Gönderen Konu: Toyotasa'nın Garanti Extra Ayıbı  (Okunma sayısı 4485 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 1 kere teşekkür edildi
Toyotasa'nın Garanti Extra Ayıbı
« : Kasım 06, 2007, 17:24:52 »
http://www.sikayetvar.com/index.php?loc=si...page=&no=224818

Bu konuyla ilgili başka şikayetler ve duyumlarda almıştım zaten güvenilir kaynaklardan, bana soran herkezide satış temsilcilerinin de yaptığı gibi bu paketi satın almaları konusunda yönlendirmiştim ama çok pişmanım:


TOYOTASA’nın Garanti Extra Uygulaması Fos Çıktı Baybora  [27 Ekim 2007, 09:00]
2004 Haziran ayında satın aldığım Corolla hb 1.6 sol aracımı uzun süre kullanacağımdan dolayı +2 sene extra garantiyi 260$ ödeyerek satın aldım. Bu garanti extra paketinin asılsız olduğuna dair duyumlar aldıktan sonra Toyotasa’ya mail yolu ile bunun doğruluğunu sordum ve öyle bir şey olmadığı konusunda bilgi aldım.

En son servise bakım için gittiğimde, müşteri temsilcisinin ekranında garanti bitiş tarihi olarak normal 3 yıllık süre olan 16.06.2007 yazıyordu. Bunun nedenini sorduğumda da kaçamak bir cevap aldım. Daha sonra aracımda baş gösteren bir motor kulağı sesi için bakım sırasında teste çıkarak değişim talep ettim. Fakat servis yetkililerinden; "masrafa gerek yok" gibi bir yorum aldım. Garantiden bahseden bile olmadı. Toyotasa’nın sattığı garanti extra furyası sanırım tamamen asılsız. ^^

ToyotaSA verdiği sözün arkasında durmayarak dünyanın ve Türliyenin en başaralı müşteri ilişkileri yönetimine sahip olan Toyota firmasını da utandıracağa benziyor.

Bu konuyla ilgili Japonya ve Avrupayada gerekli bildirimleri yapıp, Türkiye'de de Tüketici Mahkemesine başvurup gereğinin yapılmasını sağlamaya ön ayak olmayı planlıyorum.

Maksat bir motor kulağı vs değil, yapılan ayıp + güven kaybı.

Saygılar, sevgiler...

Toyota Club Türkiye

Toyotasa'nın Garanti Extra Ayıbı
« : Kasım 06, 2007, 17:24:52 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Toyotasa'nın Garanti Extra Ayıbı
« Yanıtla #1 : Kasım 06, 2007, 17:28:54 »
İyi de burda bir sürü varsayımdan vs bahsediliyor.
Monitörden birşeyler görüyor... Masrafa gerek olduğunu varsayıyor....

Ne olup bittiğini anlayan oldu mu?
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
Toyotasa'nın Garanti Extra Ayıbı
« Yanıtla #2 : Kasım 06, 2007, 18:12:40 »
Garanti extra icin bana ayrı bir garanti defteri verdiler , uydurma bir sey oldugunu dusunmuyorum. Araba da su an uygun bir ara bakar yazarım
Saygılar, Yaman.
2010 Captiva  Beyaz 2.0 CDTI Auto
Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 1 kere teşekkür edildi
Toyotasa'nın Garanti Extra Ayıbı
« Yanıtla #3 : Kasım 06, 2007, 18:27:49 »
Ben bunu güvenilir kaynaklardan duymuştum (asılsız olduğunu) Bu olay patlak verince ve ToyotaSA beni iplemeyince konuyu Amerika, Japonya ve Avrupa ya ilettim.

Destek olup Mail'ı sizde atarsanız sesimizi daha iyi duyurabileceğimizi, Türkiyede artık bağzı şelerin değiştiğini gösterebiliriz belki birilerine.

<b>isim ve adresi değiştirip şu adrese mail atınız lütfen: pr@toyota-europe.com</b>
<!--quoteo--><div class='quotetop'>ALINTI</div><div class='quotemain'><!--quotec--> Baybora Cihan Kahveci
Yukari Mah. Cumhuriyet Cad. - Istanbul • Kartal • 34860 # •  # • cihankahveci@gmail.com
Vehicle ID Number UK27103310

06.11.2007
Toyota Customer Relations
Toyota Motor Sales
Toyota Motor Europe

Attention: Customer, Dealer, Supplier Relations!

Dear:

Turkey's main supplier of Toyota Company (ToyotaSA) had sold millions of cars with a new invitation for one or two years full extra guarantee insurance. I've heard about the sold insurance packs untruthfulnesses several times from the dealers pit boss. I asked the supplier ToyotaSA about the subject and they deny the assertion.

After my Corolla HB's three years of normal guarantee, I encounted several problems with my Corolla keep going to my recognized dealer for the periodic auto maintenance and told my problems.

Unfortunetly and Unreasonably thay gave me elusive answers and said that there is no need to charge and thay couldn't help.

And I saw on the customer representative computer screen that my gurantee dates ending period as normal three years (16.06.2004-16.06.2007) I've asked about this subject and customer representative gave another elusive answer about the topic also...

The main thing that I wrote this mail was:

Millions of Toyota owner cheated by the Extra Gurantee insurance pack and complains abut the topic. I know Toyota Motor Company has a succesful degree at customer relationship management all over the world as an master of business administration student. Please don't let them make you ashamed.

Sincerely,


Baybora Cihan Kahveci, Europe / Turkey's Supplier ToyotaSA Manipulates Millions of Toyota Owner by Selling an unreal guarantee insurance pack

[/quote]

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
Toyotasa'nın Garanti Extra Ayıbı
« Yanıtla #4 : Kasım 06, 2007, 18:29:11 »
ben hala tam olarak boyle bir seyin olmadıgına ikna olmadım. 1-2 gun icerisinde 30 bin bakımına gidecegim orda sorarım
Saygılar, Yaman.
2010 Captiva  Beyaz 2.0 CDTI Auto
Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 1 kere teşekkür edildi
Toyotasa'nın Garanti Extra Ayıbı
« Yanıtla #5 : Kasım 06, 2007, 18:32:14 »
www.Sikayetvar.com  a bakarsanız bu konuyla ilgili farklı şikayetlerde bulacaksınız.

Artık bu paketi satmaktan vazgeçmiş zaten ToyotaSA

sattıklarınlada ilgilenmiyorlar malesef.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
Toyotasa'nın Garanti Extra Ayıbı
« Yanıtla #6 : Kasım 06, 2007, 18:37:50 »
evet artık satmıyorlar ama elimde kapı gibi defterleri var, atarım suratlarına gerekirse. ilgilenmemek degil ki , zaten servis garantiden degisen parca bedellerini toyotasa dan alıyor. benim bu işi test etmek icin daha 2 senem var .
Saygılar, Yaman.
2010 Captiva  Beyaz 2.0 CDTI Auto
Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
Toyotasa'nın Garanti Extra Ayıbı
« Yanıtla #7 : Kasım 07, 2007, 10:45:06 »
Hakikaten bir parça arızası sebebiyle değiştirilme durumu söz konusu olursa müşteriyede parça arızası yüzünden para talebinde bulununulursa Garanti Extra şartları çiğnenmiş olur ve bu durum mahkemeliktir ve mahkeme sonucu ToyotaSa Ağır ceza alır. Ben böyle birşeyin olacağını sanmıyorum. ToyotaSa Bu kadar basiretsiz olamaz... eğer oluyorsa Cezasına zaten katlanacaktır. Ve bu dava örnek teşkil eder..
Always TOYOTA

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
Toyotasa'nın Garanti Extra Ayıbı
« Yanıtla #8 : Kasım 07, 2007, 11:01:08 »
Evet zaten sikayetvar.com da bir tane bu tip sikayet var. o da bu baslıkta yazılan zaten.
diger konu ile ilgili sikayetler bu ekstra paketinin satısının kalkması ile ilgili.
Saygılar, Yaman.
2010 Captiva  Beyaz 2.0 CDTI Auto
Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Toyotasa'nın Garanti Extra Ayıbı
« Yanıtla #9 : Kasım 07, 2007, 11:44:33 »
Bence bir avukatla konus Cihan.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 1 kere teşekkür edildi
Toyotasa'nın Garanti Extra Ayıbı
« Yanıtla #10 : Kasım 08, 2007, 18:36:38 »
Bugün Avrupadan geri dönüş yapılmış, ToyotsSA dan beni aradılar ve durumu dinlediler. Bu konudaki hamlemi kesinlikle geri çekmiyeceğim çünkü bu işleri yokuşa sürüyorlar ve gerektiği gibi ilgilenmiyorlar.

Plazayı suçlamaya geçiyorlar ki adım gibi biliyorum bu konudaki tutumlarında plazanın bir suçu yok. Bahsi geçen plaza da Dumankaya Toyota.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
Toyotasa'nın Garanti Extra Ayıbı
« Yanıtla #11 : Kasım 08, 2007, 21:43:47 »
Cihan bey hakkınızı savunduğunuz için tebrikler. Gelişmelerden haberdar ederseniz sevinirim.

Saygılar, Yaman.
2010 Captiva  Beyaz 2.0 CDTI Auto
Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 1 kere teşekkür edildi
Toyotasa'nın Garanti Extra Ayıbı
« Yanıtla #12 : Kasım 09, 2007, 01:03:19 »
Bahsedilen assistanlık hizmetleri için bile numaralara çıkmıyorlar (garanti extra iletişim hattı)

topuda kendi ailelerinden olan plazaya atmaya çalışıyorlar...

Ayıp ki ne ayıp...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 1 kere teşekkür edildi
Toyotasa'nın Garanti Extra Ayıbı
« Yanıtla #13 : Kasım 09, 2007, 01:15:52 »
no pain, no gain

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Toyotasa'nın Garanti Extra Ayıbı
« Yanıtla #14 : Kasım 09, 2007, 10:56:42 »
Kavganda arkandayiz.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 1 kere teşekkür edildi
Toyotasa'nın Garanti Extra Ayıbı
« Yanıtla #15 : Kasım 09, 2007, 11:02:46 »
şikayet geri çekildi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 1 kere teşekkür edildi
Toyotasa'nın Garanti Extra Ayıbı
« Yanıtla #16 : Kasım 09, 2007, 15:46:11 »
Bugün beni servisten arayıp ne istersem yapabileceklerini söylediler. Bende teşekkür ederim ben kendimde halledebilirim dedim. Yeterki sattığınız hizmetin arkasında durun. Bu arada ToyotaSA sanda en basit savunma refleksi olan: küçük balık = servis, günah keçisi = Formen Cüneyt beyin başına patlattılar olayı. Bende tekrar tekrar avrupaya ve gelen dönüşlere problemimin servis veya Cüneyt Bey olmadığını tekrar tekrar söyledim.

Derdim araba filanda değildi anlıyacağınız gibi...

Sevgiler, saygılar herkeze...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
Toyotasa'nın Garanti Extra Ayıbı
« Yanıtla #17 : Kasım 09, 2007, 16:42:32 »
Tebrikler
Saygılar, Yaman.
2010 Captiva  Beyaz 2.0 CDTI Auto
Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Toyotasa'nın Garanti Extra Ayıbı
« Yanıtla #18 : Kasım 09, 2007, 16:52:02 »
Pozitif yönden bakacak olursak bu kadar çabuk ve iyi iletişim kurmaları da iyi bir şey
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Toyotasa'nın Garanti Extra Ayıbı
« Yanıtla #19 : Kasım 12, 2007, 16:26:35 »
bu özel bir durummu acaba, ben toyotanın sorunusuzluğunu pek çok kere denediğimden extra garantiye gereksinim duymadım, ancak başımdan geçen ilginç bir olay servisler hakkındaki olumsuz yargıyı değiştirebilir.
40 bin bakımına gittiğimde extra birşey isteyip istemediğim soruldu, bende siz bakın gerekli bir şey varsa değerlendireyim dedim, baktılar, normal olarak birşey yoktu, ancak bakan görevlilerden birisi sağ ön kapı lastiğinin birazcık dışarı taştığını farketmiş, inceledi ve bu lastik deforme olmuş hemen değiştirelim dedi, kaça mal olacağını sordum, "hayır bunlar garanti kapsamında " dedi, ben o lastiğin deforme olduğunun falan kesinlikle farkında değildim, kendileri yaptı, izmir akdemir, bu konuda çok çok iyi, arabama olamyacak şeyler istedim hepsini yerine getirdiler, besela ön kapı içlerine özel tweeterler taktırdım, arka şapkalığa teypten direk hat çektirdim, dikey file istedim, valla hepsini bulup getirip hallettiler