0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Araba kaç model?
2002 model bu yeni kasalardan...
Ben bu sorunların aynısını 2011 modelde yaşıyorum siz 2002'de yaşamışsınız çok mu !! Ne yaptıysam düzelmedi arabanın genetiğinde var rüzgarı yenemiyor tüm corollalarda geçerli... Beni corolladan soğutan tek etmen...
Bana göre bir yay ve kule gergisi sorununuzu çözecek gibi.
Nasıl yani birza daha açıklayıcı olabilr misin?
Kule gergilerinin amacı, özellikle sert girilen virajlarda amortisör kulelerinde meydana gelen esnemeleri minimize etmektir. Viraj alınırken amortisör kuleleri normalde esnerler, ve bu da bir miktar çekiş kaybına (ya da yol tutuşta bir miktar zaafiyete) yol açar. Kule gergileri amortisör kulelerinde meydana gelen esnemeleri önlemek üzere dizayn edildiklerinden, viraj alımı sırasında enerjiyi gücün yüklendiği tek bir kuleden alıp diğer kuleye de iletmek suretiyle paylaştırırlar. Bu, jantları yere paralel tutmaya, o da lastiklerin yere daha iyi temas etmesine yardımcı olur. Sonuçta, viraj sırasındaki çekiş ve yol tutuş iyileşir.(alıntıdır) Ek olarak servisiniz yay demiş bence haklı alta giren havayı biraz daha azaltmak için güzel bir yöntem bencede yay ve kule gergisi taktırırsanız çok avantajı olur sizin için, kule gergisi şu şekilde ; http://dosya.peugeotturkey.com/nasilyapilir/106_ust_kule/08.jpg