Megane 3 dci hem az yakması ile bilinen, hem de bahsedildiği gibi gösterge değeri gerçeğe yakın olan bir araç.
Yukarıda çok önemli bir konuya değinilmiş. İzninizle biraz açalım. Motordan güç alan ve bu aldığı güçle belli doğrultuda hareket etmeye çalışan aracın bu hareketi bazı ters yönde kuvvetlerin doğmasına neden olur. Bunlara kısaca direnç diyoruz. Hava sürtünme direnci, hareketli aksamların birlikte çalışmasından meydana gelen dirençler, lastik-yol sürtünme direnci. Mekanik aksam sürtünme dirençleri motor devrine de bağlı olarak belli aralıklar arasında meydana gelir. Aks vs araç hızına bağlı aksamlardaki dirençlerse farklılık gösterir. Rulmanlı aksamlar, dur-kalk şeklinde hareketlerde çok verimli değildir. Laatik ve yıl satıh özelliğine göre de ayrı bir sürtünme direnci oluşur. Bunların hepsi bir araya gelince toplam direnç oluşur ve bu kuvvet aracın hareket yönüne zıt yöndedir. Araç sürtünme katsayısı değeri ve ön alanı ile bağlantılıdır. Diğer yandan, araç hızı arttıkça, hava sürtünme direnci de artar ve diğer dirençlerin toplamdaki etkisi oransal olarak azalır.
Örneğin Bugatti Veyron, son hızda (arka kanat kapalı oldupunda çıkılan hız) 100 lt civarı olan yakıt deposunu 12-15 dakikada bitirmekte.