0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bu 10.000 periyotluk bakım çol canımı sıkıyor zaten.Fiat bile 20.000 periyot koymuş.Soygundan öte birşey değil bu.Kaba bir hesapla 100.000km yapan birey toyotada 10, fiatta 5 defa bakıma gidiyor.ortalama 250den hesaplarsak Toyota 2.500tl Fiat 1,250tl bakım masrafı çıkartıyor. Bu bakım aralığının hiçbir mantığı yok.Koy tam sentetik yağını en kötü 15binde çağırırsın tekrar.
olmaz çok yakıt yakarsın bununla Cuneyt, kirlenince değiştirirm mantığı tamamda , bu hava filtresinin hava geçirgenliği çok az, orjinaline göre %40 civarında daha az hava geçiriyor , lif doku yapısı orjinal gibi değil, yani daha fazla benzin ile motor aradaki farkı kapatmaya çalışıcak ve benzin sarfiyatın artıcak. 1 hafta gez dolaş sonra burda yorumunu yaz tekrar merakla bekliyorum
Filtre olayını abartmayalım fazla, yerine tam oturduktan sonra hepsi aynı görevi görüyor.bende sık sık hava filtremi arada temizler (tozlu yolda 5 binde) sonra da değiştirirdim tasarruf için, ama nedense binde 1 bile azalma göremedim hiç.
Filtreler orijinal Japon olmali. Cin maliysa orijinal olup olmamasi pek farketmiyor.K&N tipi hava filtreleri havayi gecirdigi gibi toz dumani da geciriyormus, motor sagligi icin, yagin omru icin hic iyi degil yani.Bende de kutu ici K&N filtre var ama yag degisiminden once normal kagit filtre takmayi dusunuyorum.Denso hava filtresi diger markalara gore gercekten daha yuksek filtreleme ozelligine sahip.
Yağ filtresini orijinal hava ve polen filtresini yan sanayi kullanıyoruz 60.000km'dirçekişte,yakıtta fark göremedimyetkili servisin parça fiyatındaki agresif politikası değişene kadar bu şekilde devam