor diyelim, eskiden 1 çevirmeye çalışıp 1 çeviriyordu ya, yanak artınca 1 çevirmeye çalışıp 0.9 çevirecek diyelim, çünkü tam tura attıramıyor, bir de daha büyük çapta olduğu için döndürmekte zorlanacak (tabii ki zorlanmayacak sadece daha fazla (asla hissetmeyecek kadar) zorlayacak) yani seriliğin kaybolması (hissedileceğini sanmam) km sayacında sapma (100km ile giderken 98 gösterme) ve işte can alıcı nokta :) yakıtta artış :)
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: EFSANEVİ KASA 93-98 SERİSİ TOYOTA COROLLA
« Yanıtla #230 : Kasım 25, 2009, 02:06:03 »
Anlasildi. Aciklaman icin cok sagol Turkay :)  Yakitta artis en can alici noktasi, anlasilmistir.
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: EFSANEVİ KASA 93-98 SERİSİ TOYOTA COROLLA
« Yanıtla #231 : Kasım 25, 2009, 10:37:02 »
ama bir araştır ahmet abi, kullanma klavuzunda hem 175/65 hem de 185/65 yazıyor, türkiyedekilerin lastik ölçüsü 175/65 ama sizin orda farklı olabilir..küçülen lastik ölçüsü de yakıtı arttırır bir de son hızı düşürür ama kalkışı arttırır (diye bilmekteyim)
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: EFSANEVİ KASA 93-98 SERİSİ TOYOTA COROLLA
« Yanıtla #232 : Kasım 25, 2009, 14:52:36 »
Bende Corolla'nın frenine iyi diyenlere şaşırıyorum, hatta gerçekten çok şaşırıyorum :D Hele bazen öyle anlar oluyor ki, araba gitcek mi durcak mı anlayamıyosunuz.Frene birazcıcık fazla basınca araba kızaklamaya başlıyo, az basınca durmuyo.Frene fazla basmaya korkuyorum araba kızaklıcak diye. :D

Alperen abi o az basınca tutmuyor çok basınca kızaklıyor durumu senin ayağının hassasiyetine bağlı.Acil durumda nasıl hassasiyyet ayarlicam dersende (ABS) tavsiyemdir.olmadı gerisi senin soğuk kanlı olup olmadığına pretik olup olmadığına bakar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: EFSANEVİ KASA 93-98 SERİSİ TOYOTA COROLLA
« Yanıtla #233 : Kasım 25, 2009, 22:56:39 »
absden hiç ama hiç memnun değilim, frene basıyorum abs devreye girince yavaşlama hızı düşüyor durdurma kuvvetini F düşünürsek F/2 gibi bir şey oluyor, ben de ayağımı biraz daha çekip yavaşça dozu arttırıyorum yoksa tamamen basmak falan iğrenç..kızakmak bile daha iyi durduruyor (evet biliyorum absnin kızaklamayı engellemesinin nedeni direksiyon müdahalesi)
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 1.6 gl 1993 efsane kasa
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: EFSANEVİ KASA 93-98 SERİSİ TOYOTA COROLLA
« Yanıtla #234 : Aralık 11, 2009, 11:21:13 »
evet corollanın  frenleri iğrenç ötesi demeliyim aslında.bir cumartesi aksamı arabayı satın aldım pazar sabahı annem ve babama gidiyorum gostermeye ve daha 3. km de son model passatı arkadan öptüm.hatta öyle kızakladım ki benım kaput gitti taaa onun tamponunun altına kafasını soktu.  tabii passatın yolun ortasında zınk diye durmasını katmıyorum hesaba.
 ulan dedim corolla cocukluğum seni alacagımın hayaliyle geçti ilk seni aldım başımıza gelene bak.araba 93 japon gl.
    gelelim iğrenç frenaja. o gun yagmurun basladıgı yarım saat olmus ve ahmak ıslatan tipteydi.benım ayak fren mesafesıne alışık değil ve arabanın lastiklerinin bitik oldugunu bilodum ama üzerinin dümdüz kabak haline geldiğine hiç dikkat etmemişim ki zaten ilk işim onları değiştirmek olacaktı ama fırsat olmadı lastikçi yerine kaportacıya gittim.     Daha sonra
  4 adet michellen energy çektim yavruya.sonra birazda ayagım alıştı tabii ki.şimdi gelde kaydır bakalım corollayı.
    sonuca gelecek olursak adam gıbı lastıkler olupta bırazda aracın durma kabiliyetlerine alışıksanız ve iyi tanıyorsanız aracınızı hiç zannetmiyorumki corollanın frenleri kötü diyebilesiniz.
    bu arada kaza yaptığım günkü hava şartlarında aynı şekilde frenleri yeni lastikler ile test ettim ve eğer lastikler iyi olsa araç kaymayacak dolayısıyla kilitlemeyecekti.
     fren mesafesinde amortisörlerde en az fren sistemi kadar önemli dikkat edilmesi geren bir husus.amortisörler işlevini biraz bile yitirse yükü kasaya bindirecek frenler durmadığını algılayarak daha sertleşecek ve bunun sonucu olarak kilitlenmeye kadar gidecektir
Bindiğiniz toyotalarınızın coğunu tanıyorum.
   Her sabah yeni doğanlara merhaba diyorum.
   Çünkü çoğu evimin arkasında dünyaya        geliyo.
    Bu kardeşiniz fabrikanın arkasında oturuyo...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Her zaman kalbimizde yaşayacaksın...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: EFSANEVİ KASA 93-98 SERİSİ TOYOTA COROLLA
« Yanıtla #235 : Aralık 11, 2009, 15:57:19 »
185 tabanı 14 inçte kullancaksan 60 yanak kullanman gerekir ;) yanağı arttırmış oluyorsun 185-65 takınca

türkay abi bende 185/60 dicektim 65 yazmışım ah şu ellerim :D azizliğine uğradım :D ae101 için 185/60 R14 gerçektende uygun
Ince Bir Zevk ve Çevikliğin Zekice Birleşimi > Toyota

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Her zaman kalbimizde yaşayacaksın...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: EFSANEVİ KASA 93-98 SERİSİ TOYOTA COROLLA
« Yanıtla #236 : Aralık 11, 2009, 15:58:34 »
ayrıca ae101'in frenlerini topa tutmuşsunuz bu araba 4 yıldızla geçti Euro NCAP'dan ;) tabiki en donanımlı modeli geçti.diğerleri 3 yıldız aldı ama bu kadarda kötülemeye gerek yok.yılına göre çoğu arabadan iyi.fazla güvenli değil orası ayrı konu.
Ince Bir Zevk ve Çevikliğin Zekice Birleşimi > Toyota

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '02
Ynt: EFSANEVİ KASA 93-98 SERİSİ TOYOTA COROLLA
« Yanıtla #237 : Aralık 12, 2009, 16:56:20 »
ayrıca ae101'in frenlerini topa tutmuşsunuz bu araba 4 yıldızla geçti Euro NCAP'dan ;) tabiki en donanımlı modeli geçti.diğerleri 3 yıldız aldı ama bu kadarda kötülemeye gerek yok.yılına göre çoğu arabadan iyi.fazla güvenli değil orası ayrı konu.
Corolla'nın 3 yıldız almış olması lazım.
SIU Corolla T-Sport

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Best of Techno Bass
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: EFSANEVİ KASA 93-98 SERİSİ TOYOTA COROLLA
« Yanıtla #238 : Aralık 12, 2009, 23:03:34 »
beyler anlamadığım bir nokta var frenlerin kilitlemesi tuttuğunu göstermez mi :D sorun bence lastik ebatının araca hakim olacak ölçüde olmadığı :)
short shift,jdm real tails,American Front Bumper,8000K Monza Xenon,,,,, MADE IN JAPAN

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Two Brother One Fate (Babo'Leee And Toyota)
    • Otomobil'den Detay
  • Kan Grubu: A+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: EFSANEVİ KASA 93-98 SERİSİ TOYOTA COROLLA
« Yanıtla #239 : Aralık 12, 2009, 23:07:54 »
onu bunu bilmem bugün haberde gördüm tren ae101 sw corollaya çarpıyor araba yandan iyi korumuş içerdekileri sadece yaralı vardı 3 kişi
Bana saygı nutuğu atanlar.Önce kendi yaşınıza fiziki olarak değil,Beyin olarak gelin.....
http://fc04.deviantart.net/fs12/i/2006/301/c/5/Toyota_Trueno_AE86__by_AEvsFD.gif