MG yi uzun süredir izliyorum,suv olarak bakıldığında yavaş yavaş da olsa değeri fark ediliyor,bu kadar satış yapmasını normal karşılıyorum,fiyatları makul düzeyde Chery gibi tercih edilen markalardan; ,benzeri araçlar daha pahalı ,krediler sınırlı ,olanaklar kısıtlı bu nedenle gidişat bu yönde olacak,elektrikli arabalara gelince kışın yollarda kaldı,yangında kül oldular( 2 Tesla,1 Zoe) kapısı açılmadı,2 ci el şüpheli olunca Togg da bu durumdan nasibini aldı,zaten menzil kısa,uzun dediği 500 km den fazla değil, tüm bunları toplayınca Çinliler haricinde Avrupalı üretici ve tüketiciler bile elektrikli araca ihtiyatla yaklaşmaya başladılar,hepimiz biliyoruz ki bir fabrikanın yaşaması için yıllık 200.000 satış adedine ulaşması gerekir,Hyundai Amerika'da satışa başladığında tercih ettirmek için karşısında Detroit gibi devasa sanayiler olmasına rağmen garantiyi 5-7 yıla çıkardı,kaliteyi arttırdı ve tutundu,bizimde madem ki milli marka olarak Togg varsa çok uzatılmış garantiler,özel kredi fırsatları ile birlikte teknik aksaklıkların giderilerek öncelikle devlet dairelerine satılması diğer marka araç alımını durdurulması ile fabrikanın yaşatılması sağlanmalı.