0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Arabamda rölantide acayip bir titreme var. Avans ayarı, subap ayarı düzgün. Vites geçişlerinde hafif vurma bile oluyor bazen. Akslara baktırdım sorun yok dediler. Motor kulaklarına baktırdım sorun yok diyorlar. İki farklı usta aynısını dedi. Ama ben yolcu tarafından doğru geldiğini hissediyorum titremenin. Silecek deposu altındaki kulakta çok hafif kılcal çatlamalar gördüm. Daya önce ön motor kulağı yan sanayi olarak değişmiş. Hangi kulaklar arızalı nasıl tespit edebilirim? Bu ustalara kalsa arabanın kulaklarının kopması gerekiyor da değişmesi için.
Sakaryadayım tem toyota sanırım istanbulda. Benzin lpg fark etmiyor. Vites geçişlerindeki vuruntu çok problem değil asıl titreşim beni yoruyor.
Rolanti harici vitesteyken ayağını gazdan çekince titreme devam ediyormu eğer cevap evetse motor ana kulağı ölmüştür,onun haricinde bildğim kadarıyla geçen aylarda silindir kapak contası değiştirdin tamir sonrası avans ayarı nasıl yapıldı avans tabancasıyla bakıldımı ve silindir kapak contası orjinalmi boğaz kelebeği temizliği yapıldı mı bujiler orjinal mi?bide titremenin videosunu motor kaputu açık şekilde çekip atarmısın.Mesaj Birleştirildi: Eylül 29, 2019, 21:08:04Zaten sağ motor kulağı yani ana kulak yan sanayi ise iş görmez veya çok erken yıpranır titremenin bütün sebebi ondan olma ihtimali yüksektir.
Sökülmüş ve taşlanmış kapağa sahip motorlarda avans tabancasını önermiyor ustalar. Yanlış sonuç veriyormuş.
Ne alakaymış ?Kapak ne kadar sökülürse taşlanırsa fark etmez yeterki belirli ölçünün altına düşmesin,avans ayarı kapağa göre değil aracın isteğine göre yapılır avans tabancası en net sonucu verir birçok usta kullanmaz aracın çalışmasına göre ayarlarlar ama bir çoğuda hep eksik ayar yapar araç rolantide titrer gaz verirler normal olarak araç titremeyi keser abi herşey normal derler asl olan rolantide düzgün çalışmasıdır,eğer aracın avansı yerinde değilse aynı kalp ritmi bozuk insan gibi olur.
Can bey yanma odasını daraltacak kadar işlem görmüş taşlanmış kapağı Zaten hiçbir usta kullanamaz, çünkü triger boyu tutmaz olur daha ötesi hararet eksik olmaz ve kompresyon soğutma sıvısında çok fazla hissedilir özellikle üst hortumu şişirir,velhasıl o hale gelmiş kapak kimsenin işine yaramaz,diğer konu avans ayarı aracın isteğine göre yapılır evet yineleyorum,siz bunu açıklamalı olarak yazmışsınız zaten sizin yazdığınız terimler aracın isteğine göre ayar vermektir tabanca ve usta tecrübesi birleşmezse zaten o ayar yerinde olmaz el yordamıyla da ayar yapabilirsiniz,tabancayla kontrol tecrübeyle yerine oturtma olur, teknoloji ve tecrübe harmanlanırsa çok daha güzel sonuçlar çıkar,ama işlem görmüş kapakta tabancayla ayar tutmuyor demek yanlış olur ben bir karadüzen Tofaş Şahin'in avans ayarını 10 tane ayrı ustaya gösterdim çözemediler en sonunda lpg'ci avans tabancası ile bakınca buldu yerine oturttu,o araçta 2 defa silindir kapağı taşlanmış işlem görmüştü.