Gönderen Konu: önemli arkadaşlar çok üzgünüm ....  (Okunma sayısı 8161 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2011 Auris 1.6 Comfort Extra
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
önemli arkadaşlar çok üzgünüm ....
« : Şubat 20, 2011, 18:51:21 »
arkadaşlar toyota servisleri bu kadar kötümü ya aracımı 1000 bakımına götürdüm dün yağmur yagdı sılgeclerı calıstırdım fıs fıs tan cam suyu fışkıtrmak ıstedım motor calısıo su gelmıo alla alla dedım herhal cam suyu bıttı dedım kendı kendıme bu sabah aracımın kaputu acıp camsuyu doldur dum sevınırken o huzun lu görüntüleri gördüm bu ne hortum kopuk kaput koruyucu sungerın ucunu koparmıslar bune boyle okadar uzuldumkı sıfır araba alıyosun hortumunu servıste koparmıslar mı ne artık anlamadım servısten once boyle bıse yoktu sonra kaputun altındakı sungerı koparmıs lar yazık diyorum  yarın servıse gıdıcem kesınlıkle kavga edıcem... garantiden mı değişecek artık ne yaparlarsa yapsınlar arkadaşlar daha once böle bişe başına gelen varmı bılmıorum paylaşmak istedimmm..saygılar.fotoraflar kucuk olmus tıklayarak buyuk baka bılırsınız hortum ıkı yerınden de kopuk arkadaşlar moralım cok bozuk gerçekten değerli görüşlerinizi bekliyorum...saygılar...sevgiler...




Toyota Club Türkiye

önemli arkadaşlar çok üzgünüm ....
« : Şubat 20, 2011, 18:51:21 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • E12 HB Corolla D-Sport 2.0 D4D (Tek Kapı)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 332000
  • Model Yılı: '02
  • 208 kere teşekkür etti
  • 421 kere teşekkür edildi
Ynt: çok önemli çok üzgünüm ....
« Yanıtla #1 : Şubat 20, 2011, 19:11:46 »
Aha tam benlik mesele kaç kişi dövdünüz ??? Bu dingilliklerini düzeltip size hediye olarak ne verdiler ???

Öncelikle geçmiş olsun... Üstteki yazdıklarım yarı latifede olsa gerçeklik payı daha yüksek hakkınızı bırakmayın ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2011 Auris 1.6 Comfort Extra
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: çok önemli çok üzgünüm ....
« Yanıtla #2 : Şubat 20, 2011, 19:20:37 »
ahmet bey bırakmıcem moralımı bozdu yane servis gibi başlıcam hepsine tek tek yahu  ..latife sözleriniz için teşekkür ediyorum

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: çok önemli çok üzgünüm ....
« Yanıtla #3 : Şubat 20, 2011, 19:24:41 »
biraz basınç yapın onlar değiştirir onu üzülmeye değmez
2003 subaru impreza  :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • E12 HB Corolla D-Sport 2.0 D4D (Tek Kapı)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 332000
  • Model Yılı: '02
  • 208 kere teşekkür etti
  • 421 kere teşekkür edildi
Ynt: çok önemli çok üzgünüm ....
« Yanıtla #4 : Şubat 20, 2011, 19:27:34 »
ahmet bey bırakmıcem moralımı bozdu yane servis gibi başlıcam hepsine tek tek yahu  ..latife sözleriniz için teşekkür ediyorum

Ben aslında bu tür durumlarda bireysel hataları bir şirkete yada firmaya yıkmak istemiyorum ama malesef temsilciler bu noktaya getirebiliyor olayı... Belkide bu bir çıragın marifetidir ama ustabaşıda en son kapatırken bakmaz mı yahu...

biraz basınç yapın onlar değiştirir onu üzülmeye değmez


Onu zaten illaki değiştircekler önemli olan cezalarını çekmesi ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: çok önemli çok üzgünüm ....
« Yanıtla #5 : Şubat 20, 2011, 19:28:43 »
Geçmiş olsun Mehmet Bey, maalesef yetkili servislerde de bu tür şansızlıklar olabiliyor. Forumda buna benzer paylaşımlar mevcut.
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2011 Auris 1.6 Comfort Extra
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: çok önemli çok üzgünüm ....
« Yanıtla #6 : Şubat 20, 2011, 19:35:17 »
sağolun öncelikle hem servisin içine arabayın yanına gittim geldim valla bilmiorum ama o çırak usta bılmıorum artık ne yapmıslar ben ne hortmumu bılırım ne ne kaputun altındakı sungerı kalkıp yenı arabayı kurcalamam kaputu ılk bı aldıgımda actım bırde bugun yane kurcalamam kendım koparsam kı koparmam ıcın ugrasmam gerek bı yerınden kopar ama bunda ıkı yerınden kopuk var ve sankı penseyle yapılmıs gıbı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Yan cehennem yan, geliyorum yan yan..
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 45 kere teşekkür edildi
Ynt: çok önemli çok üzgünüm ....
« Yanıtla #7 : Şubat 20, 2011, 19:37:01 »
Ankara AKOTA servisinde de, plakalığımı takarlarken , tamponu kırdılar, plakanın takıldığı yeri....
2012 Auris - Beyaz- 06UZ 400- 1.4 D-4D- Dizel Comfort Plus
2013 Avensis - Füme - 06UZ 789 - 1.6 - Benzinli Elegant Ex.
2016 Auris - Açık Mavi  - 06 MBM 96 - 1.6 Benzinli Premium
2015 VW Passat Variant - Mavi - 06UZ 776 - 1.6 TDİ Comfortline

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2011 Auris 1.6 Comfort Extra
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: çok önemli çok üzgünüm ....
« Yanıtla #8 : Şubat 20, 2011, 19:38:37 »
Oğuzhan bey valla böle şeyler oluyor yane çok ta dikkat edemiyor bazı şeylere ınsan böle başıma gelmediki kimin ne işi olur sılgec hortumuyla onuda anlamış değişim bu servislerin ...artık ne dicemide bilemiyorum

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Auris 1.6 132HP M/M
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 54 kere teşekkür etti
  • 76 kere teşekkür edildi
Ynt: çok önemli çok üzgünüm ....
« Yanıtla #9 : Şubat 20, 2011, 20:18:03 »
Kabul etmeyebilirler. Geçmiş olsun. Maalesef böyle olaylar oluyor benimde yeni başıma geldi hiç anlatmayım, salağa yattılar, siz yapmışsınız filan dediler, bende sinirlendim çıktım.
Kalitenin fiyatı VARDIR..!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: çok önemli çok üzgünüm ....
« Yanıtla #10 : Şubat 20, 2011, 20:31:25 »
MEHMET ÖZGÜR bey , serviste sizin hortumunuzu neden koparsınlarki, başka bir şey olmuştur, açarken iliştirmişsiniz falandır; veya arabayı kiç başka kullanan oldumu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B-
  • Kilometre: 210000
  • Model Yılı: '08
  • 6 kere teşekkür etti
  • 12 kere teşekkür edildi
Ynt: çok önemli çok üzgünüm ....
« Yanıtla #11 : Şubat 20, 2011, 20:53:35 »
çok sinir bozucu bir durum, mutlaka haklarınızı arayın !!!

Yazım kurallarına lütfen biraz daha özen gösterelim :)

Yane değil yani :)
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım!
'98 Toyota Corolla 1.6 XLi Gümüş Gri (2008-2014) (Satıldı)'05 Honda Civic LS Füme (2014-2015) (Satıldı)
'94 Mercedes Benz C180 Elegance Siyah (2015-2018) (Satıldı)
Now / '08 Megane 1.5 dCi AT Plat. Gri (2018-.)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Land Cruiser Prdao 3.0 D-4D
  • Araç: Land Cruiser
  • Kan Grubu: A-
Ynt: çok önemli çok üzgünüm ....
« Yanıtla #12 : Şubat 20, 2011, 21:22:53 »
Geçmil olsun...
Büyük ihtimal kabullenmiyecekler ama siz yinede  bastırın bir keresinde 10 bin bakımı ve pasta cila fln yaptırmıştım aracı teslim aldım  yolda  giderken en fazla 20 km sonra  ön cam  çatlamaya başladı  ve hızlandıkça  boydan yarılmaya başlamıştı  ertesi gün ilk olarak servise gittim ve böyle böyle sizden teslim aldım ön cam çatlıdı fln dedim  kabul etmediler  kasko dan  değiştirildi daha sonra cam  bunların nasıl iş yaptıklarını bile göremiyoruz girmek yasakmış   ;)
Land Cruiser Prdao 3.0 D-4D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 164 kere teşekkür etti
  • 115 kere teşekkür edildi
Ynt: çok önemli çok üzgünüm ....
« Yanıtla #13 : Şubat 20, 2011, 21:30:56 »
Geçmiş olsun. Hangi servis bu. Gelişmeleri buraya yazın, merakla bekliyoruz.
Bu arada, arabayı sizden başka kullanan var mı?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: çok önemli çok üzgünüm ....
« Yanıtla #14 : Şubat 20, 2011, 23:26:50 »
eee benim aracın 1000 bakımına az kaldı napıcaz şansa bala hasarsız gelmesinimi  bekliycez? >:(
2003 subaru impreza  :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2011 Auris 1.6 Comfort Extra
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: çok önemli çok üzgünüm ....
« Yanıtla #15 : Şubat 21, 2011, 00:27:05 »
MEHMET ÖZGÜR bey , serviste sizin hortumunuzu neden koparsınlarki, başka bir şey olmuştur, açarken iliştirmişsiniz falandır; veya arabayı kiç başka kullanan oldumu
  kemal bey  bılmıorum babam kullanıyor ama on kaputu acmadık hiç 1000 bakımından sonra  ondan oncede aracı aldıgımızda bır kere actım okadar bakmak ıcın

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2011 Auris 1.6 Comfort Extra
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: çok önemli çok üzgünüm ....
« Yanıtla #16 : Şubat 21, 2011, 00:28:32 »
çok sinir bozucu bir durum, mutlaka haklarınızı arayın !!!

Yazım kurallarına lütfen biraz daha özen gösterelim :)

Yane değil yani :)

teşekkürler :D uyarı için ve görüşleriniz için

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2011 Auris 1.6 Comfort Extra
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: çok önemli çok üzgünüm ....
« Yanıtla #17 : Şubat 21, 2011, 00:31:08 »
Geçmil olsun...
Büyük ihtimal kabullenmiyecekler ama siz yinede  bastırın bir keresinde 10 bin bakımı ve pasta cila fln yaptırmıştım aracı teslim aldım  yolda  giderken en fazla 20 km sonra  ön cam  çatlamaya başladı  ve hızlandıkça  boydan yarılmaya başlamıştı  ertesi gün ilk olarak servise gittim ve böyle böyle sizden teslim aldım ön cam çatlıdı fln dedim  kabul etmediler  kasko dan  değiştirildi daha sonra cam  bunların nasıl iş yaptıklarını bile göremiyoruz girmek yasakmış   ;)
ramazan bey benim canım sıkıldı içeri gezdim bende kaputun önü aralıktı ben ellemedım bişey olursa dıye yoksa ben gezerım ne yapıyorlar dıye bakarım bişe yaptıklarını goremedım servisin içindede fazla gezmek istemedim ama cok haklısınız bilerek yapıyorlar gibi ama  ne diyecen zevk mi alıyorlar artık  yarın da ben yapmadım derse olay cıkartıcam artık çok kavga etmıslıgım vardır servislerde alıştık artık  :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2011 Auris 1.6 Comfort Extra
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: çok önemli çok üzgünüm ....
« Yanıtla #18 : Şubat 21, 2011, 00:33:07 »
Geçmiş olsun. Hangi servis bu. Gelişmeleri buraya yazın, merakla bekliyoruz.
Bu arada, arabayı sizden başka kullanan var mı?
izmir borovalı malesef levent bey üzülerek söylüyorum ama işin aslı yarın ortaya çıkar babam ve ben aracı kullanıyoruz gunluk 15 km işe git gel yapıyoruz okadar

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2011 Auris 1.6 Comfort Extra
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: çok önemli çok üzgünüm ....
« Yanıtla #19 : Şubat 21, 2011, 00:38:47 »
eee benim aracın 1000 bakımına az kaldı napıcaz şansa bala hasarsız gelmesinimi  bekliycez? >:(
ahmet bey benim 1000 bakım sabah 9:30 da randevu almıstık 9:20 de aracımı getirip teslim ettim  tam servisten çıkış saatim 14:30 du ve canım fena  sıkılmıştı en uzun 1000 bakımı benim miş alın sizin için 5 saat cam suyu hortumumu parçalaya bilmişler  akşam olsaydı motoruda sokerler herhalde :) affınıza sıgınıyorum ama araç satarken hepsi melek servise gelince köstek oluyorlar bana göre bütün servisler aynı sözüm dürüst çalışkan işini yapan arkadaşlar hariç saygılar