Gönderen Konu: Toyota Garanti ON, 10 yaş / 160.000 km'ye kadar garanti uzatma  (Okunma sayısı 5903 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 1.6 Advance Multidrive
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '15
  • 43 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Garanti ON, 10 yaş / 160.000 km'ye kadar garanti uzatma
« Yanıtla #20 : Nisan 15, 2022, 15:01:29 »
Aracınız LPG li olduğu için toyota genel merkez tarafından garanti kapsamından çok önce çıkarılmıştır (bundan emin olabilirsiniz teyit için  toyota genel merkezi arayabilirsiniz) aracınızın kılavuzda belirtilen yağı 0w20 dir, ancak LPG olmasından ötürü buradaki üstadlar 0w40 tavsiye etmektedir. bakımlarınızı şimdi serviste yaptırdığınızda 5w30 yağ koyarlar bilginiz olsun
Zaten dönüş yaptılar bende yok dedim hem dışarı da ki servis ile arada 600 tl gibi bir fark var, hem de lpg olayını söylediğimde motor ve şanzıman garanti dışı kalır diğerleri devam eder dedi ancak bana pek inandırıcı gelmedi.
Bu arada 0w40 biraz daha yoğun değil mi motoru sesli çalıştırmaz mı?

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Garanti ON, 10 yaş / 160.000 km'ye kadar garanti uzatma
« Yanıtla #20 : Nisan 15, 2022, 15:01:29 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Garanti ON, 10 yaş / 160.000 km'ye kadar garanti uzatma
« Yanıtla #21 : Nisan 15, 2022, 19:09:54 »
Zaten dönüş yaptılar bende yok dedim hem dışarı da ki servis ile arada 600 tl gibi bir fark var, hem de lpg olayını söylediğimde motor ve şanzıman garanti dışı kalır diğerleri devam eder dedi ancak bana pek inandırıcı gelmedi.
Bu arada 0w40 biraz daha yoğun değil mi motoru sesli çalıştırmaz mı?
LPG oktan olarak benzinden daha yüksek olduğu için ısıya dayanıklı yağ kullanmanız lazım,0w20 Lpg'nin ısısında düşük kalabiliyor özellikle yüksek devirlerde,o yüzden 0w40 kullanmanız daha mantıklı olur.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Garanti ON, 10 yaş / 160.000 km'ye kadar garanti uzatma
« Yanıtla #22 : Aralık 27, 2022, 21:13:40 »
Merhabalar benzer bir sorun ile karşı karşıyayayım. Önerilerinizi rica ederim. -   19/12/2022 tarihinde, 34 xxxxx 21 Plakalı Corolla model aracımı -aynı gün içerinde- rutin bakım işlemi de dahil olmak üzere Toyota Gürses plaza'dan teslim aldım.

-    26/12/2022 tarihinde aracım çalışmadığı için çekici yardımıyla tamir amacıyla Gürses plaza'ya teslim ettim.

-    27/12/2022 tarihinde ise “aracın geçmiş bakımlarında yetkili servis bakımının yapılmaması ve aracın yakıt sisteminde yetkili servisin yaptığı işlemler” nedeniyle ücretsiz onarım hizmetinin GARANTİ kapsamında gerçekleşmeyeceği konusunda telefonla bilgilendirildim.
    Bu haksız durum sebebiyle yaşadığım mağduriyetimin detaylarını sizlere sunacağım. Çünkü bu aracı 22/02/2022 tarihinde ikinci el aldım. 27/05/2022 tarihinde Toyota Gürses plaza, “geçmiş servis kayıtları doğrultusunda ve servisin 60.000 km 70.000 km'ye kadar kayıtlı olduğu ve aracımın herhangi bir sorunlu geçmişi olmaması” bilgisini tarafıma iletilmiş, bende Yetkili Servise ve Toyota markasına güvenerek Yetkili Servisin tarafıma sunduğu aracın satın alma sonrası bakım teklifini kabul ettim ve aracımın bakımını adı geçen yetkili servise yaptırdım. Bakım sürelerine özen göstererek garanti kapsamı gereği 19/12/2022 tarihinde yine Gürses plaza'da araç bakımlarını gerçekleştirdim.
  Maalesef bugün aracımın yakıt grubu hatası nedeniyle çalışmadığı iletilmiştir.
  Bunun yanında söz konusu arıza sebebiyle, benim bilgi sahibi olmadığım ve Yetkili Serviste yaptırdığım 2 bakım döneminde uzman kişilerce de tespit edilememiş dolayısıyla da tarafıma bildirilmemiş bir arıza geçmişi nedeniyle aracımın garanti dışı kaldığı sözlü olarak benimle paylaşılıyor.
   Aracımın Garanti kapsamı dışında kalmasına neden olan olay yaşandıysa ve bu yaşanan durum yine yetkili servis tarafından onarılmasına rağmen garanti dışında kalacak ise Garanti bedelinin neden tarafıma faturalandırıldığına ilişkin bir bilgilendirme sunmamaktasınız. Ayrıca araç geçmişinde yakıt grubunda dile getirmiş olduğunuz arıza geçmişinin yetkili servis tarafından tekrar onarıldığını belirtmektesiniz.
   Garanti kapsamı kitapçığınızı ve web sayfanızı incelediğimde özellikle, "Toyota Garanti programından yararlanabilmek için, daha önce Toyota Yetkili Servislerinde veya Lexus Servis/Yardım noktalarında bakım yaptırmış olmanız şart değildir." "Toyota Garanti Programından yararlanmak için, aracınızın Toyota Yetkili Servislerinde ve/veya Lexus Servis/Yardım noktalarında periyodik olarak 10 yıl veya 160.000 km'nin altında bakımını yaptırmanız ve Toyota Garanti programı kapsamında belirtilen şartları yerine getirmeniz yeterlidir." ifadesi açık ve net bir şekilde yer almaktadır. Aracıma servis yapılırken bana bildirilmeyen ve bu kapsamda garanti programına dâhil edilmeyen yükümlülüklerden sorumlu olmadığımı size bildiririm.
  Yaşadığım bu durumun Toyota Markasına yakışır bir şekilde sonuçlanacağını umarak aracımın garanti kapsamında onarılmasını talep ediyorum. Eğer tarafıma yaşatılan bu haksız ve mesnetsiz uygulamaya son verilmezse hakkımı mahkeme de avukatım aracılığı arayacağımı bilmenizi rica ederim.

böyle bir dilekçe yazdım hangi kanallardan iletişim sağlamam gerekiyor yardımlarınızı rica ederim.

Özeti şu GarantiOn kapsamı için 2.el aldığım aracı yetkili serviste yaptırdım. 2 bakımda bir sorun yok araç çalışmadı incelediler daha önce yetkili serviste yakıt deposunda su tespit edilmiş ve yetkili servis onarmış şimdi ise yakıt deposunda önceden su olduğu için garanti ona girmez diyorlar ne yapmam gerekiyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 56100
  • Model Yılı: '16
  • 215 kere teşekkür etti
  • 1349 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Garanti ON, 10 yaş / 160.000 km'ye kadar garanti uzatma
« Yanıtla #23 : Aralık 27, 2022, 21:39:26 »
Hukukçu üyelerimiz daha iyi bir yol tarif edebilirler,önce bu yazı ile ve daha sonra bir avukata danışarak noter kanalı ile ücretsiz onarım ve gerekiyorsa ücretsiz yedek parça ile tekrar onarımını talep edin,büyük ihtimalle kullanıcı hatası deyip işin içinden çıkmaya çalışacaklardır,yaptırmış olduğunuz bakım faturalarının iadesini de talep etmeyi unutmayın,bütün bunlara olumlu yaklaşmadıkları takdirde mahkeme yolu görünüyor, kişisel kanım garanti kapsamı ve uzatılmış garanti söylemlerinin itibar edilecek sözler olmadığıdır.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 17 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Garanti ON, 10 yaş / 160.000 km'ye kadar garanti uzatma
« Yanıtla #24 : Aralık 27, 2022, 22:30:15 »
Merhabalar benzer bir sorun ile karşı karşıyayayım. Önerilerinizi rica ederim. -   19/12/2022 tarihinde, 34 xxxxx 21 Plakalı Corolla model aracımı -aynı gün içerinde- rutin bakım işlemi de dahil olmak üzere Toyota Gürses plaza'dan teslim aldım.

-    26/12/2022 tarihinde aracım çalışmadığı için çekici yardımıyla tamir amacıyla Gürses plaza'ya teslim ettim.

-    27/12/2022 tarihinde ise “aracın geçmiş bakımlarında yetkili servis bakımının yapılmaması ve aracın yakıt sisteminde yetkili servisin yaptığı işlemler” nedeniyle ücretsiz onarım hizmetinin GARANTİ kapsamında gerçekleşmeyeceği konusunda telefonla bilgilendirildim.
    Bu haksız durum sebebiyle yaşadığım mağduriyetimin detaylarını sizlere sunacağım. Çünkü bu aracı 22/02/2022 tarihinde ikinci el aldım. 27/05/2022 tarihinde Toyota Gürses plaza, “geçmiş servis kayıtları doğrultusunda ve servisin 60.000 km 70.000 km'ye kadar kayıtlı olduğu ve aracımın herhangi bir sorunlu geçmişi olmaması” bilgisini tarafıma iletilmiş, bende Yetkili Servise ve Toyota markasına güvenerek Yetkili Servisin tarafıma sunduğu aracın satın alma sonrası bakım teklifini kabul ettim ve aracımın bakımını adı geçen yetkili servise yaptırdım. Bakım sürelerine özen göstererek garanti kapsamı gereği 19/12/2022 tarihinde yine Gürses plaza'da araç bakımlarını gerçekleştirdim.
  Maalesef bugün aracımın yakıt grubu hatası nedeniyle çalışmadığı iletilmiştir.
  Bunun yanında söz konusu arıza sebebiyle, benim bilgi sahibi olmadığım ve Yetkili Serviste yaptırdığım 2 bakım döneminde uzman kişilerce de tespit edilememiş dolayısıyla da tarafıma bildirilmemiş bir arıza geçmişi nedeniyle aracımın garanti dışı kaldığı sözlü olarak benimle paylaşılıyor.
   Aracımın Garanti kapsamı dışında kalmasına neden olan olay yaşandıysa ve bu yaşanan durum yine yetkili servis tarafından onarılmasına rağmen garanti dışında kalacak ise Garanti bedelinin neden tarafıma faturalandırıldığına ilişkin bir bilgilendirme sunmamaktasınız. Ayrıca araç geçmişinde yakıt grubunda dile getirmiş olduğunuz arıza geçmişinin yetkili servis tarafından tekrar onarıldığını belirtmektesiniz.
   Garanti kapsamı kitapçığınızı ve web sayfanızı incelediğimde özellikle, "Toyota Garanti programından yararlanabilmek için, daha önce Toyota Yetkili Servislerinde veya Lexus Servis/Yardım noktalarında bakım yaptırmış olmanız şart değildir." "Toyota Garanti Programından yararlanmak için, aracınızın Toyota Yetkili Servislerinde ve/veya Lexus Servis/Yardım noktalarında periyodik olarak 10 yıl veya 160.000 km'nin altında bakımını yaptırmanız ve Toyota Garanti programı kapsamında belirtilen şartları yerine getirmeniz yeterlidir." ifadesi açık ve net bir şekilde yer almaktadır. Aracıma servis yapılırken bana bildirilmeyen ve bu kapsamda garanti programına dâhil edilmeyen yükümlülüklerden sorumlu olmadığımı size bildiririm.
  Yaşadığım bu durumun Toyota Markasına yakışır bir şekilde sonuçlanacağını umarak aracımın garanti kapsamında onarılmasını talep ediyorum. Eğer tarafıma yaşatılan bu haksız ve mesnetsiz uygulamaya son verilmezse hakkımı mahkeme de avukatım aracılığı arayacağımı bilmenizi rica ederim.

böyle bir dilekçe yazdım hangi kanallardan iletişim sağlamam gerekiyor yardımlarınızı rica ederim.

Özeti şu GarantiOn kapsamı için 2.el aldığım aracı yetkili serviste yaptırdım. 2 bakımda bir sorun yok araç çalışmadı incelediler daha önce yetkili serviste yakıt deposunda su tespit edilmiş ve yetkili servis onarmış şimdi ise yakıt deposunda önceden su olduğu için garanti ona girmez diyorlar ne yapmam gerekiyor.
Geçmiş olsun arac kaç model dizel mi Benzinli mi ?
2011 şampiyonu TRABZONSPOR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Garanti ON, 10 yaş / 160.000 km'ye kadar garanti uzatma
« Yanıtla #25 : Aralık 28, 2022, 08:54:51 »
Yanitiniz için teşekkürler arkadaşlar. Araç dizel otomatik