Gönderen Konu: cdti-d-4d  (Okunma sayısı 1755 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • auris d-4d elegant....
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
cdti-d-4d
« : Nisan 24, 2009, 16:08:39 »
her iki motoruda konfor-performans-yakıt ekonomisi gibi değerlerle karşılaştıralım.Objektif yorumlarınızı bekliyorum, teşekkürler...

Toyota Club Türkiye

cdti-d-4d
« : Nisan 24, 2009, 16:08:39 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: cdti-d-4d
« Yanıtla #1 : Nisan 24, 2009, 16:13:01 »
cdti 1.3 ve 1.7 motor mevcut bildiğim kadarıyla. Herhalde 1.3'ü baz almak lazım kıyaslama yaparken. Bir kaç yıl önce AE101'i olan bir arkadaş Corsa 1.3 cdti ile kendi çapında kapıştığını ve çok geride kaldığını yazmıştı da forumda bayağı bir gürültü kopmuştu :D
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • auris d-4d elegant....
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: cdti-d-4d
« Yanıtla #2 : Nisan 24, 2009, 16:19:58 »
evet abi 1.3 ü baz alırsak daha sağlıklı olur sonuçta d-4d 1.4 ae101 geçilmiş demek 1.3 cdti'ye nası olmuş şaşırmış durumdayım:)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • auris d-4d elegant....
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: cdti-d-4d
« Yanıtla #3 : Nisan 24, 2009, 16:21:56 »
sormak istediğim bir soru var:
biliyorsunuz comboların 1.3 ve 1.7 cdti motorları var arkasında 1.7 yazmayanlar 1.3 mü oluyor yoksa öyle olanlardamı var? nasıl ayırt edilir bu motor farkı?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: cdti-d-4d
« Yanıtla #4 : Nisan 24, 2009, 16:32:32 »
evet abi 1.3 ü baz alırsak daha sağlıklı olur sonuçta d-4d 1.4 ae101 geçilmiş demek 1.3 cdti'ye nası olmuş şaşırmış durumdayım:)

Bizler de bayağı bir şaşırmıştık ve marka fanatikliği ile konu gereksiz bir polemiğe dönüşmüştü. O gürültüde forumdan uzaklaştırılanlar bile olmuştu yanlış hatırlamıyorsam :D


sormak istediğim bir soru var:
biliyorsunuz comboların 1.3 ve 1.7 cdti motorları var arkasında 1.7 yazmayanlar 1.3 mü oluyor yoksa öyle olanlardamı var? nasıl ayırt edilir bu motor farkı?

Arkasında 1.7 yazmayanlar 1.3 diye biliyorum ben de.
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: cdti-d-4d
« Yanıtla #5 : Nisan 24, 2009, 17:19:53 »
  Selam.
 Bilmiyorum ama benim arkadaşın babasında var 1.7 Dizel Combo. İçi çok geniş ama o kadar seri bir araç değil.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
Ynt: cdti-d-4d
« Yanıtla #6 : Nisan 24, 2009, 19:44:11 »
bende yarisimi satıp 1.3 dizel corsa almayı ciddi ciddi düşünüyorum açıkcası.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: cdti-d-4d
« Yanıtla #7 : Nisan 24, 2009, 22:13:35 »
bende yarisimi satıp 1.3 dizel corsa almayı ciddi ciddi düşünüyorum açıkcası.

Neden?
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: cdti-d-4d
« Yanıtla #8 : Nisan 25, 2009, 15:23:47 »
corsa hafıf bır arac. bırde tek kapıysa ve en buyuk faktor olan şoförluk faktörü :D oda kotuyse tabıkıde gecılır.bende gecen gun astra GTC turbo yu gectım kopru gırısınde.ama bayan şofor vardı makas yapamadıgından arkada kaldı :D bunu baz alarak karar vermek cok sacma.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: cdti-d-4d
« Yanıtla #9 : Nisan 25, 2009, 16:13:56 »
d4d 'yi 55bin km kullandım. cdti ise henuz 5bin km oldu.
toyota corolla 1.4 d4d 2007 terra mmt 90hp   
opel corsa 1.3 cdti 75hp  silvierline easytronic 2006


yakıt : cdti 5lt/100km  d4d  5.8lt/100km  ortalamalarda geziyor
ses açısından cdti  başarısız, dizel olduğu her halinden anlaşılıyor, d4d ise benzinliden farksız.
performans d4d  %10-20 daha başarılı, beygiri zaten fazla diyeceksiniz ama corolla daha ağır bir araç.
d4d daha sorunsuz olduğu kesin, cdti enjektor pompa hortumlarında zedelenmeler olusmaya baslamıs.

lakin yeni kasalarda 1.3cdti'ın 90hp versiyonu da var unutmamak lazım.

diğer tüm şartlar aynı olduğunda d4d yi tercih ederim.  ama opel , toyota ya göre çok daha donanımlı o yuzden iyi düşünmek lazım.
Saygılar, Yaman.
2010 Captiva  Beyaz 2.0 CDTI Auto
Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: cdti-d-4d
« Yanıtla #10 : Nisan 25, 2009, 17:02:50 »
2 şey eksik olsun toyota olsun ben aurisi alırken bakmadım bile opele hiçte pişman değilim traktör gibi zaten,1000 cc corsam vardı sorun yaşamadım 38 bin sattım çünkü.Arkadaşımda vardı o satamadı hala masraf açıyor opel.Adam hararet göstergesi koymamış arabaya ne yeni corsada nede astrada var,hararet sınıra gelince lamba yanıyor sadece oda yanmayan eniştem astrada motor yaptırdı malesef.ben 2 senedir toyota almak istiyodum coralla hb dediğim zaman eniştem astra al diyodu sen haklıymışsın diyo şimdi..kısmet auris oldu çokta memnunum..Ben yan yana koymam ne motoru ne arabayı:)