0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
en güzel hızlanma yöntemi hafiflemektir bunu tekrar söleyeyim sonrasında ise filtre(kit olarak almak daha mantıklı),4afe için headers bolca var zaten bi tane ondan paketlet,51mm headerstan sonra düz boru yaptır kat orta vs olmadan,sonunada mümkünse giriş çapı 51mm olan çok ses çıkartmayan bi son susturucu alırsan güzel sonuçlar alırsınyazılımda olur bak sonrasında
93te bu arabalar 4afe ye geçmedi mi mustafa?karbüratörden bahsediyosan hiç biriyle uğraşma boşver yau napcan 4a'yla uğraşıp(ucuz olmaz)kapak taşlama sıkıştırmayı arttırır yararı vardır atmosferikte ama mm'lik hata kapağı çöp eder
Bu araca kat iptali ve kutu içi performans filtre simota olabilir ardındanda bi performans bujileri ve son olarak aracı hafifletmek çaredir
Mustafa weber karbüratör, turbo falan söylerken çok güzel de çok meşakkatli ve profesyönelce uygulanması gereken bir uygulama, yeni bir motor sahibi olabiliriz her an Tabi bu işlemlerden sonra 1.6 bir motorun nasıl yakıt yakıp rekorları alt-üst edeceği ayrı bir tartışma konusu
en güzeli eğer blok 7rib ise 4age kapak alıp 4af'tan 4age ye geçiş yapmak biraz masraflı olur ama alabileceğin en mantıklı ve çok güç bu şekilde olur4age kapak,emme,gaz kelebeği,kablo tesisatı,ecu ve yeni egzoz sistemiyle çözersin basitce
bloğunuz 7rib olsa bile (ki 4A-F lerde 7rib çıkmaz) maalesef sadece 4A-GE kapak,tesisat,ecu ve yeni egsoz sitemi ile 4A-GE elde edilemiyor, komple enjeksiyon sistemi,piston,segman,krank, yataklar,devirdaim,yağ pompası, vs. vs. birçok parça değişiklik gösteriyor.he yok ben swap delisiyim çok para tutsada umrumda değil 4A-F motoru enjeksiyonlu bir motor çevireceğim diyorsak, o zaman 94 model 4A-FE bir motordan bahsettiğiniz parçalar alınır (94 olmasının sebebi ECU'da eksoz emisyon kontrolü olmadığından 115hp olmaları) 4A-F motorumuz 4A-FE olur ufak tefek modifikasyonlar ile 120hp olarak kullanılabilir Saygılar...