Takılan balata orjınal değil yada 101 kasa balatasıdır çünkü toyotaların manuel viteslerinde en eskisinden en yenisine balata birbirine uyar sadece baskı değişebilir ama bu durum parçanın uzun ömürlü olacağı anlamına gelmez,ayrıca işçilik hatasıda olabilir debriyaj seti değişiminde volan taşlama yapılmadıysa yine erken hatalar oluşur,son ihtimalde kullanıcı hatasıdır çok dik yerde kalkış yaptığınızı bahsetmişsiniz kalkış esnasında fazla zorlama varsa balatayı yakar,çekiş düşüklüğü için bir çok faktör sayılabilir bunlar,LPG ayarı,buji,hava filtresi vs vs uzar gider ilk önce aracın LPG sigortasını çıkarıp akü eksi kutup başını sökün yarım saat kadar bekleyin geri takıp aracı sadece benzinde bir kaç gün kullanın ve sonrasında afr ayarı yaptırın büyük ihtimalle çözülecektir.