Bunlar söylerek biraz havada kalır en iyisi denemek.
Kendi tecrübelerime gelirsek, aracın süspansiyonlar yumuşak. Salınım fazla. Ama virajda yol tutuş yatmasına rağmen çok iyi. Bunda da arka bağımsız süspansiyonların ve aracın yüksekliğinin azaltılması etkili. 2010 model Mazda 3'ümle 50 ile girdiğim virajdan Corolla ile 60 ile dönebildiğimde çok şaşırmıştım. Fakat viraj içinde bir ters direksiyon hamlesi yapmak bence çok sakıncalı, gövde tümüyle salınıma giriyor ve yol tutuş azalıyor, viraj içindeki o 2. direksiyon hamlesini dinlemiyor. KM77 Geyik Testi videosunda da bu açıkça görülebiliyor. 15" den 16" janta geçince yol tutuş bir miktar arttı, konfor pek değişmedi.
Kaygan yolda ise kayma gerçekleşince tüm tekerlerden dengeli bir şekilde gerçekleşmişti ve esp çok güzel müdahale ediyor. ESP devreye girdiği zaman neden aracın dengesini bozsun ki? ESP'nin amacı zaten aracı sürülen hizaya sokmak. Kayak tesislerine giderken yol boşken araçla oynadığım oldu ve rahatlıkla dengede tutuyor, ama drift de güzel yaptırıyor counter direksiyon hamleleriyle (karda).