Gönderen Konu: Yetkili Serviste Kaputa Hasar Verdiler  (Okunma sayısı 1509 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 14000
  • Model Yılı: '22
  • 3 kere teşekkür etti
Yetkili Serviste Kaputa Hasar Verdiler
« : Temmuz 19, 2023, 23:19:46 »
17 temmuzda arabamı 10 bin bakımı için Toyota İzmir Borovalı servisine verdim. Arabayı aldığımda kaputta vuruk izi vardı. Hafif gamze oluşmuş ve boyası kalkmış. Oluşan hasarı gösterdiğimde biz bu gamzeyi düzeltir oraya rötüş yaparız dediler. Değer kaybı, rötüşta atma, renk tutmama, experde orada işlem gözükmesi gibi şeyler olur mu diye sorduğumda hiç birşey olmaz experde de birşey çıkmaz dediler. Önümüzdeki hafta tekrar servise götüreceğim. Aracım galaksi beyaz. Ne tarz bir işlem yapılabilir, bu konuda hiç bilgim yok. Sizlerin başına benzer birşey gelseydi servisten ne gibi talepte bulunurdunuz. Hasarın fotoğraflarını yükledim. Yardımcı olursanız çok mutlu olurum.



Toyota Club Türkiye

Yetkili Serviste Kaputa Hasar Verdiler
« : Temmuz 19, 2023, 23:19:46 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: Yetkili Serviste Kaputa Hasar Verdiler
« Yanıtla #1 : Temmuz 20, 2023, 09:41:33 »
Her ne kadar can sıkıcı olsa da bu tarz şeyler zamanla taş izleri şeklinde oluşacak . Servis rötuş işlerminden sonra  iz pek belli olmaz bilen görür sadece renkte beyaz olunca .Nacizane tavsiyem tekrarları yaşanmaması için kaliteli kaput  ve çamurluk filmi uygulaması yaptırmanız .Geçmiş olsun 
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 14000
  • Model Yılı: '22
  • 3 kere teşekkür etti
Ynt: Yetkili Serviste Kaputa Hasar Verdiler
« Yanıtla #2 : Temmuz 20, 2023, 13:02:11 »
Yücel Bey, kaput filmini yaptırmayı düşünüyorum.
Sorun olmasın diye dışarıda yarı fiyatına yaptıracağım 10.000 bakımını 5000 tl ye yetkili serviste yaptırdım. Taktıkları polen filtresi de kağıt koysam daha kaliteli, arabayı yıkamışlar ama her tarafında su kalıntıları var. Para tuzağı bir sistem kurmuşlar, ona rağmen arabama özen göstermeyip zarar veriyorlar. Bu arabalar kolay alınmıyor sonuçta. Ben hala kredisini ödediğim bir arabayı, kendimden kaynaklı olmayan bir şey sonucu böyle görünce üzüldüm. Ama servis çok normal karşılıyor. Ben tecrübesiz olduğum için ne yapmam gerektiği konusunda hiç fikrim yok ama servisinde en azından durumun benim için önemli olduğunun farkına varmasını da istiyorum. Daha bilgili arkadaşların yardımlarını o nedenle bekliyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2110 kere teşekkür edildi
Ynt: Yetkili Serviste Kaputa Hasar Verdiler
« Yanıtla #3 : Temmuz 20, 2023, 13:40:07 »
olayın oluşu ile ilgili detaylı bilgi alabildiniz mi? oluş şekli, görüntüsü vs

servis kaydı açarken aracın görsellerini çekiyorlar normalde. yapılan rötuş işlemi sonrası size işlem sonuç evrakı verirlerse eğer değer kaybı başvurusunda bulunabilirsiniz. sigorta tahkim komisyonuna gidebilir, dava yoluna da gidebilirsiniz
intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 14000
  • Model Yılı: '22
  • 3 kere teşekkür etti
Ynt: Yetkili Serviste Kaputa Hasar Verdiler
« Yanıtla #4 : Temmuz 20, 2023, 13:51:37 »
Servis öncesi fotoğraflara baktıklarında öyle bir hasar görünmüyor. Kamera kaydına baktıklarında personelin arkasının dönük olduğu ve görüş açısını kapattığını o yüzden nasıl olduğunu göremediklerini söylediler.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Artık O Bir Çinli
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '23
  • 278 kere teşekkür etti
  • 474 kere teşekkür edildi
Ynt: Yetkili Serviste Kaputa Hasar Verdiler
« Yanıtla #5 : Temmuz 21, 2023, 09:32:20 »
Böyle bir durum karşısında en azından ücretsiz bakım hediye edilmesini talep edin. Dediğiniz gibi kolay alınmıyor bu araçlar. Değer kaybının olup olmaması önemli değil önemli olan verilen emanetin kusurlu şekilde gelmesi. Servis müdürüyle konuşup bu konuda özür mahiyetinde birşey yapmalarını isteyin. Eğer yardımcı olamayacaklarını söylerlerse Toyota Türkiyeye bayi hakkında şikayette bulunacağınızı iletin.

Folyo kaplama meselesine gelince ben folyo kaplatılmasına karşıyım. Evet taş izine çizilmeye karşı belki koruyucu olacaktır belki ancak 2-3 sene sonra yine ağır bedeller ödeyerek değiştirmek gerekiyor ki birde değişirken vernik soyulma riski var. O yüzden ben 2020 model aracıma birşey yapmadım bu konuda.
2002 E11 Corolla----2006 Corolla HB----2006 Focus Sedan----2004 Honda Accord----98'Palio--99'Astra----2016 Astra J----2017 Clio----2020 Corsa----2012 Honda ACCORD----2011 Honda CR-V----2020 Corolla son olarak 2023 Chery Omoda5

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 14000
  • Model Yılı: '22
  • 3 kere teşekkür etti
Ynt: Yetkili Serviste Kaputa Hasar Verdiler
« Yanıtla #6 : Temmuz 25, 2023, 20:57:46 »
Bugün bayiye gittim sadece rötüş yapabiliriz, kaput filmi taşerona yaptırdığımız için olmaz diyorlar. Bir sonraki bakımda size indirim yaparız diye konuşuyorlar ama ne kadar bir inidirm konusunda birşey söylemiyorlar. Servis müdürü de dahil zaten çok küçük birşey deyip önemsemiyorlar geçiştirmeye çalışıyorlar.
Diyorum bu şekilde bir hasarla sıfır aracı müşteriye teslim edebilir misiniz, ya da siz araç alıyor olsanız kabul eder misiniz, ona da yok diyorlar. Demek önemsiz birşey değilmiş siz de önemsersiniz sonuçta 100 asgari ücrete eşit birşeyden bahsediyoruz kolay kazanılmıyor.
En sonunda servis müdür yardımcısı bayi müdürüne hatta patronuna ileteceğini ona göre geri dönüş yapacağını söyledi. Bakalım geri sönüş yapacaklar mı? Cevap vermelerini bekleyeceğim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Artık O Bir Çinli
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '23
  • 278 kere teşekkür etti
  • 474 kere teşekkür edildi
Ynt: Yetkili Serviste Kaputa Hasar Verdiler
« Yanıtla #7 : Temmuz 26, 2023, 08:52:35 »
Hakkınızda hayırlısı olsun, güzel sonuçlar alırsınız inşallah.
2002 E11 Corolla----2006 Corolla HB----2006 Focus Sedan----2004 Honda Accord----98'Palio--99'Astra----2016 Astra J----2017 Clio----2020 Corsa----2012 Honda ACCORD----2011 Honda CR-V----2020 Corolla son olarak 2023 Chery Omoda5

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 14000
  • Model Yılı: '22
  • 3 kere teşekkür etti
Ynt: Yetkili Serviste Kaputa Hasar Verdiler
« Yanıtla #8 : Temmuz 26, 2023, 10:52:44 »
Çok teşekkürler, inşallah. Ben yaklaşımlarından rahatsız oldum. Taş izi bu, serviste olacak birşey değil ama siz serviste olduğunu iddia esiyorsunuz, biz yine de müşteri beyanını dikkate alıyoruz diyorlar. Ben de eminim serviste olduğuna kameralardan bakın diyorum, kameralardan o kadar ufak birşey olsa da anlaşılmaz diyorlar. Serviste ben birşey yaptırıyorsam içim rahat olsun diye iki katı ücret vermeyi göze alıyorum ve beklentimde yükseliyor, sizlere küçük gelen sorunlar benim için büyük, bana şu polen filtresine 390 lira yazdıysanız bırakında ben de arabam da bir sorun olduğunda karşılığını bekleyeyim dedim sadece rötüşla geçiştirilmesini kabul etmedim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 425 kere teşekkür etti
  • 307 kere teşekkür edildi
Ynt: Yetkili Serviste Kaputa Hasar Verdiler
« Yanıtla #9 : Temmuz 26, 2023, 12:21:28 »
Eskiden araci servise biraktigimizda 4_5 taraftan fotograflarini ceker cizikleri yazarlar hatta benzin seviyesinin ve km nin bile fotosunu cekerlerdi..
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '21
  • 763 kere teşekkür etti
  • 798 kere teşekkür edildi
Ynt: Yetkili Serviste Kaputa Hasar Verdiler
« Yanıtla #10 : Temmuz 31, 2023, 02:48:55 »
Geçmiş olsun sanırım siz alttan alarak konuşmuşsunuz ama kendi baskinliginizi gösterin. Toyota genel merkezi arayın tabiri caizse çingeneliğinizi konusturun

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 14000
  • Model Yılı: '22
  • 3 kere teşekkür etti
Ynt: Yetkili Serviste Kaputa Hasar Verdiler
« Yanıtla #11 : Ağustos 16, 2023, 14:24:54 »
Servis müdür yardımcısıyla konuştuğumuzda en son plaza müdürüne hatta patronumuza ulaşıp size geri dönüş yapacağım dedi. İki hafta geçmesine rağmen geri dönüş olmadı. Bekliyorum bakalım biraz daha geri dönüş olmazsa toyota genel merkeze iletcem durumu. Bayiye iyi niyet gösteriyorum ama anlamamakta ısrar ediyorlar.