0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Yakıt filitresi , hava filitresi ve motor yağını yeniletin derim . Özellikle yakıt filitresi değişimi motor çekişini etkiliyor.
Ateşleme bujilerine de bir baktırın bence. Bir bujinin arızalı olma olasılığı çok yüksek. Motor odasına yeterli ve zamanında ateşleme yapmıyor olabilir. Bu da motorun gücünü düşürür. Araç bebzinli yazdığınız için bu aklıma geldi. LPG yok değil mi?
Araç yüklü (4 kişi), rampada eğim biraz fazla ve rakım yüksekse dediğiniz durumu yaşamanız bence normal. Aracın torku malesef bu kadar. 3 viteste giderken aniden hız ve devir düştüğünde yukarıda belirttiğim durum geçerli ise 2. viteste belirttiğiniz gibi kurtarmıyor ancak deviri 4 bin üzerine attıktan sonra 2. viteste yığılma yapmıyor.örnek olarak rampada 3. vites 70-75 ile giderken önüne çıkan araç sebebi ile hız 30 a düştüğünde 2. vites kurtarmıyor.
2000 bin km önce bakımda neler değişti,hangi marka malzemeler kullanıldı?