Gönderen Konu: Toyota Corolla T-Sport Test Verileri ve Önemli Bilgiler  (Okunma sayısı 17356 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • t-sport
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Corolla T-Sport Test Verileri ve Önemli Bilgiler
« Yanıtla #40 : Temmuz 01, 2010, 15:10:30 »
merhaba arkadaşlar,
uzun uğraşlar sonucu toyotanın orijinal compressor kitini getirttim ve kısa zaman içinde tr'nin ilk ve tek toyota corolla compressor'ü yollarımızda olacak. :D
bundan sonra toyota...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla T-Sport Test Verileri ve Önemli Bilgiler
« Yanıtla #41 : Temmuz 01, 2010, 17:48:00 »
  Çalışmaları görmek güzel olur. Kompresörü takmak dışında herhangi bir çalışma yapılacak mı?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • t-sport
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Corolla T-Sport Test Verileri ve Önemli Bilgiler
« Yanıtla #42 : Temmuz 04, 2010, 14:40:59 »
t-sport ve compressor arasında supercharger dışında yay, amortisör, bodykit, kule gergileri, jantlar, iç mekanda bir kaç değişiklik gibi farklılıklar var. ben de yay ve koniler zaten vardı, sonrasında boykitin ön tamponunu getirttim, arka tampon nedense parça numarasını defalarca girmemize rağmen sistemde çıkmadı, anlaşılan stoklarda yoktu ya da servistekiler bu işi beceremediler. ben de biraz daha farklısını fakat yine çift egzos çıkışlısını yaptırdım. jantları sadece orijinal compressor jantlarıyla değiştirmeyi düşünüyorum onların da shippingi çok pahalı olacağı için şimdilik beklemedeyim. iç mekanla ilgili bi değişikliğe gitmek istemiyorum. zaten compressorün göstergeleri bence çok basit görünüyor, t-sportun kıpkırmızı göstergesi kalsın daha iyi. yanlış bilmiyorsam direksiyon mili de farklıymış fakat o kadar abartmayı düşünmüyorum. bunun dışında müzik sistemim ve k-n açık hava filtrem var. :) belki zaman içerisinde gerçekten çift egzos olayına girerim ama önce iyice bir araştırma yapmak istiyorum. fotoları nasıl paylaşacağımı anlatırsanız memnuniyetle eklerim.
bundan sonra toyota...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • CCCXXXXVIII-RollaFx Usdm
    • Rc Garage & Fotoğraf Albümü
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 999
  • Model Yılı: '95
  • 171 kere teşekkür etti
  • 352 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla T-Sport Test Verileri ve Önemli Bilgiler
« Yanıtla #43 : Temmuz 04, 2010, 15:11:20 »
 Ben şunu anlamadım 192 hp var max hız 230 diyor...  bizim arabalar ae101ler 240 ibre var 114 hp ve 220 230 görenler var .. neden max hız düşük yapılıyor ?
http://etna81.blogspot.com/ AE101TR Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon ve Arka Stop Reflektör(Kırmızı Beyaz) <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far(Mercek Bi-Xenon) <--> Anatomik Spoiler <-->  Japan Pioneer Müzik Sistemi <--> 15” Darwin Racing GTX Jant <--> Eibach ProKit Yay <--> https://goo.gl/JM6Hqh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • t-sport
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Corolla T-Sport Test Verileri ve Önemli Bilgiler
« Yanıtla #44 : Temmuz 12, 2010, 16:08:22 »
Ben şunu anlamadım 192 hp var max hız 230 diyor...  bizim arabalar ae101ler 240 ibre var 114 hp ve 220 230 görenler var .. neden max hız düşük yapılıyor ?

mesela bazı bmw'lerde 360 ibre vardır fakat 250'yi geçemezler. fabrika ayarlarından hız sınırlandırılıyor eğer aracın programıyla oynarsanız geçebilirsiniz.

bundan sonra toyota...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • t-sport
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Corolla T-Sport Test Verileri ve Önemli Bilgiler
« Yanıtla #45 : Temmuz 12, 2010, 16:12:33 »
bu arada compressor kitimizi taktık ve inanılmaz bir performans elde ettik. geriye bir piggybackle intercoolerın sagladığı hava girişiyle enjektörlerin sağladığı yakıtı ayarlamamız lazım. aracın orijinalinde intercooler olmadığı için ecu gelen havayı garipsiyor. eğer piggybacki takarsak daha da fazla performans alacağımızı umuyorum. tabi bundan önce fren disklerini geliştirmem lazım. :D
bundan sonra toyota...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla T-Sport Test Verileri ve Önemli Bilgiler
« Yanıtla #46 : Temmuz 19, 2010, 13:35:02 »
youtube da typer ile t-sport u yarıştırıyorlar hepsinde t-sport önde o yüzden her zaman cts(corolla t-sport)
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • CCCXXXXVIII-RollaFx Usdm
    • Rc Garage & Fotoğraf Albümü
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 999
  • Model Yılı: '95
  • 171 kere teşekkür etti
  • 352 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla T-Sport Test Verileri ve Önemli Bilgiler
« Yanıtla #47 : Eylül 04, 2010, 12:02:40 »
kadir abi nerelere kayboldun :) Ben bi cts işine çok sardım daha çok bilgilenmek istiyorum ctslere :) ts lerde yeter gerçi ya :P
http://etna81.blogspot.com/ AE101TR Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon ve Arka Stop Reflektör(Kırmızı Beyaz) <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far(Mercek Bi-Xenon) <--> Anatomik Spoiler <-->  Japan Pioneer Müzik Sistemi <--> 15” Darwin Racing GTX Jant <--> Eibach ProKit Yay <--> https://goo.gl/JM6Hqh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '02
Ynt: Toyota Corolla T-Sport Test Verileri ve Önemli Bilgiler
« Yanıtla #48 : Eylül 04, 2010, 12:32:39 »
Ben şunu anlamadım 192 hp var max hız 230 diyor...  bizim arabalar ae101ler 240 ibre var 114 hp ve 220 230 görenler var .. neden max hız düşük yapılıyor ?
220-230 yapanların hem ibresi sapmıştır, hem eğimli yolda ilerliyorlardır.

Ek olarak fabrika verisi son hızlar, düz yolda, araç boşken, tek sürücüyle yapılır.

Şayet ae101'lerin fabrika verisi son hızı 195.

Ae101'le düz yolda yapabileceğiniz maksimum sürat 195'dir.İbre 200 falansa ibre sapması vs.vs.vs derken gerçek hızınız yine 195'dir.

O 220-230 yapanlar aslında 210 gibi hızlarla ilerliyorlar, o da yolun eğiminden.
SIU Corolla T-Sport

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • CCCXXXXVIII-RollaFx Usdm
    • Rc Garage & Fotoğraf Albümü
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 999
  • Model Yılı: '95
  • 171 kere teşekkür etti
  • 352 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla T-Sport Test Verileri ve Önemli Bilgiler
« Yanıtla #49 : Eylül 04, 2010, 13:07:35 »
220-230 yapanların hem ibresi sapmıştır, hem eğimli yolda ilerliyorlardır.

Ek olarak fabrika verisi son hızlar, düz yolda, araç boşken, tek sürücüyle yapılır.

Şayet ae101'lerin fabrika verisi son hızı 195.

Ae101'le düz yolda yapabileceğiniz maksimum sürat 195'dir.İbre 200 falansa ibre sapması vs.vs.vs derken gerçek hızınız yine 195'dir.

O 220-230 yapanlar aslında 210 gibi hızlarla ilerliyorlar, o da yolun eğiminden.


eğimden olabilir belki rüzgar belki her hangi birşey katılıyorum ama

ae101 114 bg    ts 192 beygir
78bg sadece 35km için mi :) diye mantıksız bir soru sormak istiyorum ..

Tabi kalkış ulasılan hızın saniyesi önemli de bence ne bilim kitlenip kalmamalı 230'a 192 bg e az yakışmayan bir durum :)
http://etna81.blogspot.com/ AE101TR Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon ve Arka Stop Reflektör(Kırmızı Beyaz) <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far(Mercek Bi-Xenon) <--> Anatomik Spoiler <-->  Japan Pioneer Müzik Sistemi <--> 15” Darwin Racing GTX Jant <--> Eibach ProKit Yay <--> https://goo.gl/JM6Hqh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '02
Ynt: Toyota Corolla T-Sport Test Verileri ve Önemli Bilgiler
« Yanıtla #50 : Eylül 04, 2010, 13:21:11 »
ae101 114 bg    ts 192 beygir
78bg sadece 35km için mi :) diye mantıksız bir soru sormak istiyorum ..

Tabi kalkış ulasılan hızın saniyesi önemli de bence ne bilim kitlenip kalmamalı 230'a 192 bg e az yakışmayan bir durum :)
Tabi, sana şöyle söyleyeyim, ae101'in eğimle gerçekten 220 yaptığı yolda T-Sport'un neler yapabileceğini sen düşün :)

Honda S2000, 2.0 litre, atmosferik 240 hp :) Top Speed ise 240 km/h, 0-100, 6 saniye :)

İstersen yürüt bakalım ae101'le :D

Olayı şöyle düşünmekte fayda var, ae101 + S2000 yanyana 180'de gaza basarsan, aradaki beygir orantısını anlarsın, 1.6 motorlu araçları fayda abartmamakta fayda var :D

Araçların son hızlarına en büyük etki ise, motor gücünün, karşıdan gelen hava akımınını yarıp geçememesi :)
SIU Corolla T-Sport

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • CCCXXXXVIII-RollaFx Usdm
    • Rc Garage & Fotoğraf Albümü
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 999
  • Model Yılı: '95
  • 171 kere teşekkür etti
  • 352 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla T-Sport Test Verileri ve Önemli Bilgiler
« Yanıtla #51 : Eylül 04, 2010, 13:43:36 »
tabiki dediklerin doğruda :) genede insanın ts diyince 230 diyesi gelmiyor :)

http://etna81.blogspot.com/ AE101TR Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon ve Arka Stop Reflektör(Kırmızı Beyaz) <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far(Mercek Bi-Xenon) <--> Anatomik Spoiler <-->  Japan Pioneer Müzik Sistemi <--> 15” Darwin Racing GTX Jant <--> Eibach ProKit Yay <--> https://goo.gl/JM6Hqh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: 0-
Ynt: Toyota Corolla T-Sport Test Verileri ve Önemli Bilgiler
« Yanıtla #52 : Eylül 13, 2010, 16:06:57 »
sedan corolla için böyle bir motor çıkarsalar tutar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Corolla T-Sport Test Verileri ve Önemli Bilgiler
« Yanıtla #53 : Kasım 20, 2010, 15:18:25 »
benim var toyota runx TRD 1.8 made in japan vede 195km geçemiyor çünkü fabrika liit koyuyo ama aracımdan son derece memnunum typer lar agır araç corolla lar daha hafif ancak made in japan honda integra,civic typer gibi araçlar 2,0 motora sahip olduları için fabrika cıkış gücü 215 hp oluyo ancak corolla tsport ile integra typer arasında vaya bi kasa ağırlık farkını unutmamak lazım:D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Corolla T-Sport Test Verileri ve Önemli Bilgiler
« Yanıtla #54 : Kasım 20, 2010, 15:20:15 »


Uploaded with ImageShack.us

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Corolla T-Sport Test Verileri ve Önemli Bilgiler
« Yanıtla #55 : Kasım 20, 2010, 15:21:17 »


Uploaded with ImageShack.us

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Hayat hoş, gerisi boşşşş
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
Ynt: Toyota Corolla T-Sport Test Verileri ve Önemli Bilgiler
« Yanıtla #56 : Kasım 20, 2010, 16:26:03 »
Kardeşim maşallah çok güzel her deyatı düşünerek yapıyosun. Kazasız belasız ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Corolla T-Sport Test Verileri ve Önemli Bilgiler
« Yanıtla #57 : Kasım 20, 2010, 16:35:02 »
saolasın kardeşim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • t-sport
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Corolla T-Sport Test Verileri ve Önemli Bilgiler
« Yanıtla #58 : Aralık 01, 2010, 22:44:28 »
kadir abi nerelere kayboldun :) Ben bi cts işine çok sardım daha çok bilgilenmek istiyorum ctslere :) ts lerde yeter gerçi ya :P
eğer merak ettiğin birşey varsa bana akberent@hotmail.com'dan ulaşabilirsin. en son dastek unichipden arkaş gelip aracı chipledi de. anlayacağın şu an harcanan bütün emek ve paranın karşılığını fazlasıyla alıyorum. e tabi bir de türkiye'de tek olmanın keyfi var o zaten bambaşka bir duygu. :)
bundan sonra toyota...