0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bujilerden biri patlak o yüzden geliyor,hava sıcaklığı ile alakası yok, silindir içini ısıtmaya yarar,araç zorlanmadan çalışıyorsa şuan müdahaleye gerek yok çünkü değişim için sökerken kırılma ihtimali var eğer kırılırsa komple üst kapak dökülmek zorunda kalıyor.Mesaj Birleştirildi: [time]Temmuz 23, 2023, 14:36:02[/time]Tabi önce kablolarının kontrol edilmesinde fayda var,soketlerde gevşeme olabilir veya kablolarda zayıflama olabilir.
Normalde araç çalıştıktan belli süre sonra sönmesi gerekir patlak olsa dahi hiç sönmüyorsa arıza kodu baktırın aynı zamanda soketleri kontrol ettirin.
Evet ilk kontak açınca göstergeye belirip sönüyor. Hata vermezken marş basınca da yanmaz. Ama şimdi yine kontağı açınca yanıp sönüyor. Marş yapınca geri yanıyor. Lakin bu arızayı dediğim gibi kutup başını söküp resetleyince uzun bir süre geri gelmiyor. Sanki anlık bir hata oluyor bu hata silinmediği süre boyunca uyarı olarak kalıyor. Hatasız iken aynı hatayı ben hangi soketleri oynarsam belki dediğiniz gibi boşluk ya da oksit vardır.