0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Geçen yıl benim de başıma geldi. Eksildiğini farkettiğimde çok geçti, yedek tank boştu, tamamlamak için 2l'den fazla antifiriz koydum. Sorun tabi ki LPG'cimin işgüzarlığıydı. Regülatördeki plastik dirsekleri pirinçle değiştirtmiştim(keşke kalsaydı), T dirseğindeki kelepçeyi tam sıkmamış, hortumdan kaçırmış, durup durup fan çalışmasından anladım. Hararet ışığı yakmadığı için sorun olmadığını, ucuz atlattığımı düşündüm. Halbuki o kaçakla km'lerce yol yapmıştım bile. Bu hafta ateşleme arızası verdi. Ateşlemem bobini değiştirirken üzerinde yağ olması canımı sıktı, bobin de yağ yüzünden bozulmuştur. Diğer bobinlere de baktım hepsi yağlı. Sorun ne olabilir üstadlar? Silindir kapağı contasından başka bir şey olabilir mi?
Ateşleme bobini ucundaki yağ buji kovanından kaynaklanır,ya kovan keçesi yıpranmıştır yada kovan dipten sızdırma yapıyordur,yağdan dolayı bozulma yapmaz (en azından çok düşük olasılık) başka sebeblerden olabiliyor.