0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Direksiyonda yeni model araçlarla kıyaslayınca atikliği yok denebilecek kadar az.Ani sağa sola çevirişlerinizde araç çok geç algılıyor.Fakat rahatlık olayı burada devreye giriyor ve başka araçlarda yan koltuğa geçebileceğiniz durumlarda burada sadece hafif havalanırsınız...[/quote]Bu olumlu bir şey değil. Zorlama istersen.
Bu olumlu bir şey değil. Zorlama istersen. [/quote] Tamam aracı toparlama konusunda haklısın da karşına ani bir şey çıktığında tepkisi çok geç aracın. Ve bir şey daha ekleyeyim.Yüksek hızlada araç resmen havada uçuyor gibi.Direksiyon hakimiyetiniz çok aza düşüyor.Hafif sağ sol yapsanız bile araç yalpalanıyor.Ama şahsen ben alıştım.Zaten artık bildiğiniz üzere hızlı da gitmiyorum....
peki konu dışı olacak ama bizim karbüratörlü sistemi enjektörlüye çevirebilirmiyiz?çıkma parçalarla bu işi ucuza kapatablir miyiz?[/quote]Bunu düşündüm, baya düşündüm, ustaya falan sormadım ama mümkün olduğuna %99 eminim
Karbüratörlü aracı doğru kullanmak enjeksiyonluya oranla çok daha zor.Sağ ayağınıza gereğinden fazla güç verin hemen benzin göstergenize yansıyor.Muhtemelen çevrilebilir.88 model araçta neden elektrikli ayna yok valla bilmiyorum.Ama o zamanlarda o teknolojinin olduğu düşüncesindeyim.Koymadılarsa model özelliklerindendir muhtemelen...[/quote]benimki de 1.6 gl sanmıyorum ama benden önceki sahipleri bunlar taktırmış olabilir, neyse çok da önemli değil zaten.karbüratörü enjeksiyona çevirmek için silindir kapağının değiştirilmesinin yeterli olacağını düşünüyorum. bostancı'da çıkmacı vakkas usta var onda bu kapaktan vardı. kapak 400lira (egzantrik milleri subapları tüm ıvır zıvırları dahil) taşlanmasıydı contasıydı 1000 lirayı bulur maliyet tahminimce
arkadaşlar arkadaşımın 90 model corollasıyla ilgili yazmak istediklerim var. araba 1,5 motor ve hiç bir özelliği yok (toyota olmasının haricinde). her tarafı çürük içinde ki uzun yolda ön cam üzerindeki deliğin verdiği ıslık rahatsızlığından dolayı çek sağa!! diyerek ağzımdaki sakızla tıkamıştım. dışarıdan canlı cenaze gibi gözüken bu araç 385.000 km de sadece triger kayışı gibi parçalar zamanında değiştirilerek bakım yapılmış ki bakım gördüğü yok. 17 yıldır bir kere bile yolda kalmamış ve ankaraya gitmiştik gelirken ben kullanmıştım. araç resmen 2006 model araçlarla dalga geçmemi sağladı (o zaman son modeller 2006'ydı). 170-180 km de süzülerek gittik resmen. bu arada geçtiklerimiz heralde manyak bunlar falan demiştir çünkü aracın arka tekerlekleri ön tekerleklerinin bastığı yere basmıyor. hafif çapraz o zaman düştüğüm dehşet (bu ne kalite !!!) sonunda beni de toyota sahibi yaptı (ae101) ve inanılmaz memnunum.[/quote]Aslında övünülecek bir şey değil. Büyük ihtimalle muayeneden geçemeyecek durumdadır o araba. Ben böyle arabaların trafikte benimle aynı haklara sahip olmasından rahatsızlık duyuyorum. Dayanıklılık ayrı konu.