Gönderen Konu: Auris Valvematic yolda kaldı ( 2 gün sonra sapa sağlam teslim edildi :) )  (Okunma sayısı 9669 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 26 kere teşekkür etti
  • 35 kere teşekkür edildi
Gelmiş geçmiş olsun,evet insan yolda kalınca eli ayağı dolaşıyor doğrusu.
VW Golf 7 1.4 TSI Highline

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A-
  • 44 kere teşekkür etti
  • 45 kere teşekkür edildi
Düşünüyorum evet sanırım Toyota üst düzey motor yapıyor. Sürekli eski renault motorumu övüp duruyorum , çünkü her ne kadar başarısız otomobiller piyasaya sürmüş olsa da renault çok güvenilir motorlar üretiyor. Üstelik çok agresif , çabuk devirlenen piskopata bağlamış motorlar . Ben hiç motor sorunu yaşamamıştım renault ile ve gençlik zamanlarımda sınırları da çok zorlamıştım.
Bu motorun daha üstü Toyotadır diye düşündüm hep , ama Toyota motorunun karakter olarak renault ile alakası yok. Yavaş devirlenen, agresif kullanımı sevmeyen bir yapısı var vvt-i ve türevi motorların. ve agresif kullanımda motoru korumaya yönelik önlemleri var demekki. Alt kürbütör takımının yerinden çıkması bir önlem mi, hata mı yoksa normal bir durum mu çözbilmiş değilim. Sonuç olarak yatak sarmış bir motor, dağılmış bi şanzıman yerine yerinden fırmış kürbütör tercihimdir. Bu vesileyle valvematic motoru da test etmiş olduk, benden 10/8 puan aldı. benden bu kadar. Redline ayarını 5500 falan yapan bir ayar varsa yaptırabilirim, hatta gaz kesiciyi de 5500'e ayarlatabilirsem hiç fena olmaz. Tövbe bidaha. Hayatımda ilk kez yolda kaldım, fena bişeymiş.

çağlar bey sanırım toyotaya çokta suç bulunmaması gerektiğini düşünüyorsunuz şu an :).. bence toyota yaptığı araçlarda çok fazla referans mesafe sunmuyor ve bu sorunlar bundan kaynaklanıyor.. siz 6. vitesten 3 e düşerken ki hızınız 3. vitesteyken 4. ye geçmeniz gereken bir hız ve toyota bu hatalı hareketi affetmemiş..  diğer otomobiller olsa sorun olmazdı belki ama şunu unutmamak gerekir ki aracınızın 132 hp olmasını sağlamak için diğer otomobillerden çok gelişmiş ve farklı bir teknoloji kullanıyorlar bu sorunun doğması bu kadar çetrefilli bir motorda şaşılacak bi durum değil o şartlarda... tekrar geçmiş olsun. umarım bir daha öyle bir sorun yaşamazsınız.. keyifli sürüşler dilerim ;)
94' reno broadway :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Cennet Ucuz Değil Cehennem Lüzumsuz Değil
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • 3 kere teşekkür edildi
çağlar bey sanırım toyotaya çokta suç bulunmaması gerektiğini düşünüyorsunuz şu an :).. bence toyota yaptığı araçlarda çok fazla referans mesafe sunmuyor ve bu sorunlar bundan kaynaklanıyor.. siz 6. vitesten 3 e düşerken ki hızınız 3. vitesteyken 4. ye geçmeniz gereken bir hız ve toyota bu hatalı hareketi affetmemiş..  diğer otomobiller olsa sorun olmazdı belki ama şunu unutmamak gerekir ki aracınızın 132 hp olmasını sağlamak için diğer otomobillerden çok gelişmiş ve farklı bir teknoloji kullanıyorlar bu sorunun doğması bu kadar çetrefilli bir motorda şaşılacak bi durum değil o şartlarda... tekrar geçmiş olsun. umarım bir daha öyle bir sorun yaşamazsınız.. keyifli sürüşler dilerim ;)
Emrah bey 3 ncü vites 160 dan sonra 4e geçmek normalmi size göre ? bence pek olası değil.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 185 kere teşekkür edildi
çağlar bey sanırım toyotaya çokta suç bulunmaması gerektiğini düşünüyorsunuz şu an :).. bence toyota yaptığı araçlarda çok fazla referans mesafe sunmuyor ve bu sorunlar bundan kaynaklanıyor.. siz 6. vitesten 3 e düşerken ki hızınız 3. vitesteyken 4. ye geçmeniz gereken bir hız ve toyota bu hatalı hareketi affetmemiş..  diğer otomobiller olsa sorun olmazdı belki ama şunu unutmamak gerekir ki aracınızın 132 hp olmasını sağlamak için diğer otomobillerden çok gelişmiş ve farklı bir teknoloji kullanıyorlar bu sorunun doğması bu kadar çetrefilli bir motorda şaşılacak bi durum değil o şartlarda... tekrar geçmiş olsun. umarım bir daha öyle bir sorun yaşamazsınız.. keyifli sürüşler dilerim ;)

160 km/h hiç de 3. vitesten 4'e geçilmesi gereken bir hız değil bana kalırsa...
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A-
  • 44 kere teşekkür etti
  • 45 kere teşekkür edildi
Alıntı
160 km/h hiç de 3. vitesten 4'e geçilmesi gereken bir hız değil bana kalırsa...

Alıntı
Emrah bey 3 ncü vites 160 dan sonra 4e geçmek normalmi size göre ? bence pek olası değil.

 :DUR: pardon biraz hatalı yorum yapmışım ama bilmediğim bir otomobil olduğu için öyle söyledim.. araç güçlüdür hızlıdır diye düşündüm  :-[
94' reno broadway :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • TRAFİĞE SAYGI = İNSANA SAYGI
    • www.mildan.net
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '12
  • 45 kere teşekkür etti
  • 36 kere teşekkür edildi
Çağlar bey öncelikle geçmiş olsun, 160 Km iken 6'dan 3'e düşerek hatayı kendiniz yapmışsınız. Bu hatayı toyota servisi garantiden hallettiği için servise teşekkür ediyorsunuz ve iş bittiği için de itirafta bulunuyorsunuz. Şayet Toyota bunu kullanıcı hatası diyerek sizden ücret talep etseydi, Tu-kaka Toyota olacaktı. Biz de sizin 6'dan 5'e düştüğünüz için sorun yaşadığınız yönünde yorumlar yapacaktık. Altınızda hangi araba olursa olsun her vitesin yapabileceği maksimum hızlar belirlenmiştir ve kullanım kitapcıklarında yazar, onlara ve hız kurallarına uymazsanız bu tür sorunlar yaşamanız normal. Daha önceki aracınız Clioda böyle bir sorun olmamaması bütün araçlarda olmayacak anlamına gelmez. Tekrar geçmiş olsun.
Trafik kuralları ve tabelalar İNSANLAR içindir, HAYVANLAR zaten ne tabeladan anlar ne de kuraldan...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Çağlar bey öncelikle geçmiş olsun, 160 Km iken 6'dan 3'e düşerek hatayı kendiniz yapmışsınız. Bu hatayı toyota servisi garantiden hallettiği için servise teşekkür ediyorsunuz ve iş bittiği için de itirafta bulunuyorsunuz. Şayet Toyota bunu kullanıcı hatası diyerek sizden ücret talep etseydi, Tu-kaka Toyota olacaktı. Biz de sizin 6'dan 5'e düştüğünüz için sorun yaşadığınız yönünde yorumlar yapacaktık. Altınızda hangi araba olursa olsun her vitesin yapabileceği maksimum hızlar belirlenmiştir ve kullanım kitapcıklarında yazar, onlara ve hız kurallarına uymazsanız bu tür sorunlar yaşamanız normal. Daha önceki aracınız Clioda böyle bir sorun olmamaması bütün araçlarda olmayacak anlamına gelmez. Tekrar geçmiş olsun.


+10000000000000000000000000000000

bu yorum akatılmamak elde değil, ilk mesajda ağzınızı açıp gözünüzü yumum toyotadan soğudum demişsiniz, ama bizlere yalan söyleyerek açıklamada bulunmuşsunuz, şimdide işiniz hallolunca itiraf ediyorum 6 dan 5'e değil 3'e düştüm diyorsunuz , valla yaptığınız hatayı toyotaya yüklemeye çalışıp kandırmaya çalıştınız bilzeri hiç hoş bir hareket değil açıkçası

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Çağlar bey öncelikle geçmiş olsun, 160 Km iken 6'dan 3'e düşerek hatayı kendiniz yapmışsınız. Bu hatayı toyota servisi garantiden hallettiği için servise teşekkür ediyorsunuz ve iş bittiği için de itirafta bulunuyorsunuz. Şayet Toyota bunu kullanıcı hatası diyerek sizden ücret talep etseydi, Tu-kaka Toyota olacaktı. Biz de sizin 6'dan 5'e düştüğünüz için sorun yaşadığınız yönünde yorumlar yapacaktık. Altınızda hangi araba olursa olsun her vitesin yapabileceği maksimum hızlar belirlenmiştir ve kullanım kitapcıklarında yazar, onlara ve hız kurallarına uymazsanız bu tür sorunlar yaşamanız normal. Daha önceki aracınız Clioda böyle bir sorun olmamaması bütün araçlarda olmayacak anlamına gelmez. Tekrar geçmiş olsun.

kendimi kandırılmış hissetim açıkcası  :kötü: :olmamış: :DUR: biraz çocuksu hareket olmuş ben ilk yorumumu geri alıyorum   :wacko:
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hergün biraz daha fazla Toyota sevgisi... <3
    • JDM TÜRK
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 6 kere teşekkür edildi
Çağlar bey , aslında HB Clio ile zamanında bende sizin gibi gazladığım için sizi gayet iyi anlıyorum. Ama clionun vites aralıkları çok uzun ve 6000de elektrik kesiyor. :D Ayrıca ben hızlanmasınıda denedim, araç çok hızlı gidiyor gibi görünmesine rağmen küçücük araba ile 0dan 100e 14saniyede çıkabildim.Ayrıca Clio ile yaptığım şeyleri Yeni megane HB ile yapsaydım emin olun Meganenın da bir yerlerini yakardım. Aynı bunun gibi şu anki 2001 corollam ile yaptıklarımıda eminim ki yeni corolla veya aurisle yapamam. Mekanik sistemlerle elektronik sistemler arasında çok fark var. Mesela her elektronik sistemin bir tepkime süresi var ve 2-3 komutu üst üste verdiğinizde beyinde problem çıkabiliyor. Beyindeki bir anlık karışıklık  sonucu oluşacak fazla akımla tüm elektrik sistemini bozabilirsiniz.
Yani eski toyotalar böyle değil , dijitat ve elektronik sistemlere geçmekte en geç davranan firmalardan biri toyota oldu.. Şu anda ise yeni arabaların neredeyse hepsi bu kadar hassas..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Düşünüyorum evet sanırım Toyota üst düzey motor yapıyor. Sürekli eski renault motorumu övüp duruyorum , çünkü her ne kadar başarısız otomobiller piyasaya sürmüş olsa da renault çok güvenilir motorlar üretiyor. Üstelik çok agresif , çabuk devirlenen piskopata bağlamış motorlar . Ben hiç motor sorunu yaşamamıştım renault ile ve gençlik zamanlarımda sınırları da çok zorlamıştım.
Bu motorun daha üstü Toyotadır diye düşündüm hep , ama Toyota motorunun karakter olarak renault ile alakası yok. Yavaş devirlenen, agresif kullanımı sevmeyen bir yapısı var vvt-i ve türevi motorların. ve agresif kullanımda motoru korumaya yönelik önlemleri var demekki. Alt kürbütör takımının yerinden çıkması bir önlem mi, hata mı yoksa normal bir durum mu çözbilmiş değilim. Sonuç olarak yatak sarmış bir motor, dağılmış bi şanzıman yerine yerinden fırmış kürbütör tercihimdir. Bu vesileyle valvematic motoru da test etmiş olduk, benden 10/8 puan aldı. benden bu kadar. Redline ayarını 5500 falan yapan bir ayar varsa yaptırabilirim, hatta gaz kesiciyi de 5500'e ayarlatabilirsem hiç fena olmaz. Tövbe bidaha. Hayatımda ilk kez yolda kaldım, fena bişeymiş.

Ayrıca VVT-I motorlar hakkında hiçbirşey bilmediğinizde ortada VVT-I motorlar aynı Honda Vtec motorları gibi belirli bir devirden sonra gücünü gösterir, bu motorlarda sübapaçma kapatma zamanları sizin agresif kullanımınıza göre değiştirilerek motordan maximum güç alınması hedeflenir, yani sakin kullanımda yakıt sarfiyatına yönelik, ama agrasif kullanımda performansa yönelik bir değişiklik gösterir sübap açıp kapanma zamanları ;)

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ayrıca VVT-I motorlar hakkında hiçbirşey bilmediğinizde ortada VVT-I motorlar aynı Honda Vtec motorları gibi belirli bir devirden sonra gücünü gösterir, bu motorlarda sübapaçma kapatma zamanları sizin agresif kullanımınıza göre değiştirilerek motordan maximum güç alınması hedeflenir, yani sakin kullanımda yakıt sarfiyatına yönelik, ama agrasif kullanımda performansa yönelik bir değişiklik gösterir sübap açıp kapanma zamanları ;)

mesut bey ilk defa yorumunuza katılıyorum hem gülmekten hemde fikir yönünden :) çok haklısınız. 1.6 sol vvti varken çok mutluydum bu mutluğu valvematicde mumla arar oldum :(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A-
  • 44 kere teşekkür etti
  • 45 kere teşekkür edildi
Çağlar bey öncelikle geçmiş olsun, 160 Km iken 6'dan 3'e düşerek hatayı kendiniz yapmışsınız. Bu hatayı toyota servisi garantiden hallettiği için servise teşekkür ediyorsunuz ve iş bittiği için de itirafta bulunuyorsunuz. Şayet Toyota bunu kullanıcı hatası diyerek sizden ücret talep etseydi, Tu-kaka Toyota olacaktı. Biz de sizin 6'dan 5'e düştüğünüz için sorun yaşadığınız yönünde yorumlar yapacaktık. Altınızda hangi araba olursa olsun her vitesin yapabileceği maksimum hızlar belirlenmiştir ve kullanım kitapcıklarında yazar, onlara ve hız kurallarına uymazsanız bu tür sorunlar yaşamanız normal. Daha önceki aracınız Clioda böyle bir sorun olmamaması bütün araçlarda olmayacak anlamına gelmez. Tekrar geçmiş olsun.

+1000000   :alkis:

size katılmakla birlikte sitedeki abilere de bu mesajdan pay olduğunu belirtmek isterim.. bence hata otomobilde de olsa toyotaya hemen yüklenmekten geri kalmadınız.. siteye üye olduğumdan beri toyota aldığımıza pişman olacaktım nerdeyse ama kullanım esnasında sizlerin toyotanın eksik yönlerini çok büyüttüğünüzü keşfettim.. bence toyotaya karşı biraz daha hoşgörülü olmalıyız... yok efendim yeni kasalarda hız sabitleyici yokmuş, cam kaldırma düğmelerinde lamba fosfor yokmuş, çok pahalıymış vs vs.. toyotanın araçlarını yapanlarda insan değil mi sonuçta.. ayrıca eleştirilerinizin her birine birşey uydurabilir toyota.. mesela hız sabitleyici konusunda tr deki modellerde olmadığını bizim ithalatçımızın getirtmediğini, cam kaldırma düğmelerine kolayca fosfor yapıştırılabileceğini :), araçların fiyatlarının yüksek olmasının ülkemizin vazgeçilmezi olan yüksek vergilerin sonucu olduğunu :D... gördüğünüz gibi toyotaya haksızlık ediyorsunuz hemde çok.. bence biraz kendimize bakmalıyız.. focus kullananlar yakıtlarının fazla olmasını umursamıyor aynen civic kullananlarda yakıt konusunda söz söylemiyor hemde civic kullananlar spor tarzı rahatsız edici süspansiyonlarından hiç söz etmiyor biz toyotacı olarak ayıp ediyoruz.. heleki fiatçılardan hiç bahsetmiyorum ( toz pembe bi dünyada yaşıyorlar:D)
94' reno broadway :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Düşünüyorum evet sanırım Toyota üst düzey motor yapıyor. Sürekli eski renault motorumu övüp duruyorum , çünkü her ne kadar başarısız otomobiller piyasaya sürmüş olsa da renault çok güvenilir motorlar üretiyor. Üstelik çok agresif , çabuk devirlenen piskopata bağlamış motorlar . Ben hiç motor sorunu yaşamamıştım renault ile ve gençlik zamanlarımda sınırları da çok zorlamıştım.
Bu motorun daha üstü Toyotadır diye düşündüm hep , ama Toyota motorunun karakter olarak renault ile alakası yok. Yavaş devirlenen, agresif kullanımı sevmeyen bir yapısı var vvt-i ve türevi motorların. ve agresif kullanımda motoru korumaya yönelik önlemleri var demekki. Alt kürbütör takımının yerinden çıkması bir önlem mi, hata mı yoksa normal bir durum mu çözbilmiş değilim. Sonuç olarak yatak sarmış bir motor, dağılmış bi şanzıman yerine yerinden fırmış kürbütör tercihimdir. Bu vesileyle valvematic motoru da test etmiş olduk, benden 10/8 puan aldı. benden bu kadar. Redline ayarını 5500 falan yapan bir ayar varsa yaptırabilirim, hatta gaz kesiciyi de 5500'e ayarlatabilirsem hiç fena olmaz. Tövbe bidaha. Hayatımda ilk kez yolda kaldım, fena bişeymiş.

Ayrıca VVT-I motorlar hakkında hiçbirşey bilmediğinizde ortada VVT-I motorlar aynı Honda Vtec motorları gibi belirli bir devirden sonra gücünü gösterir, bu motorlarda sübap açma kapatma zamanları sizin agresif kullanımınıza göre değiştirilerek motordan maximum güç alınması hedeflenir, yani sakin kullanımda yakıt sarfiyatına yönelik, ama agrasif kullanımda performansa yönelik bir değişiklik gösterir sübap açıp kapanma zamanları ;)

Mesut abi en iyi anlatan olmuşssun vallahi şu vvt-i ve ondan sonra çıkan türevdeki motorları yerin dibine kadar sokup çıkartamadılar bir türlü vvt-ilar şöyle vvt-ilar böyle bırakın yahu teknolojimizi ve performansımızı kıskanıyorsunuz :D :D

Ayrıca yavaş devirlenen motorlu araçtan bahsediyorsunuzda 0-100leri 10. saniye sizin bahsettiğiniz araç 14 saniye bumu hızlı devrilenen araç ? Ayrıca sizin kullandığınız motorun aynısını yeni avensiste kullanıyor ve aranızda 4 salise oynuyor ve avensis sizinkinden ağır yaklaşık 200 kg daha ( 10.4 sn ) 1.5 tonluk arabayı 1.6 132 hplik atmosferik motor 10.4 saniyede 100e getiriyorsa böyle yavaş devirlenmeye kurban olayım.. Eğer illa toyota olsun hızlı devirlensin isterseniz vvt-i'ın türevi olan t-sport'a yönlendirelim ondada VVTL-İ var hadi oda vvt-i türevi olup yavaş kalırsa direk supraya geçin derim buda mı olmadı o zaman size bisiklet tavsiye ediyorum sonuçta devirlenmeyi kendinize göre ayarlarsınız :D :D
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
ahhahaha ercüment yorum harkulade abicim :D

+1

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
ahhahaha ercüment yorum harkulade abicim :D

+1

Teşekkür ederim Emre abicim :D
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
nedemek 21 vitesli öneriyorum ben sen :)))

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
nedemek 21 vitesli öneriyorum ben sen :)))

Ben 24 minimum derim 27 ve 30a kadar işi var benim bisikletimde 40 vitese kadar çıkıyor :D Ama kamyon tarzında birşey olur sanırsam :D :D
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: <'90
  • 9 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Üstelik çok agresif , çabuk devirlenen piskopata bağlamış motorlar . Ben hiç motor sorunu yaşamamıştım renault ile ve gençlik zamanlarımda sınırları da çok zorlamıştım.
agresif kullanımı sevmeyen bir yapısı var vvt-i ve türevi motorların.

sizin araç 1.4 değilde clio rs miydi yoksa :) şu anda avensis d4 vvti kullanıyorum gidişinden gayet memunnum, daha önce honda kullandım, araç vtec açtıktan sonra (4500 devir sonrası) gidişi acayip şekilde değişiyor.

bir söz vardır at sahibine göre kişner, sizin değişken supaplı motora alışmanız gerekiyor.
???

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Cennet Ucuz Değil Cehennem Lüzumsuz Değil
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • 3 kere teşekkür edildi
Vvti devirlenme açısından sahibine göre kişner lafına sonuna kadar katılıyorum benim araba manuel aynından otomatik ablamda var ben hep ekonomi olsun diye yüksek devirleri unuttum lastiklerde sert zaten patiye kalıyor benim oy üzden gaz basmaz oldum 2200 3000 arası takılıyoruz benimkiyle. bugün ablamın arabayı biraz kullandım işleri vardı arabanın yav bu nasıl gidiyo böyle oldum resmen lastikler yeni yola yapışıyor patisiz otomatik viteste gaz tepkimesine göre vitesi geciktirince koltuğa yapıştırıveriyor adamı resmen.  :D :D :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • Kiþisel Sitem
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
mesut bey ilk defa yorumunuza katılıyorum hem gülmekten hemde fikir yönünden :) çok haklısınız. 1.6 sol vvti varken çok mutluydum bu mutluğu valvematicde mumla arar oldum :(

1.6 Corolla HB vardı şimdi Auris 1.6 Valvematic var.  Valvematicte bir sıkıntı yok. Gitmiyor gibi gelebilir ama gazı yoklayın farkı hissedersiniz. Tüketim açısından çok başarılı buluyorum.