0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Selam Ahmet. Bence mümkün olan tüm pasları işlemlerle (tel fırça pas spreyi vs.) çıkarmaya çalış. Sonra dolgu macunu sür. İyice kurumasını bekle (mümkünse 1 gün). Sonra orayı çok ince zımpara ile ve su ile zımparalar. Bölgeyi ve zımparayı sürekli ıslat. Yüzey düzleşince ve etraftaki boyadan biraz daha ince bir tabaka olunca işlem tamamdır. Sonra yüzeyi çok iyice temizle ve kurut. Daha sonra astar boya ve diğer yüzeyle aynı seviyeye gelene kadar kaç kat gerekiyorsa (her kat boyada o boyanın iyice kurumasını bekle) boya at. Boya kutusunu belli bir uzaklıktan ve tek bir noktaya değil, gezdirerek sür. Ayrıca bir miktar işlem yaptığın yerin çevresinede boya gelsin. Bu işleme bindirme derler ve bölgenin yeni boya rengi çevresi ile uyumlu olur. Daha sonra ince partiküllü bir pasta ile yüzeyi düzelt ve üstüne bir cila. Sonra karşısına geç ve seyret.
jel halinde bir pas sokucu kullandim, ama en alttaki siyah lekeler cikmadi...
Ahmet bey bizde End meslek lisesinde okurken çok çookkk sevdiğimiz bir hocamız için sınıfta para toplayayıp bahsetmiş olduğunuz boya sökücü jel den 1 galon alıp dökmüştük sabah arabaya baktığımızda aracın astar boyası ve macun dahil herşeyini kaldırdığını gördük.