Bahsettiğiniz durum dalgalanma değil klimanın termostat yapmasıdır,detaylı açıklamak gerekirse,
Klima çalışma mantığı ile alakalı bir durumdur araç içerisinde ortam ısısını ölçen sensör bulunur içerinin derecesini klimaya iletir kompresörün devreye girip çıkmasını sağlar aynı zamanda yakıt tasarrufu için klima kompresörü devamlı devrede olmaz ortam ısısı istenilen dereceye ulaştığı zaman devreden çıkar kompresör devreye giriş çıkış esnasında yük bindiği için araç ecu'su otomatik olarak rolantiye müdahale eder yükseltir kompresör durduğu anda rolanti düşer,
Eğer LPG ayarı çok bozuk ise veya LPG enjektörlerinde sıkıntı varsa devri tam ayarlama yapamayabilir yada LPG rolanti devri çok düşük ayarlanmış olabilir,kısacası araçta klima yönünden sıkıntı yok ama LPG ayarına ve ekipmanlarına baktırmakta fayda vardır.