Ceyhun bey, bu lego gibi böl parcala bir olacak is degil.
Kitin icinde neler var:
- Yakit tasima tesisati (plastik ve metal borular)
- Depo
- regulatör vs vs
- ECU
- Enjektörler
Bunlarin icinde en cok para tutan son 2 kalemdir.
Digerleri cok fiyat farki yaratmaz. Prins markasinin sattigi kitin icinde sunu bunu alayim, BRC'den de bunu alayimi kimse size yaptirmaz. Arti yapmaninda bir maliyet avantaji getirecegini de sanmiyorum.
Ya BRC, ya Prins, ya Teleflex alacaksiniz bu durumda.
BRC'nin altindaki kitlere bakmayin, tavsiye etmem. Ne taktirirsaniz taktirin, düzgün montaj yapan bir yere gidin.
Kalibrasyon önemlidir. Ayni beygir icin motor benzine göre %12 daha fazla LPG yakar. Aracin ECU sü icinde püskürtme zamanlari hesaplanirken, benzin enjektörünün hacmine ve yakit basincina göre hesap yapar. LPG sivi degil de gaz oldugunda LPG enjektörlerinin püskürtme debisini hesaplayip aradaki farki bulabilecek bir montajciya gitmeniz gerekir. Kalibrasyon denilen olayin ana fikri budur.
BRC'de hazir kalibrasyonlar var. O yüzden hata yapma riskleri diger ucuz kitlere göre düsük. Onun icin dedim. Ama prins ve teleflex kesinlikle diger kitlerden en az 1 adim önde. Secim sizin.