Dönüş yolu idman olurdu ya .) hayırlısı hakkınızda.
Aynen memur kafası nasipse olur kazık konusu da aynen çok yedim...
Bu arada forumda Hakkı Saygılı kardeşim vardı artık göremez oldum malümatı olan varmıdır ?
Mesaj Birleştirildi: 21 Ksm, 2015 23:17
Ekledim Serkan bey favorilere 55 verirse alırım....
18.04.2014 ten beridir yokmuş hocam. İnşallah bir sıkıntı yoktur.
bende 1.8 otm.var 2011 tavsiye ederim al sorun olursada özelden cebimi vereyim yakıt olarak perfonmans olarak iyi yakı sorasan şehir içinde 80 tl gaz ile 400 km yapıyorum 15 günde gaz 2.05 tl dizelle kafa kafaya
1.8 147 byg 180 tork
2.0 152bygr 196 tork.
2.0 torktan götürüyor, vergi mesele değilse , hangi motorun az kmlisi düşerse kaçırmayın derim. Veriler iki motor içinde heyecan verici. Zaten yakıt olarak 1.6dan az yakması cabası. İnşallah temiz bir makine düşer elinize.
motor gücünden ziyade premium paket farkı var. deri koltuktan yana sıkıntınız yoksa kesinlikle 2.0 premium bakın derim.
motor gücünden ziyade premium paket farkı var. deri koltuktan yana sıkıntınız yoksa kesinlikle 2.0 premium bakın derim.
Burak bey premium farkı kesinlikle göz ardı edilemez deri koltuk,anahtarsız,zenon,makam perdesi ,koltuk ısıtma vb peki 2009 lar da zenon farda problem varmı ?
Tolga abi istanbul veya izmit civarında beğendiğin araç varsa senin için gider bakarım abi servise sokar neyi var neyi yok inciğini cincigini öğrenirim kavga dövüş pazarlığını da yaparım abi sıkıntı yapma. Varsa öyle bi araç haber vermen yeterli abi
Burak bey premium farkı kesinlikle göz ardı edilemez deri koltuk,anahtarsız,zenon,makam perdesi ,koltuk ısıtma vb peki 2009 lar da zenon farda problem varmı ?
ben bir sıkıntı yaşamadım. Serviste kaydı da yok. Orjinal kit devam ediyoruz. Maşallah.
Tolga abi istanbul veya izmit civarında beğendiğin araç varsa senin için gider bakarım abi servise sokar neyi var neyi yok inciğini cincigini öğrenirim kavga dövüş pazarlığını da yaparım abi sıkıntı yapma. Varsa öyle bi araç haber vermen yeterli abi
Teşekkür ederim Eyüp kardeşim sen bir tanesin kesinlikle haber veririm...Acep derindere toyota da bir sürü avensis var bakmak mı lazım bir cumartesi gelip.....
Tam onu diyecektim. Makyajlı kasaları da satışa çıkarmışlardı 2.0 ları
Tolga abi aralığın 6 sına kadar burdayım abi ne zaman istersen yardımcı olurum abi. Buraya gelme gibi bir niyetin varsa atla otobüs tren vs. Seni karşılarım abi dönüşünde Allah'in izniyle seni cillop gibin bir avensisle gondeririz
Tolga abi aralığın 6 sına kadar burdayım abi ne zaman istersen yardımcı olurum abi. Buraya gelme gibi bir niyetin varsa atla otobüs tren vs. Seni karşılarım abi dönüşünde Allah'in izniyle seni cillop gibin bir avensisle gondeririz 
Eyüp kardeşim Ankara da ki araçlara pazartesi gidip bir bakayım olmadı hafta içi izin alırım direk yanına gelir seni rahatsız eder beraber çıkar şu avensislere bakarız alırız sağ ol var ol....
Avensis 1530 kiloluk bir araç okduğu için doğru motor-şanzıman kombinasyonu bu araçta 1.8 cvt ya da 2.0 cvt olmalı ancak ülkemuzdeki saçma vergilendirme sistemi yüzünden 1.6 almak zorunda kalıyor vatandaş. 1.8 cvt modelini kullanma şansım oldu, yakıt olarak 1.6 manuel versiyonundan bir farkı yok gibi. Ama çekişi daha kuvvetli. Zatem az km yapıyorsunuz. Bu aracın 1.6 motorda tork ihtiyacı var bunu da 1.8 ya da 2.0 motor karşılıyor. Çok keyifli bir araç almış olacaksınız.
Avensis 1530 kiloluk bir araç okduğu için doğru motor-şanzıman kombinasyonu bu araçta 1.8 cvt ya da 2.0 cvt olmalı ancak ülkemuzdeki saçma vergilendirme sistemi yüzünden 1.6 almak zorunda kalıyor vatandaş. 1.8 cvt modelini kullanma şansım oldu, yakıt olarak 1.6 manuel versiyonundan bir farkı yok gibi. Ama çekişi daha kuvvetli. Zatem az km yapıyorsunuz. Bu aracın 1.6 motorda tork ihtiyacı var bunu da 1.8 ya da 2.0 motor karşılıyor. Çok keyifli bir araç almış olacaksınız.
Bahadır bey o ağırlıkta ki kasayı ancak 1.8 ya da 2.0 taşır bence de o yüzden en az 1.8 diyorum ama lastik ölçülerinde bir karmaşa var gibi 205 60 16 var 225 50 17 var neyse pazartesi aracı görmeye gittiğim de göreceğiz elimde olan 205 55 16 kışlıkları avensiste kullanmak istiyorum çünki...Bir de arkadaşlar 2012 1.8 avensis elegant otm. tam donanımını yani özelliklerini bilen varsa yazarsa memnun olurum internette tam bulamadım hala araştırıyorum teşekkür ederim...