Gönderen Konu: Toyota Türkiye Skandalı  (Okunma sayısı 1383 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 60000
  • Model Yılı: '14
  • 34 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Toyota Türkiye Skandalı
« : Şubat 28, 2020, 14:50:49 »
Herkese merhaba
Daha önceden de grupta yazdığım gibi 1.4d 4D motorlu Toyota Corolla aracında düzenli olarak devam eden yağ eksiltme problemi vardı. Servis değerlendirmesi sonrası Toyota Türkiyenin bana inceleme yapıldı değerleriniz normal demesi üzerine için hep rahattı. Kurumsal bir firmaya olan güvenden dolayı kafama çok takmadım. Ancak biraz araştırıp detaya inince işkillendim. Serviste yağ kontrolünü benimle birlikte yapılmasını istedim. Sonrasında da sonucun merkezden değerlendirilmesi için bekledim.
Ardından Toyota Türkiye tarafından aradım ve her zamanki gibi bir takım değerler söyleyip herseyini normal olduğu iletildi. Ancak işin aslının öyle olmadığını söyledim. Çünkü bana söylenen değerler, serviste ölçülenin yarısı kadar olduğunu söyledim. Kendilerine yalan söylediklerini ve bunu ayıplı araçlarını gizlemek için yaptıklarını söyledim. Bunun üzerine ise bişeyler geveleyip telefonu kapattılar.

Sonuç: Toyota Türkiye ayıplı araçlarını gizliyor. Siz siz olun Toyota Türkiye'ye güvenmeyin derim.

Toyota Club Türkiye

Toyota Türkiye Skandalı
« : Şubat 28, 2020, 14:50:49 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 47500
  • Model Yılı: '13
  • 29 kere teşekkür etti
  • 76 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye Skandalı
« Yanıtla #1 : Nisan 06, 2020, 00:37:39 »
Eksiltme 1000km'de kaç litreydi?  bir sonuca ulaştınız mı?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 31 kere teşekkür etti
  • 42 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye Skandalı
« Yanıtla #2 : Nisan 06, 2020, 02:23:44 »
Bu dizel versiyonlar genel olarak Toyota'nın adına yakışmayan cinsten. Motoru, şanzımanı vs hep problem.
Ocak 2021 - Devam : 1999 Land Cruiser Prado 3.4 V6
Kasım 2019 - Devam : 2019 Corolla 1.6 Vision Multidrive S
Şubat 2019 - Şubat 2020 : 2017 Fortuner 4.0 V6 (şirket aracı)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 17 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye Skandalı
« Yanıtla #3 : Nisan 06, 2020, 13:29:11 »
Herkese merhaba
Daha önceden de grupta yazdığım gibi 1.4d 4D motorlu Toyota Corolla aracında düzenli olarak devam eden yağ eksiltme problemi vardı. Servis değerlendirmesi sonrası Toyota Türkiyenin bana inceleme yapıldı değerleriniz normal demesi üzerine için hep rahattı. Kurumsal bir firmaya olan güvenden dolayı kafama çok takmadım. Ancak biraz araştırıp detaya inince işkillendim. Serviste yağ kontrolünü benimle birlikte yapılmasını istedim. Sonrasında da sonucun merkezden değerlendirilmesi için bekledim.
Ardından Toyota Türkiye tarafından aradım ve her zamanki gibi bir takım değerler söyleyip herseyini normal olduğu iletildi. Ancak işin aslının öyle olmadığını söyledim. Çünkü bana söylenen değerler, serviste ölçülenin yarısı kadar olduğunu söyledim. Kendilerine yalan söylediklerini ve bunu ayıplı araçlarını gizlemek için yaptıklarını söyledim. Bunun üzerine ise bişeyler geveleyip telefonu kapattılar.

Sonuç: Toyota Türkiye ayıplı araçlarını gizliyor. Siz siz olun Toyota Türkiye'ye güvenmeyin derim.


Gecmis olsun araciniz kac model kac bin kmde ikinci el mi almistiniz kac yildir sizde aracin gecmiste bir motorla ilgili bir sorunu oldu mu olduysa tamiri nerede gerçekleşti ?
2011 şampiyonu TRABZONSPOR