Gönderen Konu: Ae101 Kasanın Eksileri Ve Artıları  (Okunma sayısı 15802 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2007 YARİS SOL SPECİAL
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür edildi
Ae101 Kasanın Eksileri Ve Artıları
« Yanıtla #20 : Aralık 12, 2007, 01:23:13 »
lüx olsa daha doğrusu 2.0 yada 2.5 olsa bu kadar tutulmazdı vergi yakıt vs vs sebeblerden dolayı

bence

- 'leri

frenler zayıf
yere yakın (- de + da)
torpido aydınlatması yok
motor ısınını kaputa vermemesi için keçe yok

+ları

iç dizayn çok güzel (tam benim istediğim tarzda)
orjinal kolçak çok güzel ve geniş
görünüş itibariyle şimdiki biçok arabadan çok daha iyi
yere yakın yüksek hızda yola yapışıyor savrulmayı önlüyor (- de + da )
sorunsuz
motor güçlü
zamanının arabalarına göre klima 4 cam oto.  elektrikli ayna ve hıza duyarlı direksiyon olması çok iyi
geniş iç hacim ve bagaj hacmi
ön konsol kaplaması çok kaliteli
ön koltukların arkaya bakan kısmında deri olması ve kolayca ayak izlerinin silinmesi
içerden açılan benzin deposu ve bagaj olması çok iyi




Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 16000
  • Model Yılı: '11
  • 97 kere teşekkür etti
  • 36 kere teşekkür edildi
Ae101 Kasanın Eksileri Ve Artıları
« Yanıtla #21 : Aralık 12, 2007, 09:19:53 »
AE 101 lerde direksiyon hidrolik ama hıza duyarlı değil diye biliyorum :I
((2017  COROLL@...ADVANCE MDS    * 2018-         ))
(( 2011 COROLL@...ELEGANT  A/T    * 2015-2017 ))
(( 2006 COROLL@...SOL                        * 2009-2015))
(( 2000 COROLL@...TERRA SPECIAL  * 2006-2009))

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2007 YARİS SOL SPECİAL
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür edildi
Ae101 Kasanın Eksileri Ve Artıları
« Yanıtla #22 : Aralık 14, 2007, 22:49:41 »
hocam hıza duyarlı bu konuyu daha önce burada da tartışmıştık zaten kataloğunda da gösteriyor hıza duyarlı diye iyi biliyorum yani

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ae101 Kasanın Eksileri Ve Artıları
« Yanıtla #23 : Aralık 15, 2007, 00:00:04 »
Pekii
Bu Ae101: 1,3 ve 120-130 hp olsa tutulurmuydu...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Bir Toyota Aşığı...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ae101 Kasanın Eksileri Ve Artıları
« Yanıtla #24 : Aralık 15, 2007, 23:20:36 »
Alıntı yapılan: Bülent Öztürk
Bence yere yakın olması en önemli problemi (bizim buralar için)
[/quote]

haklısın arkadasım altını vura vura bi hal oldum heleki su avrupa standartlarına uymayan kasisler deli ediyo aynı zmanda arka koltukta 3kısı bırden oturuyosa kesın carpıyo kasıslerden gecerken fakat tek kısı ıken kendını ozel hıssettırıyo spor arabaların hepsı yere yakındır bı laf vardır dötü yere yakından korkacaksın diye:)

[quote=Mehmet Özyürek]
Pekii
Bu Ae101: 1,3 ve 120-130 hp olsa tutulurmuydu...
[/quote]

evet cok güzel olurdu ama soruyu tam olarak anlayamadım 1.3 aynı zamnda130 hp mi kı boyle bısı olması ımkansız tam olarak ne sordun konuyla alakasız olucak ama AE101i biraz daha agır yapsalardı iyi olacakmıs motor cok guzlu kalıyo şasinin yanında
All For You COROLLA!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '06
  • 4 kere teşekkür edildi
Ae101 Kasanın Eksileri Ve Artıları
« Yanıtla #25 : Aralık 15, 2007, 23:30:09 »
mehmet abi turbo yapacak gibi dül dülüne

daihatsunun yrv si ile ae101 1.3 motor aynı İMİŞ turbosu uyar herhalde
Bodrum

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ae101 Kasanın Eksileri Ve Artıları
« Yanıtla #26 : Aralık 15, 2007, 23:37:02 »
Alıntı yapılan: gökhan şeker
AE101i biraz daha agır yapsalardı iyi olacakmıs motor cok guzlu kalıyo şasinin yanında
[/quote]
Bende bunu anlamadım valla.. Kasanın ağır olması nerde ne avantaj sağlayacakki...

Ayrıca benim aklımda bişeyler var.. 1,3 motorla biraz oynamak istiyorum... Hatta bayaa oynamak istiyorum...
Bu konuda gerekli destek de buldum...
Yani 75 beygir olan 1,3 motoru 120 beygire çıkarırsam, bu araç bunu yaptığıma değer mi..
Yarın satmak istesem. bunun motoru ile oynanmış denir mi..

[quote=Utku Çay]
mehmet abi turbo yapacak gibi dül dülüne
[/quote]
Doğru tahmin... Ama kararsızım...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • 62 kere teşekkür etti
  • 14 kere teşekkür edildi
Ae101 Kasanın Eksileri Ve Artıları
« Yanıtla #27 : Aralık 21, 2007, 12:07:23 »
mehmet abi hiç ugraşma aynı şeyleri bende düşündüm araştırdım turboyla felan ama satışta kattıgın modlar bi etki etmiyo.

sonuç ise arabayı sattım
...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Bir Toyota Aşığı...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ae101 Kasanın Eksileri Ve Artıları
« Yanıtla #28 : Aralık 25, 2007, 23:15:23 »
[quote name='Mehmet Özyürek' date='15.12.07 - 23:37' post='39846']
**(Bende bunu anlamadım valla.. Kasanın ağır olması nerde ne avantaj sağlayacakki...

Ayrıca benim aklımda bişeyler var.. 1,3 motorla biraz oynamak istiyorum... Hatta bayaa oynamak istiyorum...
Bu konuda gerekli destek de buldum...
Yani 75 beygir olan 1,3 motoru 120 beygire çıkarırsam, bu araç bunu yaptığıma değer mi..)**

kardesım benım demek ıstedıgım yanı 1.3 olsa bile beygir le degıl torkla alakalı bısı oldugunu dusunuyorum hem 1.3motoru 130hp yaptıktan sonra nasıl bi randıman alırsın oda tartısılır motor catlar valla en ıyısı kardesım sen 1.6al bak keyfıne onu soyle114den bi150ye cıkar ozman saglam olur bence kasanın agır olması nasıl bı avantaj saglar dıyorsan soyle bı mantık dusunulebılır hafıf kutle ruzgara karsı daha savurgan olur agır kutle ıse ruzgarı daha ıyı yarıp yol tutusunu arttırır dıye dusunuyorum bu yuzden bıraz daha agır yapamazlarmıydı dedım yanlısmıyım saygılarımla herkese ıyı aksamlar
All For You COROLLA!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ae101 Kasanın Eksileri Ve Artıları
« Yanıtla #29 : Aralık 26, 2007, 00:42:37 »
ALINTI

kardesım benım demek ıstedıgım yanı 1.3 olsa bile beygir le degıl torkla alakalı bısı oldugunu dusunuyorum hem 1.3motoru 130hp yaptıktan sonra nasıl bi randıman alırsın oda tartısılır motor catlar valla en ıyısı kardesım sen 1.6al bak keyfıne onu soyle114den bi150ye cıkar ozman saglam olur bence kasanın agır olması nasıl bı avantaj saglar dıyorsan soyle bı mantık dusunulebılır hafıf kutle ruzgara karsı daha savurgan olur agır kutle ıse ruzgarı daha ıyı yarıp yol tutusunu arttırır dıye dusunuyorum bu yuzden bıraz daha agır yapamazlarmıydı dedım yanlısmıyım saygılarımla herkese ıyı aksamlar
[/quote]
Motor konusuna bişey söyleyemeyeceğim.. Çünkü toyota motorlarını tanımıyorum... Ancak tanıyanlar 1,3 motorların 1,6 motorlardan daha sağlam olduğun söylüyor... Bu sebeple bu işe girersem bu motorla girmeyi düşünüyorum...
Ağırlık konusuna gelince; Bu konuda yanlış düşünüyorsun.. Ağırlık bir avantaj değil, dezavantajdır..
Aşağıdaki resimdeki aracı düşün..



Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
Ae101 Kasanın Eksileri Ve Artıları
« Yanıtla #30 : Aralık 26, 2007, 13:27:32 »
Bence 1.6 motor daha sağlam. Yukarıdaki iletiye katılmıyorum. Çünkü 1.3 motorun bg gücü daha düşük olduğundan daha çok zorlanır.

Biryerinde arıza varsa seni yolda bırakmaz, yolun tamirciye düştüğünde arıza yaptırırsın.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99270
  • Model Yılı: '97
  • 1 kere teşekkür edildi
Ae101 Kasanın Eksileri Ve Artıları
« Yanıtla #31 : Şubat 18, 2008, 01:52:44 »
arkadaslar yanlıslar var hemen düzeltelim

1 agırlık aslında hem avantajdır hemde dezavantaj avantajı yüksek süratte rüzgarlardan fazla etkilenmezler eksileri ise bu kadar seri olmazdıae 101 ler seri olmaya seri bir aractır yanlız yan rüzgarlardan cok etkilenirler

2 ise 1.3 motorlar 1.6 lara göre daha zayıf oldukları icin daha cok zorlanırlar ve buda motorun daha cok asınmasına isaret eder torpito ve küllük aydınlatması yok ( reno brodwayda bile var )benim icin en önemli iki sey birde biraz hafif olmaları baskada bir problemim yok

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Bir Toyota Aşığı...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ae101 Kasanın Eksileri Ve Artıları
« Yanıtla #32 : Mart 12, 2008, 22:29:54 »
Alıntı yapılan: erdem yılmaz
arkadaslar yanlıslar var hemen düzeltelim

1 agırlık aslında hem avantajdır hemde dezavantaj avantajı yüksek süratte rüzgarlardan fazla etkilenmezler eksileri ise bu kadar seri olmazdıae 101 ler seri olmaya seri bir aractır yanlız yan rüzgarlardan cok etkilenirler

2 ise 1.3 motorlar 1.6 lara göre daha zayıf oldukları icin daha cok zorlanırlar ve buda motorun daha cok asınmasına isaret eder torpito ve küllük aydınlatması yok ( reno brodwayda bile var )benim icin en önemli iki sey birde biraz hafif olmaları baskada bir problemim yok
[/quote]

acıklama için teşekkür ederim kardeşim bende tam olarak senin gibi demek istedim aslında altımızdaki formüla1 aracı degıl ki hafif olması avantaj olsun
All For You COROLLA!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ae101 Kasanın Eksileri Ve Artıları
« Yanıtla #33 : Mart 13, 2008, 09:10:30 »
Selam.
 Bu tartışılan ağırlık bir araçda avantajmıdır dezavantajmı konusu aslında oldukçe detaylı incelenmesi gereken bir konudur.
 
 Ağırlığı yüksek olan bir araç yan rüzgarlardan vs. daha az etkilenir olayı doğrudur ama kısmen. Çünkü bunda süspansiyon sistemi ve özellikle aerodinamik yapı önemli rol oynamaktadır. Ağırlığı yüksek olan aracın yol tutuşu diğer şartlar aynı kalmak koşulu ile her zaman daha zayıftır. Viraj dışına daha fazla bir güçle itilirler ve bu yüzden daha komplike süspansiyon sistemlerine ihtiyaç duyarlar ki buda bir paradoks oluşturarak aracı daha da ağırlaştırır. Ancak ağır aracın düz gidişinin daha konforlu olacağı DŞS (diğer şartlar sabitken) aşikardır, çünkü bu tip bir araçda dış etmenlerin etkisi daha az hissedilecektir.
 Yine işin içine fren mesafesini kattığımızda ağır olan araç DŞS her zaman daha uzun fren mesafesine ihtiyaç duyacaktır.
 Ağır olan araç DŞS daha fazla yakıt tüketecektir.
 Ağırlığı yüksek olan araç DŞS kazalarda daha fazla kinetik enerji açığa çıkaracağından daha fazla hasara yol açacaktır. (Burada yolcu güvenliğinden değil araç fiziki yapısı ve enerjinin aktarıldığı diğer araç ya da zemin esastır.) Nasılki yüksek hızda momentumun fazla olmasından dolayı kazalarda hasar oranı artıyorsa yüksek kütlede benzer etkiye sebep olacaktır.

  Not:Konunun daha iyi anlaşılabilmesi açısından Ağırlık ve Kütle tanımlarını bilmekde fayda vardır.

 Yan rüzgarlardan etkilenme kısmen doğru demiştim ama şimdi işin içine aerodinamiği sokalım. Aerodinamiğe şu soruyla başlıyım. Sizce neden Formula araçları çok düşük ağırlığa sahipken çok yüksek Merkezkaç (G) kuvvetlerine maruz kalabiliyor? Bununla ilgili anlatılabilecek bir çok parametre mevcut ancak konumuzla alakalı olarak örneklerle en kısa bir şekilde  söylemek gerekirse Örneğin:200Km/s. hızda bir Formula aracı (Bu izin verilen töleranslar çerçevesinde istenildiği oranlarda ayarlanabilir) normal bir binek araçdan çok daha fazla yer etkisi yaratabilir ve bunu büyük ölçüde çevresindeki havayı kullanarak yapar. Yani bir aracın yolu daha iyi kavraması için daha ağır olmasına gerek yoktur. Zaten yüksek hızlarda yere etkiyen bu ağırlık önemli ölçüde azalır ve belli bir orandada azalması gerekir ki yüksek hızlara araç çıkabilsin. Yoksa sıradan bir aracın 100Km/s. gibi hızların üzerine çıkabilmesi için çok daha yüksek  Hp.e ihityacı olurdu. Yani bir araç yere basışla hız arasındaki dengeyi tuturmak zorundadır.
 
Dediğim gibi konu çok çok daha genişletilebilir.
 

Madem böyle bir konu açıldı, izninizle ben bir soruyla bitiriyim: Yol tutuş için düşük profilli lastiğin daha avantajlı olduğu bilinir, peki sizce neden Formula araçları yüksek yanaklı lastik kullanır?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2 kere teşekkür edildi
Ae101 Kasanın Eksileri Ve Artıları
« Yanıtla #34 : Mart 14, 2008, 23:50:20 »
Alıntı yapılan: erdem yılmaz
arkadaslar yanlıslar var hemen düzeltelim

1 agırlık aslında hem avantajdır hemde dezavantaj avantajı yüksek süratte rüzgarlardan fazla etkilenmezler eksileri ise bu kadar seri olmazdıae 101 ler seri olmaya seri bir aractır yanlız yan rüzgarlardan cok etkilenirler

2 ise 1.3 motorlar 1.6 lara göre daha zayıf oldukları icin daha cok zorlanırlar ve buda motorun daha cok asınmasına isaret eder torpito ve küllük aydınlatması yok ( reno brodwayda bile var )benim icin en önemli iki sey birde biraz hafif olmaları baskada bir problemim yok
[/quote]
   Kesinlikle katılıyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Bir Toyota Aşığı...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ae101 Kasanın Eksileri Ve Artıları
« Yanıtla #35 : Mart 16, 2008, 17:06:01 »
bahsettıgın olayda arabanın tavan yukseklıgı fazla ıse agır olması dez avantajdır hafıf olsada dezavantajdır fakat bızım arabalar zaten alcak bırazda agır olsa tam yapısıcak yola bır ıkıncısı agır olunca fren sıstemınınde ıyı olması lazım ki sen nasıl durucak gıbı bısı solemıssın ben tek basına agır olsun demedım mantıksızca olur zaten bu
All For You COROLLA!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 2 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ae101 Kasanın Eksileri Ve Artıları
« Yanıtla #36 : Mart 17, 2008, 15:19:11 »
zamanın güzel arabalarından olan ae 101 ler, farklı model çeşitleri ile fiyat konusundada kullanıcılara kolaylık sağlamış. . .

artıları çok fazla ama bir o kadar da noksanlıkları var;
- XLİ modelinden bahsedeceğim ...
- sol kapıda iç cep olmayışı
- torpido aydınlatması ( hiçbirinde yok )
- izolasyom maddesinden çok fazla çalınmış
- camların manuel kumanda edilişi
-  aydınlatma (çok eski model arabalar gibi
__________

+ yere yakın virajlarda savurma yok denecek kadar az
+ motor güçlü istendiği anda yola hakim olabiliyor
+ içi geniş görüşü kısıtlayıcı hiç bir engel yok
+ egsozt sesi (orinal sesi ) çok güzel:)
+ GTİ lar kadar iyi kalkıyor ( vites oranları çok güzel )
+ ikinci eli değer kaybetmiyor
++++ 13 yıl , 200.000 küsür kilometre geçmesine rağmen sıfır araba kadar da sessiz ve kendisine baktırıyor. ilgi çeker her ortamda ....

İyİ GÜnlerDe kullanın arkdaşlar...
İnsanın en büyük hatası sevmek değil, Sevmeye layık olmayan birinden sevilmeyi beklemektir !
[paul auster]

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ae101 Kasanın Eksileri Ve Artıları
« Yanıtla #37 : Mart 17, 2008, 17:44:50 »
Alıntı yapılan: gökhan şeker
bahsettıgın olayda arabanın tavan yukseklıgı fazla ıse agır olması dez avantajdır hafıf olsada dezavantajdır fakat bızım arabalar zaten alcak bırazda agır olsa tam yapısıcak yola bır ıkıncısı agır olunca fren sıstemınınde ıyı olması lazım ki sen nasıl durucak gıbı bısı solemıssın ben tek basına agır olsun demedım mantıksızca olur zaten bu
[/quote]
  İlk önce merhaba diyorum ama zaydıklarının yeterince açık olmadığını düşünüyorum. Bu arada benim yazdıklarım burada kimseyi yargılama amaçlı değildir ve haddimede değildir bu ancak bilime inanmak zorunda olduğumuzu düşünüyorum.
 
 Bir aracın frenini güçlendirmek sanıldığı kadar basit bir uygulama değildir. Çünkü güçlü frenlerin getireceği ekstra ağırlıklarda dediğim gibi bir ikilem oluşturur ve aracı daha ağırlaştırır (burada bazı modellerinde özel karbon alaşımlı tavan ve seramik fren diksleri kullanan markalar da vardır)ve bu yüzden yeni fren teknolojilerinde aradan hidrolik sistemler kaldırılıp elektro-mekaniğe geçilmeye çalışılmaktadır ki bu da ayrı bir konudur. Aerodinami ise çok daha ayrıntılı ve derin bir konudur.
 
 Tavan yüksekliği olayıda eğer ağırlık açısından değinildiyse mesela boxer motorlar araç ağırlık merkezini oldukça aşağda olmasını sağlayan bir uygulamadır ve ayrıca oldukça da titreşimsizlerdir çalışma prensiplerinden dolayı. Ama AE101 genel yapısı sayesinde ve eğer bakımlı ve ayarları uygun ise gerçekten birçok daha idalı araca yolda hem yol tutuş hemde çekiş olarak kafa tutabilecek özelliklerdedir bence.
 Evet bencede iç görüş ferahlığı ve özellikle sert virajlarda eğer hızlı iseniz dışarı savrulma birden değil kademeli şekilde ve sürücüyü uyaran niteliktedir. Bunlar en azından benim fikirlerim. Ama ağırlık ve aerodinami ise bilimsel bir yaklaşım gerektirir ve dediğim gibi çok iyi irdelenmesi gereken bir konudur.
 
 Alçak olması olayına gelince AE101 lerin Türkiyede bulunan her model yılının yerden yüksekliği aynı değildir ve evet bazıları çok alçaktır ama bu uzun yolda bir avantajdır. Çukurlar ve hatalı dizayn edilmiş kasisler ise yine bence Corolla nın ayıbı değil belediye ve karayollarının acizliğidir. Daha öncede değindiğim gibi AE101 lerin bence göze hoş gelmesinin sebeplerinin başında bu  yerden yükseklik, ön ve arka kaput oranı vb. oranlar rol oynamaktadır. Bu yüzden hala güncelliğini korumaktadır ve sanırım daha uzun yıllarda koruyacaktır. Hatta bence çoktan bir klasik olmuştur...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99270
  • Model Yılı: '97
  • 1 kere teşekkür edildi
Ae101 Kasanın Eksileri Ve Artıları
« Yanıtla #38 : Mart 18, 2008, 20:16:04 »
Alıntı yapılan: eyup turgut
zamanın güzel arabalarından olan ae 101 ler, farklı model çeşitleri ile fiyat konusundada kullanıcılara kolaylık sağlamış. . .

artıları çok fazla ama bir o kadar da noksanlıkları var;
- XLİ modelinden bahsedeceğim ...
- sol kapıda iç cep olmayışı
- torpido aydınlatması ( hiçbirinde yok )
- izolasyom maddesinden çok fazla çalınmış
- camların manuel kumanda edilişi
-  aydınlatma (çok eski model arabalar gibi
__________

+ yere yakın virajlarda savurma yok denecek kadar az
+ motor güçlü istendiği anda yola hakim olabiliyor
+ içi geniş görüşü kısıtlayıcı hiç bir engel yok
+ egsozt sesi (orinal sesi ) çok güzel:)
+ GTİ lar kadar iyi kalkıyor ( vites oranları çok güzel )
+ ikinci eli değer kaybetmiyor
++++ 13 yıl , 200.000 küsür kilometre geçmesine rağmen sıfır araba kadar da sessiz ve kendisine baktırıyor. ilgi çeker her ortamda ....

İyİ GÜnlerDe kullanın arkdaşlar...
[/quote]




arkadasım bendede 94 xl.i var ön camlar otomatik ve direksiyon üç kollu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 2 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ae101 Kasanın Eksileri Ve Artıları
« Yanıtla #39 : Mart 18, 2008, 22:03:21 »
 sakın 94 ler avrupa kasa diye öyle olmasın arkadaşım ... ?
İnsanın en büyük hatası sevmek değil, Sevmeye layık olmayan birinden sevilmeyi beklemektir !
[paul auster]