Tokay abinin dediği gibi viraj demir lastiği olabilir ayriyeten salıncak ve travers burçları şanzıman kulağı ve aks bilyası olabilir,eğer aks'ın şanzıman giriş bilyasında boşluk varsa aynı sesleri yapabilir,önden aktarmalı araçlarda difiransiyel ve şanzıman kombine olarak bir arada bulunur,yaş olarak büyük ve yüksek km'li araçlarda difiransiyel bilyaları ve dişlilerinin boşluk yapması kuvvetle muhtemeldir,en son nokta debriyaj bilyası ve baskı sistemidir,eğer debriyaj balatası bitmişse veya ayak devamlı debriyaj üzerinde basılı şekilde tutulduysa baskı şemsiyelerini aşındırmıştır,balata bitirek perçinlere kadar oturduysa volan'ta ilk basma anında sürtme yapıyordur,metal metale sürttüğü zaman ses yapar,siz bu sesleri ilk kalkışta ve 2.viteste duyarsınız sonrasında hızlanınca motor ve yol sesi bir çok sesi bastırdığı için hissetmezsiniz.