Gönderen Konu: m/m yi tekrar alırmıydınız  (Okunma sayısı 7634 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: B+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: m/m yi tekrar alırmıydınız
« Yanıtla #20 : Şubat 19, 2010, 19:42:39 »
Bugün 30bin bakımı için aracımı Toyotronic özel servise götürdüm. Mithat usta test sürüşüne çıktı, arabaya bir portatif el bilgisayarı bağladı ve vites kalibrasyonuna da birşeyler yaptı sanırım, servisten çıktıktan sonra eve gelene kadar vites geçişleri çok daha rahatlamış gibi geldi bana. Zaten bu vitesle pek bir sorunum yoktu, sadece yokuş inişlerde ikiden bire inerken biraz sarsıyordu onu da fazla hissetmedim. Demek ki her 10bin km'de bir bakım sırasında servise söyleyip vitesin kalibrasyonunu yaptırmak gerekiyor.
All I ask is a tall ship and a star to steer her by...

Toyota Club Türkiye

Ynt: m/m yi tekrar alırmıydınız
« Yanıtla #20 : Şubat 19, 2010, 19:42:39 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: m/m yi tekrar alırmıydınız
« Yanıtla #21 : Şubat 20, 2010, 10:28:09 »
2006 kasım ayından beridir corolla MMT kullanıyorum. Araç 98 bin km de. Bir defa karlı bir yolda aşırı patinajdan dolayı vites uyarı verdi. Onun dışında MMT kullanmaktan çok menunum.70 bin bakımda bir kampanya dahilinde baskı balatası ücretsiz değişti. Şimdi vites geçişleri çok daha rahat. Servis debriyaj balatasını garantide değiştireceği sözünü verirse tekrar alırım. Sollamalarda ve uzun inişlerde güzel kararlar veriyor. Tebrik ederim kendisini :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Kişiselleştirmeyelim :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 150
  • Model Yılı: '21
  • 119 kere teşekkür etti
  • 206 kere teşekkür edildi
Ynt: m/m yi tekrar alırmıydınız
« Yanıtla #22 : Şubat 21, 2010, 22:30:04 »
Multi Mode aracımı sattım ve tekrar alma durumum olursa Multi Mode almayı pek düşünmüyorum.
Bir gün dünyaya ait büyük bir derdin olursa Rabbine dönüp, "Benim büyük bir derdim var" deme, derdine dönüp "benim büyük bir Rabbim var" de.
"Ey Toprak ! Rabbim Ben'den Razı Olmadan Bana Sarılma.." "Sövene dilsiz, vurana elsiz olmak gerek"
“Bir kişi Allah'tan başka kimseye ihtiyacı olmadığına inanırsa, Allah'da O'nu, başkasına muhtaç etmez!"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: m/m yi tekrar alırmıydınız
« Yanıtla #23 : Şubat 21, 2010, 23:40:25 »
Multi Mode şanzıman yüzünden sıfır aldığım ve sadece 1.5 yıl kullandığım aracımı sattım.

Multi Mode şanzıman ile ilgili bilgi edinmek için İstanbul trafiğinde araç kullanan sürücülerin yorumlarını esas alın. Yokuş yukarı trafik varsa ne yaparsanız yapın; ister durduğunuzda vitesi boşa alın, ister el freni kullanın, ister manuel olarak vites değiştirin bir süre sonra balata kokusu ve sesli uyarı gelecektir. Bu durumu servis bile kabul ediyor ve yapabileceğimiz hiç bir şey yok diyor! Ortalama ayda 2500-3000 km yapıyorum ve defalarca yolda kaldım. Daha önce manuel ve tam otomatik araçlarım oldu hiç biri bana MMT kadar sorun çıkarmadı. En azından İstanbul için kesinlikle tavsiye etmiyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: m/m yi tekrar alırmıydınız
« Yanıtla #24 : Şubat 22, 2010, 19:00:41 »
Ben kesinlikle tekrar mmt alırdım. 31.000 km de sattım aracımı.Gayet memnundum.Ne bir uyarı sesi,ne de koku geldi.Bu arada Ankara da yaşıyorum.
2010 toyota avensis 1.6 elegant

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: m/m yi tekrar alırmıydınız
« Yanıtla #25 : Şubat 25, 2010, 12:21:57 »
tekrar merhaba , salı sabahı aracı teslim almış bulunuyoruz. ilk izlenimim iyiki mm almışım oldu. geri kaydırma gibi bir sorunla karşılaşmadım. yada burda çok fazla yokuş yok.ama özellikle endişelerimiz olduğu için denedik. memnunuz  . teşekkür

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: B+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: m/m yi tekrar alırmıydınız
« Yanıtla #26 : Şubat 25, 2010, 13:56:22 »
tekrar merhaba , salı sabahı aracı teslim almış bulunuyoruz. ilk izlenimim iyiki mm almışım oldu. geri kaydırma gibi bir sorunla karşılaşmadım. yada burda çok fazla yokuş yok.ama özellikle endişelerimiz olduğu için denedik. memnunuz  . teşekkür
Yeni aracınız hayırlı olsun.

Siz yine de yokuş yukarı kalkışlarda el freni kullanmayı ihmal etmeyin. Debriyaj balatasını çabuk eskitmek istemiyorsanız yokuş yukarı kalkışlarda el freni kullanın. Bu dediğim yalnızca m/m vites için değil, düz vitesli araçlar için de geçerlidir.
All I ask is a tall ship and a star to steer her by...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: m/m yi tekrar alırmıydınız
« Yanıtla #27 : Şubat 27, 2010, 01:06:42 »
Bugün Citroen C3 deneme sürüşünde satış yetkilisi kıyaslama yaparken çok ısrarcı olanların MM vitesli olmak koşulu ile aracını geri alıyorlar dedi ve hatta müşterisinin ismini verdi. Şaşırdım hatta inanmamıştım ancak burada yazılanları okuyunca doğru olabilirliğini düşünerek sorun yaşayan arkadaşlarla paylaşmak istedim.
"El ağzı ile çorba içilmez"
"Güzel gözünden, yiğit sözünden belli olur"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0-
Ynt: m/m yi tekrar alırmıydınız
« Yanıtla #28 : Nisan 08, 2010, 00:07:25 »
tekrar merhaba , salı sabahı aracı teslim almış bulunuyoruz. ilk izlenimim iyiki mm almışım oldu. geri kaydırma gibi bir sorunla karşılaşmadım. yada burda çok fazla yokuş yok.ama özellikle endişelerimiz olduğu için denedik. memnunuz  . teşekkür
ben de inşallah haftaya bu araçtan teslim alacağım deneyimlerinizi yazarsanız biizm için yol gösterici olacaktır.
2010 yaris terra sporty multimode gümüş gri
yaşasın m/m.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: m/m yi tekrar alırmıydınız
« Yanıtla #29 : Nisan 08, 2010, 00:14:15 »
toyota mmt yi garantili alırım ancak. ikinci el vs garantisiz almam
opel easytronici kafama silah dayasalar almam
Saygılar, Yaman.
2010 Captiva  Beyaz 2.0 CDTI Auto
Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Betonn
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: m/m yi tekrar alırmıydınız
« Yanıtla #30 : Nisan 08, 2010, 00:20:14 »
hayırlı olsn kazasız belasız binin inşallah.
sabır suskunluk değil..işitilmeyen bir feryattır

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: B+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: m/m yi tekrar alırmıydınız
« Yanıtla #31 : Nisan 08, 2010, 10:05:34 »
toyota mmt yi garantili alırım ancak. ikinci el vs garantisiz almam
opel easytronici kafama silah dayasalar almam
Ben garantisi bitmiş MMT Yarisi ikinci el aldım, hatta alırken servise falan da göstermedim, zaten araba ararken ille de Yaris alıcam diye karar vermiştim, baktım görünümü temiz, aldım gitti. Aldıktan sonra bakıma götürdüğümde öğrenmiştim arabayı almadan önce servise götürülmesi gerektiğini. Şansım varmış arabamda bir sorun yok.
All I ask is a tall ship and a star to steer her by...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 164 kere teşekkür etti
  • 115 kere teşekkür edildi
Ynt: m/m yi tekrar alırmıydınız
« Yanıtla #32 : Nisan 08, 2010, 17:32:45 »
ben de inşallah haftaya bu araçtan teslim alacağım deneyimlerinizi yazarsanız biizm için yol gösterici olacaktır.
Şimdiden hayırlı olsun.
M/M araç çok iyi, siz hiç kimseye bakmayın, rahatınıza bakın sadece.
Özellikle bu konuda, bazı kişiler çok fazla abartmış;
Yok "paranıza yazık olur", yok "çok pişman olursunuz", yok bilmem ne.....
Sanki manuel vites araçlarda bir sürü arıza çıkmıyor.
Ben vites değiştirme külfetinden kurtulayım da, kim ne derse desin.

İlave;
1. yokuşlarda aracınız geri kaçmasını istemiyorsanız, 2 defa peş peşe frene basın, ayağınız frenden çektiğinizde, araç mümkün olduğu kadar askıda kalır
2. Uzun yolda sabit hızla gidecekseniz, vitesi manuele alın, örn: otobanda gidiyorsunuz, manuel 6'ya alın ve öyle devam edin. Hızınızı düşürecekseniz, tekrar otomatiğe alın.
3. Aracı bir süre kullandıktan sonra alışacaksınız vites geçişlerine. Alıştıktan sonra, vites değişim zamanı gelince, ayağınızı hafif gazdan çekin, viteslerin değiştiğini hissetmeyeceksiniz.
4. kısa beklemelerde, mümkün olduğu kadar vitesi boşa alın, ve ya almazsanız, fren pedalına tam basın.
Fren pedalına hafif basarsanız, kavramayı sürekli askıda bırakırsınız, baskı kontrol ünitesi kararsız kalır.
5. Şehir içinde, ara sokaklardan giderken, Es modunda kullanın, böylece ani yavaşlamalarda vites değişimi düşük devire göre olmaz, çok fazla sarsmaz.

Siz de aracı alınca, ilk izlenimlerinizi ve görüşlerinizi yazınız bu konuya.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Betonn
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: m/m yi tekrar alırmıydınız
« Yanıtla #33 : Nisan 08, 2010, 23:31:09 »
levent bey kimseye bakmayın derken bu kadar kişi boşamı konuşuyor.??
biri 1 senede 2 kere,biri 4 kere kısacası kalan kalıyor..dünya para verip o km araç alan neden arabasını satmak için bitarafını yırtıyor,veya sattığı için kendini şanslı hissediyor.m/m aracım yok fakat çok kullandım.hiçbir araba aman arıza yapmasın diye otomatiği varken manuel e çekip kullanmak veya araba yıpranmasın diye böyle birşey yapmak zorundada değil..şanzımanın daha düzgün ve hesaplı yapılmış olmaması bir gerçek..bu araçlara tek kişi binecek diye bir zorunluluk da yok.e arabayı emanet vermek icab etti.rampada böyle kalkıcan.burda düz e çekicen yok olmadı gel birlikte bir tur atalım da öyle mi al yapıcak insanlar..benim tekrar söylüyorum m/m aracım yok fakat başarısız bir şanzıman olduğunu söylüyorum.sıkıntılı problemli olduğuda bir gerçek.siz şanslı olabilirsiniz o ayrı.ama herkes sizin kadar şanslı olamaz..
sabır suskunluk değil..işitilmeyen bir feryattır

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 61000
  • Model Yılı: '10
Ynt: m/m yi tekrar alırmıydınız
« Yanıtla #34 : Nisan 09, 2010, 00:11:44 »
Şimdiden hayırlı olsun.
M/M araç çok iyi, siz hiç kimseye bakmayın, rahatınıza bakın sadece.
Özellikle bu konuda, bazı kişiler çok fazla abartmış;
Yok "paranıza yazık olur", yok "çok pişman olursunuz", yok bilmem ne.....
Sanki manuel vites araçlarda bir sürü arıza çıkmıyor.
Ben vites değiştirme külfetinden kurtulayım da, kim ne derse desin.

İlave;
1. yokuşlarda aracınız geri kaçmasını istemiyorsanız, 2 defa peş peşe frene basın, ayağınız frenden çektiğinizde, araç mümkün olduğu kadar askıda kalır
2. Uzun yolda sabit hızla gidecekseniz, vitesi manuele alın, örn: otobanda gidiyorsunuz, manuel 6'ya alın ve öyle devam edin. Hızınızı düşürecekseniz, tekrar otomatiğe alın.
3. Aracı bir süre kullandıktan sonra alışacaksınız vites geçişlerine. Alıştıktan sonra, vites değişim zamanı gelince, ayağınızı hafif gazdan çekin, viteslerin değiştiğini hissetmeyeceksiniz.
4. kısa beklemelerde, mümkün olduğu kadar vitesi boşa alın, ve ya almazsanız, fren pedalına tam basın.
Fren pedalına hafif basarsanız, kavramayı sürekli askıda bırakırsınız, baskı kontrol ünitesi kararsız kalır.
5. Şehir içinde, ara sokaklardan giderken, Es modunda kullanın, böylece ani yavaşlamalarda vites değişimi düşük devire göre olmaz, çok fazla sarsmaz.

Siz de aracı alınca, ilk izlenimlerinizi ve görüşlerinizi yazınız bu konuya.


bilgilendirme için teşekkürler ilk defa mmt kullanıyorum çok rahat bir kullanımı var ileride sorun çıkarmı bilmem ama Allah yapısı değil bu hepsinde eçıkabilir.
2010 Corolla 1.6 Elegant
emniyet kemeri, tekerlekli sandalye kadar bağlayıcı değildir, onun kadar rahatsız etmez!
http://img202.imageshack.us/img202/4170/toyota2qo5.jpg

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: B+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: m/m yi tekrar alırmıydınız
« Yanıtla #35 : Nisan 09, 2010, 00:25:51 »
m/m'nin başarısızlığı bence bunu otomatik vites gibi algılanmasında. Toyota da alın bakın otomatik bu der gibi yapıyor ama bu otomatik değil, manuel'den farkı yok, tek farkı debriyaja basıp vites değiştirme işini kendi kendine yapıyor. Manuel vitesli arabayı nasıl kullanıyorsak o şekilde kullanınca da fazla sorun çıkarmıyor. Bu otomatiktir, yokuşlarda geri kaydırmaz, dik yokuşu kendi kendine çıkar diye düşününce de haliyle bu aslında otomatik vites değil, çuvallıyor, çuvallayınca da aslında bu şekilde dizayn edilmemiş bir vites gibi davranmadığı için de sorunlu deniyor. Manuel vitesli araçtan tek farkı, manuel vitesi değiştiren sürücü m/m vitesin elektonik beyninden daha akıllı, yani ne zaman hangi vitesle gidilir biz daha iyi karar veriyoruz ama elektronik beyin ne yapsın, dik yokuş yukarı gibi istisna durumlarda şaşırıyor, bu da normal, elektronik yapay zeka uygulamaları henüz o kadar gelişmedi. Biz bu m/m vitesi otomatik değil, manuel vitesi kendi değiştiren biraz aklı kıt bir yardımcı gibi düşünürsek ve onun kafasını karıştıran yerlerde (dik yokuş yukarı dur kalk vb. gibi) kontrol biz ele alırsak hiç sorun çıkmaz.
Tekrar söylüyorum, bu vites otomatik değil, manuel vites, yani manuel gibi davranmak gerekiyor, tek farkı birkaç zorlu durum hariç normal kullanımda vitesi kendi kendine değiştirip kolaylık sağlıyor. Daha fazlasını beklemeyelim, sonuçta ne kadar ekmek o kadar köfte, tam otomatik vites kadar pahalı bir sistem değil hem de onun kadar yakıt tüketimini arttırmıyor. Hem ucuz olsun, hem yakıt tüketimini arttırmasın hem de tam otomatik vites gibi sorunsuz olsun şeklinde olanı piyasaya çıkana kadar en iyisi bu.

Aracı alışık olmayan birine vermek konusu da, sonuçta rastgele kimselere aracımızı vermiyoruz, vereceğimiz kişiler en azından tanıdık kimseler oluyor, onlara da bu vites otomatik değil manuel vitesin otomatikmiş gibi hali, zorlu durumlarda otomatik gibi davranamaz, o zaman manuel kullan deyince sorun olmuyor.

All I ask is a tall ship and a star to steer her by...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 164 kere teşekkür etti
  • 115 kere teşekkür edildi
Ynt: m/m yi tekrar alırmıydınız
« Yanıtla #36 : Nisan 10, 2010, 09:46:45 »
levent bey kimseye bakmayın derken bu kadar kişi boşamı konuşuyor.??
biri 1 senede 2 kere,biri 4 kere kısacası kalan kalıyor..dünya para verip o km araç alan neden arabasını satmak için bitarafını yırtıyor,veya sattığı için kendini şanslı hissediyor.m/m aracım yok fakat çok kullandım.hiçbir araba aman arıza yapmasın diye otomatiği varken manuel e çekip kullanmak veya araba yıpranmasın diye böyle birşey yapmak zorundada değil..şanzımanın daha düzgün ve hesaplı yapılmış olmaması bir gerçek..bu araçlara tek kişi binecek diye bir zorunluluk da yok.e arabayı emanet vermek icab etti.rampada böyle kalkıcan.burda düz e çekicen yok olmadı gel birlikte bir tur atalım da öyle mi al yapıcak insanlar..benim tekrar söylüyorum m/m aracım yok fakat başarısız bir şanzıman olduğunu söylüyorum.sıkıntılı problemli olduğuda bir gerçek.siz şanslı olabilirsiniz o ayrı.ama herkes sizin kadar şanslı olamaz..
Caner kardeşim,
Zevkler, renkler, bakış açısı, görüş, fikir....; Bunlar kişiye özgü olur.
Peki, ben de sana sorayım. Memnuniyet belirten bu kadar çok kişi boş mu konuşuyor ?!
Rekabet piyasası, üretim ve geliştirme sektörü ile ne kadar ilgilisin bilmiyorum, ancak devir öyle bir devir ki artık, piyasada olabilmek için bazı şeylerden her firma ödün vermektedir.
Sadece otomotiv değil, her sektörde ARGE test zamanı çok kısalmış durumda, e böyle olunca, tabii ki mesela Wolskvagen'nin DSG şanzımanını taşıyan 200 adet Jetta'dan en az 50 tanesinin, şanzıman arızasından dolayı ilk 10.000km de servise gidecek, tabii ki Corolla'nın yarı otomatik MMT(M/M yeni adı) vitesi, 200 araçtan 15 tanesinde vites değişimi problemleri olacak ve milletin diline "düşecek(!)".
Bir de sana bizim türk milletinin haslet çizgisinden bahsedeyim.
Bilir bilmez, anlar anlamaz, yaşamış yaşamamış, kulaktan dolma haberlere dayanarak,
tartışıp fikir belirtmesini çok iyi beceriyor. Ve işin en kötü tarafı, yaşasak da yaşamasak da, bu tür konuşmalara inanabiliyoruz.
Böyle olunca da, bir ortama dalîp, istediğimiz markayı karalayabiliriz....inan bu bu kadar kolay.

Son da şunu söyleyeyim sana, M/M araçların şanzımanı, manuel vites araçlarıyla aynı, sadece vites değişimi
otomatik. Yani, şanzıman başarısız dememeliyiz, vites kontrol ünütesi başarısız demeliyiz.
Bunlar da benim yorumlarım.
Syg

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 164 kere teşekkür etti
  • 115 kere teşekkür edildi
Ynt: m/m yi tekrar alırmıydınız
« Yanıtla #37 : Nisan 10, 2010, 10:11:51 »
.
dik yokuş yukarı gibi istisna durumlarda şaşırıyor, bu da normal, elektronik yapay zeka uygulamaları henüz o kadar gelişmedi. Biz bu m/m vitesi otomatik değil, manuel vitesi kendi değiştiren biraz aklı kıt bir yardımcı gibi düşünürsek ve onun kafasını karıştıran yerlerde (dik yokuş yukarı dur kalk vb. gibi) kontrol biz ele alırsak hiç sorun çıkmaz.
.
Bence çok haklısın Timuçin,
Dik yokuşlarda, 4 yolcu olan manuel vites 1.3 ve ya 1.4 aracı kaldırmak da hey yiğidin harcı değil.
M/M vitesin tabii ki kafası karışacak.

Size bir olay anlatayım.
İş için şirket aracı ile yurtdışına çıktım (2008 Opel Astra 1.3 HB Diesel Manuel vites). Bir şehirde konaklamak için hotel bulduk ve yerleştik. Hotelin açık otoparkı varmış aracımızı oraya çekmek için gittim. Baktım ki, hotelin yan tarafına, dik rapma gibi bir şey yapmışlar, o rampadan giriliyor açık otoparka. Otopark görevlisi dedi ki, geri geri gelin ve şuraya yanaşın. Tamam dedim. 1.3 diesel manuel araçla, geri geri bu rampadan çıkamadım.
Tam gaz vermeme rağmen, araç 2-3 defa stop etti. Debriyajı kademeli olarak bıraksam da olmadı.
Sonunda, rampadan 10m kadar uzaklaşarak, geriye doğru sürat kazandım ve öyle çıktım rampayı.
Otopark görevlisi de şaşırdı ve motor hacmini sordu bana, dedim ki 1.3, bu ne dedi, 1.3 motor mu olur dedi.

Konuyu şuraya getireceğim.
Eski yıllarda 1100-1200 kg arabalar 1.6 olurdu standart olarak. Üstelik diesel de çok yaygın değildi.
Şimdi ise, 1400 kg net ağırlığı olan 1.4 diesel bir aracın rampa kalkışlarını tartışıyor bazı kullanıcılar.
Akıl var mantık var demeden, bu konu üzerinde tartışma yaratmak mantıksız.
Hem diesel olacak ve motor hacmi küçük olacak, çok vergi ödemeyelim ve çok yakıt yakmasın diye,
hem de 1600cc benzinli araç gibi güçlü olacak.....rampalarda sorunsuz kalkacak !!!  :kötü:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: m/m yi tekrar alırmıydınız
« Yanıtla #38 : Nisan 13, 2010, 08:32:41 »
MMT şanzımanlı araç ben de kesinlikle almazdım. Otomatik olmasını seçmemdeki sebep şehir içi trafiği yüzündendi. Heleki istanbulda bazen debriyaja basmaktan ayaklarınız hamlayacak duruma geliyor. Bence Toyota tam otomatik ile MMT şanzımanı opsiyonel olarak sunabilirdi. Benim aracım 2007 D4D Eski kasa. Garantisi 2 ay önce bitti. Bazen aracı park ediyor, sonra tekrar kontağı açtığım zaman göstergede kırmızı dişli simgesi çıkıyordu. Araç çalışıyor ama vitese geçmiyor, öylece kalıyordu. Sonra aracı boşa alıp bir süre bekliyor, kırmızı dişli ışığı söndükten sonra motoru çalıştırıyorum ve yoluma devam ediyordum. Bu sorun giderek artmaya başlayınca servise gittim. Yaklaşım 2000 TL lik Debriyaj vs setini ücretsiz değiştirdiler.
Orada 3-4 tane da araç vardı ve hepsi de aynı şikayetten gelmişti. Hatta bir bayan servis müdürü ile tartışıyordu. Galiba onunkisi bir kaç sefer değiştirilmiş. Şimdi aynı sorun nükseder ve bu defa ücretsiz değiştirmezler ise 2000TL büyük para. Bu farka neredeyse dizel araç satıyorlar yahu.
Corolla 2007 MMT D4-D Plusline

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0-
Ynt: m/m yi tekrar alırmıydınız
« Yanıtla #39 : Nisan 14, 2010, 17:37:38 »
Ben 2007 model yaris 1.3 sol kullanıcısıyım ve aracımdan da aşırı derecede memnunum.Vites geçişleri en başta çok belirgin geliyordu ancak alıştıkça ayağımı gazdan hafif şekilde çektiğimde vites değiştiğini anlayamıyorum bile.O meşhur balata uyarı sesini 1 defa duydum onda da araçta 6 kişi ile birlikte 30 dereceden fazla bir eğimde duydum.Ki hakkıdır zaten o kadar da. Bugün alıcak olsam yine alırım çünkü çok şükür toyota beni hiç mağdur etmedi.