Gönderen Konu: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S  (Okunma sayısı 95764 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #320 : Haziran 25, 2012, 23:27:54 »
Sercan, sence bu düsük agirlik merkezi tek basina spor araba olmak icin yeterli mi?
Su araci adam gibi sti motoru ile cikartacaklardi. Su an bu kadar düsük tork ile ancak RX-8 civari bir performans sergileyecek.
Önemli olan yasattigi hissiyat.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #320 : Haziran 25, 2012, 23:27:54 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #321 : Haziran 25, 2012, 23:41:05 »
Murat Abi, çok doğru söylüyorsun ama aracı bu şekilde kabul ettiğimizde iyi bir iş çıkardıkları ortada. Toyotadan bahsediyoruz Abi STİ gibi bir motor çıkarması için ciddi bir satış yakalaması gerek ki o da zor ya da çıkarsalarda öyle bir motorlu araç yanlışlıkla oldu diye düşüneceğiz. Yani eldeki ile yetinmek benimkisi birazda.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Nihat Doğan olmak,tavuk göğüsünü sütyenle sunmaktr
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: A+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #322 : Haziran 25, 2012, 23:42:25 »
Aracın agresifliği nasıl acaba. Keşke test etme imkanımız olsa.
Özkanfaruk
facebook.com/OzkanfarukPhotography

2004 RAV4 2.0 VVT-İ Otomatik

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #323 : Haziran 26, 2012, 15:44:03 »
Bu da sıralamadaki yeri.


Uploaded with ImageShack.us

Süpersin Sercan abim :) japon otomobili olarak yol tutuşu zayıf olarak bilinen corolla aştı artık :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #324 : Haziran 26, 2012, 15:46:35 »
Sercan, sence bu düsük agirlik merkezi tek basina spor araba olmak icin yeterli mi?
Su araci adam gibi sti motoru ile cikartacaklardi. Su an bu kadar düsük tork ile ancak RX-8 civari bir performans sergileyecek.
Önemli olan yasattigi hissiyat.
Murat  abim güzel bir noktaya değinmiş 1.8 litre motorda 192hp güç alınırken 2litreden 200hp alınması saçma ve torkta düşük. 86rakamına takmalarındanmı kaynaklandı :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #325 : Haziran 26, 2012, 15:48:52 »
Su arac istedigi kadar yere yakin olsun, yol tutus konusunda ne EVO ne de STI ile yarisabilecek bir arac degil.
Üstünde gelen lastikler bile üst seri lastikler degil. 3 kurus cimrilik yapilacagina en düzgün lastik vs ile cikartsinlar.

Su kadar güzel bir dizayn yapip ondan sonra yarim bir spor arac cikarmalarina cok kizdim.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • just do it
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 225000
  • Model Yılı: '06
  • 351 kere teşekkür etti
  • 565 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #326 : Haziran 26, 2012, 16:11:24 »
Eski memleketimde olsam bineceğim araba % 99 ihtimalle evo olurdu.Yol desen yol,yakıt dersen kelime anlamı ile sudan ucuz.Kural dersen hakgetire :) Değişecek bazı şeyler ama daha  çok zaman lazım. :kötü: :kötü:
Akıl ile sabrı birleştir ve zekan ile konuş...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #327 : Haziran 26, 2012, 16:39:05 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #328 : Haziran 26, 2012, 17:05:31 »
Su arac istedigi kadar yere yakin olsun, yol tutus konusunda ne EVO ne de STI ile yarisabilecek bir arac degil.
Üstünde gelen lastikler bile üst seri lastikler degil. 3 kurus cimrilik yapilacagina en düzgün lastik vs ile cikartsinlar.

Su kadar güzel bir dizayn yapip ondan sonra yarim bir spor arac cikarmalarina cok kizdim.
Mura Abi,
İnan bi o kadar da biz tartıştık bu konuyu servisteki yetkili arkadaşlarla 200bg güç nedir senin aracına 2 chip taksan aynı sonucu elde edersin dediler Abi, herkes aynı görüşte tabi, Toyota Müh. (GT86'nın tanıtımında) açıklamada yapılan emisyon değerleri ve yakıt tüketimi sebebi ile oldu ya bunun arkasına saklanıyorlar ya da gerçekten dünyayı düşünüyorlar.

Ardacım video için çok teşekkürler süper bir karşılaştırma olmuş, bu videodan sonra Sciroccoya olan hayrnlığım son buldu.
GT86'nın bu kadar başarılı olacağını tahmin etmemiştim gerçekten bravo.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #329 : Haziran 26, 2012, 17:06:14 »
bence arac celicanin yeni kasasi cok fazla bisi beklememek lazim ortasinif spor araba supercar alamayan kisiler icin ideal cok pahali degil yeterli performans ve cok guzel bi dizayn bu acidan bakinca guzel bir alternatif ama benim param olsa almam gider guzel bi celica yada t-sport bulur kafama gore toplarim hem bi hobim olur arabayi toplayarak hemde daha ucuza mal ederim sonucta 192hp var ortada biraz bisiler eklesen 200+ olur :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #330 : Haziran 26, 2012, 17:13:20 »
Izledim. Tam Amerikalilar icin yapilmis bir video.
Zaten 120i gibi araclarla karsilastirarak zaten cok yüksek hedefleri olan bir araba olmadigi ortada.
Su araci Mini Cooper S ile karsilastirsinlar bakalim.

Bu arac normal kullanimda 2.0 tfsi turbo motorlu Scirocco kadar kolay performans veremez.
Devir turbo arac devri. 2.0 gibi kücük bir motorlu spor arac yapiyorsa, turbo koymasi lazimdi.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Nihat Doğan olmak,tavuk göğüsünü sütyenle sunmaktr
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: A+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #331 : Haziran 26, 2012, 17:15:59 »
Video çok iyimiş . Toyota şöyle doğru düzgün yapmıştır İNŞALLAH da bir övünelim sevinelim ama bana geliyo ki hayal kırıklığı olacak..
Özkanfaruk
facebook.com/OzkanfarukPhotography

2004 RAV4 2.0 VVT-İ Otomatik

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #332 : Haziran 26, 2012, 17:22:45 »
ortasinif spor araba supercar alamayan kisiler icin ideal cok pahali degil yeterli performans ve cok guzel bir dizayn bu acidan bakinca guzel bir alternatif

Katılıyorum abi, Supercar alamayanlar için.

Su araci Mini Cooper S ile karsilastirsinlar bakalim.
Benimde Aklımdan JCW S geçti izlerken acaba onunla nasıl bir karşılaştırma olurdu diye düşündüm açıkcası sanırım Cooper daha üstün çıkar gibi. Ama bu aracında arkadan itişli olup gereken yerde iyi bir tat vereceğini düşündüm.

Video çok iyimiş . Toyota şöyle doğru düzgün yapmıştır inşallah da bir övünelim sevinelim ama bana geliyo ki hayal kırıklığı olacak..

Satış açısından banada öyle geliyor, Toyotanın spor araçları TR'de pek revaçta değil.

arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: B+
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #333 : Haziran 26, 2012, 18:21:44 »
Toyota bu araçta kesinlikle turbo olmayacak dedi turbo koymamak eksiklik degil ayrıca 2.0 atmosferik bir arac icinde veriler fena degil 0-100 hızlanması teknik özelliklerde 7.2 yazsada 6.5 te cikiyormus buda hic fena degil... yakıt tüketimide uygun fiyatıda bu araba bu yorumları hak etmiyor bence araba az yakıyor fiyatı uygun donanımı guzel performansı güzel tipi zaten tartışılmaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #334 : Haziran 26, 2012, 18:32:39 »
Toyota bu araçta kesinlikle turbo olmayacak dedi turbo koymamak eksiklik degil ayrıca 2.0 atmosferik bir arac icinde veriler fena degil 0-100 hızlanması teknik özelliklerde 7.2 yazsada 6.5 te cikiyormus buda hic fena degil... yakıt tüketimide uygun fiyatıda bu araba bu yorumları hak etmiyor bence araba az yakıyor fiyatı uygun donanımı guzel performansı güzel tipi zaten tartışılmaz

Arada bir kac nokta ve virgül bahsetseydiniz de daha rahat okuyabilseydik.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #335 : Haziran 26, 2012, 18:39:10 »
Katılıyorum abi, Supercar alamayanlar için.
Benimde Aklımdan JCW S geçti izlerken acaba onunla nasıl bir karşılaştırma olurdu diye düşündüm açıkcası sanırım Cooper daha üstün çıkar gibi. Ama bu aracında arkadan itişli olup gereken yerde iyi bir tat vereceğini düşündüm.

Satış açısından banada öyle geliyor, Toyotanın spor araçları TR'de pek revaçta değil.

Buradaki bayiye gelmistir. Haftasonu icin teste alabilirim.
Benim takdir ettigim tek otomobil dergisi EVO, bunu test etmis ve bir cok konuda hayal kirikligina ugradigini belirtmis.
Birebir düsündügüm sorunlari da testlerinde dile getirmisler. Su aracta turbo bir motor kullanip 370z tadinda ve performansinda bir arac cikartabilirlerdi.

Aracin drift krali olmasini beklerdim ama motorun gücünün ve torkunun cok zorlamadikca drfite izin vermedigini yazmislar. Ama buna ragmen hizli girilen virajlarda da lastiklerin zayif nokta oldugunu belirtmisler.

Toyota halen Celica GT4, MR2 Turbo veya Supra kadar iyi spor araclar cikartamadigi icin beni hayal kirikligina ugratiyor. LFA vs var demeyin; bir LFA fiyatina 6 tane Nissan GTR aliniyordu.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #336 : Haziran 26, 2012, 19:01:23 »
murat bey kesinlikle katiliyorum size
beklenti cok fazla oldugu icin kayal kirikligi ve elestiriler de fazla oluyor tabiatiyla
ama suda bi gercekki fiyat performans olarak cokda kotu degil bence ( ben almam ama yinede fena degil fiyat-performansi)
soyle bir ornek verecem yasadigim yer ve sartlarda

Gunluk kullanim icin 1 adet camry hybrid en top versiyonu 1.870.000
Hanim icin 1 adet yaris en top versiyonu 740.000
Haftasonu ve ozel gunler icin 1 adet 86 en top versiyonu 2.740.000 
Toplamda 5.350.000TH yani yaklasik 170.000 dolar yapar

burdaki piyasada bi GT-R yaklasik 10.000.000TH ferrari 430 20.000.000 LFA yazmiyorum bile

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: B+
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #337 : Haziran 26, 2012, 19:09:59 »
Bu arabayı japonyanın drift ustasıyla geliştirmediler mi?
Ayrıca izlediğim bütün videolarda gt 86 taş gibi drift yapıyor..
Bu arabada kesinlikle turbo olmayacak dedi toyota hala turbo demek yanlış olur.. keşke daha büyük bir motor olsaydı demek gt 86 için daha doğru, tabi buda Türkiye icin yanlış olur vergi açısından..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: B+
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #338 : Haziran 26, 2012, 19:20:49 »
Şimdi okuduğum bir yazı
Arkadan itiş, alçak ağırlık merkezi, boxer motor ve sert bir süspansiyon ayarı: Kağıt üzerindeki veriler bile mutlak bir sürüş keyfi vaat ediyor. 30 bin Euro’nun altındaki makul fiyat (Almanya) da cabası. GT 86, teknik verilerinden beklenenleri yolda da verebilen bir otomobil: Yarış pistindeki bu ilk sürüşte otomobil, motorunun kalitesi ve harika drift kabiliyetiyle bizleri etkilemeyi başardı. 1200 kg’lık hafiflik de Toyota mühendislerinin büyük bir keyif sunmayı garanti eden başarısı olarak notlarımıza giriyor. Bu haliyle GT 86’nın, çok sayıda hayran edinmesinin önünde herhangi bir engel yok gibi görünüyor.

Alıntı: http://www.autoshow.com.tr/25-sayi-SonDergiSayi/117.aspx

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #339 : Haziran 26, 2012, 19:21:40 »
Fatih Bey, ben kendi fikrimi söylüyorum.
Fikrime katilmayan olur ama kimse de yanlis düsünüyorsun diyemez.

Autoshow gibi bir derginin yazdiklarina acikcasi ben itibar etmiyorum. Benim nezdimde itibari yüksek olan Ingliz EVO dergisidir. O da benim düsündüklerime tercüman olmus.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante