Bu konu biraz çetrefilli,şuradan net olur demek çok zor ama bu gibi sorunlarda ilk akla gelen enjektördür,zamanında 1.33 auriste form arkadaşımızın başına geldi hemde LPG dönüşümü yapıldığı gün,onunda kit ne tesadüf ki BRC idi,takılan enjektörler orjinal değilse yapar ve çapı doğru ayarlanmamışsa yapar, ayriyeten enjektör dip lastiklerinden hava alırsa yine aynı sorunu yapar,ayar konusuna gelecek olursak yerinde ayar yapılmışsa o ayardan fayda gelmez,herşey kontrol edildikten sonra yolda ayar yapılması lazım, regülatör basıncıda sorun çıkarır,yapmanız gereken iyi bir lpg'ci bulmak sistemi kontrol ettirmek, sonrasında Afr ayarı yaptırmak olmalı,Mersin'e gelince Adana'da Zt otomotiv ziya toprak var işinde iyidir yanına uğrarsanız BRC programı varsa gerekeni yapar,gitmeden arayıp sorun nette numarası var.