Gönderen Konu: Prius'un vitesi  (Okunma sayısı 21255 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Prius'un vitesi
« Yanıtla #60 : Şubat 21, 2011, 08:54:56 »
madem konu hortladı :D ya ben bu yazılar yazıldığınd aslında prius test etmiştim.. şu park etme olayı için bir şeyler söyleyim.. o kadar güvenilir durumda değil hala sistem. ben tokullarda orta karar bir park yerine park edeyim dedim.. bir taraf duvar diğer taraf korkuluk..yanımda oturan görevli  ayağımı frende tutmamı söyledi gerekirse bas dedi.. gerçekten de gerekiyor, hazır beklemek.. kararlıca korkuluklara doğru gitti araç :D

ancak 1.5 motora göre inanılmaz bir ivmelenmesi vardı (1.5 motorlu idi benim kullandığım) tam gaz verince iki motor birden çalışıp o kocaman ve ağır gövdeyi 400nm güç ile ittiriyordu.. bir de çok etkin bir şekilde aracın doğasına uygun kullanırsanız (yokuş aşağı gaza basmamak, 50km altında gitmek gibi) ya hiç yakıt harcamadan ya da 100kmde 1-2 lt harcayarak ilerleyebilirsiniz.. anlıktan bahsetmiyorum, ortalama tüketimden bahsediyorum
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Toyota Club Türkiye

Ynt: Prius'un vitesi
« Yanıtla #60 : Şubat 21, 2011, 08:54:56 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Durum: Sakin
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: A-
  • 22 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: Prius'un vitesi
« Yanıtla #61 : Şubat 21, 2011, 11:50:26 »
1-2 lt. Sanki araya yanlışlıkla tire girmiş gibi :D
397-393-389-385-381 yok dolacak gibi değil.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Prius'un vitesi
« Yanıtla #62 : Şubat 21, 2011, 12:17:27 »
1-2 lt. Sanki araya yanlışlıkla tire girmiş gibi :D
yalışlık yok vedat abi :D test sürüşünde 5-7 km kadar plazadan uzaklaştım uzaklaşırken performans testi yaptım, geri dönerken de tam tersi tüketimi sıfırlayıp az yaktırmaya çalıştım. yokuşlarda cut-off yaparak inince hem yakıt yakılmıyor hem de piller şarj oluyor, sonra 50 km hıza kadar giderken sadece elektrikli motor çalışıyor, benzinli motor hiç çalışmıyor, dolayısıyla benzin yakılmıyor, pil bitince benzinli motor çalışıyor,50km hız biraz yüksek yakıt tüketimine neden oluyor, azcık hızlanıp anlık tüketim düşük seviyelerde seyrederken gidince hem az yakıyor hem de o sürede piller şarj oluyor sonra yine yokuş yine cut off yine sıfır tüketim yine şarj olan piller :D böyle böyle nerdeyse hiç yakmadan ilerleniyor :D bir de tavanı komple solar panel kaplıcan, piller şarj olcak ordan.. oy oy
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Durum: Sakin
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: A-
  • 22 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: Prius'un vitesi
« Yanıtla #63 : Şubat 21, 2011, 14:13:03 »
Çok beleşçiyiz ya :D :D :D

Aslında güneş gibi bedava bir enerjimiz varken,
yerin bilmemkaç metre derininine inip,
katranı bulup-çıkartıp,
devasa rafine tesisleri kurup,
bu katranı oaraya nakledip,
yakıta dönüştürüp,
istasyonlara nakletmek pek akıl kârı değil :D
397-393-389-385-381 yok dolacak gibi değil.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 26 kere teşekkür etti
  • 35 kere teşekkür edildi
Ynt: Prius'un vitesi
« Yanıtla #64 : Şubat 25, 2011, 15:18:54 »
Küçük bir parantez :) Bikaç ay evvel Prius'u test etme olanağı bulmuştum.Gerçekten teknoloji olarak çok üst sınıf.Ancak şunu söyleyim pürüzlü asfaltta prius'tanda zırıltı geliyordu.:) İçinizi rahatlatmak için söyleyim dedim..
VW Golf 7 1.4 TSI Highline

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Durum: Sakin
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: A-
  • 22 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: Prius'un vitesi
« Yanıtla #65 : Şubat 25, 2011, 17:41:25 »
Heee tamam o zaman :D
397-393-389-385-381 yok dolacak gibi değil.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Prius'un vitesi
« Yanıtla #66 : Ağustos 05, 2015, 18:42:06 »
Konu hort oldu ama prius ile ilgili başka konu göremedim. Sizce 2009 model 130.000 deki prius 45 bin civarı fiyata alınır mı?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: Prius'un vitesi
« Yanıtla #67 : Ağustos 05, 2015, 20:51:30 »
Konu hort oldu ama prius ile ilgili başka konu göremedim. Sizce 2009 model 130.000 deki prius 45 bin civarı fiyata alınır mı?
Yanlis yerde aramissiniz. Asagidaki konuya yazarak fikir alabilirsiniz.
http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=3803.2760
Sorunuza gelince Turkiye piyasasini bilmiyorum ama Toyotanin pilleri 10 seneden sonra degisiyor araci almadan once herhangi bir servisten pil fiyatlarini ogrenin.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2854 kere teşekkür etti
  • 3227 kere teşekkür edildi
Ynt: Prius'un vitesi
« Yanıtla #68 : Ağustos 06, 2015, 08:23:00 »
 Kadir arkadaşımıza aynen katılıyorum. Pil kapasite ölçümü ve fiyat araştırması iyi olur. Bunun dışında çok keyifli bir araç olacağından eminim. Ayrıca bazı görsel değişikliklere çok güzel cevap verebilen bir araç.