Gönderen Konu: Boğaz kelebeği  (Okunma sayısı 140 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '04
  • 10 kere teşekkür etti
Boğaz kelebeği
« : Haziran 22, 2026, 17:41:22 »
Sevgili Toyota severler 2004 Toyota corolla wwti stw aracın boğaz kelebek temizliği yaptım 1 hafta oldu normaldi fakat bugün işe yetişmek için 150 km hızla sürdüm kavşakta durunca araç kendi kendine 1200,1500 devir arasında kendisi gaz veriyor bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi gazda ve benzinde aynı.

Toyota Club Türkiye

Boğaz kelebeği
« : Haziran 22, 2026, 17:41:22 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 57650
  • Model Yılı: '16
  • 226 kere teşekkür etti
  • 1402 kere teşekkür edildi
Ynt: Boğaz kelebeği
« Yanıtla #1 : Haziran 22, 2026, 21:30:31 »
Hava akışındaki alışılmış yakıt/hava karışımı hafızası siz 150 km ye çıkınca daha bol yakıt geldiği ve dengesini kuramadığı için olabilir bu nedenle bunun ayarlamasının olabilmesi için bir müddet kullanım sonrası normale döneceğini düşünüyorum,aracı şimdilik kurcalamayın,eğer 300 400 km sonrada aynı şekil devam ederse o zaman bakılır.
Tokay Ceritoğlu