Gönderen Konu: AURİS İÇİN HERKESTEN BİR DETAY  (Okunma sayısı 13157 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Hergün biraz TURBO iyi gelir-di...Artık vtec...:)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: AURİS İÇİN HERKESTEN BİR DETAY
« Yanıtla #80 : Mayıs 15, 2011, 06:01:23 »
aracın ön kapısından arka stoplara bakınca porche stoplarını andırıyor bana abartı olcak belki ama bir kaç arkadaşım daha bunu bana söyleyince paylaşmak istedim:)
kendi aracım için söylemiyorum ama AURIS'e buyuk haksızlık yapılıyor gürültü ve yol tutuşu konusunda auristen önce BMW 3.20i vardı onun grültüsüyle eşdeğer iç gürültüsü var hemen hemen.yol tutuşundan ben çok memnunum,trafikte bir çok sürücünün frenle girdiği virajlara gaz kesmeden girebiliyorum çok rahat hiç bir problemde yaşamadım bu zamana kadar yol tutuşuyla ilgili.
saygı duyarım olabilir de yani ama realist olunca sizin yaşamamış olmanız bu problemlerin olmadığınıda göstermez...sizin 50 ile giripte off nede güzel döndüm dediğiniz virajda başkası 80 ile dönerken savurduğunu kastediyor olabilir...bu yargılar tamamen kişisel yaşanan şeyler yoksa hemen hemen hepsi aynı araba...ki rüzgarlı bir havada sürücününde etkisi olmuyor doğrudan o problemi herkes yaşayabilir yani sadece size denk gelmemiş yada siz önemsememişsiniz...ama bu özellikle ilginç bir şekilde arkasını savurma bir otomobil test dergisinde test yapan ünlü pilotların değerlendirmesinde bile yazıyordu...

Toyota Club Türkiye

Ynt: AURİS İÇİN HERKESTEN BİR DETAY
« Yanıtla #80 : Mayıs 15, 2011, 06:01:23 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • AuriS
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
Ynt: AURİS İÇİN HERKESTEN BİR DETAY
« Yanıtla #81 : Mayıs 15, 2011, 14:03:46 »
saygı duyarım olabilir de yani ama realist olunca sizin yaşamamış olmanız bu problemlerin olmadığınıda göstermez...sizin 50 ile giripte off nede güzel döndüm dediğiniz virajda başkası 80 ile dönerken savurduğunu kastediyor olabilir...bu yargılar tamamen kişisel yaşanan şeyler yoksa hemen hemen hepsi aynı araba...ki rüzgarlı bir havada sürücününde etkisi olmuyor doğrudan o problemi herkes yaşayabilir yani sadece size denk gelmemiş yada siz önemsememişsiniz...ama bu özellikle ilginç bir şekilde arkasını savurma bir otomobil test dergisinde test yapan ünlü pilotların değerlendirmesinde bile yazıyordu...
okadar hayalperest vede realiteden kaçan biri değilim,benim başıma arkasını savurma gibi bi olay virajda sürüş esnansında gelmedi,evet arkasını savurduğu yerlerde oldu mesela ''U''çekerken hızlı kalkışlarda.Rüzgarlı havalarda dediğiniz doğru çok sağa sola kaçıyor bu kadar ağır arabanın bu kadar etkilenmesi anormal...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: AURİS İÇİN HERKESTEN BİR DETAY
« Yanıtla #82 : Mayıs 19, 2011, 19:00:34 »
Japon arabaları rüzgardan hep etkilenir,tasarım özellikleri gereği,mühendislikte kayıpsız kazanç yoktur,bir yerlerden kazanmak adına bu kayıplar veriliyor.

Aurisin yol tutuşu bence gayet makul,sınıfında referans olacak bir araba değil ama yol tutuşu kötü demek haksızlık olur.Aurisin orjinal lastikleri genelde tırt oluyor,yumuşak hamurlu lastikle deneyin.

Aurisin benim için en büyük detayı d4-d'in gerçekten çok az yakması artı sessizliği.Sesten şikayet eden arkadaşlara şaşırıyorum,hangi arabayla kıyaslıyorlar acaba?Ben Astra CDTI ve Hyundai i30 CRDI ile kıyaslıyorum ikisinden de her anlamda sessiz buluyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: AURİS İÇİN HERKESTEN BİR DETAY
« Yanıtla #83 : Mayıs 30, 2011, 13:38:27 »
arkadaşlar motor sesi dizel olmasına rağmen yok denecek kadar az bu beni mutlu ediyor :) araçta beni rahatsız eden aracın yol sesini içeri alması özellikle uzun yolculuklarda 120 130 giderken içerde bir uğultu oluşuyor kulaklarım çınlamaya başlıyor aracın altına bu gürültüleri önlemek için yalıtım yaptıranlar bu sesin nerdeyse yarı yarıya indiğini söylüyorlar şahsen tecrübe etmedim.
toyoooo toyota :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • www.aylinyilmaz.net
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: AB+
  • 24 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: AURİS İÇİN HERKESTEN BİR DETAY
« Yanıtla #84 : Mayıs 30, 2011, 17:45:54 »
Japon arabaları rüzgardan hep etkilenir,tasarım özellikleri gereği,mühendislikte kayıpsız kazanç yoktur,bir yerlerden kazanmak adına bu kayıplar veriliyor.

Aurisin yol tutuşu bence gayet makul,sınıfında referans olacak bir araba değil ama yol tutuşu kötü demek haksızlık olur.Aurisin orjinal lastikleri genelde tırt oluyor,yumuşak hamurlu lastikle deneyin.

Aurisin benim için en büyük detayı d4-d'in gerçekten çok az yakması artı sessizliği.Sesten şikayet eden arkadaşlara şaşırıyorum,hangi arabayla kıyaslıyorlar acaba?Ben Astra CDTI ve Hyundai i30 CRDI ile kıyaslıyorum ikisinden de her anlamda sessiz buluyorum.
Kesinlikle size katılıyorum.

Sesten şikayetçi olanlara ben yine bu rorumda yazmıştım hangi konu başlığında idi hatırlamıyorum.

Sonuç itibarı ile gerçekten aurisle ilgili bir şikayeti dile getirmeden önce hangi araca göre kıyaslandığıda aslında

açıklansa çok güzel olur.