0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Sorularım var tabi 1-Enjektörlerde rail (grup) tip olanlarda arıza durumunda komplemi değişim yapılıyor, arızalı olan değişebiliyormu ? Bahsi geçen markaların fabrikasyon ömürleri hakkında bilginiz varmı 2-Sizinde dediğiniz gibi ecular elektronik ve yanlış anlamadıysam yazılımla tamamı lpg sisteminin çalışmasını sağladığından ve geliştirilebilir bir firmvare olduğunu düşünerek yazılım ile güncellenebilmesi ile ilave özellikler kazanabiliyor sanırım ?3-En çok merak ettiğim konulardan biri, regülatörlerin hacmi ile ilgili. Birçok markanın hacmi eskiden büyük büyüktü hatırlarsanız karbüratörlü araçlarda.Hatta bir dönem enjeksiyonlu araçlarda da bunlar kullanıldı.Kullananlar hala var. Şimdiki regülatörlerin görevlerinde değişen birşey olmadı görev anlamında. Şimdi markalar teknoloji ile aynı görevleri yapıları küçültebilerek yapabiliyorlar. Bunu hepimiz biliyoruz. Her sektörde bu durum var.Benim aklıma takılan bu oldu. Mutlaka hacim daralırken farklı birşeyin ihtiyacının olduğu biliniyordur ki önlem alınmış alınmıştır sanki. Bununla ilgili sizin görüşünüz nedir ?
Güven Bey işte istediğim buydu Teşekkürler paylaşımınız için, hakikaten şimdi tüketici olarak aralarından en azından ilk görünüşte dış görüntü farklılıklarını görmüş olduk. Faydalı ve açıklayıcı bir paylaşım olmuş. Regülatör ve enjektörlerde özellikle dış fiziki yapılarında oldukça farklılıklar varmış dediğiniz gibi. Burda lpg sistem seçiminde regülatörün hacmi (dolayısyle kütlesi)nin fazla olması bizim avantajımıza olduğunu görüyorum. Bakır boru karşılaştırmanızda da tamamen katılıyorum yorumsuz termoplastik elastik boru olayına kesicilerde de oldukça fiziki yapı farkı var. Gözle gördüğüm farklar ürünede gerçekten yansıyorsa bahsettiğiniz sizin marka okkalı duruyor
1- rail enjektörlerde enjektörler tek tek değişebiliyor.2- Ana firma güncel bir yazılım çıkarırsa, bunun ECU ya yüklemesi yapılabiliyor. Yada aynı yazılım silinip tekrar yüklenebiliyor.3- Eski tip regülatörler atmosfer basıncında çalışıyordu. Yeni regületörlerde gas çıkışının basıncı atmosfer basıncı üzerinde ayarlanabiliyor. Temel fark bu. Bunun dışında benim bilmediğim başka fark vardır belki.
Metin abi sen dükkan falanmı açıcaksın yoksa ? neden bukadar çok araştırma yapıyorsun bilmediğimiz birşey var kesin
Cevaplar için teşekkürler tekrar. 3. soruyu açıkçası çok net anlayamadım. Çalışma regülatöre gaz geliyor ısıtılıp buharlaştırılıyor ve basınç oluşturulduktan sonramı enjektöre gönderiliyor ?