Gönderen Konu: Çaresiz kaldım  (Okunma sayısı 823 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
Çaresiz kaldım
« : Ağustos 01, 2022, 16:36:01 »
Aracimla 28 mayis 2022de kaza yaptim sol on teker mekanik aksamda hasar var. servise goturdum pazartesi kayit acilacak vs dendi carsambaya anca acildi kayit. siparisler verildi dendi meger verilmemis vs tonla garip olay yasandi ama en garibi su oldu haftalarca parcayi beklerken benim aracin sasi numarasi toyota sisteminde yaris diye kayitli diye yaris parcalari gelmis. sonra ozur dileriz magdur etmeyecegiz vs dendi ama agustos geldi benim aurisin parcasi hala gelmedi. toyota turkiyeyi aradim bayramdan 1.5 hafta once aracimi bayramdan once teslim edin ya da ikame arac verin dedim ne arac verdiler ne de magdur ettikleri musteri icin bir aksiyon aldilar. sozde bayramdan 1.5 hafta once parca siparis edildi bugun oldu hala parca nerde bilmiyorum aracimi ne zaman alacagim bilmiyorum
bugun 1 agustos aradim ay sonunda size donulecek dediler 2 aydir aracim ellerinde 1 ay yanlis aracin parcalarini bekledim ustune hala bekleyip 3.ayi doldurmami bekliyorlar. toyota turkiyede surekli ayni sesleri soyluyor surec devam ediyor aciliyetini belirtecegim baska konu var mi vs vs isleminizi hizlandiracagiz diyorlar ama 3. ayi doldurtacaklar. hizlandirilmis hali buysa ne olurdu acaba ... cocuk kucuk annemlere getir gotur rezalet, gecen bayrami ailemle geciremedim bu bayramda arac yoktu akrabalarimi ziyaret edemedim bunlari belirttigim halde durum bu sozde kurumsal firma olacaklar ne musteri memnuniyeti ne musteri magduriyeti hic bir sey umurlarinda degil musteri hizmetlerinden cozum bulamiyorum servisten cozum bulamiyorum ne yapabilirim sizce

Toyota Club Türkiye

Çaresiz kaldım
« : Ağustos 01, 2022, 16:36:01 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: Çaresiz kaldım
« Yanıtla #1 : Ağustos 01, 2022, 17:13:54 »
Öncelikle geçmiş olsun,
Araç nedir?
İşlem kaskodanmı yapılıyor yoksa zorunlu trafik sigortasındanmı,dosya hangisinden açıldı?
Bunlara cevap verebilirseniz daha net cevaplar verilir,kanuni işlem süresi diye bişey var,o süreyi aşamazlar.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
Ynt: Çaresiz kaldım
« Yanıtla #2 : Ağustos 01, 2022, 18:08:02 »
arac 2013 auris, kaskodan yapiliyor ama kaskonun servisle anlasmasi olmadigindan ben odeyecem sonra kaskodan iade alacakmisim. cift tarafli bir kaza degil yani karsi taraf yok, dosya kaskodan acildi yani

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 17 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: Çaresiz kaldım
« Yanıtla #3 : Ağustos 01, 2022, 18:30:16 »
Üzüldüm çok geçmiş olsun direk aklıma eksi sözlük geldi bu tarz mağduriyetlerde bu gibi mecralarda gündem olunca işler hızlanıyor çözüm sağlanıyor en azından size bir ikame arac verilmeliydi...
2011 şampiyonu TRABZONSPOR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: Çaresiz kaldım
« Yanıtla #4 : Ağustos 01, 2022, 18:33:21 »
Dosya kaskodan açılmışsa işiniz daha kolay olur,siz sigortacının aracılığıyla kaskodan ikame araç isteyin ve sonrasında aracın kanuni tamirat süresini öğrenin sigortacınız herşeyi aktarır size ona göre yasal yollardan hakkınızı arayın bu kadar mağduriyet doğru bişey değil.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2020 Corolla Hybrid Dream
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '20
  • 174 kere teşekkür etti
  • 204 kere teşekkür edildi
Ynt: Çaresiz kaldım
« Yanıtla #5 : Ağustos 01, 2022, 18:33:55 »
Servis süresi denen bir olay var. Aracı teslim ettikten sonra 20 iş günüdür. Sonrası da var bunun. Noterden ihtar çekin. Önce iş kanunu hakkında biraz bilgi edinmelisiniz ama. Ya da avukatla görüşün direkt

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
Ynt: Çaresiz kaldım
« Yanıtla #6 : Ağustos 01, 2022, 21:00:48 »
yanitlar icin tesekkur sigortaciya yarin sorayim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 850
  • Model Yılı: '20
  • 4 kere teşekkür etti
  • 57 kere teşekkür edildi
Ynt: Çaresiz kaldım
« Yanıtla #7 : Ağustos 01, 2022, 22:00:45 »
Geçmiş olsun. Önemli olan sağlık gerisi olur gider. Toplumumuzda malesef yanlış bir algı var. Yetkili servis en iyisini yapar. Hayır böyle birşey yok. Yetkili servisler sadece bakımdan yolunu bulur. Ağır tamirat veya kaza durumlarında işçilik ve süreçler o kadar iyi değildir. Keşke servis yerine iyi bir özel sercis veya ustaya gitseydiniz. Hem hasar kaydı düşük olurdu hemde şimdiye çoktan biterdi. Birde malesef ülkemizde toyota müşteri memnuniyeti konusunda çok duyarsız. Bu durum başka bir ülkede olsa neler olurdu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 17 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: Çaresiz kaldım
« Yanıtla #8 : Ağustos 01, 2022, 22:59:26 »
Geçmiş olsun. Önemli olan sağlık gerisi olur gider. Toplumumuzda malesef yanlış bir algı var. Yetkili servis en iyisini yapar. Hayır böyle birşey yok. Yetkili servisler sadece bakımdan yolunu bulur. Ağır tamirat veya kaza durumlarında işçilik ve süreçler o kadar iyi değildir. Keşke servis yerine iyi bir özel sercis veya ustaya gitseydiniz. Hem hasar kaydı düşük olurdu hemde şimdiye çoktan biterdi. Birde malesef ülkemizde toyota müşteri memnuniyeti konusunda çok duyarsız. Bu durum başka bir ülkede olsa neler olurdu.
Hocam sırf kaza bela olursa yetkili servis daha hızlı daha sağlam yapar diye kaskoyu da sigortayı da yetkili servisten yaptırıyorum 2 yıldır Ekim ayında yine yaptıracağım yetkili servisler böyleyse dışarıdan başka yere yaptıralım fiyatlar uçmuş iyice sigortam.net gibi veya özel sigortacilardan mi yaptirsak acaba bu konuda ne düşünüyorsunuz?
2011 şampiyonu TRABZONSPOR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 2020 Corolla Hybrid Dream
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '20
  • 174 kere teşekkür etti
  • 204 kere teşekkür edildi
Ynt: Çaresiz kaldım
« Yanıtla #9 : Ağustos 01, 2022, 23:07:36 »
Bende mazda varken kaza yapmıştık. Kasko kullandık.  Yetkili servis parçaları 2 haftada belçika’daki depodan getirtmiş, gümrükten geçirtmiş ve arabayı teslim etmişlerdi. Toyota servis konusunda gerçekten geride

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: Çaresiz kaldım
« Yanıtla #10 : Ağustos 01, 2022, 23:35:28 »
Sabah servisi arayın parça parsını yatırmak istediğinizi söyleyin bakın işlemler nasıl başlıyor,yetkili servislerde kasko anlaşması yoksa ilk önce para ödemesi gerekir,yoksa aracınız orada çok bekler.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 252 kere teşekkür etti
  • 709 kere teşekkür edildi
Ynt: Çaresiz kaldım
« Yanıtla #11 : Ağustos 02, 2022, 00:15:09 »
Ben de ön cam değişimi için 2 ay bekledim. En son servise sorduğumda garip! cevaplar aldım. Sonra mail atacağımı söyledim. Toyota Türkiye ye mail attım ve bütün ayrıntıları hem basitçe hem lafı uzatmadan anlattım. Telefon geldi ve en kısa sürede döneceğiz dediler. Sonra bir telefon daha geldi ve gün verildi. Sonra servise başka bir işlem için gitmiştim, camınız da geldi isterseniz takabiliriz denildi. Telefonda söylenen zamandan önce takıldı. Servisde ki herkes beni tanıyordu :)

Ben memurum. Bazı işleri yaptırmak isteyenler cimer e yazıyor. Sonra tepeden emir geliyor. İmkansız zorlanıyor.. Demekki düzen böyle yürüyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
Ynt: Çaresiz kaldım
« Yanıtla #12 : Ağustos 02, 2022, 12:05:47 »
kaskoyu yaptigim yer bir yaptirim var mi diye sigortaya mail atmis hala donus yok. ben sigortayi aradim ekspere yonlendiriyor ama bir yasal yaptirimi oldugunu dusunmuyorum umarim vardir

eksisozluk hesabi olan biri eksisozlukte bu konuyu baslik olarak acabilir mi? sosyal medyada dillenince birseyler yapiyorlar. 2 aydir servisin musteri hizmetlerinin cozmesini bekledim ama yok sosyal medyada yaptiklari duyulmadikca aksiyon almiyorlar

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2116 kere teşekkür etti
  • 3162 kere teşekkür edildi
Ynt: Çaresiz kaldım
« Yanıtla #13 : Ağustos 02, 2022, 12:50:27 »
arac 2013 auris, kaskodan yapiliyor ama kaskonun servisle anlasmasi olmadigindan ben odeyecem sonra kaskodan iade alacakmisim. cift tarafli bir kaza degil yani karsi taraf yok, dosya kaskodan acildi yani

Keşke yetkili servis yerine kasko şirketinizin anlaşmalı olduğu özel servise çektirseydiniz. Eminim daha hızlı ilerlerdi.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
Ynt: Çaresiz kaldım
« Yanıtla #14 : Ağustos 02, 2022, 13:17:17 »
bilseydim toyota turkiye boyle toyotaya bulasmazdim aractan yana sikintim yok ama ne servis ne genel merkez cozum odakli degiller, bir ara toyota avrupa ve globale mail atayim dedim onlarin mail adresleri bile yok bir iki toyota-europe mail adresi buldum donen olmadi musteri hizmetlerinden mail adresi istedim sorunu cozmuyorsunuz toyota turkiyenin bu yaptiklarini birilerine iletmek istiyorum diyorum mail adresi veren olmadi bir tek bizimle gorusebilirsiniz bizdrn baska ulasabileceginiz en son yer biziz dediler bu soz ne demek buraya kadar biz cozmezsek cozulmez dediler resmen oylede oldu 1,5 aydi bu konusma gectiginde 2 ay oldu 3e goturuyorlar resmen koskoca bir mevsim rehin aldilar araci

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 9 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Çaresiz kaldım
« Yanıtla #15 : Ağustos 02, 2022, 16:09:25 »
Servisin en az 20 gün süre çektiği işlemleri dışarıda 7 güne yaptırdım aynı zamanda hasar kaydı da daha az çıktı toyota servisleri bu konuda çok mantıksız geliyor bana.kaporta işleri için servise gitmek zaman kaybı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: Çaresiz kaldım
« Yanıtla #16 : Ağustos 02, 2022, 18:13:13 »
Hocam kaskonuzun anlaşmalı olduğu servise gidin aracı çektirmek istediğinizi söyleyin,zaten kasko olduğu için yetkili veya anlaşmalı farketmez iki serviste orjinal parça kullanmak zorunda.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 11000
  • Model Yılı: '20
  • 26 kere teşekkür etti
  • 24 kere teşekkür edildi
Ynt: Çaresiz kaldım
« Yanıtla #17 : Ağustos 02, 2022, 18:17:04 »
Öncelikle geçmiş olsun. Gitmiş olduğunuz servisin azizliğine uğramışsınız üzüldüm.
Fakat başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum. Fotolarını eklediğim yalnızca onarım ve boya olan hasar için sanayide 10 a yakın dükkana gittim ve 2500 TL ile 5000 TL arası masraf çıkarttılar ve 1 hafta süre verdiler. Servise gittiğimde o süre zarfında yoğun miktarda sel hasarlı araç olmasına rağmen 3 günde süreç tamamlandı ve 1700 TL ye maloldu. İşlem benim kaskom üzerinden yapıldı karşı taraf %100 kusurlu olduğu için ona rücu edilecek.
2020 1.6 Corolla Dream Multidrive S (2022-
2015 1.4 D-4D Corolla Touch M/M (2022- 
2016 1.6 D-4D Verso Advance (2016-2022)
2009 1.4 D-4D Corolla Class (2014-2016)