Gönderen Konu: RENAULT KANGO 1,5 DCİ 2003  (Okunma sayısı 13684 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
RENAULT KANGO 1,5 DCİ 2003
« : Nisan 22, 2009, 21:05:06 »
2006 senesinde şirket için 2, el 37,000 km de aldık. O.... Bank' da çalışan bir arkadaşın arabasıydı. 64,000 km ye kadar hiç bir sorun yaşamadık taki triger kayışı kopana kadar. Arabaya yarım motor yapıldı, 4,000 km sonra turbosu ağrıza yaptı yerli turbo takıldı orjinali 1,500 TL civarıydı 3/1 parasına taktırdık taktırmaz olaydık turbo arızasından bıkkınlık getirdi, orjinal taktırdık sorun kesildi. 2 ay kullanmadık enjetrör işime yaptı pistonlar eridi. Tekrar motor yapıldı arabaya. Satalım dedik şirket arabası olduğundan alıcı bulamadık bulduğumuz da ölü paralar verdi kullanmaya fakat daha kontrollü kullanılmaya gayret edildi. 95,000 km kadar sorun yoktu bu seferde hararet yaptı araba, hadi bir daha yarım motor yapıldı. Bu yazdığım sorunların hiç bir yetkili servisde yapılmadı bize önerilen ustalara yaptırıldı. Arabayı galeriye satılması için bırakırken kendim yolda kaldım turbo arızasından galeriye çekici ile gitti araba. :D Galeri arkadaşımız gülmekten kırıldı ilk defa böyle bir şey yaşıyorduk. Araba tekrar toparlandı izmite satılmış giderken yolda kalmış araba kamyon üzerinde geri geldi tekrar yapılmış bir süre sonra yalova ya satıldı oradan da geri geldi. Güvercin gibi biz salıyorduk o geri geliyordu. Sonrasında nasıl oldu bilmiyorum ama satıldı. Benim önerim dizel araçlarda Yetkili servis dışında başka hiç bir yerde arabanıza bakım yaptırmayın. Dizelin yakıtı az fakat bakımı çok ağır olabiliyor.
Yaşanmış 1/1 yalansız dolansız örneğidir.

Saygılarımla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • No pain no gain...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: RENAULT KANGO 1,5 DCİ 2003
« Yanıtla #1 : Nisan 22, 2009, 21:09:01 »
Amcaoğlum da 230.000 km boyunca eşşek gibi kullandı, 7-8 ayrı şöför kullandıi demir taşıdı vs vs sıfır masraf çıkardı:)))))) Trigerden sonra bahtı kararmış sizin aracın:)))
1982 Land Rover Series III 88 inch SWB hobi aracı
2009 Peugeot 207 1.4 Trendy 90 hp hanımın aracı
2011 Citröen C4 1.6 e-Hdi 112 hp şirket aracı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: RENAULT KANGO 1,5 DCİ 2003
« Yanıtla #2 : Nisan 22, 2009, 21:27:03 »
Amcaoğlum da 230.000 km boyunca eşşek gibi kullandı, 7-8 ayrı şöför kullandıi demir taşıdı vs vs sıfır masraf çıkardı:)))))) Trigerden sonra bahtı kararmış sizin aracın:)))
  :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis:
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: RENAULT KANGO 1,5 DCİ 2003
« Yanıtla #3 : Nisan 22, 2009, 23:40:08 »
Sinan Bey, paylaşım için  teşekkürler. Aracı galeriye çekici ile götürmeniz çok trajikomik olmuş gerçekten. Umarım bumerang gibi tekrar size dönmez.
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • No pain no gain...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: RENAULT KANGO 1,5 DCİ 2003
« Yanıtla #4 : Nisan 23, 2009, 08:52:31 »
Sinan Bey, paylaşım için  teşekkürler. Aracı galeriye çekici ile götürmeniz çok trajikomik olmuş gerçekten. Umarım bumerang gibi tekrar size dönmez.
Kangoo/Bumerang ikilisi çok uyumlu oldu...Kanguru/Avusturalya hesabı...
Sabah sabah şizofrenleştim:)))))
1982 Land Rover Series III 88 inch SWB hobi aracı
2009 Peugeot 207 1.4 Trendy 90 hp hanımın aracı
2011 Citröen C4 1.6 e-Hdi 112 hp şirket aracı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • "ne alırsan al japondan vazgeçme"
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: RENAULT KANGO 1,5 DCİ 2003
« Yanıtla #5 : Haziran 29, 2009, 08:16:24 »
kangoo mu haa ha.
kalas gibi araba bence
şuanki aracım "tabanvay"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: RENAULT KANGO 1,5 DCİ 2003
« Yanıtla #6 : Haziran 29, 2009, 09:33:12 »
Sinan abi paylaşımın için teşekkür ederim. Garip bir durum :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: RENAULT KANGO 1,5 DCİ 2003
« Yanıtla #7 : Ağustos 09, 2009, 00:35:19 »
   Dizel Renault'ların en kötü yanıda bu zaten.Heleki turbo arıza yaptımı vay haline.Yandığının remidir.Yetkili servis beceremiyor olayı.Elemanımızın birisinin babasına ait Trafik yatıyor."babam bir tane döküntü transit aldı.Hiç sorunsuz gidiyor.artık babam satabilirse verecek arabayı" diyor.Anlamamasına kızcağızada bıkkınlık gelmiş..
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • şaban demirel
    • facebook
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: RENAULT KANGO 1,5 DCİ 2003
« Yanıtla #8 : Ağustos 09, 2009, 14:48:16 »
2006 senesinde şirket için 2, el 37,000 km de aldık. O.... Bank' da çalışan bir arkadaşın arabasıydı. 64,000 km ye kadar hiç bir sorun yaşamadık taki triger kayışı kopana kadar. Arabaya yarım motor yapıldı, 4,000 km sonra turbosu ağrıza yaptı yerli turbo takıldı orjinali 1,500 TL civarıydı 3/1 parasına taktırdık taktırmaz olaydık turbo arızasından bıkkınlık getirdi, orjinal taktırdık sorun kesildi. 2 ay kullanmadık enjetrör işime yaptı pistonlar eridi. Tekrar motor yapıldı arabaya. Satalım dedik şirket arabası olduğundan alıcı bulamadık bulduğumuz da ölü paralar verdi kullanmaya fakat daha kontrollü kullanılmaya gayret edildi. 95,000 km kadar sorun yoktu bu seferde hararet yaptı araba, hadi bir daha yarım motor yapıldı. Bu yazdığım sorunların hiç bir yetkili servisde yapılmadı bize önerilen ustalara yaptırıldı. Arabayı galeriye satılması için bırakırken kendim yolda kaldım turbo arızasından galeriye çekici ile gitti araba. :D Galeri arkadaşımız gülmekten kırıldı ilk defa böyle bir şey yaşıyorduk. Araba tekrar toparlandı izmite satılmış giderken yolda kalmış araba kamyon üzerinde geri geldi tekrar yapılmış bir süre sonra yalova ya satıldı oradan da geri geldi. Güvercin gibi biz salıyorduk o geri geliyordu. Sonrasında nasıl oldu bilmiyorum ama satıldı. Benim önerim dizel araçlarda Yetkili servis dışında başka hiç bir yerde arabanıza bakım yaptırmayın. Dizelin yakıtı az fakat bakımı çok ağır olabiliyor.
Yaşanmış 1/1 yalansız dolansız örneğidir.

Saygılarımla
aynı model aynı marka aynı şikayetler aynı kafayı yeme durumunda bir yakın arkadaşım var.arabayı arkadaşımdan çok tamirciler görüyor.4 yada 5 bin tl ye vericem ama alan adam bulamıyorum diyor.araba kesinlikle kontak anahtarı ile çalışmıyor abi bir el atarmısın komutuyla çalışıyor :D işin ilginç yanı on defa turbo 5 defa motor yapıldı ama hala arkadaş vurdurmadan önce arabanın motoruna farfüm sıkıp vurduruyor. işte dizel aracı sevmeme ve almama sebebim bu arkadaşlar.bizim şirket ben izindeyken bir tane yeni kango almış 2010 model arabada ne teyp var ne başka bişey.ön camlarda krikolu vs. vs. arabada çala çala bişey bırakmamış fabrika.biz dua ediyoruz koltuk koymuşlar ön tarafa ya koymayıp iki tane yağ tenekesi koysalardı :D :D allah kango sürücülerine sabır versin. tiskiniyorum o arabalara ben ...
toyota'sız adam

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 16000
  • Model Yılı: '11
  • 97 kere teşekkür etti
  • 36 kere teşekkür edildi
Ynt: RENAULT KANGO 1,5 DCİ 2003
« Yanıtla #9 : Ağustos 10, 2009, 15:03:01 »
arabada çala çala bişey bırakmamış fabrika.biz dua ediyoruz koltuk koymuşlar ön tarafa ya koymayıp iki tane yağ tenekesi koysalardı :D :D

 :D :D :D :D :D
((2017  COROLL@...ADVANCE MDS    * 2018-         ))
(( 2011 COROLL@...ELEGANT  A/T    * 2015-2017 ))
(( 2006 COROLL@...SOL                        * 2009-2015))
(( 2000 COROLL@...TERRA SPECIAL  * 2006-2009))

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: RENAULT KANGO 1,5 DCİ 2003
« Yanıtla #10 : Aralık 03, 2009, 23:04:36 »
arkadaşlar birincisi dizel araba kullanmak ustanın işidir hangi araba olursa olsun daha 100000 e gelmeden bizim bi akraba wv caddy nin motorunu yedi bitirdi . sinan arkadaşımda 2006 kangodan dert yanıyo bari mazot koymasaydın araba gitmiyo deseydin brader zaten kangoo gibi özellikle renonu araçlarında  trigere dikkat edeceksin aracın bi suçu yok şoföründen geçiyo. bende 2000 model kangoo vardı bakımlarını aksatmadan yaptırırdım o aracım beni 250000 km kadar bi sorun çıkarmadan götürdü sonra sattım şimdi peugeot 406 var. ben tutup sana kangoo şöyle böyle diyerek övecek değilim ama unutmaki o aracı otomobil mühendisleri elektrik elektronik mühendisleri yapıo ve hemen piyasaya çıkmıyo. söleyecek olduğumu anlamışsındır. tutup 1.5 kangoo 3. viteste kaç yapıyo niye 130 yapmıo diyerek aracı bağırttırırsan tutup trigeri değiştirmez , yağına suyuna bakmazsan  yani sen araca ne verdinki araç sana versin. bende kangoo varken devirli kullanırdım . pejoyu aldıktan sonra ver gazı gitsin düşünmüyorum . herkese saygılarımla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: RENAULT KANGO 1,5 DCİ 2003
« Yanıtla #11 : Aralık 04, 2009, 01:21:41 »
söleyecek olduğumu anlamışsındır. tutup 1.5 kangoo 3. viteste kaç yapıyo niye 130 yapmıo diyerek aracı bağırttırırsan tutup trigeri değiştirmez , yağına suyuna bakmazsan  yani sen araca ne verdinki araç sana versin. bende kangoo varken devirli kullanırdım . pejoyu aldıktan sonra ver gazı gitsin düşünmüyorum . herkese saygılarımla
   Bir tek sizmi biliyorsunuz araba kullanmayı Mustafa bey? Aracın trigeri koptuktan sonra bir daha eski haline gelmediğinden bahsediyor,siz araba kullanmaktan,mühendislerde nahsediyordunuz
   Eskiden tüm Toyota modellerinde triger kayışının değişim km'si 100 bindi.Aracın birinde 80 bin Km'de kopunca Toyota bile şaşırdı bu işe.Artık Toyota,kayışlı triger değişinlerini 80 binde yapıyor.Bu örnekteki vatandaştamı araba kullanmayı bilmiyor.
    Bu arada "trigere dikkat edeceksin" diye belirtmişsiniz.Kapalı kutu içindeki triger nasıl kontrol ediliyor.İzah ederseniz herkeste öğrenmiş olur.Hani V kayışı deseniz anlarım.El altında olan bir kayış.Ama triger nasıl kontrol oluyor merak ettim doğrusu..
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 33 kere teşekkür edildi
Ynt: RENAULT KANGO 1,5 DCİ 2003
« Yanıtla #12 : Aralık 04, 2009, 01:51:21 »
Sorunun muhatabi cevaplasin, ama okudugum icin ben de bir iki kelime edeyim Ozcan.
Bazi araclarda triger kayisini kontrol etmek icin yer birakilmis. AE101'de de boyle bir yer varmis.Motor kapagin sokmeden, plastik kisimdan buyuk ihtimalle. Ayrica yeri gelmisken belirtelim, Corolla'da kayis koptugunda motorda hicbir hasar meydana gelmiyor.Tek yapilmasi gereken yeni bir kayis taktirip yola devam etmek.
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: RENAULT KANGO 1,5 DCİ 2003
« Yanıtla #13 : Aralık 04, 2009, 01:57:06 »
Sorunun muhatabi cevaplasin, ama okudugum icin ben de bir iki kelime edeyim Ozcan.
Bazi araclarda triger kayisini kontrol etmek icin yer birakilmis. AE101'de de boyle bir yer varmis.Motor kapagin sokmeden, plastik kisimdan buyuk ihtimalle. Ayrica yeri gelmisken belirtelim, Corolla'da kayis koptugunda motorda hicbir hasar meydana gelmiyor.Tek yapilmasi gereken yeni bir kayis taktirip yola devam etmek.

    Ahmet öncelikle teşekür ederim verdiğin cevap için.Ae1012lerde kapağın tam kapalı oldugunu hatırlıyorum.Sadık usta değiştirirken seyretmiştim.Yarın bir ara sanayiye gideceğim.Passat'ın sol xenon ampulu için.Sorayım Sadık ustaya...
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: RENAULT KANGO 1,5 DCİ 2003
« Yanıtla #14 : Aralık 04, 2009, 12:23:33 »
ben dizel araçların trigeri hakkında konuşuyorum anlamadım heralde sen onu ahmet ozkok nie zoruna gittiki anlamadım dizel aracı kullanmak şoför işi kangolarda 60 bin km de değişir triger kayışı bu senin elinde bizim bi akraba 100 binde değiştirdi senin verdiğin örnektede bak 80 binde kırmış araca göre kullanım gerekir dedim ben yalnışmı söledimeniştede 96 xei var kayış kopuk geşmiş hiç bi iş olmadı motora ama reno ürünlerinde bu böyle değil . 2006 mod kangoda sen trigeri kırana kadar beklersen motoru yersen sonra tutupta dizel renolar bi işe yaramaz demen saşma olur haksızmıyım. ben trigere dikkat edeceksin dedim sen yağ değişimlerine dikkat etmiyomusun km kaç oldu die trigerede dikkat edeceksin yoksa motoru kucaklarsın . kafana göre takıl sen en iiyisi aracını satana kadarda ne yağını değiştir ne bi bakım yaptır. sonra toyota markasıda araba değilmiş dersin . saygılarımla

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: RENAULT KANGO 1,5 DCİ 2003
« Yanıtla #15 : Aralık 04, 2009, 12:25:59 »
ahmet hocam kusura bakma isim karışıklığı oldu ben bu açıklamayı özcan  hocama yapmıştım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: RENAULT KANGO 1,5 DCİ 2003
« Yanıtla #16 : Aralık 04, 2009, 16:33:26 »
Konu nerden nereye gelmiş. Dizel konusunda o sınıfta en sağlam araç bence Ford Transit Connect tir. Şu anda şirkette kullandığımı 2006 yılı başında almıştık 0 km. Şu anda 130000 km de. Bunun 80000 km den fazla şehirler arası yoldur. 1 kere tık demedi periyodik bakım dışında hiç bir parçası da değişmedi. Şuna da eminim elimin altında Doblo, Kangoo, Berlingo, Partner bunlardan birisi olsa kesin elimde kalırdı. Yarın 130000 bakımına götürcem değişenleri ve fiyatını buraya da yazarım.
Burak Tolga Erdoğan Kardeşimizi Saygıyla Anıyoruz.
Bir zamanlar Yaris i vardı :S

Artık Corolla sı var :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: RENAULT KANGO 1,5 DCİ 2003
« Yanıtla #17 : Aralık 04, 2009, 16:47:01 »
  Arkadaşlar, atışmanın, kalp kırmanın hiç kimseye bir faydası olmaz. Unutmayın, tartıştığınız sonuçta maddiyattır, oysa hepimiz maddiyattan çok daha değerli olarak ve büyük oranda maneviyattan meydana gelmişizdir.
 Önemli olan konudur. Burada da konunun detaylarını kendinize göre somut delillerle ve bilimsel olarak sunarak bir fayda sağlayabiliriz. Bu yüzden herkesi sükunete ve saygıya çağırıyorum.
 Teşekkürler.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 33 kere teşekkür edildi
Ynt: RENAULT KANGO 1,5 DCİ 2003
« Yanıtla #18 : Aralık 04, 2009, 17:36:09 »
:) Mudahele tam yerinde geldi, tesekkurler Hakan. :)
Mustafa arkadasimiz da olayi soyadi gibi tum ciplakligiyla, en sade ve net sekliyle aciklamis, sag olsun :)
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: RENAULT KANGO 1,5 DCİ 2003
« Yanıtla #19 : Aralık 04, 2009, 19:33:38 »
ben dizel araçların trigeri hakkında konuşuyorum anlamadım heralde sen onu ahmet ozkok nie zoruna gittiki anlamadım dizel aracı kullanmak şoför işi kangolarda 60 bin km de değişir triger kayışı bu senin elinde bizim bi akraba 100 binde değiştirdi senin verdiğin örnektede bak 80 binde kırmış araca göre kullanım gerekir dedim ben yalnışmı söledimeniştede 96 xei var kayış kopuk geşmiş hiç bi iş olmadı motora ama reno ürünlerinde bu böyle değil . 2006 mod kangoda sen trigeri kırana kadar beklersen motoru yersen sonra tutupta dizel renolar bi işe yaramaz demen saşma olur haksızmıyım. ben trigere dikkat edeceksin dedim sen yağ değişimlerine dikkat etmiyomusun km kaç oldu die trigerede dikkat edeceksin yoksa motoru kucaklarsın . kafana göre takıl sen en iiyisi aracını satana kadarda ne yağını değiştir ne bi bakım yaptır. sonra toyota markasıda araba değilmiş dersin . saygılarımla
   Bu ne şiddet bu ne celâl Mustafa bey.Neden bu kadar köpürdünüz anlayamadım doğrusu...Birde gelip döveydiniz bari.İsterseniz adreside vereyim.Hazır beklerim dövmeniz için :)Ben size vatandaş triger kopunca arabada oluşan düzensizlikten bahsettiğini söylüyoru.Triger kayışı kontorolünü yaparsınız önerinize bende kontrol nasıl olur diye gayet normal bir şekilde soru sordum.Hey heylenmek yerine bana bununla ilgili cevap verseydiniz ben daha çok memnun olacaktım
   Ayrıca sahibi olduğum araçlarda en ufak bir kusur dahi bulamazsınız.Forumdan üç arabamada binen arkadaşlar oldu.Onlara sorun size arabalarımı anlatsın....
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR