0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Aracınız hayırlı olsun güle güle binin☺️111.yil Astra kullandım kemerin olduğu direkten çukurlarda ve tumseklerde epey ses geliyordu. Vitesi epey kemikli genel olarak sert bir araç ancak sizinki son kasa belki yumusatmislardir 🤣 motor olarak sizi uzmeyeceğine eminim. Opel servisi biraz pahalı ama dışarda epey uyguna yaptırırsın zaten Fiat motor parçaları uyuyor. Yağ olarak orjinal yağını tavsiye ederim GM diye geçiyor fiyatı da epey ucuz 5w30 140tl civarında.
Astrada pişman olmayacağınızı söylemiştim ben ve çok iyi tercih oldu hayırlı olsun abi
Hayırlı uğurlu olsun Selman abi.Almana geçiş yapman sebebiyle D'den C'ye düşme konusunda çok zorluk yaşamadın çok şükür. Çünkü araçlar yeni nesillerde eski nesillerin konforunu yakalıyorlar az çok. Ve 16" jant olması evet konfor anlamında daha da şansına olmuş. Araçtaki eksiklikler halledilmeyecek şeyler değil, zamanla olur hepsi. Bir multimedya, 4 kapıya 3 yollu kaliteli hoparlörler ile çoğu isteğin karşılanır. Hatta J kasa için Tesla tarzı multimedyalar çok hoşuma gidiyor. Kolçak için de orijinal orta konsol çıkma bulabilirsin diye düşünüyorum. Bence o hızlara göre tüketim normal geldi. Hız sabitleyici ile ve daha düşük hızlarda daha da az yakarsın hatta. Trim konusu basit iş. Genellikle ön gösterge çerçevesinden gelir o sesler. Genel anlamda tok bir araç, trim birleşim yerleri kalitelidir kolay kolay trim sesi pek yapmaz.
Aracımdaki usb eksikliğini şu ürünle gidermeyi düşünüyorum bu konuda bilginiz var mıdır?https://urun.n11.com/bluetooth-arac-kiti/bewell-of-61-aux-kablosuz-bluetooth-ses-alicisi-P266445953
Konfor olarak ben sert bir yapı bekliyordum ama anlatılanların, söylenilenlerin aksine çok daha yumuşak bir sürüş karşıladı beni( @Ümit ŞAHANTİMOR (39478) üstadım selam olsun )
Tekrar hayırlı olsun.Astra yalıtım konusunda nam salmamasına rağmen, dizel araçların genelde yalıtımları daha iyi oluyor ve bu uzun yolda araç içinde farkediliyor.Doğru kullanımda oldukça düşük yakıt tüketim potansiyeli vardır dizel araçların. Tork ile de, özellikle yüklü ve rampa koşullarında işi nispeten daha klay gerçekleştirir. Yalnız yakıt kalitesine atmosferiklere göre daha da dikkat etmek gerekir. Yine yakıtı da depoda bitirmemek (belli seviyenin altına düşürmemek) doğru olur.Tork steering konusunda da, özellikle kaygan zeminlerde dikkat etmek gerekir, her ne kadar çekiş kontrol sistemleri olsa da.Zaten ilk çalıştırma ve yoldan gelince beklemeyi biliyorsunuz.
Aliexpress'ten almıştım bir ara Selman abi. Hands free bluetooth aux kit diye geçiyor. Bluetooth açıkken aracın içine oturup kontak açınca kendi kendine bağlanmıyordu. Telefonun bluetoothunu kapatıp açmam gerekiyordu, belki eski telefonumdan kaynaklı bir durumdu bilemiyorum. Eğer otomatik bağlanacaksa kullanışlı. Ama bağlanmazsa her araca binişte bluetooth ile eşleştirmeye çalıştır falan sıkıntılı işler.Fakat konuşmalarda, müzik dinlerken müzik değiştirmede çok kullanışlı. Daha sonraları bunun yerine Ruizu mp3 player almıştım. İçine atmıştım müzikleri sd kartla, auxdan da bağlayıp rahatlıkla dinliyordum.
Öncelikle hayırlı olsun yeni aracın. Selman bey, yakışır mı şimdi bu ürün. All in One bir Double-din al bak keyfine bence.
Hayırlı olsun, Allah güzel günlerde ailenizle birlikte kazasız, cezasız ve belasız kullanmayı nasip etsin.
ALEYKÜMSELAM,Selman hocam yeni araç hayırlı olsun ALLAH cc kaza arıza yaşatmasın şanslısınız ki 16" jantlar varmış normalde 17" ile binseydiniz farkı görürdünüz Bide biz opelden inip E160 corollaya binince dünya varmış demiştik.
Hayırlı olsun siz de alman kervanına katılmışsınız. Kullanıcısını yormayan bir araçtır. Uzun yolda daha çok fark edeceksiniz. Bol bol uzun yol yapmak istiyorum ben şahsen. Torku asfaltı kazımasından belli eder kendini. Dağ bayır çıkarken vites düşürmeyeceksiniz. En iyi yakıtı ve yağı kullanmaya özen gösterin derim. Jant mevzusuna gelince çok bir fark olmazdı 17 jant olsaydı da.Çünkü aracınızın süspansiyonu da torku da gayet yeterlidir.14 15 16 18 jant kullanmış biri olarak söylüyorum
Hayırlı olsun, sevindim beğenmenize. Zaten aracın performansı, olumsuz yönlerini tolere ettirir insana. Ben de 2012 Elantra aracımı sattım sayılır. 100 civarı araç arayışındayım. Tabi Astra dizel otomatikte var radarımda. Elite donanım istiyorum ama yetişemiyorum malesef. Temizleri 110 - 120 civarı. Bir de bu motorla ilgili çok sayıda okuduğum bir durum var. İlk çalıştırma anında 2-3 saniye zincir sesinden bahsediyorlar. Böyle bir şey dikkatinizi çekti mi araçta?
Yok Selman abi bu cihaz sadece bluetooth aracı olarak çalışıyor.
Ama TF kart girişi ve usb girişi var bu girişler ne için ki?Mesaj Birleştirildi: Ekim 16, 2019, 11:28:31Mutlu emin olmak için ürünü araştırdım usb ve sd karttan da müzik dinleniyormuş bu cihazla. Ayrıca telefon bağlantısı da yapılabiliyor.
Evet arkadaşlar japondan ayrılınca bu forumda eskisi kadar aktif olmadığımı fark ettim ve bu zamana kadar dizel astra ile geçen serüvenimi aktarmak istedim.Aracı alalı yaklaşık 3 ay(5.500 km) oldu. Genel olarak aracımdan memnun kaldım. Ama ne yalan söyliyim accordu hala arıyoruz. Özellikle uzun yoldaki konforunu bir iki kez uzun yol yapınca daha çok arar olduk, süspansiyonun sert bir yapısı var. Buna karşılık aracın viraj performansı benim çokta hoşuma gitmedi, accordla aynı hızla girdiğim virajda bu araç çok esniyor ve espyi devreye sokuyor. Motor konusunda eline su dökebilecek(kendi sikletinde) araç yok, performansı fazlasıyla memnun ediyor ama rölanti halindeki ve yüksek devirdeki motor sesi çok itici geldi Accordu bu manada çok arıyorum, 5-6 bin devirdeki çıldırması mest ediyordu beni, bunda ise istikrarlı bir şekilde motor çok bağırmadan hızlanır zevk vermiyor Ama genel manada memnunum. Yakıt durumundan da tekrar bahsetmek gerekirse, vallahi dizelin tek güzelliği zırt bırt pompaya yanaşmamak onun dışında yakıtı güzel içiyor, kış lastikleri ve soğuk hava şartlarında kısa mesafe olunca(5 km) yakıt 8.5 lt aşağı düşmüyor. Sonuç itibariyle geçiş süreci olan bir araç için beni pişman ettirmedi. Aldığım bütün araçlarda eksikliğini gördüğüm kısımları ucuz yollu bir şekilde halletmeye çalıştım ve bunda da eksikliğini hissettiğim bazı özellikleri kendi imkanlarımla halletmeye çalıştım. Bunları da sizlerle paylaşmak istedim. Yaptığım çalışmaların işçiliğinin hepsi bana ait. Sadece arka kapı döşemesini sökmek için tanıdığım kaportacıdan destek aldım.Geri görüş kamerası bağladım. N11den aldım 250 TL hallettim.Bluetooth ve ses cihazı aldım 90 TL En büyük eksiklik olarak gördüğüm kolçağı orijinal olmasada görünüm ve işlevsel olarak bana göre en uygun olan bir kolçak buldum ve taktım. 200 TLArkada okuma aydınlatması yoktu onuda opel formunda bir arkadaştan kopya çekerek hallettim. 30 TLKlasik uzun olan anten yerine köpek balığı anten aldım ve taktım. 40 TLİç kısmı uzun yolda çok karanlık oluyordu hem görsellik hem işlevsellik açısından iç ambiyans yaptım.(eski aracımdan kalan malzemelerle yaptım para harcamadım )Arka kapılara hoparlör bağladım. 120 TLElektrik işinden pek anlamıyorum o yüzden çok sıkıntılı süreçler yaşadım. Özellikle son olarak arka kapılara hoparlör taktığımda ses kablosunu teypten aldım arka kapıya kadar gizleyerek götürdüm. Hoparlörü kapıya sabitlediğim bir vida yüzünden sürekli şase yapıp tuş ışıklandırmaları yanmadığı için neredeyse arabanın beynini söktürecektim 1 hafta sonunda kendim buldum yine arızayı da sorun kalmadı çok şükür Aracım giriş paketiydi ama şuan bir üst paketten fazlası var tek eksiği kaldı makyaj aynalarına ışık olmasa da olur artık Şimdi görseller...[attach=1][attach=2][attach=3][attach=4][attach=5][attach=6][attach=7][attach=8][attach=9][attach=10]Kerata hemen buldu arkadaşlarını