0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Özellikle burun tasarımını beğendiğim bir araçtır.Boya öncesi bence gerekli tüm detay bakımlarını bitirin, en son boya işine girin. Alper yöneticimiz bu araç hakkında tecrübelidir, dediği gibi mümkün mertebe sökmeden, iyi maskeleme ile daha doğru olur.Boyamada kullanacağınız cihazın ağız tasarımı önemli, boyama cihazının lülesini aracın yüzeyine sürekli aynı mesafelerde tutmak da önemli. Ahmet yöneticimiz de bu konuda bilgilidir. Yine boyama yönü de önemli. Köşeler, düz yüzeylere göre fazla boya alıp akma yapabilir, bu nedenle kuruma sonrası üst üste uygulamalar daha doğru olur. Öncesi alt yüzeyin hazırlığı (boya tutunması ve varsa paslı yüzeylerin bertarafı için). Ayrıca kesinlikle kapalı ortam şartları.Öncesi sonrası şeklinde burada paylaşırsanız faydalı olacaktır.
Öneriler çok yerinde, boyama işlemine geçmeden zımparalama, macun çekme, astar atma ve nihayet boyama işlerinde ne kadar deneyimlisiniz? farzedin zımpara sonrası çürük pas çıkarsa ne olacak? arabanın sadece dış kısmını boyayın iç kısımlara dokunmayın derim, elektrikli boya tabancalarından bahsediliyor, hangi koşullarda boyama yapacaksınız? kapalı yeriniz varsa ne güzel olur, her gencin gönlünde arabasını boyamak yatar, sonuç umarım çok güzel olur, kolay gelsin.