basliklara bakiyorum,
sorumun cevabini bulamadim hala.
Mesaj Birleştirildi: [time]30 May, 2025 22:11[/time]
Celik sibobun içi degilde lastige basan kisminda kaucuk oring var diyelim,
runflat yada yuksek basincli lastiklerde kesinlikle celik sibop olmali,celik sibop,sensör ile jant arasina civata ile bağli ve arada oring sikıştigindan ,
yüksek kuvvete dayanimli olan celik siboptur,
Kaucuk olani elinize aldiginizda sündügünü göreceksiniz,
(tabi lastigin icini gormedigim icin yazdiklarim hep varsayim, nette bulabilirsem resimleri yuklerim.)
- 205/55 R16 V91 lastikte kaucuk da iş görür,
- ama kauçuk yada çelik sibop olsun ,janttan lastik cikiyorsa yenilenmelidir, çünkü janta basan oring kisim formunu kaybeder.
Mevcut sensöre vida ilen takilan bu sibobun standart numarasi yada seklini göremedim henüz.
Mesaj Birleştirildi: [time]30 May, 2025 22:54[/time]
Mesaj Birleştirildi: [time]30 May, 2025 22:54[/time]
Mesaj Birleştirildi: [time]30 May, 2025 23:11[/time]
Sanirim bu valfi bulmali,
https://www.bartecusa.com/mmy?make=Toyota&model=Corolla&year=2024&qualifier=Clamp%20In%20OE
Mesaj Birleştirildi: Mayıs 30, 2025, 23:12:54
https://www.lastiksanayi.com/lastik-basinc-sensor-sibobu-sbt26-4-adet